Ρετρό Ποδήλατα

johnny19818 είπε:
Και ναι ύστερα από λίγο ψάξιμο στο πατρικό, εύρηκα(!!) φωτογραφία με την αφεντομουτσουνάρα μου και το BMX Velamos 20
Ωραια φωτο! Αν θες ανεβασε τη και στο θεμα για τα ΒΜΧ.
 
pardalotzatziki είπε:
Ωραια φωτο! Αν θες ανεβασε τη και στο θεμα για τα ΒΜΧ.
Ευχαριστώ πολύ. Κανένα πρόβλημα να το ανεβάσω, αλλά δεν μπορώ να βρω το θέμα αυτό. Καμιά βοήθεια?
 
Ποδήλατο σε στενό της Χώρας Νάξου.

110420132040.jpg
 
stayros είπε:
Απο μικρος στα γκαζια...

attachment.php

Η χαρα που βρηκα τσιλικια φωτο απο το πρωτο μου ποδηλατο...δεν περιγραφεται!!!!!!!

:d@redevil :D @redevil:d@redevil:d@redevil:d@redevil:d@redevil:d@redevil:d@redevil:d@redevil:d@redevil:d@redevil:d@redevil

attachment.php


Πηγη φωτo: ebay
 
Κλασσικό κομμάτι! :thumbup:
 
Εσείς είστε νέοπες, εγώ είχα με μεταλλικές ρόδες (τάσια)
bicycle.gif
 
Ολοι με ενα τετοιο ξεκινησαμε!
 
Να κ εγω με την μοτορα μου.. με μπλε καλαθακι κ πρασινο ζαντικο...

φφ.jpg
 
Wally είπε:
Cross με μακρια σελα, 4 αμορτισερ, μπλε μεταλλικο χρωμα, ταμπουρα, 3 ταχυτητες και θεοβαρυ. Δεν ειχε τιποτα πλαστικο επανω του. Μαρκα King's Boy.
Σαν ηλιθιος το πεταξα σε καποια μετακομιση...ακομα με μουτζωνω οταν με συνανταω σε κανα καθρεφτη...
Βρηκα αποθηκευμενο στο PC μου μια φωτογραφια απο King's Boy που ειχα βρει στο Facebook Group μας αλλα δεν μπορω πλεον να εντοπισω το φιλο που το ανεβασε. Ζητω συγνωμη.

Ιδου

attachment.php


Ψαχνω τα παιδικα μου αλμπουμ να βρω το δικο μου...
 
Wally είπε:
Στο χωριο της MsWally και συγκεκριμενα στον κηπο του μπαρμπα της, ανακαλυψα ενα εγκαταλελειμενο SUSANNA.
Ιδου μια φωτο

attachment.php


Τα Susanna ηταν Ιταλικα σπαστα ποδηλατα - ιδια κοψια απλα αλλαζε το μεγεθος, νομιζω υπηρχαν τρια μεγεθη - που κυκλοφορουσαν στη χωρα μας τελη 70, αρχες του 80. Το πρωτο μου ποδηλατο ηταν ενα πρασινο σπαστο Susanna!

Σκεφτομαι οταν ανεβω για ελιες να του το ζητησω και να το κανω restore.
ειναι σχεδον ιδιο με ενα που μου ειχε παρει ο παππους μου το 1987 να μαθω να οδηγαω αλλα δεν το καταφερα και το παρατησα μεχρι που εφτασε μια στιγμη να εχουν ολοι οι φιλοι μου ποδηλατο και να κανουν βολτες συνεχεια και ετσι το περιελαβα αυτο και σε δυο μερες εμαθα να κανω χωρις βοηθητικες. Τα φτερα ηταν καλη προστασια ιδιως μετα απο βροχη να μην γινομαι χαλια στην πλατη. ειχε και δυναμο με φως πανω χρησιμο τα βραδια. Βεβαια το 1994 που το ειχα ακομα ηταν λιγο ξεπερασμενο και μου ειχαν βγαλει και παρατσουκλι για αυτο με φωναζαν χαρλεη. τωρα αναπαυεται σε μια αποθηκη στο χωριο το ειχαμε ανεβασει εκει να κανω βολτες εκει περα αλλα που να πας στα κατσικοδρομα που ακομα και σημερα ειναι ετσι εκει. με εκεινη την λαβη που εχει στο ενδιαμεσο του σκελετου για να το λυσει ειχα ατυχημα καποτε οπως επεσα μου μπηκε στο ποδι πανω απο αστραγαλο τρια ραμματα ειχα κανει.
 
Πωπωω παίδες με στείλατε!

Το κινγς μπόυ το είχε ένα συμμαθητής μου το οποίο του το δανειζόμουν συχνά, ενώ το σουζάνα, ακριβώς το ίδιο, είχε η αδερφή μου και μετά πέρασε σε εμένα και ο ξάδερφος μου είχε το ίδιο σε πράσινο.

Τώρα το ποδήλατο έχει γίνει επιστήμη ενώ θες μια μικρή περιουσία για να πάρεις ένα.

Επίσης σκέφτομαι πόσο μικρή ήταν η κατανάλωση των νοικοκυριών τότε ώστε όπως βλέπουμε όλοι είχαμε τα ίδια προϊόντα.

Έχω κ ένα μπισμαρκ (το παλιό με σήμα τον παππού) το οποίο έχω σκοπό να ανακατασκευάσω κάποια στιγμή.
 
Παναγιτσα μου! Φοβηθηκα μονο που το ειδα!!
 
Κακόγουστο θα έλεγα! Και μόνο με κόντρα πίσω σωστή σκοτώστρα. Το λεβιέ των ταχυτήτων το βλέπουμε και μερικά χρόνια αργότερα να υπάρχει ακόμα.
 
Εντάξει οι ταχύτητες αλλά το τιμόνι είναι λες και οδηγείς νταλίκα. Μόνο το χειρόφρενο λείπει :p .
 
Φαντάζομαι ότι το τιμόνι αυτό καταργήθηκε γρήγορα, για λόγους ισορροπίας και ασφάλειας... Η διάμετρος είναι σίγουρα πολύ μικρότερη του ανοίγματος ενός κλασικού τιμονιού, άρα δύσκολα ελέγχεται το ποδήλατο...(άσε που δεν έχει και νόημα δηλαδή, ούτε μισή στροφή δεν παίρνει...)

Αντιθέτως, ο λεβιές αυτός θα έλεγα ότι "καθιερώθηκε" στα τύπου cross ποδήλατα. παρόλο που είχαν το κοινό σαζμάν, ο μοχλός δείχνει ότι για διάφορους λόγους ήταν προβληματική η αλλαγή με τον καθιερωμένο μικρό μοχλό των αγωνιστικών, κι έβαζαν αυτόν τον πιο "ροπάτο" μοχλό...

Αλλά μια στιγμή...Στο συγκεκριμένο, καλός ο μοχλός, αλλά...βλέπετε κανένα σαζμάν, είτε μπροστά είτε πίσω; Πρέπει μάλλον να έλεγχε τις λεγόμενες 'εσωτερικές" ταχύτητες, που ήταν πάνω στον πίσω άξονα. Κι αυτό το σύστημα "κούμπωνε" νομίζω με την "κόντρα"...
 
Και τελικά όπως διαβάζω είναι απλά ένα φρένο στον πίσω τροχό! Απλά τραβώντας το η ντίζα τραβάει και κλείνει τη δαγκάνα (caliper brakes) στο πίσω φρένο!



Και πίσω φρένο και κόντρα!

πηγή εικόνων

Προβολή συνημμένου 159711

HUFFY_DRAGSTER_MUSCLE_BIKE_BLUE_BANANA_SEAT_SISSY_BAR_RED_LINE_WHEEL_BICYCLE_DRAG_BRAKE.JPG
 
  • Like
Reactions: PT8
O Xριστός κι η μάνα του ! Αφήνεις αυτή την ωραία τιμονάρα για να πατήσεις φρένο; Μήπως ακουμπάς με τον αγκώνα, σα φορτηγατζής; Κι άσε που, μπροστά μάλλον δε βλέπω ΚΑΘΟΛΟΥ φρένο...

Για συνέδριο οδικής ασφάλειας το όχημα !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα