Ρετρό οχήματα και αξεσουάρ τους

krios

RetroNuts!
Joined
21 Ιουν 2008
Μηνύματα
1.801
Αντιδράσεις
409
...

fetch


fetch
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
fetch


ήταν μια εποχή εκεί στις αρχές με μέσα των 80s που ήταν εξαιρετικά δημοφιλές το συγκεκριμένο όχημα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και αλλες.....

RENAULT 5

attachment.php


renault.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ρετρό οχήματα και αξεσουάρ τους [έντυπες διαφημίσεις]

Τι εννοούμε με το αξεσουάρ; Ιδού ένα παράδειγμα από το 1982:λάδι μηχανής Visco Route.

ladi mixanis visco route82.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ελληνικής κατασκευής αυτοκίνητο (Γ. Δημητριάδης)

fetch


και για περισσότερα εδώ: http://ithaque.gr/attica/

...











attica-200.jpg

attica-505.jpg

attica.jpg

attica-carmel-12.jpg

delta-dimitriadi.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
krios είπε:
Ελληνικής κατασκευής αυτοκίνητο (Γ. Δημητριάδης)
fetch


και για περισσότερα εδώ: http://ithaque.gr/attica/
Eνδιαφερον post krie που τωρα το πηρα ειδηση...απο αυτα που βλεπεις και στεναχωριεσαι με το τι καναμε καποτε και τι κανουμε τωρα...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
angel_grig: απ' όσο ξέρω τον πολέμησαν πάρα πολύ και τελικά τον ανάγκασαν να κλείσει. Εκ των έσω φυσικά...
 
63142.jpg63141.jpg63140.jpg63139.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ήθελα να ήξερα ποιός ήταν αυτός ο φωτεινός εγκέφαλος που έδινε εγγύηση στα λάστιχα για 100.000 χλμ.... Θα μου πεις, γι αυτό τον έφαγε το σκοτάδι...

Aς μπούμε όμως και λίγο on-topic : αξεσουάρ του 2CV και του Dyane της Citroen ήταν η...μανιβέλα για να τα βάζεις μπροστά ! Και νομίζω την είχε και το αερόψυκτο LN.

Eπίσης μόνιμο αξεσουάρ της παλιάς Vespa της Piaggio ήταν η ρεζέρβα. Δεν ήταν καθόλου τυχαίο, το όχημα αυτό είχε συχκεντρωμένο στον πίσω άξονα σχεδόν όλο το βάρος του, και φορούσε ένα λάστιχο πολύ μικρού πλάτους. Αποτέλεσμα ήταν οι αιχμές του οδοστρώματος να ασκούν τρομερή πίεση στο πέλμα του ελαστικού (πίεση = βάρος/επιφάνεια, μικρή επιφάνεια=μεγάλη πίεση) και να κλατάρει συχνά, γι αυτό και η "πρόβλεψη" της Piaggio.

Eκτός από τους γρύλλους, που έχουν αλλάξει, από μορφή "κολώνας" σε μορφή "ρόμβου", για λόγους χώρου, έκει εκλείψει και ο περίφημος "σταυρός", πάλι για λόγους χώρου. Το μπουλονόκλειδο είναι πλέον σε σχήμα "Γ".

Και φυσικά σε αρκετά αυτοκίνητα -για βλακώδεις, κατ' εμέ, λόγους- έχει γίνει ρετρό η "κλασική" ρεζέρβα, που έχει αντικατασταθεί με αυτό το "ροδάκι" ποδηλάτου. Δεν ξέρω αν σκέφτηκαν ποτέ οι "εγκέφαλοι" ότι κάποιος μπορεί να μην έχει λεφτά για το βουλκανιζατέρ ή στο κάτω-κάτω να μη βρίσκει βουλκανιζατέρ, και να κυκλοφορεί για δεκάδες χιλιόμετρα με αυτό το πράμα...Μόνο να του βάζουν κίτρινο φωσφοριζέ ξέρουν...

Μια που περί ελαστικών, ρετρό φυσικά οι "σαμπρέλες" και οι σιδερένιες ζάντες σε αρκετά αυτοκίνητα. Αυτές που "επανέρχονταν" δια του σφυροκοπήματος...

"Ρετρό" πολύ γρήγορα βγήκαν οι εντατήρες ζωνών ασφαλείας, αφού γενικεύτηκαν οι αερόσακοι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
και τι να το κάνεις το παραπάνω οι δρόμοι τότε δεν ήταν για πολλά πολλά ο εργολάβος που έκανε στη δεκαετία του '60 τον τότε δρόμο για τη Μεσσαρά είχε τους γονείς μου στο αυτοκίνητο, μιας και ήταν φίλος τους, και σε ένα ίσιωμα έπιανε την....ιλιγγιώδη ταχύτητα των 100 χλμ. και έλεγε τριψήφια ταχύτητα. ούτε λόγος βέβαια για ζώνες ασφαλείας πόσο μάλλον αερόσακους κλπ.
 
Ενα VW Beetle του '61 το εκανε στο μισο χρονο. :headbangdude:
 
Ενα VW Beetle του '61 το εκανε στο μισο χρονο. :headbangdude:
Σε όλα ήταν ανώτερο το σκαθάρι γι αυτο και έμεινε στην ιστορία. Δεν ξέρω η τιμή του σχετικά με αυτο της διαφήμισης πόσο ανώτερη ήταν. Και τα πενήντα χιλιαρικάκια για τότε δεν τα λες και λίγα.
 
Πίσω
Μπλουζα