Ρετρό εξαφανισεις

Αυτό και αν είναι μυστήριο, αξίζει να το διαβάσετε, έχω μείνει παγωτο
 
Χαχα! Πολύ μουφα ο εξωγήινος!

Όλοι ξέρουμε ότι οι πραγματικοί εξωγήινοι είναι κάπως έτσι..
et-exwghinos-koukla.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:
19 Αυγούστου 1981 η εξαφάνιση της δίχρονης Αννούλας Τριανταφυλλίδη απο το Σκούταρι της Μάνης γίνεται η πρώτη πανελληνίως γνωστή εξαφάνιση παιδιού στην Ελλάδα.
Ήταν ένα ήσυχο Αυγουστιάτικο πρωινο. Η μικρή Αννούλα έπαιζε στην παραλία με την 4χρονη φίλη της. Η μητέρα της της ετοίμαζε πρωινο και την έβλεπε από το παράθυρο του εξοχικού που στην κυριολεξία ήταν πάνω στην άμμο. Σε μια στιγμή που ξανασήκωσε το βλέμμα η μικρή δεν ήταν εκει.
Η κινητοποίηση των ντόπιων ήταν άμεση. Η παραλία της Αγιάς ήταν μια πανέμορφη γραφική παραλία με παραθεριστές και κατασκηνωτές.
Μια μονο μαρτυρία για την μικρή, οτι περπατούσε μόνη και ξυπόλυτη.
Πόσο μακριά να πάει ενα ξυπόλυτο δίχρονο νήπειο ? Η μικρή δεν βρέθηκε ποτε ...
Από αυτό το γεγονος φαντάζομαι ξεκίνησαν και τα μακάβρια ανέκδοτα με την μικρή Αννούλα .
 
Αυτό και αν είναι μυστήριο, αξίζει να το διαβάσετε, έχω μείνει παγωτο
Νομίζω έχει δοθεί εξήγηση ,ο Κάσπαρ Χάουζερ ήταν ο νόμιμος διάδοχος του Δούκα του Baden. Ο Δούκας του Baden έκανε τρείς γιούς οι οποίοι πέθαναν, ενώ οι κόρες του έζησαν όλες. Ο ίδιος, όταν δηλητηριάστηκε, υποστήριξε ότι το ίδιο έγινε και με τους γιούς του. Το πρώτο παιδί, ο Κάσπαρ, αντικαταστάθηκε με ένα νεκρό παιδί ενός χωρικού και δόθηκε σε έναν στρατιώτη για να το κρατήσει έγκλειστο σε ένα σπίτι. Η μητριά του Δούκα, επωφελήθηκε απ’ όλη αυτή την κατάσταση για να τοποθετήσει στην θέση του Δούκα τον γιό της, Leopold. Κάποια χρόνια αργότερα ο βασιλιάς Ludwig της Βαυαρίας, φέρεται να παραδέχτηκε στο ημερολόγιό του πως ο Κάσπαρ ήταν ο «νόμιμος Μεγάλος Δούκας του Baden».
 
Χαχα! Πολύ μουφα ο εξωγήινος!

Όλοι ξέρουμε ότι οι πραγματικοί εξωγήινοι είναι κάπως έτσι..
et-exwghinos-koukla.jpg
Να το δεις να τριγυρνάει στην αυλή να σε κόψει η μαύρη η νειλα για το προηγούμενο λέω ο ε.τ. είναι συμπαθεστατος και καλοδεχούμενος.π
 
Νομίζω έχει δοθεί εξήγηση ,ο Κάσπαρ Χάουζερ ήταν ο νόμιμος διάδοχος του Δούκα του Baden. Ο Δούκας του Baden έκανε τρείς γιούς οι οποίοι πέθαναν, ενώ οι κόρες του έζησαν όλες. Ο ίδιος, όταν δηλητηριάστηκε, υποστήριξε ότι το ίδιο έγινε και με τους γιούς του. Το πρώτο παιδί, ο Κάσπαρ, αντικαταστάθηκε με ένα νεκρό παιδί ενός χωρικού και δόθηκε σε έναν στρατιώτη για να το κρατήσει έγκλειστο σε ένα σπίτι. Η μητριά του Δούκα, επωφελήθηκε απ’ όλη αυτή την κατάσταση για να τοποθετήσει στην θέση του Δούκα τον γιό της, Leopold. Κάποια χρόνια αργότερα ο βασιλιάς Ludwig της Βαυαρίας, φέρεται να παραδέχτηκε στο ημερολόγιό του πως ο Κάσπαρ ήταν ο «νόμιμος Μεγάλος Δούκας του Baden».
Αυτή θα είναι και η εξήγηση του μυστηρίου είναι πολύ λογική
 
https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/theguardian/1999/mar/11/features11.g22
H δολοφόνος χαμαιλέων με τα πολλαπλά πρόσωπα και ταυτοτητες!
Για μάστερ στο έγκλημα, στην μεταμφίεση και στην υποκλοπή ταυτότητας ακόμα και σαν άνδρας εμφανίστηκε. Ταξίδεψε σε ολόκληρο τον κόσμο αλλάζοντας ταυτότητες. Ήταν η πιο περιζητη εγκληματίας γυναίκα της Αμερικής, η πιο καταζητούμενη.
 
Τελευταία επεξεργασία:
να και το τραγούδι Kaspar Hauser των Dschinghis Khan....
περιττό να πω ότι έχω τον δίσκο "Rom"
έχει βέβαια ομοιότητα με την "Eleven" από το Stranger things.....
 
Αυτό αυτο συνέβαινε και εδώ πριν από πάρα πολλά χρόνια. Όπως περιγράφει και άρθρο, όταν πέθαινε ένας και πέθαιναν και μερικοί συγγενείς σε σύντομο χρονικό διάστημα, κατηγορούσαν τον νεκρό για βαμπιρισμό (τόσα ήξεραν τόσα έκαναν). Άνοιγαν λοιπόν τον τάφο και αντύκριζαν έκπληκτοι πως ο νεκρός είχε μακριά νύχια, μακριά δόντια τα μάγουλά του και τα χείλη του ήταν πιο κόκκινα από ότι ζωντανός. Αυτά ήταν ακράδαντα στοιχεία εκείνη την εποχή πως ο νεκρός ήταν βαμπίρ. Έτσι τους έκοβαν το κεφάλι ή τους έβαζαν δρεπάνια και μαχαίρια. Με στόχο να μην ξανασηκωθούν και αναζητήσουν αίμα.

Η αλήθεια όμως είναι εντελώς διαφορετική. Όταν πεθάνει ένας άνθρωπος τα δόντια πέφτουν και έτσι μοιάζει πως έχει πιο μακριά δόντια. Στα μάγουλα και στα χείλη συσορεύεται το αίμα (γιατί δεν υπάρχει πλέον ροή αίματος) και μοιάζουν σαν να έχει πιεί ο νεκρός αίμα. Το τι γίνεται στο ανθρώπινο σώμα όταν πεθάνει λίγοι το ψάχνουν να μάθουν.
 
Αυτό αυτο συνέβαινε και εδώ πριν από πάρα πολλά χρόνια. Όπως περιγράφει και άρθρο, όταν πέθαινε ένας και πέθαιναν και μερικοί συγγενείς σε σύντομο χρονικό διάστημα, κατηγορούσαν τον νεκρό για βαμπιρισμό (τόσα ήξεραν τόσα έκαναν). Άνοιγαν λοιπόν τον τάφο και αντύκριζαν έκπληκτοι πως ο νεκρός είχε μακριά νύχια, μακριά δόντια τα μάγουλά του και τα χείλη του ήταν πιο κόκκινα από ότι ζωντανός. Αυτά ήταν ακράδαντα στοιχεία εκείνη την εποχή πως ο νεκρός ήταν βαμπίρ. Έτσι τους έκοβαν το κεφάλι ή τους έβαζαν δρεπάνια και μαχαίρια. Με στόχο να μην ξανασηκωθούν και αναζητήσουν αίμα.

Η αλήθεια όμως είναι εντελώς διαφορετική. Όταν πεθάνει ένας άνθρωπος τα δόντια πέφτουν και έτσι μοιάζει πως έχει πιο μακριά δόντια. Στα μάγουλα και στα χείλη συσορεύεται το αίμα (γιατί δεν υπάρχει πλέον ροή αίματος) και μοιάζουν σαν να έχει πιεί ο νεκρός αίμα. Το τι γίνεται στο ανθρώπινο σώμα όταν πεθάνει λίγοι το ψάχνουν να μάθουν.
Παναγία μου έτσι εξηγείται το φαινόμενο λοιπόν.
 
Η απαγωγή του ανθρώπου που δίνει την συνέντευξη έγινε το 73 όταν πήγε για ψάρεμα σε έναν ποταμο από τρεις εξωγήινους.
Δηλ.αυτος μαζί με έναν φίλο του. Ενημερώθηκε και ο σερίφης της περιοχής και η ιστορία είχε γίνει viral στις εφημερίδες της εποχής. Γενικά από πολλούς θεωρείται αξιόπιστη η εμπειρία. Τους έγιναν πολλά τεστ και σε όλα πέρασαν επιτυχώς.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η κατάρα ίσως του Τιτανικού, τι να πω μακάρι να βρεθουν
 
Ο Τιτανικός είναι σε πολύ μεγάλο βάθος δηλ.οκ κάπου βάζεις σε κίνδυνο τον εαυτό σου να πας να τον δεις με πολύ, πολυ ακριβό εισιτήριο. Να λείπουν τέτοιες εμπειρίες.
 
Η κατάρα ίσως του Τιτανικού, τι να πω μακάρι να βρεθουν

Η καταραμένη απληστία των ανθρώπων να εκμεταλλευτεί τα πάντα για το χρήμα!
 
Η καταραμένη απληστία των ανθρώπων να εκμεταλλευτεί τα πάντα για το χρήμα!
Μέσα βρίσκεται και ένας πάρα πολύ πλούσιος δεν θυμάμαι όνομα. Οχτώ ώρες λέει η άνοδος και η κάθοδος, 125.000δολαρρια το εισιτήριο . Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί να θέσεις εαυτόν σε τέτοιον μεγάλο κίνδυνο
 
Πίσω
Μπλουζα