Ρετρό Βλακώδεις διαφημίσεις!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας pooky(1)
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Έχω Clio, τα έχω όλα.... τα μαστόρια κολλητάρια με τα προβλήματα που έβγαζε. Γενικά, ήταν λίγο πιο επιθετικό το μάρκετινγκ της Renault τότε, για ένα άλλο μοντέλο της, είχε θυμάμαι το σλόγκαν "Οι Έξυπνοι οδηγούν Renault".
Μεγάλη ελληνίδα ηθοποιός (δεν έχω τίποτα μαζί της, ίσα ίσα που την έχω δει σε παράσταση και έμεινα έκθαμβος) βγαίνει στο γυαλί και διαφημίζει μια "κάρτα υγείας". Αφού κατονομασει ένα κατεβατό ασθένειες, τελειώνει με εκείνο το αξέχαστο "ακόμα και για εξέταση ούρων και κοπράνων".
Δεν θυμάμαι τι έτρωγα εκείνη την στιγμή, θυμάμαι όμως ό,τι ξέρασα...
Σαν να θυμάμαι αυτή τη διαφήμιση, δεν θυμάμαι όμως ποια ήταν η ηθοποιός, μήπως ήταν η Μελίνα Μποτέλλη; Μια τέτοια σκέψη έχω κατά νου.

Το "Γκαρσόν, λεκιάστηκα" που αναφέρθηκε κάποια μηνύματα πιο πριν, έχει τη φάση του, ειδικά όπως έχει παρωδηθεί από Ζουγανέλη και Α.Μ.Α.Ν μετέπειτα, η απάντηση του γκαρσονιου δηλαδή.

@retro98 Όσον αφορά τις διαφήσεις της algida και της Pitsos, αν ήταν πιο πρόσφατες, μετά το 2000, πιθανόν να τις έχω δει και να τις θυμόμουν, με την περιγραφή όμως, δεν μου λένε κάτι, ίσως όντως είναι προ του 2000....
 
Διαφημίσεις κεντρου ξένων γλωσσών Καπάτου.
Ειδικά η πρώτη και η τελευταία διαφήμιση.





 
Τελευταία επεξεργασία:
Έχω Clio, τα έχω όλα.... τα μαστόρια κολλητάρια με τα προβλήματα που έβγαζε. Γενικά, ήταν λίγο πιο επιθετικό το μάρκετινγκ της Renault τότε, για ένα άλλο μοντέλο της, είχε θυμάμαι το σλόγκαν "Οι Έξυπνοι οδηγούν Renault"
Νομίζω ήταν "οι ξύπνιοι οδηγούν Ρενώ". Εκείνη την εποχή είχαμε ένα καθηγητή που οδηγούσε Ρενώ και του είχαμε βγάλει το ψευδώνυμο "Ξύπνιος". Όταν το έμαθε δεν τον χάλασε καθόλου. Έτσι κι αλλιώς τον συμπαθούσαμε όλοι και το καταλάβαινε.
 
Διαφημίσεις κεντρου ξένων γλωσσών Καπάτου.
Ειδικά η πρώτη και η τελευταία διαφήμιση.





Πραγματικά πολύ βλακώδεις... Και αυτή με το ''auguri - αγγούρι'' είναι τελείως άκυρη...

Μετά από ποστ που έκανα στο θέμα για τις τσίχλες Stimorol, μου ήρθε στο μυαλό μια πολύ βλακώδης διαφήμισή τους. Στη διαφήμιση βλέπαμε ένα σωρό από άσχετα μεταξύ τους ακατάληπτα πλάνα και ακούγαμε ένα jingle με ό,τι να ναι στίχους, μάλλον λόγω της άθλιας μετάφρασης της Αγγλικής version. Άκυρο τελείως και το σλόγκαν στο τέλος ''Την κάνω τσίχλα πολύ'' (Μάλλον πρόκειται και αυτό για άθλια μετάφραση)

Άκου εκεί ''Είμαι Stimorol και κάνω Stimorol'' :eek:...


Επίσης, από διαφημίσεις 90s τώρα, βρίσκω βλακώδη αυτή τη διαφήμιση για τις καραμέλες υγείας ΙΟΝ, που είναι ο παρουσιαστής στο στούντιο, βγαίνει στον αέρα και αρχίζει να μιλάει, αλλά ξαφνικά τον πιάνει βήχας, ζητάει να του φέρουν ''μια υγείας ΙΟΝ'' και όλοι οι ακροατές σταματάνε οτιδήποτε και αν κάνουν, και τρέχουν στο στούντιο του ραδιοφωνικού σταθμού για να του δώσουν...


Υ.Γ. Δεν ξέρω γιατί δεν φαίνονται τα βιντεάκια...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Με τις καραμέλες υγείας τη θυμάμαι τη διαφήμιση, την είχα δει παλαιότερα. Όσον αφορά τις διαφημίσεις του κέντρου ξένων γλωσσών, πραγματικά έχω μείνει άναυδος με αυτές που μας υπέδειξε ο συνάδελφος. Η πρώτη είναι απλά κακόγουστη, σκηνή από βιντεοταινία θα έλεγα, η δε τελευταία, πολύ απλά με τον σχετικό υπαινιγμό που αφήνεται στο τέλος, δεν υπήρχε περίπτωση να την βλέπαμε τη σήμερον ημέρα να προβάλλεται, θα την έτρωγε το μαύρο σκοτάδι, για ευνόητους λόγους.....
 
Αποσμητικό axe με τον Abdul και το χαρεμι του...

Προβλήθηκε τέλη της δεκαετίας του 90 (1998-1999...)


(δεν ξέρω αν εχει αναφερθεί ξανά...)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τι ανάμνηση αυτη η διαφήμιση. Μάλλον η συγκεκριμένη, αποτελεί τον προπομπό των μετέπειτα διαφημίσεων όπου όποιος χρησιμοποιεί Axe, κάνει τον γυναικείο πληθυσμό να παραληρεί και να τον κυνηγά στα στενά, ξεδιπλώνει τον ανδρισμό του καθενός και στη συγκεκριμένη διαφήμιση, περνά το μήνυμα ότι είναι ικανό να επαναφέρει και τον χαμένο ανδρισμό ενός ανθρώπου που ανατομικά δεν μπορεί να τον έχει κτήμα του. Ως σύλληψη, είναι ευφυής ως ένα βαθμό, τη βρίσκω σουρεαλιστική, στη σύγχρονη εποχή όμως, δύσκολα θα τη βλέπαμε στο γυαλί, για ευνόητους λόγους.

Μιλώντας για βλακωδεις διαφημίσεις και μιας και πιάσαμε τα προϊόντα περιποίησης, βρίσκω ασυνάρτητη τη διαφήμιση του Beau Mec (η όπως γράφεται τέλος πάντων). Ναι, σλόγκαν που έχει μείνει ακόμα και τώρα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ευφυής θεωρήθηκε η σύγχυση μεταξύ του μαλακά και του κοσμητικού/δεύτερου επιθέτου που είναι γνωστό διεθνώς και περιέχει 3 α.

Μια άλλη που θυμήθηκα και δεν την έχει αναφέρει κάποιος, είναι η διαφήμιση που είχαν κάνει οι ΑΜΑΝ για το Nissan Micra. Κατηγορείται η σχολή Σεφερλή για το λογοπαίγνια, και το συγκεκριμένο όμως, δεν πάει πίσω....

 
Τελευταία επεξεργασία:
Διαφήμιση του 1993 για τα παγωτά Έβγα Variete, με μια βλακώδη διασκευή του ''Οι θαλασσιές σου οι χάντρες''....
Μάλλον κάποιος variέte για να κάνει διαφήμιση για τα παγωτά Variete.....
 
Βλακώδεις ήταν και οι διαφημίσεις του Citroen GSA στις αρχές της δεκαετίας του 80.... Η μία ήταν που ο εκφωνητής έλεγε (με echo κιόλας) ''Για να δοκιμάσουμε το νέο Citroen GSA, δεν βρίσκαμε δρόμο αρκετά επικίνδυνο, έτσι φτιάξαμε τον δικό μας'' και έδειχνε ένα δρόμο που τελείωνε σε γκρεμό... Ο τύπος που το οδηγούσε πήγαινε γκαζωμένος με 60, έσκαγε το μπροστινό λάστιχο (πως ακριβώς δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω, είχε κάποιο κουμπί μέσα που σκάει τα λάστιχα όπως έχουνε μέσα στις ταινίες τα κουμπιά για την αυτοκαταστροφή, τα καθίσματα με τα ελατήρια κλπ? :p) και έστριβε την τελευταία στιγμή... Λόγω αυτού το πάσαραν στο τέλος ως ''το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στον κόσμο'' :oops:

Η άλλη διαφήμιση ήταν που έλεγε ότι η προηγμένη τεχνολογία του κλπ. είναι θέμα γούστου, όμως το ότι ''κρατάει το δρόμο'' ακόμα και αν σκάσει το μπροστινό λάστιχο, είναι θέμα ζωής... Μετά, βλέπουμε να έχει βγει η μία ζάντα και να κυλιέται στην άσφαλτο (αλλά φαίνεται να έχει βγει από πίσω, άσχετα αν έλεγε ''ακόμα και αν σκάσει μπροστινό λάστιχο'' λεπτομέρειες...) και το αυτοκίνητο να συνεχίζει και να προχωράει με 3 τροχούς... (αυτό κατά πάσα πιθανότητα όντως ίσχυε, δεν το κόβω και για ασφαλές, μετά όμως το σλόγκαν στο τέλος πάλι υποστήριζε ότι είναι το ασφαλέστερο στον κόσμο.... μήπως ήταν λίγο επική ειρωνεία να σου λέει ότι είναι το ασφαλέστερο και από κάτω να το δείχνει να προχωράει με 3 τροχούς?)
 
Θυμάμαι μια παλιά διαφημιση των κυβων Knorr, όπου ο άντρας σχολίασε ότι το φαγητό είναι πολύ νόστιμο, και η γυναίκα του τον διόρθωσε "Κνόστιμο" ( όπως Knorr).
Και ύστερα μας φταίνε τα λογοπαίγνια σχολής Σεφερλή....

@retro98 Τις είδα τις διαφημίσεις που λες. Δεν ξέρω κατά πόσο θεωρούνται βλακωδεις (εντάξει, το λάστιχο που σκάει από το πουθενά όντως είναι κάπως), κατάλαβα όμως το Point που θέλουν να πουλήσουν. Σε εκείνη με τον γκρεμό (δεν είδα τη μεταγλωττισμένη βερσιόν), κατάλαβα ότι το point είναι πως το αμάξι ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, έχει πολύ καλό κράτημα, ίσως ήταν ένας ακραίος τρόπος για να το δείξουν, ότι το αμάξι πάει λες και είναι πάνω σε ράγες, τόσο σταθερό.

Όσον αφορά το άλλο σποτ με τις τρεις ροδες, είναι απλά για να δείξει πόσο καλοζυγισμένο είναι το αυτοκίνητο και δεν επηρεάζεται από την απουσία της τέταρτης ρόδας. Δεν θα τις έλεγα βλακωδεις καθώς, περνάνε με οπτικό τρόπο το μήνυμα που θέλουν, είναι αρκετά παραστατικές θα έλεγα....
 
Τελευταία επεξεργασία:
@retro98 Τις είδα τις διαφημίσεις που λες. Δεν ξέρω κατά πόσο θεωρούνται βλακωδεις (εντάξει, το λάστιχο που σκάει από το πουθενά όντως είναι κάπως), κατάλαβα όμως το Point που θέλουν να πουλήσουν. Σε εκείνη με τον γκρεμό (δεν είδα τη μεταγλωττισμένη βερσιόν), κατάλαβα ότι το point είναι πως το αμάξι ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, έχει πολύ καλό κράτημα, ίσως ήταν ένας ακραίος τρόπος για να το δείξουν, ότι το αμάξι πάει λες και είναι πάνω σε ράγες, τόσο σταθερό.

Όσον αφορά το άλλο σποτ με τις τρεις ροδες, είναι απλά για να δείξει πόσο καλοζυγισμένο είναι το αυτοκίνητο και δεν επηρεάζεται από την απουσία της τέταρτης ρόδας. Δεν θα τις έλεγα βλακωδεις καθώς, περνάνε με οπτικό τρόπο το μήνυμα που θέλουν, είναι αρκετά παραστατικές θα έλεγα....
Το λάστιχο σκάει από το πουθενά επειδή όπως λέει ο εκφωνητής ''λίγο πριν τον γκρεμό, ο οδηγός θα σκάσει το μπροστινό λάστιχο'' (όπως είπα και παραπάνω, πως ακριβώς θα το σκάσει αυτός ενώ είναι μέσα και οδηγεί?). Στην πρώτη διαφήμιση αυτό είναι το περισσότερο βλακώδες. Η υπόλοιπη διαφήμιση ναι μεν είχε όντως καλή παρουσίαση και ήταν παραστατική, διότι και το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν από τα πολύ καλά που έχει κυκλοφορήσει η Citroen, κατά τη γνώμη μου. Όντως με αυτό τον τρόπο παρουσίασης θέλουν να δείξουν ότι έχει πραγματικά καλό κράτημα αλλά να το αναφέρουν σαν ''το ασφαλέστερο στον κόσμο'' μου φαίνεται λίγο υπερβολικό. Στο άλλο σποτ το μόνο που μου φάνηκε κάπως περίεργο και βλακώδες, είναι να δείχνουν ότι πάει με 3 ρόδες αλλά να αναφέρουν και πάλι ότι είναι το ασφαλέστερο. Εντάξει, μπορεί το GSA να ''κρατιέται'' (στο περίπου δηλαδή, γιατί σε μια Γαλλική διαφήμιση γέρνει λίγο εξαιτίας της απώλειας 1 ρόδας) και να προχωράει ακόμα και με τις 3 ρόδες, αλλά πόσο ασφαλές μπορεί να είναι αυτό, δεν γίνεται πιστεύω κάποιος πχ να κάνει ολόκληρο ταξίδι με 3 ρόδες...
 
Στο άλλο σποτ το μόνο που μου φάνηκε κάπως περίεργο και βλακώδες, είναι να δείχνουν ότι πάει με 3 ρόδες αλλά να αναφέρουν και πάλι ότι είναι το ασφαλέστερο. Εντάξει, μπορεί το GSA να ''κρατιέται'' (στο περίπου δηλαδή, γιατί σε μια Γαλλική διαφήμιση γέρνει λίγο εξαιτίας της απώλειας 1 ρόδας) και να προχωράει ακόμα και με τις 3 ρόδες, αλλά πόσο ασφαλές μπορεί να είναι αυτό, δεν γίνεται πιστεύω κάποιος πχ να κάνει ολόκληρο ταξίδι με 3 ρόδες...
Προφανώς και δύσκολο στην πραγματικότητα κάποιος να θελήσει να κάνει το αυτοκίνητο του τρίκυκλο. Θέλοντας να τονίσει τα προσόντα του προϊόντος, κατέφυγε στην υπερβολή εδώ η διαφήμιση, είναι ένας τρόπος και αυτός. Το point είναι ότι βρέξει-χιονισει, το αμάξι δε νιώθει και δεν μασάει πουθενά, είναι παντός καιρού και παντός συνθηκών. Είναι γνωστό τοις πάσι εδώ και χρόνια ότι η "Γαλλική σχολή" αυτοκινήτων, φημίζεται για τα κρατήματα και την οδική συμπεριφορά. Εξάλλου, τα Citroen δίνουν την αίσθηση ότι είναι σαν να πατάς πάνω σε χαλί επομένως, ακόμα και "κουτσό" να πααίνει, δεν θα καταλάβει κάποιος τη διαφορά στην πράξη. Γέρνει μεν λίγο με τη λειψή ρόδα, δεν ξύνει όμως άσφαλτο.....
 
Πίσω
Μπλουζα