Ρετρό οχήματα

Νομίζω πως ξεχάσατε το Hit του απλού λαού στα 80ʼς

Zastava 1100
 
deneb 716...αφαίρεσε το αδιάφορο σε όλες τις γενιές του γκολφ από τον κατάλογο σου και πρόσθεσε το civic type-r ή το ιντεγκρα για να προσεγγίσεις την πραγματικότητα. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που κολλάει η isetta ούτε πολλά από τα αυτοκίνητα που παραθέτεις. Λόγουχάρη γιατί 306 gti και όχι race;

Κρίνω, καλοπροαίρετα πάντα, ότι ο κατάλογος σου είναι ελλιπής και υπερβολικά υποκειμενικός! Αυτό που επίσης είσαι και σε ακολουθώ και εγώ είναι...off topic! :)
 
spyros_s είπε:
deneb 716...αφαίρεσε το αδιάφορο σε όλες τις γενιές του γκολφ από τον κατάλογο σου και πρόσθεσε το civic type-r ή το ιντεγκρα για να προσεγγίσεις την πραγματικότητα. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που κολλάει η isetta ούτε πολλά από τα αυτοκίνητα που παραθέτεις. Λόγουχάρη γιατί 306 gti και όχι race; Κρίνω, καλοπροαίρετα πάντα, ότι ο κατάλογος σου είναι ελλιπής και υπερβολικά υποκειμενικός! Αυτό που επίσης είσαι και σε ακολουθώ και εγώ είναι...off topic! :)

Καταρχάς να σε ευχαριστήσω για τις υποδείξεις σου. Ίσως για το Golf να έχεις και δίκιο, αλλά in my humble opinion τα δυο πρώτα GTi είναι αρκετά ενδιαφέροντα, θα το αντικαταστούσα με το Integra ή το Prelude Type-R. Για το 306, θυμήθηκα το Race όταν απομακρύνθηκα από το PC μου. Οι επιλογές μου δεν έγιναν με βάση κάποιο ιδιαίτερο στοιχείο, απλώς γιατί θεωρώ ότι όλα αυτά τα αυτοκίνητα έχουν κάτι ξεχώριστο, το καθένα έχει και την ιδιαιτερότητά του. Αλλά θα συμφωνήσω ότι ο κατάλογος είναι λίγο "φλού"... :)
 
Τι λετε τωρα, YUGO tuned by ZRT (Zastava Racing Team).

Να επανελθω στην γη, και αυριο θα βαλω ΣΗΜΕΡΙΝΗ φωτογραφια μου,

με το yugo που εχω.
 
pontium είπε:
Toyota celica mk1......what else?? :D

Τι μου θύμισες τώρα?Το αμάξι αυτό το είχε ο ξαδερφός μου σε sedan έκδοση και ήταν τόσο καλοδιατηρημένο όσο αυτό στην φωτογραφία.Δεν μπορώ να ξεχάσω τον καταπληκτικό του ήχο και τις πρώτες μου βόλτες σαν συνοδηγός.Δηστυχώς το πούλησε πριν μερικά χρόνια.
 
Amstrad1981 είπε:
Νομίζω πως ξεχάσατε το Hit του απλού λαού στα 80ʼςZastava 1100

Ήταν το αμάξι του πατέρα μου για μία 8ετία.Το είχαμε αγοράσει το 85 και είχε την οναμασία Zastava GT55 με πραγματικά 55 ατίθασα άλογα!!!!

Το ιδιαίτερο της ιστορίας είναι οτι επειδή το κοντέρ μηδένιζε πάλι στα 100000 χλμ και όχι όπως τώρα στα 1000000 χλμ.Το πουλήσαμε λέγοντας οτι έχει κάνει 30000 χλμ γιατί πραγματικά το δώσαμε σε άριστη κατάσταση..
 
Το αυτοκίνητο που οδηγώ καθημερινά δεν είναι άλλο από το θρυλικό Fiat 127 (903cc, 1979 μοντέλο) και είναι σε άριστη κατάσταση!!

Το δεύτερο είναι ένα γέρικο Fiat 500 του 1970, το οποίο βγήκε τώρα από το σέρβις γιατί θα μας συνοδέψει στις καλοκαιρινές μας διακοπές υπο την μουσική υπόκρουση ταινιών 8-track (ναι, δουλεύει ακόμα!!!) ;)
 
picture.php
 
Δείτε τι σας έχω! Ταξί FIAT του 1928, παρκαρισμένο εδώ και χρόνια στη λεωφόρο Παπάγου στου Ζωγράφου.

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Εντυπωσιάζουν οι σχετικά καινούργιες πινακίδες κυκλοφορίας, καθώς και το σήμα κυκλοφορίας του 2004 που δείχνει πως μέχρι πριν λίγα μόνο χρόνια ο κάτοχος το κινούσε!

picture.php
 
Ρε ηρθες απο τη (προσωρινη ελπιζω) γειτονια μου...τοσο καιρο ελεγα να το φωτογραφισω
 
Wally είπε:
Ρε ηρθες απο τη (προσωρινη ελπιζω) γειτονια μου...τοσο καιρο ελεγα να το φωτογραφισω
Εργάζομαι έναν δρόμο πιο πάνω εδώ και 4.5 χρόνια. :)
 
Εντελως κοντογειτονακια δηλαδη, θα αλλαξουμε τηλεφωνα να ερθεις καμια μερα για καφε και να σας κανω και εγω καμια επισκεψη!
 
Εννοείται, όποτε θες.
 
Ακόμα ένα κορυφαίο ρετρό φορτηγάκι το οποίο πέτυχα στο Ρέθυμνο. Άγνωστης προέλευσης, με προπολεμικές πινακίδες αν προσέξετε και ακόμα σε χρήση.

picture.php


picture.php


picture.php
 
Πράγματι, τα παλαιότερης κατασκευής αυτοκίνητα αποδεικνύονται καλύτερα και ανθεκτικότερα από τα νέα. Ούτε τανκς να ήτανε!
 
Ο λεκές από κάτω δικά του λάδια είναι; :p
 
stakovios είπε:
Πράγματι, τα παλαιότερης κατασκευής αυτοκίνητα αποδεικνύονται καλύτερα και ανθεκτικότερα από τα νέα. Ούτε τανκς να ήτανε!
Δεν συμφωνώ με την γενίκευση σου! Τα ...τανκ αυτά μπορούσαν να σε σκοτώσουν ακόμα και σε μικροατύχημα...τα νέα με τους κλωβούς ασφαλείας σε περίπτωση σύγκρουσης είναι πραγματικά τανκ στην ασφάλεια της καμπίνας όπως πρέπει! Η αίσθηση τανκ που αναφέρεις μάλλον εκπορεύεται από την χρήση λιγότερων συναρμολογούμενων μερών αλλά και περισσότερων σιδερένιων εξαρτημάτων αφού όροι όπως περιορισμός του βάρους ήταν ασήμαντοι τότε! Επίσης δεν υπήρχαν οι περιορισμοί που υπαγορεύονται στα υλικά για προστασία των πεζών ή εν γένει ασφάλειας των επιβατών!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Maddog είπε:
Ο λεκές από κάτω δικά του λάδια είναι; :p
Αποκλείεται, εκτός αν έχει τη μηχανή στο πλάι και ο ιδιοκτήτης τη κουβαλάει σε βαλίτσα κάθε φορά!!!!!!!!!! :p :p
 
Πίσω
Μπλουζα