Προγαμιαίες Σχέσεις - Σινεμά το Ελληνικόν

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Θεία Λένα
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
 Η Αλίκη στο "Δόλωμα" δουλεύει σε μπαρ της Τρούμπας.... Κάνει consomation.... Όταν εξομολογείται τη ζωή της στον Βουλγαρίδη του λέει "τον έρωτα τον γνώρισα σαν ένα παιχνίδι σκληρό, βρώμικο" κάτι τέτοιο.... Άρα λογικά δεν πρέπει να ετίθετο ζήτημα παρθενίας για την "Καιτούλα".... :)   Τι στο καλό έκανε με τους πελάτες κάθε βράδυ? Έμεναν στο άνοιγμα της σαμπάνιας? 

Επίσης, στην "Κατάσκοπο Νέλλη", η Νέλλη έχει ανοιχτά ολοκληρωμένες σχέσεις με τον Άγγλο (Γεωργίτση) που αποδεικνύεται τελικά Γερμανός.... (surprise!) Κρατάει και το παιδί τους χωρίς να του το πει για κάποιον καιρό...

Aν θυμαμαι καλα, αυτο πρεπει να συμβαινει στην Κατασκοπο Νελλη.
Α, μαζί το γράψαμε... :)  
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο γρουσουζης.

Η Δαφνη Σκουρα αποκτα παιδι εκτος γαμου και διωγμενη απο παντου γινεται η νταντα του.

Η μοιρα γραφει την ιστορια.

Ακριβως τα ιδια με πιο πανω, αλλα αντι για Δαφνη Σκουρα βαλτε Αντιγονη Βαλακου. :D
 
Ο γρουσουζης.

Η Δαφνη Σκουρα αποκτα παιδι εκτος γαμου και διωγμενη απο παντου γινεται η νταντα του.

Η μοιρα γραφει την ιστορια.

Ακριβως τα ιδια με πιο πανω, αλλα αντι για Δαφνη Σκουρα βαλτε Αντιγονη Βαλακου. :D
Ε, λοιπόν, εγώ δεν έχω δει καμμία από αυτές τις δύο ταινίες... Θα τις ψάξω να τις βρω... :)

Στην ταινία του 1955 "Το οργανάκι" με τον Αλεξανδράκη και τη Σμαρούλα Γιούλη (και οι δύο νεανίες), η φτωχή νέα παρασύρεται από τον πλούσιο νέο, ο οποίος την αφήνει έγκυο και την παρατάει μετά για να παντρευτεί κάποια της τάξεώς του. Και δε φτάνει που την παρατάει, δεν βοηθάει και λίγο οικονομικά (ο αχρείος, ο τιποτένιος, ο ποταπός) την πτωχή, και εκείνη γεννάει το παιδί και μετά από λίγο καιρό, μη μπορώντας να το συντηρήσει, αυτοκτονεί.... Ουφ!!! 

Η ταινία είναι βασισμένη στο θρυλικό τραγούδι του Αττίκ "Οργανάκι".... 
 

Πολυ καλες και οι δυο 1@TZELASO[/USER]

Ειδικα ο Γρουσουζης, θα ελεγα πως ειναι αριστουργημα απο καθε αποψη. Ενας σωρος μεγαλων ονοματων μαζι στην ταινια με ερμηνειες συγκλονιστικες.

 
Στην ταινία "Όταν η πόλις πεθαίνει", η συνονόματή μου Τζέλα (Χρονοπούλου) φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει ολοκληρωμένες σχέσεις με τον κακό Μπάρκουλη, μέχρι που βρίσκει το καλό παιδί και τ' άξιο παλληκάρι (Γεωργίτσης).... Ε, τι θα κάνανε με έναν τέτοιον τύπο? Θα κανελώνανε το ρυζόγαλο?

Η Χρονοπούλου χάνει προ πολλού την τιμή της και στο "Το παρελθόν μιας γυναίκας" από τον Γεωργίτση στο ρόλο του κακού αυτή την φορά... Τη σώζει ο καλός Καζάκος ο οποίος την νυμφεύεται...  Από τα πλέον αγαπημένα μου έργα...
 
Στην ταινία "Όταν η πόλις πεθαίνει", η συνονόματή μου Τζέλα (Χρονοπούλου) φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει ολοκληρωμένες σχέσεις με τον κακό Μπάρκουλη, μέχρι που βρίσκει το καλό παιδί και τ' άξιο παλληκάρι (Γεωργίτσης).... Ε, τι θα κάνανε με έναν τέτοιον τύπο? Θα κανελώνανε το ρυζόγαλο?

Η Χρονοπούλου χάνει προ πολλού την τιμή της και στο "Το παρελθόν μιας γυναίκας" από τον Γεωργίτση στο ρόλο του κακού αυτή την φορά... Τη σώζει ο καλός Καζάκος ο οποίος την νυμφεύεται...  Από τα πλέον αγαπημένα μου έργα...
Πολυ σωστα! Και μαλιστα, στη δευτερη ταινια η Χρονοπουλου δεν εχει μονο ολοκληρωμενες σχεσεις με τον Γεωργιτση, αλλα ειναι και σπιτωμενη μαζι του, συμφωνα με την εκφραση που χρησιμοποιει ο ιδιος οταν αργοτερα την εκβιαζει.
 
Στην ταινία Κατηγορώ τους Ανθρώπους οι δύο κυρίες ( Ρουσεα, Ζάνα) έχουν σχέσεις με τον ζωγράφο ο οποίος και τις εκμεταλλεύεται φρικτά, γι αυτό και δε μας κάνει να λυπόμαστε ιδιαίτερα όταν η Ζάνα πηγαίνει να τον σκοτώσει και τελικά βγάζει το φίδι απ' την τρύπα η Ρουσεα. 

Ε μα τα ήθελε, πήγαινε γυρεύοντας ο Άγγελος... 

Στο δόλωμα βέβαια η Αλίκη είχε σχέσεις αλλά μιλάμε περισσότερο για κοπέλες που παρασύρθηκαν, όχι για επαγγελματίες.. Το θέμα το σκέφτηκα με αφορμή μια συζήτηση που είχα κ μου είπαν πως όλα τα κορίτσια του σινεμά ήταν αγνά ως το γάμο. Απ ότι φαίνεται βέβαια από τις απαντήσεις πρόκειται για στερεότυπο 
 
Θέλαν να μείνουν αγνά ως το γάμο τα καημένα, αλλά ήταν αδυνάτου χαρακτήρος, ήταν κι εκείνος ωραίος, είχε συχνά και λεφτά που του αυγάτιζαν τη γοητεία (*), πολύ θέλανε να πάρουν το μονοπάτι το πονηρό που πάει ντουγρού στην κατηφόρα τη μεγάλη?

(*) Όχι ότι τα αθώα κορίτσια ενδιαφέρονταν για λεφτά, αστείον πράγμα, για ποιες τις περάσαμε... αλλά άλλο αν εκείνος ντύνεται σαν λέτσος με μεταχειρισμένα από τον παληατζή κι άλλο αν φοράει κοστούμι πρόδρομο του Armani. Και το φτωχαδάκι άντε να την πάει σινεμά και να της πάρει πασατέμπο. Ενώ ο πλούσιος γόης έχει κουρσάρα και την πάει ν' ακούσουν Μαίρη Λίντα και Μανώλη Χιώτη ή για ρομαντικό μπάνιο σε γραφική ακρογιαλιά (όπου η αθώα κόρη αποκαλύπτει μπικίνι που θα το ζήλευε η Ζέτα Αποστόλου, διότι όπως είπαμε είναι αθώα, δηλαδή δεν ξέρει από ντροπή, σαν τους πρωτόπλαστους πριν αρχίσουν τις κακές παρέες),
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πάντως Ελέφαντα έχω την αίσθηση ότι στις περισσότερες ταινίες από αυτές που αναφέρθηκαν οι κύριοι που ατιμασαν τις δεσποινίδες και τις κατέστησαν κυρίες δεν ήταν πλούσιοι... Ε ωραίοι ήταν... Είπαμε... Αγνές ήταν, δεν ήταν στραβες:-) 

Η Συνοδινού λόγου χάρη ήταν μια παιδουλα αμέριμνη που πήγαινε στα πάρτι αψηφώντας την απαγόρευση της κυκλοφορίας και τους Γερμανούς στρατιώτες και έδωσε το πολυτιμότερο της στο Νικολινακο κι όχι πχ στο Δήμο Σταρένιο που της παρείχε και μια στέγη βρε αδερφέ... Κι ο Νικολινάκος τι ήταν; Εφοπλιστής ήταν; Ένας αντιστασιακός χωρίς στον ήλιο μοίρα. Ένα κουκλί ζωγραφιστο χωρίς καμία προοπτική...

Η δε Βαλάκου ερωτεύτηκε όντως τον Στρατηγό, που τι ηταν; Ένας ρεμπελος της γειτονιάς της ήταν με στιβαρές πλάτες... 
 
Η επιλογή είναι μεταξύ ωραίου πτωχού ή ωραίου πλούσιου. Φυσικά μεταξύ Σταρένιου και Νικολινάκου προτιμότερος ο δεύτερος  (οι όχι αθώες φυσικά θα παντρεύονταν τον Σταρένιο και θα έπιαναν γκόμενο τον Νικολινάκο, αλλά οι αθώες παιδούλες πού να σκεφτούν κάτι τόσο πρακτικό). Αλλά δείτε τι έγραψα! " ήταν κι εκείνος ωραίος, είχε συχνά και λεφτά που του αυγάτιζαν τη γοητεία", Το ωραίος ήταν απαραίτητο. Το πλούσιος ήταν μπόνους.

Πάντως στο "Αγάπη μου Ουάουα" όπως έχω σχολιάσει στο σχετικό θέμα ο Ρηγόπουλος εμφανίζεται παντρεμένος με την (κακιά) Μπεάτα Ασημακοπούλου και δεν συζούν απλώς όπως στο θεατρικό πρωτότυπο. Εδώ είναι το ανάποδο από το θέμα μας δηλαδη. Κρίση ηθικής είχε πιάσει τον διασκευαστή/σεναριογράφο?
 
Του Δαλιανίδη δεν ήταν; Δε νομίζω κρίση ηθικής... Και προσπαθώ να το θυμηθώ κ δε μπορώ, έχω μείνει με την εντύπωση πως Ρηγόπουλος Ασημακοπούλου δεν ήταν παντρεμένοι... Δεν ξέρω γιατί έχω αυτήν την εντύπωση.. 

Άλλη ταινία είναι το Κάλλιο πέντε και στο χέρι. 

Εδώ έχουμε το φλας μπακ της Καίτης Λαμπρόπουλου που υπονοείται η σχέση της με τον Μίμη Φωτόπουλο πριν το γάμο τους και φυσικά τις σχέσεις των παιδιών τους που επίσης υπονοουνται, της Νίτσας Μαρούδα ( νομίζω με τον Πλοιο) και του αδερφού της ( ο Πανταζής τον έπαιζε άραγε; Δε θυμάμαι..) 

Επίσης στο μελό " Δύο αγάπες δύο κόσμοι" η Γκέλυ Μαυροπούλου μένει κι αυτή έγκυος απ' τον εξωφρενικά γυναικά Γιώργο Καμπανέλλη που τακτοποιούσε παραλλήλως τις κυρίες του καλού κόσμου, τελικά την παντρεύεται τη Γκέλυ, αλλά συνεχίζει να την απατά, αυτή αφού είδε κι αποειδε τον χωρίζει, ένας απατημενος σύζυγος τον καταστρέφει επαγγελματικά, αυτός γυρνάει στη Γκέλυ, αυτήν τον περιμαζευει μεν, αλλά ως εκεί διότι ταυτόχρονα καλοβλεπει και την περίπτωση του αφεντικού της, Λάμπρου Κωνσταντάρα, ο οποίος τη θέλει τρελά. 

Τελικά, πολύ βολικά ο Καμπανέλλης αυτοκτονεί κι η Γκέλυ τι να κάνει; Παίρνει τον Λάμπρο κι ησυχάζει.

Και που διάλεξε να αυτοκτονήσει λέτε ο Καμπανέλλης; Στη βίλα που έκανε τους αρραβώνες του με μια πλούσια κόρη. Απ όλες τις ώρες της ημέρας, διάλεξε την ώρα του αρραβώνα, απ όλα τα πιθανά μέρη το σπίτι που ήταν τίγκα στην κοκεταρια... 

Υπάρχει βέβαια κι η " Βίλα των οργίων", από τις πολύ αγαπημένες μου ταινίες που η Αναλυτή κάνει παιδί εκτός γάμου με τον Χάρη Ζαβαλο ( Κωνσταντάρας).

Μιλάτε μου στον πληθυντικό, θα με υποχρεωσετε, είμαι κόρη ναυάρχου ξέρετε.... 
 
Στην ταινία η θυσία της μάνας (1956)  η Σμαρούλα Γιούλη μένει έγκυος από τον αγαπημένο της ο οποίος σκοτώνεται σε δυστύχημα. Η μητέρα της Ελένη Χατζηαργύρη παρουσιάζει το παιδί της κόρης της ως δικό της με αποτέλεσμα ο σύζυγος της να την διώξει από το σπίτι. Μετά από πολλές περιπέτειες η αλήθεια θα αποκαλυφθεί και η κόρη θα μεγαλώσει το παιδί με τον σύζυγό της (Αλέκος Αλεξανδράκης).

Επίσης στην ταινία Αμάρτησα για το παιδί μου (1950) η Ελένη Χατζηαργύρη μένει έγκυος αλλά χωρίζουν με τον αγαπημένο της πριν αυτός μάθει για την κατάσταση της με αποτέλεσμα αυτή να μπλέξει με ανθρώπους του υποκόσμου για να μεγαλώσει το παιδί της. 
 
Ολγα αγαπη μου.

Μαζι στο κρεβατι Λασκαρη και Γεωργιτσης προτου ακομα να τελεστει το Μυστηριο. Ηθελα να' ξερα τι θα ελεγε γι' αυτο η Τασω....

Ετσι εσβησε η ζωη μου

Η Αλεκα Κατσελη γενναει παιδι εκτος γαμου απο one night stand, που ελεγαν και οι αρχαιοι Ελληνες.
 
Είκοσι γυναίκες κι εγώ

Η Μπέτυ Λιβανού έχει σχέσεις με τον Βουτσά προ του γάμου κι η " οσία Φανουρια" σχέση με παντρεμένο. 

Τη Μάρθα Καραγιάννη τη συναντάμε πουθενά σε ρόλο παραστρατημενης; 
 
Τη Μάρθα Καραγιάννη τη συναντάμε πουθενά σε ρόλο παραστρατημενης; 
Στο Αυτο το κατι αλλο ειναι ερωμενη του παντρεμενου Λαμπρου Κωνστανταρα, αλλα δεν ξεκαθαριζεται αν επροκειτο για κοριτσι που παραστρατησε η αν ειναι χηρα/ζωντοχηρα, οποτε μαλλον δεν πιανεται.
 
Μιλώντας για Χατζηαργύρη, σκεφτείτε το χάος που γινόταν στην Αγνή του Λιμανιού όπου βέβαια υπήρχαν κάμποσες γενιές "παραστρατημένων". Και ναι μεν και η Αγνή και η μαμά της ήταν επαγγελματίες παραστρατημένες, όχι αθώες κορασίδες, αλλά από αθώες ξεκίνησαν και ήταν η άτιμη κενωνία που τις κατάντησε έτσι και η Αγνή μάλιστα ήθελε να πάρει εκδίκηση, άλλο τι έγινε στο τέλος.

Επειδή την Ουάουα την είχα δει μικρόςστο θέατρο (ίσως η παλιότερη θεατρική παράσταση που θυμάμαι καλά) αλλά πολύ μεγάλος σε βίντεο (40 και, που θα έλεγε και η Αρώνη στη θεατρική τρελή 40άρα) μου είχε κάνει εντύπωση η αλλαγή στις σχέσεις του ζεύγους. Δεν το τόνιζαν υπερβολικά, αλλά η Σολάνζ τον χώρισε, δεν τον παράτησε μόνο (όπως θα έκανε αν απλώς συζούσαν)

Αρώνη εγραψα, Κωνσταντάρας αναφέρθηκε.... στο "Μικροί και μεγάλοι εν δράσει" δεν είναι φανερό αν οι σχέσεις του ζεύγους είναι πλατωνικές ή όχι. Βεβαίως η Αρώνη ήταν χήρα μετά τέκνου, όχι αθώα κορασίς, αλλά το προγαμιαίο είναι προγαμιαίο, ας τραγούδαγε η Βέμπο " Ιδώ σαν μπαρς μια γ'ναίκα / θα ντ παρς μι του στιφάν’ / ιξόν να βρεις μια χήρα / του μπόνους για να σ’ γυάν’ "

Οι διάφορες πλούσιες που ξελόγιαζαν τους φτωχούς αγαπημένους φτωχών κοριτσιών φυσικά ήταν περπατημένες και ξεσκολισμένες. Δεν νομίζω η Χρονοπούλου "Είμαι γυναίκα του κεφιού" να περίμενε γάμους για να μάθει πώς το τρίβουν το πιπέρι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ξεσκολισμενες γράφεις... Άντε μην πω τι διάβασα και λέω ω μαι γκοντ... 

Η Χατζηαργύρη είναι από τις αγαπημένες μου ηθοποιούς... Τι φωνή!!! 

Η νύχτα της Καρέζη και του Μπάρκουλη στο Τζένη Τζένη είναι με περίεργο τρόπο κι αυτή προγαμιαια.. Ήταν μεν παντρεμένοι αλλά δεν ήταν κιόλας.. 

Επίσης στο γυναικα βλέπουμε τη σχέση της Κυριακίδου με τον Πάλλη αλλά αυτήν την πιάνουμε λογικά για κοκοτα;;;;; 

Επίσης η " κοπελίτσα" Σμαρούλα Γιούλη στο της νύχτας τα καμώματα μάλλον δεν ήταν και τόσο κοπελίτσα, αφού δεν άφησε λόφο και νταμάρι
 
Ας αναφερθούμε και σε μερικά μελο του Ελληνικού Κινηματογράφου όπου η πρωταγωνίστρια εγκαταλείπεται έγκυος από τον συμπρωταγωνιστή της. Βέβαια στο τέλος υπάρχει επανένωση της οικογένειας. Στην παρένθεση το όνομα της πρωταγωνίστριας

Όλα για το παιδί της (1958) (Μαρία Στράντζαλη), Αλύγιστη στη ζωή (1964) (Κάκια Κοντοπούλου) , Κλάψε φτωχή μου καρδιά (1962) (Μαριάννα Κουράκου)

Εκτός του ότι αυτές οι ταινίες είναι  παραγωγής Κώστα Στράντζαλη πρωταγωνιστής σε αυτές είναι ο Ανδρέας Μπάρκουλης
 
Η Μαριαννα Κουρακου εγκυος εκτος γαμου και στην Επιστροφη της Μηδειας. Και για να ειναι σιγουρη οτι ο καλος της δεν θα ξανακαταστησει εγκυο αλλη γυναικα, παιρνει τα μετρα της. :D
 
Πίσω
Μπλουζα