...για αυτό το πολύ ωραίο πραγματικά παιχνιδάκι (το Thanatos), ο Aeon έχει γράψει και ένα λεπτομερές walkthrough.
Σαν "πρωτοποριακά παιχνίδα" μπορώ να συμπληρώσω αρχικά το Elite για το "ανοικτό" και "ατελείωτο" gameplay του.
Eπίσης το Turbo Esprit, που εξομοίωνε την κυκλοφορία μίας πόλης με φωτεινούς σηματοδότες, πεζούς, κλπ.
Το Hacker, που παρόμοιο "στήσιμο" και θέμα δεν υπήρχε μέχρι τότε.
Το Litttle Computer People (ποιοί "Sims" και πράσινα άλογα !!
)
Τα Renegade & Double Dragon, που ξέφυγαν απο το "καλούπι" των παιχνιδιών τύπου Kung Fu Master, και εισήγαγαν τα "μοντέρνα" beat'em ups.
Το Νemesis, για το φοβερό σύστημα όπλων του, που δημιούργησε ολόκληρη σχολή.
To Saboteur, με τις stealth τεχνικές του.
Θέλω να βάλω μέσα και το "Τhe Hobbit" για την ανεξάρτητη κίνηση των χαρακτήρων του.
Επίσης, τo Sim City (είχε κυκλοφορήσει και στα 8-bit).
(και... που είναι ο abyss να πεί και για τα Fairlight & Dun Darach?
)
Ξεφεύγοντας απο τα στενά πλάισια του Amstrad, και περνώντας και σε άλλους "μικρούς", χωρίς καμία επιφύλαξη ψηφίζω το φοβερό MULE, και το πολύ έξυπνο Paradroid.
Μήπως επιτρέπεται να κάνουμε και μία μικρή (τόση δα) στάση στα 16-bit;
Αξίζει πιστεύω να αναφερθεί Tο Populous, που καθιέρωσε τα "god games", αλλά και το ΥΠΕΡΟΧΟ και απίστευτα πρωτότυπο Captain Blood !! (αν και για το δεύτερο, ορισμένοι ίσως να έχουν κάποιες ενστάσεις...).
..και τέλος... το ζυγίζω απο εδώ - το ζυγίζω απο εκεί, και θέλω να προσθέσω τιμητικά και το Defender of the Crown.
Εντάξει, ξέχωρα τα "κομμάτια" του δεν είναι κάτι το "πρωτοποριακό", αλλά όλο το σύνολο μαζί δίνει ρέστα !! ...υπάρχει άλλο παιχνίδι πριν απο αυτό, που να "πούλησε" τόσο πολύ τις φοβερές δυνατότητες των 16-bit υπολογιστών;