Ρετρό οχήματα

Aυτοκίνητα επώνυμων Ελλήνων.

Τζένη Καρέζη: Renault Dauphin


Renault Dauphine_1957.jpg

Γρηγόρης Μπιθικώτσης: Fiat 1800


Fiat 1800 Lim._1961.jpg

Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Fiat 1100 & 1300


Fiat-1100_D_1962.jpg

Mαίρη Αρώνη: Αlfa Romeo Giulia


Alfa Romeo Giulia 1300+1600_1962-71_3.jpg

Σωτήρης Μουστάκας: Lancia Fulvia (1972)


Lancia Fulvia Berlina_1971.jpg

Όπως φαίνεται οι καλλιτέχνες προτιμούσαν κατά κόρον τα Ιταλικά αυτοκίνητα

Η Αρώνη είχε μεγάλη αγάπη στις Alfa Romeo.

(αρχείο prisma)
 
Καλά, αυτή η Giulia ήταν μοναδικό αυτοκίνητο. και η Αρώνη φαίνεται πως την "έβαλε να παίξει" και στο "Μικροί μεγάλοι εν δράσει".
 
Τα ιταλικά θεωρώ πως πέρασαν στις δικές μας ταινίες σαφώς ΚΑΙ λόγω επηρεασμού από τον ιταλικό και ευρωπαικό κινηματογράφο. Ως σύμβολο κομψότητας, στυλ και μιμητισμού κατάστασης Dolce vita κτλ θέλαμε και εμείς εδώ να ζήσουμε το όνειρο. Επίσης πολύ της μόδας μαζί και η ιταλική μουσική, τόσο που ταλαίπωρα εγχώρια συγκροτήματα αναγκαζόταν να υιοθετούν ιταλικά ονόματα, είχαν δεν είχαν σχέση με την μουσική αυτή. Οι μαγαζάτορες τέτοια ήθελαν αφού οι νέοι για να είναι in τέοια άκουγαν.

i015897.jpg

1960 Alfa Romeo Giulietta

alfaromeogiuliettaspider18gf.9610.jpg

1955 Alfa Romeo Giulietta Spider

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οι Ιταλοί χρησιμοποιούσαν δικά τους αυτοκίνητα, σε μια εποχή που οι αγορές ήταν έντονα "τοπικιστικού" χαρακτήρα. Εμείς χρησιμοποιούσαμε ότι υπήρχε διαθέσιμο, άλλωστε δικά μας αυτοκίνητα δεν βγάζαμε.

Και Ιταλικά και Βρετανικά και Γαλλικά και Γερμανικά και Αμερικάνικα.

Ορισμένες φορές χρησιμοποιούσαν τα ίδια τα αυτοκίνητα των πρωταγωνιστών για μικρότερο κόστος.

Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το Rover 2000 με το οποίο εμφανίζεται η Μάρω Κοντού σε μερικές ταινίες.

Rover 2000 P6 -1963-73.jpg
 
Eνας Γάλλος γείτονας έχει φέρει μια απο τις τελευταίες εκδόσεις Πονυ με αυτή τη μάσκα απο 1975. Σπάνια το βγάζει

IMG_7464.JPG

IMG_7463.JPG

IMG_7470.JPG

Λεβιές απο την εταζέρα και χειρόφρενο απο σασί χεχε

IMG_7471.JPG

IMG_7489.jpg

Ο γραφών σας χαιρετά. Πάμε άτα

IMG_7492.JPG
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αναζητώ τη μάρκα και το μοντέλο του παρακάτω αυτοκινήτου από την ταινία Τρελός είμαι ότι θέλω κάνω.

car.JPG
 
Ευχαριστώ πολύ chris.
 
Παρακαλώ, αλλά θα σε μαλώσω johny και θα σε στείλω πίσω για ρετροεξετάσεις! να μην το αναγνωρίσεις?

"Απαράδεκτος για πράκτορας!" :D :D:D

*Τώρα η αλήθεια είναι έτσι τραβηγμένο στο πλάτος που είναι στη φώτο με την πρώτη ματιά το πέρασα για GTV spider (ή κατι τέτοιο...) #)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Alfa Sud!!!!!!!!!! η Alfa Romeoπου φτιαχόταν στο Νότο καθώς η εταιρεία επένδυσε να ανοίξει εργοστάσιο στη Νότια Ιταλία, να εκπαιδεύσει εργαζόμενους να δώσει απασχόληση στην περιοχή της Νοτίου Ιταλίας.

Η Sud (Νότος) ήταν η πρώτη μπροστοκίνητη Alfa Romeo αλλά με χαρακτηριστικά όπου έδωσαν άψογη αν όχι τέλεια οδική συμπεριφορά (κινητήρας επίπεδος-μπόξερ, ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς, χαμηλό κέντρο βάρους, σε αυτό βοήθησε η επίπεδη διάταξη του κινητήρα με τους αντικρυστά κυλίνδρους, ενώ στα φρένα υπήρχαν τέσσερα δισκόφρενα ακόμα και με κινητήρα 1200, όπου τα εμπρός δεν ήταν στους τροχούς αλλά στην έξοδο των ημιαξονίων απ' το διαφορικό ωστε να μειώσει το αναρτόμενο βάρος των τροχών άρα τη συμπεριφορά τους κυρίως σε ανωμαλίες)

Η Σούντ είχε αρχικά κινητήρα 1200 (1186) κ.εκ, μετέπειτα 1351, 1500 και παρήχθησαν και στο τέλος ορισμένες 1700.

Για τη συμπεριφορά της στο δρόμο, κυρίως σε στροφές ανοιχτές και κλειστές όπου είχε ουδέτερη συμπεριφορά ενθουσίασε τον ειδικό τυπο της εποχής αλλά και πλήθως οδηγών και ήταν λογικό λόγο χαμηλού κέντρου βάρους, ανεξάρτητης ανάρτησης αλλά και ένα σύστημα διεύθυνσης που πληροφορούσε ακόμα και για πετραδάκι ειδοποιόντας τον οδηγό για στοιχεία δρόμου και πρόσφυσης.

Στα αρνητικά η ποιότητα κατασκευής -λαμαρίνα- όπου συχνά σάπιζαν ακόμα και στην εγγύηση. Αρνητικά σχόλια πλημμύρισαν για τη Σουντ και τις οξειδώσεις της λαμαρίνας, ίσως είτε από τις συνεχόμενες απεργείες των εργαζομένων τη δεκαετία '70 στην Ιταλία όπου έμεναν στοκαρισμένες λαμαρίνες κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες και μετέπειτα χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή των Σουντ, είτε από άλλους λόγους που είχαν γεμίσει με φήμες εκείνη την εποχή. Πχ. λαμαρίνες από σκραμπ από ΕΣΣΔ κλπ σχόλια.

Σε όλους μας θα μείνει η αξέχαστη οδική της συμπεριφορά!!!!! που ακόμα και στις μέρες δεν έχει ξεπεραστεί καθώς μία καλοσυντηρημένη Σουντ ακόμα και με τα στενά ελαστικά 155-175 στις 13αρες της ζάντες σε στροφές αποδεικνύεται ταχύτατη και προβλέψιμη από νεότερα δεκαετίες αυτοκίνητα.

Ο αντικαταστάτης της η 33, πάλι με κινητήρες Μποξερ δεν ήταν τόσο πρωτοποριακή καθώς τα εμπρός δισκόφρενα ήταν στις πλύμνες των τροχών αντί στην έξοδο των ημιαξονίων απ' το διαφορικό, ενώ μόνον στις 1700 υπήρχαν πίσω δισκόφρενα.

http://www.4troxoi.gr/default.php?art_id=12389&cat_id=19&pname=Article
 
Μπράβο παιδιά για τις γνώσεις και τις πληροφορίες. Να είμαι ειλικρινής την μπέρδεψα με ένα μοντέλο Austin.
 
χμ... ελπιζω να μην την μπέρδεψες τη Sud με το Austin Allegro

που φυσικά με τίποτε δεν είχε τη συμπεριφορά της Sud ενώ από καινοτομίες... ένα οβάλ-παραλληλόγραμμο τιμόνι αν θεωρείτω αυτό καινοτόμο χαρακτηριστικό.

http://en.wikipedia.org/wiki/Austin_Allegro#mediaviewer/File:Austin_Allegro_Interior_with_Quartic_steering_wheel.jpg'>http://en.wikipedia.org/wiki/Austin_Allegro#mediaviewer/File:Austin_Allegro_Interior_with_Quartic_steering_wheel.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Austin_Allegro
 
Κι όμως με αυτό την μπέρδεψα. Ένα τέτοιο Austin είχε ένα καθηγητής μαθηματικός μας στο σχολείο το οποίο λόγω βάρους του καθηγητή ζοριζόταν άσχημα το καημένο και η ρόδα από τη μεριά του οδηγού είχε στραβώσει και κοίταζε προς τα έξω.
 
ενα τετοιο austin ειχε ενας θειος μου λευκο πριν πολλα χρονια μεχρι το 1991 που πηρε μια corolla και την εχει μεχρι σημερα.

τι αχριστο ψαλιδι να ειχε που στραβωσε και ειχε χασει ευθυγραμμιση ο τροχος εκτος και αν ο καθηγητης το κοπανησε σε καμια λακουβα
 
Η ελληνική πατέντα δεν πεθαίνει ποτέ.

Θεσσαλονίκη 2014.

IMG_20140923_16393re.jpg

IMG_20140923_164046re.jpg

IMG_20140923_16393re.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οχι ακριβως ελληνικη πρωτοτυπια.

4632060518_8a391d0db7.jpg

5158832571_339697c7c4_o_d.jpg

1828398212_ba460514a2_b_d.jpg
 
σε μινι όμως δεν έχουν :p

(αυτό το φορντ κάπρι με το τροχοσπιτο είναι πολύ φουτουριστικό πάντως!)
 
Πίσω
Μπλουζα