......Η ξύστρα ήταν ένα στρογγυλό μεταλλικό σε μέγεθος νομίσματος που της είχαν κάνει εξογκώματα με καρφί, περίπου όπως ο τρίφτης του τυριού για τα μακαρόνια !Άλλη φρίκη ήταν το περίφημο "λαστιχάκι" της βαλβίδας, που όταν κοβόταν ξεφούσκωνε το λάστιχο χάνοντας από τη βαλβίδα. Το "λαστιχάκι" ήταν ένα καφέ ελαστικό σωληνάκι περασμένο εξωτερικά στο κάτω μέρος της βαλβίδας, που στην ουσία έπαιζε το ρόλο της "αντεπίστροφης", δηλ. ναι μεν φουσκώνοντας με κάποια πίεση να μπαίνει αέρας στη σαμπρέλα, αλλά θέλοντας να φύγει, να συναντάει μηχανικό εμπόδιο (να "φουσκώσει" το "λαστιχάκι") και να μη μπορεί.
Αργότερα οι συγκεκριμένες βαλβίδες αντικαταστάθηκαν από βαλβίδες με μπίλλια, που στην ανάποδη πίεση "ανέβαινε" σφραγίζοντας, όπως περίπου στους αναπνευστήρες θαλάσσης.
Και τέλος, άλλη πονεμένη ιστορία ήταν τα "βαρελάκια", οι άκρες βηλαδή των συρματόσκοινων των φρένων μέσα στις μανέτες, τα οποία όταν κόβονταν ξαφνικά, απλώς σε άφηναν χωρίς φρένα...(μόνος συντελεστής ασφαλείας το ότι ήταν δύσκολο να κοπούν τα βαρελάκια και στα δύο φρένα ταυτόχρονα...)