"Πρωτοποριακά" games

Πάντα υπο το πρίσμα των δυνατοτήτων του κάθε μηχανήματος..
 
Shinobi είπε:
κάποτε είχα δει ένα demo του shadow of the beast full screen 16 colors ΚΑΙ parallax scroll 8-9 επίπεδα :D Το μόνο πρωτοποριακό που έχω δει στο CPC.

Παιδιά είχε βγει ποτέ ολοκληρωμένο το παιχνίδι στο CPC; Δεν έχω δει το demo ποτέ και μου φαίνεται απίστευτο!!!!:eek:

Άλλο ένα παράδειγμα του οτι αν οι πραγραμματιστές έχουν γνώσεις που συνδυάζουν με μεράκι, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι απίστευτα!
 
Ελα Pooky... αυτό για 'σένα

Το Original Release

shadow_of_the_beast.png


Και το demo release αυτών που ασχολούνται ακόμα με 8-bit...

testud7.jpg
 
Αυτό να υποθέσω δείχνει και τη διαφορά ενός CPC με ένα Spectrum?:rolleyes:
 
Όχι, δυστυχώς στον spectrum τα πράγματα ήταν έτσι...

114280020800vy0.gif
 
Spectrum version.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θυμάται κανείς το KARNOV ?

Αν και είχε λίγα χρώματα, ήταν πολύ καλό και εθιστικό.

Το αναφέρω, γιατί (αν δεν απατώμαι) ήταν το πρώτο παιχνίδι

στον Amstard 6128, που έπιανε ...

ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΔΙΣΚΕΤΑ !!!
 
@Exetlaios

Ναι φιλε.Το θυμαμαι.Επισης για την ιστορια ο ιδιος KARNOV ηταν ο τελικος "κακος" στην πρωτη πιστα του Dragon Ninja.
 
Dragon Ninja ή αλλιώς Bad Dudes.
 
Ήταν η εποχή που είχαν αρχίσει να μπαίνουν τα ...ρώσικα sprites στη ζωή μας. Πέρα από τον θρυλικό Karnov του 1988 (πολλές πίστες και πολύ δύσκολο παιχνίδι για όσους θυμούνται), θυμίζω το άλλλο παιχνίδι της Data East, το Chelnov - Τhe Atomic Runner στα arcades.

See also: http://en.wikipedia.org/wiki/Karnov
 
Το Chernov, αν δεν απατώμαι, πρέπει να είχε φιλοξενηθεί και στην στήλη "arcade" του Πίξελ (ή κάποιου άλλου περιοδικού), διότι μου φαίνεται πολύ γνώριμο...

exetlaios είπε:
Θυμάται κανείς το KARNOV ?

Αν και είχε λίγα χρώματα, ήταν πολύ καλό και εθιστικό.

Το αναφέρω, γιατί (αν δεν απατώμαι) ήταν το πρώτο παιχνίδι

στον Amstard 6128, που έπιανε ...

ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΔΙΣΚΕΤΑ !!!
Ενα απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια !! ...πράγματι είχε λίγα χρώματα (λόγω mode 1) αλλά η επιλογή τους ήταν πολύ καλή, μιά και "έδεναν" πολύ ωραία μεταξύ τους, δημιουργώντας ένα πολύ καλό αισθητικό αποτέλεσμα.

Κρίμα που τα disk images για Amstrad που κυκλοφορούν στο ίντερνετ είναι όλα "κακοσπασμένα"....

Πάντως, υπήρχαν και παλιότερα games που έπιαναν μία ολόκληρη δισκέττα στον Amstrad, όπως για παράδειγμα το The Pawn, μαζί και με τα άλλα advnetures της Magnetic Scrolls.
 
Μιλάτε πραγματικά για πρωτοποριακά παιχνίδια.... ??

Ή ξεχνάτε ή δεν γνωρίζετε μάλλον :animangry:

θα σας θυμίσω τα καλύτερα παιχνίδια για 6128 (κορυφαία από gameplay & τεχνικής άποψης)

Zap T Balls : Advanced Edition

θυμάμε το review στο User που ο συντάκτης έπαθε πλάκα απο τα sprites και τα scrollings, σε overscan :rolleyes:

φοβερό intro, πολλές μπάλες (ίσως καλύτερο ακόμα και απο το γνήσιο Pang για το CPC+)...

Δείτε: http://www.cpczone.net/index.php?game=2168

z1532.png


z1530.png


Prehistorik 2

Ομαλό scrolling σε overscan 4 διευθύνσεων, και γραφικά από κάποιον Έλληνα(!!) ΚΑΙ έκδοση για CPC Plus

Δείτε: http://www.mobygames.com/game/prehistorik-2

565.png


Super Cauldron

Κάτι αντίστοιχο και το Super Cauldron...

Δείτε: http://www.mobygames.com/game/cpc/super-cauldron

579.png


Megablasters

Το μεγαλύτερο παιχνίδι που φτιάχτηκε σε CPC. Γραφικά από κάποιον Έλληνα επίσης....

Δείτε: http://www.odiesoft.de/amstrad/megablasters/welcome1.html

megablasters_116_bog_of_eternal_stench_final_img_03.png


Xyphoes Fantasy

Μεγάλα sprites σε overscan, φοβερά γραφικά!

Δείτε: http://www.mobygames.com/game/cpc/xyphoes-fantasy

http://www.cpczone.net/index.php?game=2036&action=screens

z1192.png


z1191.png


Δυστυχώς όλα αυτά ήρθαν μάλλον αρκετά αργά χρονικά για να γίνουν top hits... :animangry:
 
Έτσι φίλε μου δώσε υλικό να θυμηθούμε!!!
 
...αν και όχι πρωτοποριακά σαν ιδέα, σίγουρα τα παιχνίδια αυτά είναι κορυφαία απο τεχνικής άποψης - όπως είπε και ο φίλος fgbrain, και σίγουρα όλοι οι amstradόβιοι κάποια στιγμή επεδίωξαν να τα παίξουν, μιά και -όλα- είχαν αναφερθεί στις σελίδες του User (είτε στην την στήλη "Τα 8-bit ποτέ δεν πεθαίνουν" είτε σε reviews). :)

Δεν νομίζω ότι τα γραφικά του Prehistoric 2 είχαν γίνει εξολοκλήρου απο έλληνα - πάντως με την αρχική οθόνη του παιχνιδιού είχε ασχοληθεί ο (γνωστός και μη εξαιρεταίος - μετέπειτα PC-Masterάς) Χάρης Κλάδης, ο οποίος θυμάμαι καθαρά χρόνια πριν σε κάποιο User να λέει ότι είχε "βάλει το χεράκι του" στην τελειοποίηση του παιχνιδιού... :thumbup: (λες να ήταν ο ίδιος που είχε ασχοληθεί και με το Megablasters; :D ).
 
μαλλον περπει να φτιαξουμε μια λιστα "ανθρωπων προς ανακαλυψη" και γιατι οχι και κανα interview ;)
 
billy,

για το super cauldron, όντως μόνο η εισαγωγική οθόνη είναι φτιαγμένη απο Χάρη (Rex) :D Τα υπόλοιπα ήταν Pc tranfers

με το Χάρη φτιάξαμε στο παρελθόν ένα slideshow με το όνομα Painting Fantasy, οπότε θυμάμε ακόμη αρκετά - αν και έχουμε να επικοινωνήσουμε σχεδόν απο τότε!! :icon_cry:

φυσικά και το Megablasters είναι 100% original δική του δουλειά!!!
 
...κορυφή !! :thumbup:

Aν τυχόν το έχεις ακόμα αυτό το slideshow (περασμένο σε κάποιο disk image), πολύ θα ήθελα να το δω !! :)

...πολύ καλή και η ιδέα του Wally... :D
 
Πίσω
Μπλουζα