Ρετρό οχήματα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας exetlaios
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Σ'ευχαριστω αληθινα πολυ για τις πολυτιμες πληροφοριες σου simonkey ! Μου εφτιαξες την διαθεση ! Ηδη με κοροϊδευουν πολλοι λογω επιδοσεων αντοχης κ.τ.λ. που ηδη φανταζομαι θα γνωριζεις καλυτερα, αγνωωντας άλλα οπως - το βασικο για να αξιζει να ζεις - μερακι η αγαπη η χαρα και το στυλ αν θες..Βαρεθηκα τα super digital αμαξια που οταν παθουν κατι μπλοκαρει το συμπαν..που τρεχουν με 1200 κμ και δεν ξερω κι εγω τι αλλο... δεν ειναι παραξενο που δεν υπαρχουν clubs η λεσχες φιλων για το ταδε super digital διαστημοπλοιο-μοντελλο... Μου λενε : και πως θα πηγαινεις Θεσσαλονικη ?? .... Ρε παιδια με τοσο που εχει η βενζινη κανενας πια δεν παει Θεσσαλονικη με τ'αμαξι, αλλα και αν χρειαστει θα παω με το 2cv-ακι μου...Σιγα σιγα και ωραια να απολαμανω και την διαδρομη, να μπορω να βλεπω και λιγο εξω...

Ναι, αυτο μ το σασι... ναι το ξερω, μου το ειπε ενας και το ειδα..

Οταν λες χωρις πολλα λεφτα για το κολλημα του σασι και για το σωστο βαψιμο, σε τι τιμες ειναι πανω-κατω ? ετσι να εχω μια ιδεα? ξεχωριστα οι τιμες βεβαια. Επισης οντως πρεπει να εχω το χερι στην τσεπη ???

Ναι....αισχος το top gear.......
 
κανα 200 ευρω το πολυ απο κει και μετα ολο και κατι θα θελει απο κανα εξαρτηματακι κλπ στο αμαξωμα καμπινα αλλα θα τα παρεις απο ιτερνετ και θα τα βαλεις μονο σου..βαζεις ευκολα χερι σε 2cv ..ειναι ευκολο αμαξι..κοιτα να μην εχει σαπια στην λαμαρινα..δες το προφιλ μου να δεις το 2cv που εχω..
 
simonkey είπε:
οσο για το top gear .....ΑΙΣΧΟς..


Ε οχι και 3 χιλιαρικα για 2cv! :points: Αυτο το πραγμα εχει σκοτωσει περισσοτερους ανθρωπους και απο την γριππη. :fever:

Να παρει ενα matizακι ο ανθρωπος, που ειναι το 2cv των 90ies, και οικονομικο ειναι και ασφαλες και σε προστατευει απο τις καιρικες συνθηκες! Το ειχαμε στην οικογενεια απο το '98 και τωρα που το αλλαξαμε παλι matiz (= spark) πηραμε. :thumb: :hurrah:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Απλα να προσθεσω οτι εχω ενα Hyundai accent και ενα Fiat Punto ( το οποιο θα δωσω για το 2cv) γιατι ετσι... μου αρεσει το 2cv και το θελω...αλλωστε αν δεν κανυμε οτι μας αρεσει σε αυτην την ζωη τι νοημα θα ειχε ????????? Ευχαριστω simonkey με βοηθας πολυ !! το 2CV σου ειναι ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα λεφτα !!!! Το ζηλευω ! :) θελω το ιδιο σε μπορντω ! :) Μουσικος βλεπω ????
 
το 2cv θα ελεγα οτι ειναι παρα πολυ ασφαλες αμαξι σε σχεση με κατι uno seinceto κλπ ομολογω οτι ειναι απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει..μαζι με την vespa μου..απλα καταλιγω στο οτι ολα τα παλια πραγματα μεχρι και το 90 ειχαν μια καποια ποιοτητα..

αξιζει κανεις να δει και να μελετησει στο δικτυο για το 2cv θα εκπλαγει απο το ποσο μελετημενο αμαξι ειναι..
 
Χα ! Τελικα βλεπω εχουμε κι αλλο κοινο !! Την Vespa !!!! ναι κι εγω ειμαι 2CV, Vespa αλλα και Gibson Les Paul !! Πες'μου, οι πισω πορτες κλειδωνουν ???
 
simonkey είπε:
το 2cv θα ελεγα οτι ειναι παρα πολυ ασφαλες αμαξι σε σχεση με κατι uno seinceto κλπ
Τι αλλο θα ακουσουμε! Φυσικα και αυτο δεν εχει καμια επαφη με την πραγματικοτητα.

Δειτε εδω. Ο τυπος ειναι βαμμενος citroenας αλλα ουτε και αυτος καταφερνει να κρυψει το ποσο χαλια ειναι το αμαξι σε θεματα ασφαλειας και αυτο ειναι συγκρινομενο με αλλα αμαξια εκεινης της εποχης, ποσο μαλλον με μοντερνα αυτοκινητα!

Τελος παντων για να μην με λετε γκρινιαρη σταματαω. Ευτυχώς ο periklist εχει αλλο αυτοκινητο για να κυκλοφορει με ασφαλεια και ανεση και εχει το 2cv για hobby, αντε και για κανα ραλλυ αντικα!
 
ναι κλειδωνουν ειναι κανονικο αυτοκινητο..
 
:) συγγνωμη αλλα ρωταω γιατι θα κουβαλαω μουσικα οργανα που φενονται απ'εξω και στα φαναρια μπορει να μου ανοιξουν την πορτα και να με κλεψουν....ξερω τι λεω....
 
simonkey είπε:
το 2cv θα ελεγα οτι ειναι παρα πολυ ασφαλες αμαξι σε σχεση με κατι uno seinceto κλπ
πλάκα κάνεις εδώ έτσι;

Σε θέμα παθητικής ασφάλειας το ντεσεβο είναι απλά για τα θηρία σε σχέση με υλοποιήσεις όχι των 90'ς-00'ς αλλά και των 80'ς ακόμα! Μην μπερδεύετε το στυλ, την μόδα και το κίνημα των 60'ς με την παθητική ασφάλεια! ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ σχέση! Τα ίδια ισχύουν και για τον σκαραβαίο ακόμα και για τον θρυλικό βάτραχο!

Ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης δεν υπήρχαν στο λεξιλόγιο των σχεδιαστών αυτών των θρυλικών κατά τ' άλλα αυτοκινήτων του 20ου αιώνα!
 
δεν το λεω εγω αλλα η μελετη που εγινε το 80 και μιλαω για τοτε.. σιγουρα δεν συγκρινετε με τα τωρινα μοντελα..
 
Αληθεια , τι νοημα εχει να μπαινουμε στην - σημερινη - παγιδα και να συγκρινουμε παλια αυτοκινητα ? Αλλες οι απαιτησεις της εποχης, αλλες οι ταχυτητες και αν ειναι ενα ακομα που μ'αρεσει στο 2cv ειναι η ταχυτητα του....ρυθμιζεις την ζωη σου αναλογα !! Επειτα με 60 τελικη (αν ειναι καλοστρωμενο) και αν τραβαει ακομα, τι κινδυνο εχεις τοσο σοβαρο ??? Ισως το μονο αν πεσει κανενα διατημοπλοιο kompressor η δεν ξερω τι αλλο πανω σου... Νομιζω οτι οι επιδοσεις, ο αυτοματισμος (= βαριεμαι να...), η ταχυτητα, η πρακτκοτητα δεν συγκρινονται κατα την ταπεινη μου γνωμη με την ορεξη, την αγαπη, το στυλ, την αθωωτητα, το μερακλικι που πρεπει να εχουμε στην ζωη μας. Ειναι απλα θεμα γουστου και αξιων. Εχει αλλη χαρη να οδηγεις αληθινο αυτοκινητο υποδειγμα λιτοτητας (βασικο) απο το super μοντελλο που τα κανει ολα και σε λιγο θα ψηνει και καφε !!! Εχει αλλη χαρη , πως να το κανουμε ! Εγω βαρεθηκα τα νεα αυτοκινητα, πουλαω λοιπον Fiat Punto 2005 η το ανταλλασω με 2cv (ναι,ναιιι, αληθεια λεω)

Με σεβασμο και φιλια.
 
simonkey είπε:
δεν το λεω εγω αλλα η μελετη που εγινε το 80 και μιλαω για τοτε.. σιγουρα δεν συγκρινετε με τα τωρινα μοντελα..
Πρόσεξε...το ντεσεβό κατασκευάστηκε μεταπολεμικά με σκοπό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του πληθυσμού της Γαλλίας που προσπαθούσε να ξαναγεννηθεί μέσα από τις στάχτες που την άφησαν η γερμανική κατοχή και ο πόλεμος! Το αυτοκίνητο λοιπόν θα έπρεπε να είναι φθηνό, οικονομικό στην χρήση και μικρό σε μέγεθος σαν απάντηση στο σκαραβαίο των Γερμανών!

Σου ξαναέγραψα ότι παθητική ασφάλεια δεν έχει καθόλου!!! Ο όρος μπήκε ουσιαστικά από την δεκαετία του 80 στα κανονικά αυτόκίνητα με εξαιρέσεις σε πριμιουμ κατηγορίες και Σουηδικά μεγαλομεσαία αυτοκίνητα!

Πάρε όποιο αυτοκίνητο θέλεις της δεκαετίας του 80...θα δεις ότι είναι έτη φωτός μπροστά από το ντεσεβό ακόμα και σε παθητική ασφάλεια! Αυτό που διάβασες θα ήθελα να μου το εξηγήσεις που το βρήκες και αν έχεις λινκ διότι απλά είναι λαθεμένο!

Τώρα για να κάνεις το κέφι σου ναι συμφωνώ για την κατοχή του ειδικά να βγάλεις και πινακίδες φίλπα...σαν κύριο μέσο μετακίνησης διαφωνώ κάθετα και είμαι απόλυτος σε αυτό!
 
pooky(1) είπε:
Συμφωνώ μαζί σου αν και μου το χάλασες με το Matiz.
Ειδικά γι αμάξι πόλης είναι ότι πρέπει από πλευράς κατανάλωσης, εύκολο και πάμφθηνο σε συντήρηση και γενικά σχετικά αξιόπιστο, αν και βγάζει "βλαμμένες" βλάβες συχνά - πυκνά.

Και αυτό στο λέει κάποιος που έχει τρελό πάθος με αμερικάνικα "σπορ" τέρατα και γενικά οδηγεί κάποιο.

Για τα ηλεκτρονικά θα συμφωνίσω πλήρως. Τα περισσότερα είναι άχρηστα και μη πρακτικά. Κράχτες για να κοκορεύεται ο κάθε μικροαστός στην πλάνη του ότι απέκτησε κάρο της προκοπής.

Τα ηλεκτρονικά είναι δύο ταχυτήτων. Αυτά που είναι σε αμάξια ευρείας κατανάλωσης και διαρκούν όσο η εγγύηση (εξ' ου και αμάξι 7 ετών να είναι πρακτικά άχρηστο αν χαλάσει ο "εγκέφαλος" ) και αυτά που μπαίνουν σε πανάκριβα αυτοκίνητα τα οποία έχουν κατασκευή από άλλο πλανήτη και δεν κοστίζουν σε περίπτωση αστοχίας. Είναι λογικό ο "εγκέφαλος" μιας Corvette να κοστίζει λιγότερο από το αντίστοιχο εξάρτημα μιας Corolla, ειδικά όταν η πρώτη κοστίζει 9 φορές την τιμή της δεύτερης; Ενδεικτικό της "αλητείας" των κατασκευαστών.

Δυστυχώς τα αυτοκίνητα ευρείας κατανάλωσης σήμερα είναι απλά μεταφορικά μέσα. Από το Α στο Β και τέλος, χάλασε το πετάς.


Pooky, αρχικά συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω.

Δεύτερον να σου πω ότι υπάρχει το www.detroitcruisers.gr που είναι ένας δικτυακό τόπος για τους λάτρεις των αμερικάνικων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Τρίτων συμφωνώ σε όλα όσα λες. Δυστυχώς όμως η εμπερία που είχα με Matiz ήταν πολύ άσχημη. Πιθανών να χω δει κακοσυντηρημένα.

Όσο για το 2CV, αρχικά σχεδιάστηκε προπολεμικά. Δυστυχώς ξεκίνησε ο πόλεμος, και σχεδόν όλη η πρώτη παραγωγή καταστράφηκε, εκτός από μερικά που τα έκρυψαν. Τη δεκαετία του 90 δε θυμάμαι πως, τα ξεθάψανε. Πάντως το πρώτο 2CV παραγωγής σε αυτά βασίστηκε:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Citroen2CV_prototype.JPG

Όσο για την παθητική ασφάλεια, απλά θα πω ότι κανονικά δε θα πρεπε να έχει σημασία. Η παθητική ασφάλεια είναι κάτι σαν μέσω καταστολής. Δηλαδή το τι θα συμβεί αφού γίνει το κακό. Κανονικά πρέπει να δώσουμε βάση στην πρόληψη (ενεργητική ασφάλεια).

Για μένα θα πρεπε τα σημερινά αυτοκίνητα να είχαν βάρος κάτω από τόνο, σίγουρα με ζώνες παραμόρφωσης (καλο είναι να υπάρχει και μία πισινή) και ένα μοτέρ μέχρι 120-150 άλογα. Ούτε αερόσακοι, ούτε ESP, ούτε ηλεκτροβοήθειανίκανων.

Όσοι θεωρείτε ότι η ιπποδύναμη είναι μικρή, σκεφτήκε την αναλογή κιλών/ίππο των σημερινών αυτοκινήτων με τη διπλάσια ιπποδύναμη, και ότι ουσιαστηκά η ροπή έχει σημασία για την ενεργητική ασφάλεια.

Όσοι δε μπορούν να ελέγξουν το αυτοκίνητο τους σε απρόσμενες συνθήκες θα μπορούσαν να πάνε με τα ΜΜΜ ή με ΤΑΞΙ, και να λυθεί και το κυκλοφοριακό. ;)
 
Pro, δυστυχώς ΟΛΑ τα Matiz είναι ερείπια και κακοσυντηρημένα. Το δικό μου ήταν για καταστροφή και το πήρα τσάμπα. Το έφτιαξα σε άνθρωπο που ανήκει στο matiz club και μου είπε τι βγάζει σαν αυτοκίνητο και τι πρέπει να προσέξω. Δεν έπεσε καθόλου έξω.

Όσο για τα σημερινά αυτοκίνητα, για να δεις αμάξι της προκοπής, με ψυχή, πρέπει να είναι ακριβό και "πειραγμένο" από επαγγελματία. Έτυχε να οδηγήσω Mercedes Carlson CK65 του 2008 με ιπποδύναμη 550+ άλογα και ήταν περισσότερο ευκολοδήγητη από τα κουβάδια που πουλάνε για αυτοκίνητα σήμερα. Και μισώ τα Γερμανικά θανάσιμα. Και δεν έλεγα να ξεκολλήσω από πάνω της, τι λέμε τώρα.

Αλλά οι μετατροπές πρέπει να είναι από επαγγελματίες προς χρήστες με μεράκι (ένας που οδηγεί μια Mercedes Carlson δεν είναι απλός οδηγός, όπως και ένας που οδηγεί DCV, είναι και οι δύο συνειδητοποιημένοι ως προς το εργαλείο που χειρίζονται) .

Από ένα πολυμορφικό μπρίκι του σήμερα με park assist και "μπιπ - μπιπ" αν πλησιάζεις το μπροστινό αμάξι στο παρκάρισμα, προτιμώ το DCV ή το Matiz. Παραπάνω πάω μόνο σε αυτοκίνητο που κοστίζει όσο ένα διαμέρισμα, γιατί τότε δεν μιλάμε για μεταφορικό μέσο, απλά.
 
Συμφωνώ απόλυτα. Και είναι σημαντικό αυτό που λες για τις βελτιώσεις. Άλλο ο Carlson, και άλλο ο μπαρμπα-Μίτσος που έμαθε πάνω στο αυτοκίνητο σου.
 
Καλησπερίζω κι εγώ με τη σειρά μου σαν νέος χρήστης για να αναφέρω απλά ότι έχω στην κατοχή μου ένα Fiat 127 του 1976 (1st series) πράσινο όπως η φωτό του προφίλ μου το οποίο ευελπιστώ να ανακατασκευάσω κάποια στιγμή! Η αγάπη μου για οτιδήποτε παλιό είναι τεράστια!!!
 
Eύχομαι καλή εξέλιξη στην ανακατασκευή του fiat 127, ένα συμπαθές αυτοκίνητο :

Πολύ καλό, στην εποχή του.

Προσωπικά μου άρεσε περισσότερο το Ritmo που ήρθε λίγα χρόνια αργότερα.

Εχετε ξεκινήσει την ανακατασκευή του αυτοκινήτου ;
 
Ακόμα όχι γιατί με εμποδίζει ο οικονομικός παράγοντας πράγμα που ευελπιστώ να είναι προσωρινό!
 
Πίσω
Μπλουζα