Ρετρό οχήματα

Tην Alfasud την θυμαστε; αρκετα γρηγορο αυτοκινητο.

pic-5154.jpeg


sud1_gal.JPG


edit:και μια space alfa του 1968 Alfa Romeo Carabo (Bertone)

68bertone_ar_carabo_07.jpg


68bertone_ar_carabo_09.jpg


1968_Bertone_Alfa-Romeo_Carabo_10.jpg


1968_Bertone_Alfa-Romeo_Carabo_14.JPG


1968_Bertone_Alfa-Romeo_Carabo_16.jpg


link

http://www.carstyling.ru/en/cars.1968_Alfa%20Romeo_Carabo.html
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
1978_Porsche_928_Brown_Coupe_For_Sale_Front_1.jpg


Porsche 928 - 1978, η στιβαρή γερμανίδα!

inmycar.jpg


Citroen XM - 1989, η γαλλίδα ναυαρχίδα!

55ce15d56624828631431f382e7c-1-3.jpg


135688d1238794312-1991-alfa-romeo-spider-veloce-s4-mint-1991-alfa-romeo-spider-triple-black-49000-miles-carfaxed-001.jpg


128738d1232526529-1971-alfa-romeo-spider-1750-red-black-3900-interior01.jpg


H κούκλα ιταλίδα, Αlpha Romeo Spider - 1991

1981-Chevrolet-Corvette-Red-PO.jpg


Και μια τρελή αμερικανίδα, Chevrolet Corvette - 1981
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το πρώτο αυτοκίνητο που μπηκα ποτέ (από μωρό μέχρι και τα 15 που το εγκαταλείψαμε..και κρίμα..) ήταν το Renault 16.

Πανέμορφο, με δερματίνη στα καθίσματα να ιδρώνεις και να κολλάς το καλοκαίρι, και φυσικά με μοχλό ταχυτήτων πάνω στο τιμόνι.8)

Το τι μας είχε κανει αυτό το κατά τα άλλα συμπαθέστατο αυτοκινητάκι δεν περιγράφεται.. κορυφαίο όλων, όταν χάλασε ο δείκτης βενζίνης και κόλλησε λιγο πριν το empty. Μείναμε οικογενειακώς στη μέση του πουθενά..χωρίς κινητά τότε και ήταν και βράδυ..τρελή περιπέτεια :eek:

Πολύ το αγαπησα αυτό το αυτοκινητό..Ηταν μέλος της οικογένειας και το έχω συνδέσει με την παιδική μου ηλικία που πέρασε ανεπιστρεπτεί...

Προσφατα αγόρασα ένα μοντελάκι από έναν Γάλλο, και το βάλαμε στη θέση που το αξίζει στο πατρικό μου σπίτι. Περιπου σαν αυτο που επισυνάπτω #)
 
Oταν ημουν μικρος ο πατερας μου ειχε εναν σκαραβαιο. Βασικα ειχε αλλαξει 2. Ειχε το μοντελο με το κοιλο παρμπριζ. Βαμμενο μισο κιτρινο, μισο μαυρο. Αργοτερα το ειχε βαψει μισο λευκο μισο κοκκινο και νικελ μεταλλικα μερη και αργοτερα κιτρινο με μαυρες λοξες γραμμες στο πλαι. Ναι καλα καταλαβατε ο φαδερ το πηγαινε με χιλια το κατσαριδακι, το περιποιοταν σχολαστικα, του ειχε τουμπανο μηχανη και πολλες μικρες ''βελτιωσεις''. Χαρη σε αυτες στην εθνικη εκανε απανωτες εκπληξεις σε κατοχους μερσεντες και Μπε εμ Βε, τους βασιλιαδες του δρομου το 80.

Περιττο να πω πως αγαπημενη οικογενειακη ταινια ηταν το Κατσαριδακι Αγαπη μου. Μια φορα δε ειχαμε παει για τα μηνιαια ψωνια στο Σκλαβενιτη. Εκει στο παρκινγκ διπλα μας ηταν μια σουπερ μερσεντα και φορτωναν ψωνια ενας κοστουμαρισμενος κυριος και μια κυρια. Ο κυριος με το που σκασαμε εμεινε καγκελο, πλησιασε τον πατερα μου και ενω η γυναικα του τον κοιταζε επιτιμητικα, ειπε στον φαδερ..

''Ρε φιλε μπραβο το εχεις κουκλα, το πουλας? Ηταν το πρωτο μου αυτοκινητο και θελω ενα''. Ο πατερας μου με ενα μειγμα αποριας και περηφανιας του ειπε φυσικα οχι.

Οταν γεννηθηκε ο αδερφος μου εγινε σαφες οτι δεν χωραγαμε στο κατσαριδακι. Αποφασισαν να αγορασουν αλλο αυτοκινητο. Ηταν ενα χρυσαφι Ford Cortina. Για λιγες μερες ειχαμε και τα δυο μεχρι που βρεθηκε αγοραστης για τον σκαραβαιο. Το κλαμμα που εριξα οταν καποιος αγνωστος πηρε το ''αυτοκινητο μας'' δεν λεγεται. Σκεφτομαι σοβαρα καποια στιγμη που θα μπορεσω να παρω ενα ιδιο.

Ποιος ξερει.. μπορει να κουφανω κανεναν σε καποιο παρκινγκ...
 
Το πρώτο βίντεο είχε παίξει και στην Ελλάδα σαν διαφήμιση Είναι ίδιο με εκείνο που κληρονόμησα από τον πατέρα μου. Ένα GS - Special του 1974

Να είχα και τα ευρά για να ανακατασκευάσω και το δικό μου, ωραία θα ήταν...
 
Αντε να βαλω και εγω τα 3 μου καμαρια..

Ενα Skoda 110L του 1973,με το μοτερ πισω, μια Mercedes 230-W115/4,και ενα Daihatsu Cuore 600cc δικυλινδρο του 1981,Τα οποια βρισκονται στην κατασταση που βλεπετε και κυκλοφορουν σε βολτουλες κυριακατικες και εκδηλωσεις κλασσικων αυτοκινητων. :D
 
gapan είπε:
Ακόμα ένα κορυφαίο ρετρό φορτηγάκι το οποίο πέτυχα στο Ρέθυμνο. Άγνωστης προέλευσης, με προπολεμικές πινακίδες αν προσέξετε και ακόμα σε χρήση.
picture.php


picture.php


picture.php

Αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για κάποιο PONY του έχουν αλλάξει τα φώτα στις modifes και στις προσωπικές πινελιές.

TopGunZ είπε:
Αν είναι καλοδιατηρημένο όχι δε νομίζω, άλλωστε είναι καταλυτικό, σωστά?Αλλά μη μου πεις ότι σαπάκια του 80 με ελλειπή συντήρηση είναι και ότι πιο υπεύθυνο.
Με ελλειπή συντήρηση, και του 2010 να ναι πάλι ανεύθυνο είναι...

TopGunZ είπε:
Μη με παρεξηγείτε, το όνειρό μου είναι κάποια στιγμή, αφού και η τεχνογνωσία και τα μέσα δε μου λείπουνε να μπορέσω να βρω μερικά παλιά διαμαντάκια και να τα αναπαλαιώσω. Αλλά άλλο ένα καλοδιατηρημένο αμάξι αντίκα που το βγάζεις καμιά Κυριακή να το χαρεί και ο κόσμος που θα το βλέπει, κι αλλο ο πισινός, μπροστινός, πλαινός σου να εύχεται να προλάβει να φύγει από την εμβέλεια της πιθανής έκρηξης ή τα καυσαέριά σου να μετρούνται σε καρκινοπάθειες/χιλιόμετρο.
Τα αυτοκίνητα αυτά τα φτιάχνεις για να τα χαρείς εσύ και όχι ο κόσμος. Αν το κάνεις για τον κόσμο, τότε έχεις λάθος στόχο. Ειλικρινά όμως, όντας Μηχανολόγος Μηχανικός μπορώ να σου πω ότι ένα αυτοκίνητο παλιό δεν μολύνει τόσο περισσότερο όσο ένα καινούργιο. Και αυτό γιατί 1) μετράνε λάθος ρύπους και 2) γιατί δεν λαμβάνουν κάτι πολύ σημαντικό υπόψην τους. Τον συνολικό κύκλο ζωής ενός οχήματος. Αυτόν πρέπει να συγκρίνουν, και όχι το CO2... :eek:

Ένα παλιό αυτοκίνητο λοιπόν, είναι πολύ πιο απλό στην κατασκευή του, παράγονται λιγότεροι ρύποι κατά την κατασκευή του (υπερβολικά λιγότεροι, αφού χρειάζονατι πολύ λιγότερα ανταλλακτικά και πολύ λιγότερα ηλεκτρονικά), έχουν σχετικά φυσιολογική κατανάλωση (δεδομένου της τότε τεχνολογίας, και φυσικά λόγω του χαμηλότερου βάρους) σίγουρα όχι τραγικά περισσότερη από αντίστοιχα σύγχρονα, αντέχουν πολύ περισσότερο στο χρόνο (ενώ αμάξια του 2000 έχουν ήδη αρχίσει να δείχνουν έντονα σημάδια φθοράς και να καταλλήγους στην ανακύκλωση), και στο τέλος για να ανακυκλωθούν είναι πιο εύκολη η διαδικασία (δεδομένου της απλότητας και της ποσότητας των ανταλλακτικών). Πρακτικά λοιπόν τα καινούργια αυτοκίνητα είναι πολύ χειρότερα για το περιβάλλον από τα παλιά. Ειδικά τα υβριδικά. Αλλά είναι μεγάλη κουβέντα αυτό και ήδη έχουμε ξεφύγει. (Να σημειώσω απλά ότι το μεγάλο μειονέκτημα των μη καταλυτικών αυτοκινήτων ήταν η χρήση μολύβδου στη βενζίνη, κάτι το οποίο έχει λυθεί.)

Πάντως από καρκίνο πεθαίνουμε όχι από τα καυσαέρια, αλλά από τον τρόπο ζωής και διατροφής μας... ;)

TopGunZ είπε:
Επίσης για την αξιοπιστία...πλάκα μου κάνετε ρε παιδιά? Πρώτον τα αμάξια της δεκαετίας του 80 άλλαζαν λάδια κάθε 2-3000 χλμ. Δεύτερον η απόδοσή τους ήταν τόσο χαμηλή και τα μίγματά τους τόσο οτι να 'ναι (συνήθως πλούσια για να μην στεγνώσουν) που έκαναν την αντοχή των κινητήρων πανεύκολη δουλειά ακόμα και για την τεχνολογία της εποχής. Τρίτον και κυριότερον τα καύσιμα: ο μόλυβδος της σούπερ ήταν το καλύτερο λιπαντικό για τον κινητήρα. Κάντε έναν κινητήρα του 80 να αποδίδει όσο οι σημερινοί, να καίει και να ρυπαίνει όσο οι σημερινοί και να δούμε αν θα σας πάει μέχρι το περίπτερο...
Ναι θέλανε συχνή αλλαγή των λιπαντικών. Όπως και τα σημερινά άλλωστε. Είναι τυχαίο που μέσα στα βιβλιαράκια των αυτοκινήτων δικαιολογούν καταναλώσεις μέχρι και 1λ στα 1000κμ? Σκέψου την ποσότητα που χωράει σε ένα κάρτερ, και θα δεις ότι ακόμα και στα μισά να πέσει η κατανάλωση, τότε πιθανότατα θα έχεις πραγματοποιήσει δύο αλλαγές μέχρι τα 15000κμ που είναι να γίνει η επίσημη. ;)

Αν έχεις και VW μάλιστα, τότε τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα... :D

Οι σημερινοί κινητήρες χαλάνε όχι γιατί είναι αποδοτικοί, αλλά γιατί βασίζονται πολύ σε ηλεκτρονικά και εγκεφάλους. Και φυσικά γιατί είναι φτιαγμένοι για να χαλάνε. Τι θέλω να πω? Ότι πρην 30 χρόνια που η αγορά δεν είχε κορεστεί από τα αυτοκίνητα, οι κατασκευαστές τα κάνανε να αντέχουν σε βάθος χρόνου. Όμως από τη στιγμή που η αγορά κορέστηκε, έπεσε και η ποιότητα των αυτοκινήτων στο θέμα "ΑΝΤΟΧΗ". Βάλτε στην εξίσωση ότι χωρίς να αυξήσουν πολύ την τιμή έπρεπε να γεμίσουν τα αυτοκίνητα ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια, να βάλουν αερόσακους κτλ και θα δείτε ότι αναγκαστηκά τα καινούργια αυτοκίνητα δεν μπορούν αν είναι τόσο γερά. Εξάλλου η διαφορά καταλλυτικών και μη (για να κάνεις ένα αυτοκίνητο να κινείται με τη σημερινή βενζίνη) είναι τα σκληρότερα έδρανα. Κάτι το οποίο αλλάζει εύκολα και σχετικά οικονομικά. Ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη διαφορά. Για αυτό και οι παλιές Alfa Romeo που είχαν από τότε σκληρότερα έδρανα μπορούσαν να κάψουν κατευθείαν και αμόλυβδη.

Να σου πω επίσης ότι έχουμε ένα MAZDA 323 του 1990 καταλλητικό με γύρω στα 300000χλμ και χωρίς να έχει κάνει κιχ μέχρι τώρα. Και είναι το πιο κακοσυντηρημένο αμάξι που υπάρχει, έχοντας να αλλάξουμε λάδια 2-3 χρόνια (απλά συμπληρώνουμε, και το χω αφήσει και χωρίς), έχοντας το ίδιο φίλτρο βενζίνης για 4 χρόνια χωρίς καθάρισμα, ο δεξί μπροστά μπιλιοφόρος "χτυπάει" εδώ και δύο χρόνια και πολλά ακόμα. Και όμως το αμάξι δεν μας έχει αφήσει ποτέ, και ούτε έχει ανέβει σε φορτηγό οδικής.

Άρα δεν έχει να κάνει ούτε με τη βενζίνη, ούτε με τη λίπανση. Απλά οι σημερινοί κινητήρες ναι μεν είναι πιο αποδοτική (που σημαίνει επιδόσεις σε σχέση με την κατανάλωση), αλλά σίγουρα δεν είναι το ίδιο αξιόπιστοι.

Πάντως θεωρώ ότι αν αντί να βάζανε χτυπητήρια του καφέ, ποτηροθήκες και ανοικτήρι (αυτό νομίζω το βάζαν στο γκολφ...) και κάναν εξίσου ανθεκτικούς τους κινητήρες, σε συνδιασμό με ένα ελαφρύ (αλλά με ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης) αμάξωμα τότε θα είχαμε τα "τέλεια" αυτοκίνητα που θα μπορούσαμε να γεράσουμε μαζί τους. Όμως τότε θα κλείνανε οι εταιρείες.

TopGunZ είπε:
Τέλος, μη μασάτε τα παραμύθια για ηλεκτρονικά και αίσθηση της οδήγησης. Οι αναρτήσεις γομολάστιχα και τα τιμόνια βαρούλκα των αυτοκινήτων πριν 20 χρόνια δεν αποτελούν οδηγική ευχαρίστηση και μην αρχίσετε για τις Πόρσε και Φεράρι του τότε, γιατί αν τις συγκρίνεις με τις Πόρσε και Φεράρι του σήμερα, θα είνα σα να μιλάμε για Γκολφ και Κορόλα ας πούμε...

Είπαμε λατρεύουμε τα ρετρό αμάξια, έχουν φοβερή συναισθηματική αξία, αλλά πέραν του συναισθήματος υπάρχει και η λογική...
Το τιμόνι του Kadett D με το οποίο μεγάλωσα ήταν αιώνες καλύτερο από την αναίσθητη ηλεκτρονική χαζομάρα του Astra G που αντικατέστησε το Kadett.

Το ίδιο ισχύει για πάρα πολλά αυτοκίνητα, όπως τα Matiz (που θεωρώ ότι δε θα έπρεπε να υπάρχουν) και τα Panda (που στουλάχιστον στην βασική του έκδοση είναι σαν αν οδηγείς πατίνι).

Έχοντας διάφορα παλιά αυτοκίνητα για αναπαλαίωση, και έχοντας οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα (φθηνά και ακριβά, αργά και γρήγορα) έχω να πω ότι ΝΑΙ υπήρχαν αυτοκίνητα πιο παλιά που η θέση τους ήταν η πρέσα, αλλά ακόμα και σήμερα υπάρχουν.

Η Celica TA22 μου όποτε την πάω βόλτα, μου αφήνει μια απίστευτη αίσθηση, παρότι είναι αμάξι τόσων ετών και δεν έχει υποστεί ακόμα αναπαλαίωση. Αντίθετα δε μπορώ να έχω την ίδια απαίτηση από την Bel Air μου, που κατασκευάστηκε και με γνόμωνα διαφορετικές συνθήκες και κοινό.

Όσο για τα περιπολικά που υπόθηκαν πιο πριν έχω να πω τα εξής. Καλά και χρυσά τα Sunny, αλλά υπερβολικά αργά. Τότε αν θυμάστε δημιουργήθηκε η ομάδα Σ για τους κοντράκιδες, και η αστυνομία προμηθεύτηκε τα δίλιτρα Astra, Primera και μεριά Γαλικά τέρατα. Και ούτε θέμα με την αξιοπιστία είχαν ούτε τίποτα. Αντίθετα όταν πήραν τα άθλια (και υπερβολικά αργά :sleep: ) Xsara είχαν θέματα με την αξιοπιστία. Σίγουρα μπορεί οι κουμπαριές να παίξαν το ρόλο τους, αλλά τότε η αστυνομία είχε έναν από τους καλύτερους στόλους οχημάτων.

spyros_s είπε:
Δεν συμφωνώ με την γενίκευση σου! Τα ...τανκ αυτά μπορούσαν να σε σκοτώσουν ακόμα και σε μικροατύχημα...τα νέα με τους κλωβούς ασφαλείας σε περίπτωση σύγκρουσης είναι πραγματικά τανκ στην ασφάλεια της καμπίνας όπως πρέπει! Η αίσθηση τανκ που αναφέρεις μάλλον εκπορεύεται από την χρήση λιγότερων συναρμολογούμενων μερών αλλά και περισσότερων σιδερένιων εξαρτημάτων αφού όροι όπως περιορισμός του βάρους ήταν ασήμαντοι τότε! Επίσης δεν υπήρχαν οι περιορισμοί που υπαγορεύονται στα υλικά για προστασία των πεζών ή εν γένει ασφάλειας των επιβατών!
Τα παλιά αυτοκίνητα από το 70 και μετά ήταν συνήθως κάτω από τόνο. Δε μιλάω για αμερικάνικα, ούτε για λιμουζίνες. Μιλάω για μεσσαία. Αυτό σημαίνει μικρότερη αδράνεια, καλύτερη κατανομή βάρους, μικρότεη κατανάλωση και αμεσότερες αντιδράσεις. Το μόνο μειονέκτημα σε σχέση με τα σημερινά (πάντα σε ότι έχει σχέση με το σασί και το αμάξωμα) είναι οι ζώνες πρόσκρουσης. Που βέβαια δεν είναι ανακάλυψη του 90, αλλά του 1950 (Από την Mercedes). Απλά τότε το είχε η Mercedes, και πλέον το χουν όλοι. Όμως το ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι τόσο βαριά δεν το χρωστανε στις ζώνες παραμόρφωσης, αλλά στα άχρηστα ηλεκτρονικά και λοιπά βοηθήματα.

ΓΙα μένα το τέλειο αυτοκίνητο θα ήταν ένα αμάξι με το βάρος των αυτοκινήτων του 70 και του 80, με έναν καλοσχεδιασμένο σημερινό κινητήρα, αλλά με αντοχές 70, χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα (μας είπαν ότι τα χρειαζόμαστε και τους πιστέψαμε. Πάντως δεν εχω δει να μειόνονται τα ατυχήματα) και χωρίς περιτό εξοπλισμό (Τους ηλεκτρικούς καθρέπτες και το airconditon τα καταλαβαίνω. Τα ακριβά ηχοσυστήματα, τα θερμαινόμενα καθίσματα κτλ τι τα θέλουμε...).

Επίσης να πω ότι το σημαντικό είναι να προλάβεις ένα ατύχημα, και όχι να ελπίζεις στην καταστολή (δηλαδή το αν θα δουλέψουν τα μέσα ασφαλείας). Ας μάθουμε να οδηγούμε (Όλοι μας και σωστά), ας πάψουμε να λαδώνουμε, ας έχουμε σωστά τα αυτοκίνητα μας και ας μην έχουμε την απίστευτη ιδέα ότι μπορούμε να περάσσουμε 3 νταλίκες στη σειρά στο πέταλο επειδή έχουμε 150 άλογα (και δύο τόνους βάρος...).

Το θέμα είναι η οδηγική παιδεία. ;)

Όσο για ρετρό οχήματα:

Lotus Omega

Toyota Celica TA 22/23/27 - RA 25/29 etc. Το έχω.

Mazda MX5 NA Το είχα.

Toyota Corolla AE86

Mazda RX7 FC

Mercedes 190E 2.5 EVO 2

BMW M3 E30

Opel GT (Το οriginal)

ΒMW 1800 (όχι δίπορτες 2002, αλλά τετράπορτη 1800)

Opel Manta B

Kαι άλλα που ξεχνάω.

Όσο για τους κοινούς θνητούς:

Mazda 323

Opel Kadett C/D (Παρότι διαφορετική σχεδίαση κτλ, ίδια αντοχή)

Αlfa Romeo 75

Lancia Delta

Fiat Tipo

Nissan Sunny

Toyota Corolla

κ.α. πολλά που πιθανών ξεχνάω.

Συγνώμη για το σεντόνι. #)
 
Συμφωνώ μαζί σου αν και μου το χάλασες με το Matiz.

Ειδικά γι αμάξι πόλης είναι ότι πρέπει από πλευράς κατανάλωσης, εύκολο και πάμφθηνο σε συντήρηση και γενικά σχετικά αξιόπιστο, αν και βγάζει "βλαμμένες" βλάβες συχνά - πυκνά.

Και αυτό στο λέει κάποιος που έχει τρελό πάθος με αμερικάνικα "σπορ" τέρατα και γενικά οδηγεί κάποιο.

Για τα ηλεκτρονικά θα συμφωνίσω πλήρως. Τα περισσότερα είναι άχρηστα και μη πρακτικά. Κράχτες για να κοκορεύεται ο κάθε μικροαστός στην πλάνη του ότι απέκτησε κάρο της προκοπής.

Τα ηλεκτρονικά είναι δύο ταχυτήτων. Αυτά που είναι σε αμάξια ευρείας κατανάλωσης και διαρκούν όσο η εγγύηση (εξ' ου και αμάξι 7 ετών να είναι πρακτικά άχρηστο αν χαλάσει ο "εγκέφαλος" ) και αυτά που μπαίνουν σε πανάκριβα αυτοκίνητα τα οποία έχουν κατασκευή από άλλο πλανήτη και δεν κοστίζουν σε περίπτωση αστοχίας. Είναι λογικό ο "εγκέφαλος" μιας Corvette να κοστίζει λιγότερο από το αντίστοιχο εξάρτημα μιας Corolla, ειδικά όταν η πρώτη κοστίζει 9 φορές την τιμή της δεύτερης; Ενδεικτικό της "αλητείας" των κατασκευαστών.

Δυστυχώς τα αυτοκίνητα ευρείας κατανάλωσης σήμερα είναι απλά μεταφορικά μέσα. Από το Α στο Β και τέλος, χάλασε το πετάς.
 
Οι εταιρειες εχουν προβει "καρτελ-ικως" σε διαφορες κινησεις για μειωση της ζωης των ανταλλακτικων.

Οσοι εχετε αυτοκινητο 5ετιας και νεοτερο θα δειτε οτι στο καπακι του καρτερ δεν υπαρχει μαγνητης για να τραβαει τα γρεζια. Ετσι ουτε μπορουμε να εχουμε ενδειξη σε τι κατασταση ειναι το σασμαν αλλα και εν τελει τα γρεζια μας το καταστρεφουν.

Λυση ειναι ή να προσπαθησετε να βαλετε μαγνητη ή να προσθεσετε αυτα τα "super-λιπαντικα-προσθετα"

Οσο για οικολογικα...το αεροψυκτο φορτηγακι VW που ειχαμε στα 80s, μαζευε το νερο της βροχης για το δοχειο καθαρισμου των τζαμιων :)
 
Τα παλαιά αυτοκίνητα είναι χωρίς εγκέφαλο, αλλά για να οδηγηθούν σωστά, πρέπει ο οδηγός να έχει εγκέφαλο.

Είναι όμως πιό και "έντιμα' σαν αυτοκίνητα, πιό κοντά στον οδηγο και πιό κοντά στον άνθρωπο .

Είναι και πολύ πιό οικολογικά (εαν συντηρούνται σωστά), αφου έχουν πολύ πιό λίγα πλαστικά μέρη και ακόμη λιγότερα ηλεκτρονικά.

Και φυσικά το καθένα έχει την δική του προσωπικότητα και τα δικά του χαρακτηριστικά που το καθιστούν "αξιαγάπητο" στον ιδιοκτήτη του ενώ οι φανερές αδυναμίες τους αλλά και οι ιδιοτροπίες τους, τους προσδίδουν περισσότερα "ζωντανά" χαρακτηριστικά σε σχέση με τα σημερινά "αποστειρωμένα" αυτοκίνητα.

Για κάποιον που αγαπά τα αυτοκίνητα, και δεν τα βλέπει μόνον παρακτικά, τα "παληά" αυτοκίνητα έχουν όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που σε κάνουν πρακτικά να ζήσεις μαζί τους και να τα αγαπήσεις.

Δείτε μερικά κλασσικά και εδώ :

http://www.phaetonmuseum.gr/
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
το παρακατω μπορει να ειναι ρετρο?το ειχαμε για 12 χρονια και οταν επεσε στα χερια μου το αλλαξα τα φωτα στις μετατροπες!!!το αυτοκινητο βγηκε πολυ σκυλι γι'αυτα που τραβηξε απο μενα...
 
Δεν θα το χαρακτήριζα ρετρό...αφού ειναι 90'ς

είχα ένα τέτοιο τουρμπάτο-μετα το εσκορτ μκ2 του πατερα- από το 1993 μέχρι τις αρχες του 2007 με 15άρια ζαντικα, eibach ελατηρια, bilstein αμορτισερ, ψυγείο λαδιου, ιντερκούλερ πίεση 0,8μπαρ στο τουρμπο, εξάτμιση σχεδόν 150 άλογα! Καγκουροπιτσιρικάς.... :)

Πραγματικά ήταν γρήγορο αλλά από φρένα ήταν ...άστα! Επίσης κυνήγαγε πεζοδρόμια με την μαμά ανάρτηση! Το δικό μου ήταν φονέας πολλών γρήγορων εκείνο τον καιρό!

Το χάρηκα από τα 18 μου οπότε αποτελεί μεγάλη αγάπη...εκείνον τον καιρό οι φίλοι είχαν παπάκια και εγώ μετρούσα με τον κορεάτη αφού πατούσα για πλάκα οτιδήποτε στα κυβικά του πλην ουνο τούρμπο φτιαγμένου(όσο δουλεύαν έστω και με δύσκολη ήττα) και χόντα crx vtec (μεγάλη η χάρη του...). Το αμάξι της ...νιότης μου λοιπόν :)

------------------------------------------

το χάρισα στον μεγαλύτερο αδερφό μου το 2007 170000χλμ δίχως αλλαγή δίσκου και τουρμπίνας παρά τα λιωσίματα! Εδώ και ένα χρόνο έχει πουληθεί σε κάποιον 55άρη που το έχει προσεγμένο! Από πλάγιο H γυρισα στον ορθό δρόμο.... ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
το δικο μου ηταν λιγο πιο δυνατο!!!το ειχα στα 250 αλογα!!!ειχα αλλαξει και φρενα γιατι οπως λες φρενα δεν ειχε καθολου!!!απο φρενα ειχα βαλει μπροστα τα χρυσα brembo και αναγκαστικα εβαλα και 17'' ζαντες για να χωρεσουν τα φρενα και πισω απο coupe 2000cc!!!απο αναρτηση ειχα ΚΟΝΙ κοκκινα και ελλατηρια eibach. Δουλευε στο 1.5 bar σταθερο και με διακοπτη ανεβασε στα 2 bar. ειχα ριξει πανω απο 10000 ευρω για μετατροπες και μετα απο 6 χρονια που το ειχα αποκλειστικα στην κατοχη μου το πουλησα για ενα καινουριο!!!(ακομα μετανιωνω που το πουλησα...)δε μπορεσα ποτε να κολλησω με αλλο αυτοκινητο οπως με αυτο...
 
Τα αμάξια που θα σας δείξω τώρα άνηκαν στον συγχωρεμένο τον θείο μου που έφυγε πριν 3 περίπου χρόνια. Είναι και τα δύο μεγάλης συναισθηματικής αξίας για εμένα και περίμενα να ανέβω στο χωριό να τα φωτογραφήσω γιατί μετά τον θάνατο του μοιραία εγκαταλείφθηκαν. Το ένα ειδικά είναι πραγματικά σπανιότατο και άνηκε στον σοβιετικό στρατό. Το έφερε απο Σοβιετική Ένωση την δεκαετία του 70, δεν ξέρω με ποιον τρόπο. Το χρησιμοποιούσε για όλες τις αγροτικές δουλειές και τις μετακινήσεις σε δύσβατα μέρη, το αμάξι αυτό ήταν σκυλί με όλη την σημασία της λέξης. Τον υπηρέτησε πιστά για δεκαετίες μέχρι τον θάνατο του απο ανακοπή. Το λάτρευα αυτό το αμάξι όταν ήμουν μικρή, με αυτό μας πήγαινε βόλτα και εμένα και τα ξαδέρφια μου με την αδερφή μου, ή μας έπαιρνε μαζί όταν πήγαινε στα χωράφια ή σε κανένα κοντινό χωριό για δουλειές μαζι με την θεία μου. Είχε καθίσματα μόνο μπροστά, και εμείς καθόμασταν πίσω, ήταν σαν σπιτάκι.

Το δεύτερο αμάξι το Toyota το είχε για μετακινήσεις εκτός χωριού και είχε θέσεις επίσης μόνο μπροστά. Το αγαπούσαμε και αυτό το αμάξι και όταν πήγαινε με την θεία μου Καλαμπάκα, Τρίκαλα ή Μέτσοβο και Γιάννενα μπαίναμε όλη η ξαδερφοσυμμορία πίσω και ερχόμασταν μαζί.

Ωραία χρόνια. :augenrollen:

Ιδού με λεπτομέρειες:

DSC01642.jpg


DSC01641.jpg


DSC01639.jpg


DSC01637.jpg


DSC01640.jpg


DSC01638.jpg


DSC01632.jpg


DSC01631.jpg


DSC01633.jpg


DSC01630.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
2cv

Γεια και χαρα σε ολους !

Ειμαι νεος εδω και βασικα γραφτηκα για να σας συμβουλευτω, θελω τα (παλια) φωτα σας σχετικα με τα φοβερα και αξιολατρευτα 2cv !!

Θελω να αγορασω ενα και αν καποιος θα μπορουσε να μου γραψει μια λιστα με τα συν και πλην του αυτοκινητου (γενικα χαρακτηριστικα ολων των μοντελων 2cv ) θα με βοηθουσε απιστευτα.

Λιστα τυπου (παραδειγμα) : ΣΥΝ - μαλακα αμορτισερ η οικονομικο ΠΛΗΝ - χωρις ηχομονωση η βαζει κρυο το χειμωνα και ζεστη το καλοκαιρι .

Επισης αν καποιος ξερει φορολογικα, τελη κυκλοφοριας, ασφαλεια (απλη) κ.τ.λ. ας μου γραψει.

Ευχαριστω πολυ !
 
Γειά σου και εσένα.

Αν δεν μπορέσεις να πάρεις αρκετές πληροφορίες από εδώ, θα μπορούσες να απευθυνθείς και στην Ελληνική λέσχη 2CV που βρίσκεται στο http://www.2cvclub.gr/

Δεδομένου ότι τα μέλη της είναι υποχρεωτικά ιδιοκτήτες 2CV, σίγουρα μπορούν αν απαντήσουν σε όλα τα πρακτικά ερωτήματα που θέτεις πχ ασφάλιστρα κλπ.
 


:p :diablotin: :tease: :eviltongue: :wave:
 
Τελευταία επεξεργασία:
σ'ευχαριστω παρα πολυ ! δεν γνωριζα την υπαρξη της λεσχης !!
 
ακου εχω 2cv και εχω να σου πω οτι το αμαξι ειναι φοβερο ...απλα οποιος περνει αυτο το αμαξι πρεπει να ξερει οτι αγοραζει ενα παλιο αυτοκινητο..λοιπον απο καυσιμο δεν καιει τιποτα απο σημα τιποτα μονο 40 ευρω και γενικα ολα ειναι φτηνα ανταλακτικα κλπ ..το θεμα ειναι οτι οι συνεργειαδες που ασχολουνται με 2cv ειναι λιγοι και εχουν πιασει τον παπα απο τα .... το αμαξι αν το προσεχεις και του βαζεις λαδι και μπουζι ειναι σαν παπακι δεν θελει τιποτα ουτε καν τακακια ...ναι ναι σκεψου οτι το εχω 7 χρονια και του εχω αλλαξει μονο μια φορα και αυτο γιατι το αμαξι ειναι ελαφρυ και φρεναρει με το κατεβασμα ταχυτητων ,φυσικα ουτε και δισκοπλακες..το 2cv ομως πασχει απο 2 σοβαρα πραγματα ...

1ον ολα μα ολα τα 2cv εχουν κομμενο σασι το οποιο το βλεπεις πισω απο τον κινητηρα στο πατωμα του σασι αλλα ευτηχως το κολας χωρις πολλα λεφτα..εκτος και αν ειναι εντελως κομμενο .

2ον το αμαξι υποφερει γενικα απο σαπιλα λογω του οτι δεν εχει γαλβανισμενο αμαξωμα...λυνεται και αυτο με ενα σωστο βαψιμο αν εχεις λεφτα..

μην φοβασαι ομως γιατι συνηθως ολα αυτα τα εχουν λυσει αλλοι για σενα .απο παλιοτερες επισκευες..

το 2cv ειναι εργαλειο ..πολλοι θα σε κραξουν για την επιλογη σου γιατι δεν τρεχει κλπ αλλα εσυ ξερεις καλυτερα ..

για 2cv μην δωσεις πανω απο 3000 (οχι δεν ειναι πολλα λεφτα...) υπαρχουν και μερικα σε παρα πολυ καλη κατασταση που τα λανσαρουν μερικοι για ανακατασκευασμενα αλλα αυτο το πραγμα δεν υπαρχει στην ελλαδα και σιγουρα για κατι σαν ανακατασκευη οποιοδηποτε ποσο πανω απο 6000 ειναι απαγορευτικο..

αρα κοιτας το σασι να ειναι κολημενο πισω απο τον κινητηρα ,οι λαμαρινες οχι σαπια (κοιτα κατω απο τα πατακια του οδηγου..) φτερα κλπ και αγορασε το.

εγω εχω ενα το οποιο το εχω αφησει στο εξοχικο λογω βλαβης του κινητηρα απο καθαρα αστοχια αντλιας λαδιου..και σκεφτομαι να αγορασω αλλο ενα..

α ξεχασα καποτε ενας μαστορας μου ειχε πει οτι αυτο το αμαξι ειναι σαν τρυπιος κουμπαρας ..ειναι αληθεια αλλα δεν με νοιαζει το λατρευω..

οσο για το top gear .....ΑΙΣΧΟς..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα