Πρόβα Νυφικού (1995 ΑΝΤ1)

Αρκετά από τα γυρίσματα έγιναν στην Πλάκα όπου βρίσκεται και το σπίτι των Δελλήδων (αν δεν κάνω λάθος)
 
Στην πλακα η στο γαλαξιδι ηταν τελικα το αρχοντικο των δελληδων; νομιζω γαλαξιδι το ξερατε πως και οι μαγισσες της σμυρνης γαλαξιδι γυριστηκαν ηταν καποτε πρωτευουσα;σανσετ μου εκανες εξαιρετικη δουλεια please come back νομιζω καποιο παιδι μας ειχε πει ποια ηταν τελικα και η ταυτοτητα της γιαγιας. Το δε αρχοντικο στο γαλαξιδι θα πρεπει να ηταν ονομαστης οικογενειας οπου γυριστηκε η εξαιρετικη σειρα υπαρχουν αρκετα τετοια αρχοντικα αλλα σε ποιο απο ολα
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καποια εξωτερικα γυρισματα εγινα στο Γαλαξειδι. Στο βιβλιο υποτιθεται οτι ειναι καποιο νησι...οσον αφορα στο σπιτι, αυτο βρισκεται στην Πλακα και σημερα στεγαζεται εκει το μουσειο Φρυσιραassets_LARGE_t_175762_54011307.jpg http://www.frissirasmuseum.com/greek/museum.aspx
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Α σε καποιο νησι οποτε μπορει και να μην ειναι το γαλαξειδι το οποιο εκεινη την εποχη ειχε πολλους ευκαταστατους κατοικους μιας και ηταν ναυτικη δυναμη. Χιλια ευχαριστω για τις πληροφοριες με ενδιαφερει που γυριστηκαν τα ρετρο σηριαλ
 
Ο απόστολος δεν είχε ούτε ιερό , ούτε όσιο. Καλά και στην ευανθουλα σεξουαλική παρενόχληση!ε για όνομα

Μήπως ο μανίας κάτι έπρεπε να χε πει από την αρχή για το ποιον του. Έκλεισε το στόμα του και έκλεισε σπίτια άθελά του. Εδώ ίσως μπαίνει το μεγάλο ηθικο δίλημμα του βιβλίου: αν ξέρουμε κάτι για κάποιον ,κατι πολυ άσχημο πρέπει να μιλάμε για να μην πέφτουν σε παγίδα άνθρωποι που δεν φταίνε σε τίποτα η να μην μιλάμε και να αφήνουμε τα πράγματα να πάρουν το δρομο τους. Ειδικά στα ρετρό χρονια των συνοικεσίων πολλοί που ήξεραν τα ελαττώματα του γαμπρού και της νύφης το παίζανε πως δεν ήξεραν τίποτα...
 
butch_cassidy είπε:
Όσο για το αιώνιο ερώτημα, ποια ήταν η γιαγιά :) : καταρχάς πιστεύω ότι μπορεί και να μην είναι καμία και απλώς να χρησιμοποιείται για αφηγηματικούς λόγους, αλλά αν είναι:θα μπορούσε πολύ άνετα να είναι

- η ευανθούλα αφού είναι πρόσωπο του σπιτιού που γνωρίζει τα γεγονότα. Αλλά το ταπεραμέντο της γιαγιάς μάλλον δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα της

- η όλγα μάλλον όχι γιατί η όλγα δεν έχει παιδιά άρα δεν έχει και εγγόνια :p

- αγγελικούλα παραείναι κεντρικό πρόσωπο για να αφηγήται την ιστορία

- άρα εάν είναι κάποια όντως μάλλον είναι η ρηνούλα (ενα δυο ατάκες σε κάποια επεισόδια που αναφέρθηκαν και από άλλους συνηγορούν σε αυτό!
Ούτε στο βιβλίο εξηγούνται όλα, άλλωστε είναι μυθιστόρημα, όχι αληθινή ιστορία ;)
 
Επιτελους κρατω στα χερια μου το βιβλιο και η χαρα μου δεν λεγεται. Στην δε σειρα ειμαι στο 14 επεισοδιο και χαιρομαι που χω μελλον. Μαζι με το νησι και την μεθυσμενη πολιτεια ειναι ισως οι καλυτερες σειρες που χω δει.

Καφε σανταλ υπηρχε και στην μεθυσμενη πολιτεια αλλα εκει πηγαιναν και γυναικες και τα πιναν. Εκει τραγουδουσε η σοφι ζανινου και δω η πεμυ ζουνη
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
αριαδνη είπε:
Μαζι με το νησι και την μεθυσμενη πολιτεια ειναι ισως οι καλυτερες σειρες που χω δει.
Η Αίθουσα του θρόνου, ο Καρυωτάκης, ο Γιούγκερμαν;; :)

Ομολογουμένως η Πρόβα μου έχει αφήσει ανεξίτηλες μνήμες, οι ηθοποιοί ένας & ένας και ίσως την ξαναδώ στο u tube από Φθινόπωρο, αν δεν έχει κάτι άλλο αξιόλογο φέτος στην τηλεόραση.
 
Τον καριωτακη και τον γιουκερμαν δεν τα χω δει. Αν λες αυτον απο τον αντ κοπηκε αποτομα. Η αιθουσα ειναι ωραια αλλα η προβα μιλησε περισσοτερο στην καρδια μου γιατι νομιζω πως ειναι και πραγματικη κ ρομαντικη ταυτοχρονα "" οτι αγαπουσα ηταν ενα ψεμα εμοιαζε με προβα προβα νυφικου""
 
Στην σειρά λάτρεψα τον Βαλτινό, πολύ εκφραστικός κος Μανιάς. Αλλά και ο Σοφιανός στον κλασσικό ρόλο του "κακού" ήταν υπέροχος. Εκείνο που έδινε μια "ονειρική" ατμόσφαιρα σε όλη την σειρά ήταν η σκηνοθεσία και οι φωτισμοί. Σαν ένα πέπλο μυστηρίου να κάλυπτε την μικρή πόλη. Όταν ξαναείδα την σειρά, πριν 1.5 χρόνο, που την είχε ξαναδείξει ο ΑΝΤ1, μου άρεσε περισσότερο από την 1η φορά που την είχα δει. Ένιωσα μόνο λίγο βεβιασμένο το τέλος. Θα μπορούσαν να το είχαν "τραβήξει" λίγο περισσότερο.
 
Ποσο την αγαπα την αγγελικουλα ο μανιας σαν αγια σε εικονισμα της φερεται! Ουτε τα ματια του δεν ριχνει πανω της.

Το βιβλιο αψογο εγω ξετρελαθηκα σε άπλη γλωσσα αλλα σου δημιουργει εικονες και συνειρμους. Ο μανιας ειναι 35ανταρης στο βιβλιο και η αγγελικουλα περιγραφεται ως εκατοφυλλο τριανταφυλλο για τις εσωτερικες της χαρες. Η συγγραφεας δεν εδωσε αραγε ποτε συνεντευξη για το βιβλιο της να λυσει αποριες. Η ευανθουλα τι ν απεγινε;; η γιαγια ειναι μαλλον η ρηνουλα παιζει πιανο σε καποια στιγμη το προσεξατε. Ο σοφιανος υπεροχος στον ρολο του καπατσου και τι σαβουρογ..τις καλυτερες ειχε. Η ολγα εχει την αλαβαστρινη ομορφια της γκερεκου και στο βιβλιο. Και η λενα του βιβλιου ιδια ψηλη και αερατη οπως ειναι και η λενα της σειρας. Η παναγια η χρυσομαλλουσα ειναι στην μυτιληνη;;;εκει γινονται γαμοι και βαπτισεις των δελληδων!

Αυτο παλι με την ευανθουλα να βλεπει την παναγια περιγραφεται και στο βιβλιο να της ζητα νερο ενω το χτυπημα στην πορτα το ακουει και η αθηνα
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κριτικη του βιβλίου:

http://www.greekbooks.gr/books/logotehnia/i-prova-tu-nifiku-1.product

εγω πάλι θα έβαζα 5 αστεράκια :)

λεπτομέρειες: 1 η Ματίνα του βιβλίου είναι ερωτευμένη με τον Μανια ή μαλλον τον βρισκει πολύ γοητευτικό και τρωει τα αυτια του Χριστοδουλου να περασουν από το καφε της και όχι με τον απόστολο και φυσικα δεν εχει τον θετικό ρόλο που χει και στο σηριαλ, μετρ δεν υπάρχει, ουτε Μαργκό :(

2 η στρατηγινα είναι πολύ ωραια γυναικα και νεωτατη , καλη η επιλογή της θεας βινας ασικη/ γι'αυτο λέω τι σαβουρογ..ο απόστολος με τα καλύτερα υλικά της πόλης πηγαινε , ακομα και στην Ρηνούλα τα ριξε τετοιο θρασος, ε τοχε το συνδρομο ντοριαν γκρευ ο απόστολος, εγωισταρος ολικης ΄μιλάμε για τετοιο καθαρμα ενώ την ευανθούλα πολύ την πειραξε η σεξουαλικη παρενόχληση που δεκτηκε από κεινον, για μερες δεν μίλαγε και κανεις δεν ηξερε τι ειχε

3. επίσης η περαν του κόσμου τούτου ειχε μαντεψει πως άλλη ανοιξη δεν θα βλεπε :( το λέει και στην σειρα, πριν εξαφανιστεί ενωνει τα χερια του Μανια και της αγγελικούλας
 
Ευρεθη η ευανθουλα η μαλλον μπορει και να ευρεθη σε ενα κεφαλαιο του μεγαλου θυμου οπου η βαγγο στα 1984 επισκεπτεται μια περιεργη κοπελα την ευανθουλα στην λεσβο κοντα στο καστρο που προλεγει τΑ μελλοντα και βλεπει την παναγια..την λενε ευανθουλα κατα συμπτωση και ειναι νεα κοπελα, πως γινεται απο το 40 νεα κοπελα στα 1984;;; η ευανθουλα του θυμου ζει μονη με την μητερα της που θελει να την παντρεψει
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλησπέρα σε όλους, είμαι νέα στο Forum κι είπα να γράψω πρώτα για αυτή την καταπληκτική σειρά. Ξεκίνησα να τη βλέπω εδώ και μερικές μέρες. Είμαι στο 12 επεισόδιο και μπορώ να πω ότι δε θέλω να τελειώσει. Επειδή η σειρά είναι του 1995 κι εγώ δεν είχα καν γεννηθεί δεν είχα την τύχη να τη δω. Όσον αφορά για το "μυστήριο" της γιαγιάς εγώ πιστεύω ότι είναι η Ρηνούλα καθώς αναφέρει κάποια στιγμή "Ο Αλέξανδρος, ο Αλέξανδρος μου".
 
οι τιτλοι εναρξης της σειρας οπως προβληθηκαν στον ΑΝΤΕΝΝΑ


σε καθε τηλεοπτικη περιοδο μου αρεσε παντα να παρακολουθω τους τιτλους εναρξης των νεων σειρων στην τηλεοραση καθως και διαφημιστικα τους στην τηλεοραση και στα περιοδικα καθως και να διαβαζω κριτικες...

:flower:
 
Στην πλακα η στο γαλαξιδι ηταν τελικα το αρχοντικο των δελληδων; νομιζω γαλαξιδι το ξερατε πως και οι μαγισσες της σμυρνης γαλαξιδι γυριστηκαν ηταν καποτε πρωτευουσα;σανσετ μου εκανες εξαιρετικη δουλεια please come back νομιζω καποιο παιδι μας ειχε πει ποια ηταν τελικα και η ταυτοτητα της γιαγιας. Το δε αρχοντικο στο γαλαξιδι θα πρεπει να ηταν ονομαστης οικογενειας οπου γυριστηκε η εξαιρετικη σειρα υπαρχουν αρκετα τετοια αρχοντικα αλλα σε ποιο απο ολα
Υπάρχουν πολλά αρχοντικά σπίτια στο Γαλαξίδι. Είναι ναυτικά. Οι μάγισσες τις Σμύρνης γυρίστηκε Γαλαξίδι. Εκείνη την εποχή ήμουν μαθήτρια Γ Λυκείου και ήρθαν υπεύθυνοι να ζητήσουν παιδιά από το Λύκειο να συμμετάσχουν. 
 
Επειδή η γιαγιά γνωρίζει το ιστορικό της οικογένειας με συνταρακτικές λεπτομέρειες, θεωρώ ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι μια απο τις ηρωίδες κι όχι απλά κάποιο συγγενικό ή φιλικό πρόσωπο που έζησε τα γεγονότα εκ των έσω. Άλλωστε αρκετές φορές στα επεισόδια αναφέρονται από τη γιαγιά οι φράσεις: "στο σπίτι μας", "στη ζωή μας". Δεν νομίζω ότι ένας γείτονας πχ (Ευανθούλα) ή ένας συγγενής θα χρησιμοποιούσε αυτές τις λέξεις όσο στενή σχέση κι αν είχε με την οικογένεια. Άλλωστε από το 1ο επεισόδιο δίνεται η αίσθηση οτι η γιαγιά ήταν συναισθηματικά δεμένη με το σπίτι (σαν κτίριο) που μόνο κάποιος που είχε ζήσει μέσα σε αυτό θα είχε τέτοια φόρτιση με τους χώρους του.
Η γιαγιά αφηγείται όλη την ιστορία σε τρίτο πρόσωπο. Ακόμη λοιπόν κι το ενδεχόμενο οτι είναι μια από τις ηρωίδες, βλέπουμε οτι δεν διαφοροποιεί τον εαυτό της ώστε να αναφέρεται σε πρώτο πρόσωπο. Διηγείται την ιστορία της οικογένειας μέσα από την ασφάλεια που της δίνει η απόσταση του χρόνου, κι την αφηγείται σαν ενα παραμύθι που θα έλεγε κάθε γιαγιά στο εγγόνι της.

Αποκλείω παντελώς την Ευανθούλα για γιαγιά. Στην Ευανθούλα είχε δωθεί μεταφυσική διάσταση για αυτό κι η συγγραφέας την απέδωσε ως "πέραν του κόσμου τούτου" δλδ ένα πλάσμα ανάμεσα στο υπερβατικό κι το κοσμικό. Η Ευανθούλα δεν νομίζω ότι θα αποκτούσε ποτέ σύζυγο κι παιδιά. Η ταυτότητα της ήταν η "αγιότητα" κι η αγνότητα για αυτό κι θα έμεινε μακρυά από ότιδήποτε σαρκικό κι γήινο θα μπορούσε να τη "μολύνει". Η εξαφάνιση της θεωρώ ότι προσδίδει ακόμη περισσότερη έμφαση στη ιδιάζουσα μορφή της, αφήνοντας να εννοηθεί οτι εξαφανίστηκε όπως ένας άγγελος.

Δεν νομίζω η γιαγιά να είναι ούτε η ελκυστική και ερωτική Όλγα αλλά ούτε η λυγερόκορμη κι εύθραστη Αγγελικούλα. Η Όλγα δεν μπορούσε να αποκτήσει παιδί απο το Γιώργο καθώς αφήνεται να εννοηθεί οτι είναι στείρος (δεν θυμάμαι το επεισόδιο).
Η Αγγελικούλα πάλι δεν είχε το τσαγανό κι την τσαχπινιά της γιαγιάς. Ήταν αρκετά "comme il faut" για να χρησιμοποιεί χαρακτηρισμούς όπως "σαβουρογ@@ης", "γομάρι" κ.α. :biglaugh: Ακόμα κι όταν αποκαλύφθηκαν οι πομπές τους, τον έβριζε με το γάντι.
Άλλωστε στη σειρά, η μικρόσωμη γιαγιά δεν παρέπεμπε εμφανισιακά σε κάποια από τις 2 ψηλές ηρωίδες.
 
Από ψήγματα κι πινελιές που δίνει η συγγραφέας σε διάφορα επεισόδια, συν όλα τα παραπάνω, αντιλαμβάνομαι πως η μορφή της γιαγιάς έχει τις περισσότερες πιθανότητες να είναι η Ρηνούλα. Αναφέρω μερικά από τα λόγια της γιαγιάς σε διάφορα επεισόδια:
• "Γλυκός κι τρυφερός ο δικός μας (σ.σ. προφανώς "ο Γιώργος μας"). Ξεκαπίστρωτο γαιδούρι ο άλλος. (σ.σ. ο Απόστολος). Κι ο τρίτος. Πως μπήκε μέσα στη ζωή μας ο τρίτος (σ.σ. ο Μανιάς). Ξένος κι άγνωστος, την είδε κι αλαφιάστηκε" (επ.1)
• "Κι ο παλιάνθρωπος έπαιξε την καλύτερη θεατρική σκηνή. Κουβαλήθηκε νυχτιάτικα στο σπίτι μας! Ξαφνιαστήκαμε!". Όταν ο Αποστόλος πήγε στο σπίτι για να προσποιηθεί ότι δεν θέλει προίκα (επ.8). Νομίζω ότι εδώ φαίνεται ξεκάθαρα ότι η γιαγιά έμενε στο σπίτι.
• "Έτσι ήταν η Ρηνούλα. Το είχε γραμμένο η μοίρα της να βασανιστεί ακόμα κι από τον Αλέξανδρο". Η γιαγιά τα λέει αυτά στον εαυτό της κοιτάζοντας τον στον καθρεύτη (επ.9).
• "Έχει πολλά ποτήρια ακόμη Αθηνά μου κι θα τα πιείς. Θα τα πιούμε!". Λόγια της γιαγιάς όταν αποκαλύφθηκε η Εβραική καταγωγή της Ρηνούλας κι έπρεπε να τη φυγαδεύσουν. (επ.20)
• Η γιαγιά παίζει πιάνο κι η μόνη που έπαιζε πιάνο στο σπίτι ήταν η Ρηνούλα.
 
Στο επεισόδιο 14 στο 25.10 η γιαγιά το λέει ξεκάθαρα: "μιας και δεν ξέρανε τι θα ξημερώσει, παντρέψανε τον Αλέξανδρο, τον Αλέξανδρο μου, με τη Λένα Ιακωβίδη".
 
Στο επεισόδιο 14 στο 25.10 η γιαγιά το λέει ξεκάθαρα: "μιας και δεν ξέρανε τι θα ξημερώσει, παντρέψανε τον Αλέξανδρο, τον Αλέξανδρο μου, με τη Λένα Ιακωβίδη".
Συμφωνώ μαζί σου! Η γιαγιά που κάνει την αφηγήτρια στη σειρά πρέπει να είναι η Ρηνούλα! Από αυτά που λέει στις περιγραφές εκεί οδηγούν. Και εγώ με τη σειρά να αναφέρω ότι είναι μια καταπληκτική σειρά την έχω δεί δύο φορές και θέλω να την ξαναδώ πάλι, καθώς έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά. Μοναδικός Κουτσομύτης, οι ηθοποιοί επίσης ένας και ένας, η μουσική της σειράς με την υπέροχη Μαρινέλλα. Γυρίστηκε το 1996 και πραγματεύεται γεγονότα λιγο πριν τον πόλεμο και την Κατοχή, παρ όλα αυτά η ποιότητα αυτής της σειράς (σκηνικά κλπ) και των συντελεστών της μαρτυρά το έτος που γυρίστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 90, σε μια άλλη κοινωνία και εποχή, που μας χάρισε πάρα πολλές ποιοτικές σειρές και ιδίως από τη νηπιακή ακόμα ιδιωτική τηλεόραση. Πιστεύω στα πρώτα βήματά της, η ιδιωτική τηλεόραση μας έδωσε πολύ καλές τηλεοπτικές σειρές όπως: Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά, το Μυστικό του Άρη Μπονσαλέντη, οι Φρουροί της Αχαϊας, Κίτρινος Φάκελος και πολλές άλλες.
 
Πίσω
Μπλουζα