Άμα βάλουμε τις πιο σύγχρονες διαφημίσεις, γεμίζουμε τόνους ολόκληρους με τη βλακεία που τις δέρνει. Για να επιστρέψουμε στα χρονολογικά όρια του θέματος, είναι μια διαφήμιση η οποία, σε νομίζω ότι έχει προβληθεί Ελλάδα, είναι ξένη αλλά ακόμα και τώρα, τη θεωρώ ιδαίτερα βλακώδη.
Είναι μια διαφήμιση για το Sega CD όπου ένας νέος/έφηβος, βομβαρδίζεται από εικόνες του νέου μηχανήματος, κολλάει στον τοίχο κάπως πιο κυριολεκτικά και από την ορμή των εικόνων, έχει παραμορφωθεί η όψη του.
Μια άλλη βλακώδη, είχε βγάλει η Nintendo για ένα παιχνίδι της, δεν θα πω πολλά, απλώς θα πω ότι δεν είναι για ευαίσθητα στομάχια, παρακολουθήστε με επιφύλαξη. Οι ανθεκτικοί, θα απηδυσετε από τη διάχυτη βλακεία. Σίγουρα πάντως, και οι μεν και οι δε, θα αηδιασετε....
Και μια ακόμα βλακώδη που θυμήθηκα, είναι η συγκεκριμένη όπου, η πάλαι ποτέ κραταιά Atari, θέλει να προωθήσει το Jaguar, με αρκετά βλακώδη και ανόητο τρόπο.
Πραγματικά, είναι να απορείς ώρες ώρες πως σκαρφίστηκαν αυτές τις διαφημίσεις και έδωσαν το πράσινο φως για την προβολή τους. Σίγουρα τις θυμόμαστε, από τη στιγμή που τις συζητάμε, τις θυμόμαστε όμως για τους λάθους λόγους....