Agahnim είπε:
το βρίσκω τουλάχιστον αισχρό το να καταπιέζεις ένα παιδί του δημοτικού να αγοράσει ένα περιοδικό που έχει ως μοναδικό σκοπό την πλήση εγκεφάλου του παιδιου ωστε να ακολουθίσει την θρησκεία των γονιών και του κράτους. ακόμα πιο τραγικό ομως βρίσκω πως κανένας γονιός δεν αντιδρούσε (οχι τοσο για το περιεχομενο των περιοδικών, όσο για τον φασιστικο τρόπο που ανάγκαζαν τα παιδιά να γίνουν συνδρομιτές)
πόσο λυπάμαι που υπήρξα κι εγώ θύμα κι αγόρασα τουλάχιστον μια φορα αυτά τα περιοδικά.. μακάρι να μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω και να πω όχι!
Δυστηχως στην ζωη δεν εχει "undo"
***
Οι δασκαλοι /καθηγητες ολων των βαθμιδων και καθε αντικειμενου χρησιμοποιουσαν/ουν εκουσια και ακουσια την θεση επιρροης /αυθεντιας πολλες φορες για να περασουν και προσωπικες θεσεις αποψεις για πολιτικα κοινωνικα ιστορικα /πολιτισμικα οικονομικα φιλοσοφικα θρησκευτικα μεχρι και αισθητικα θεματα.
Ουτε ο πρωτος/καθηγητης ηταν /ουτε ο τελευταιος που εκανε καταχρηση της θεσης του.
Για οσους του ενοχλουσε και ως οικονομικο εξοδο , ποσό αντιστοιχο με την τιμη του περιοδικου ,δεν
ημασταν αναγκασμενοι να δωσουμε καθε μηνα για το ταμειο της ταξης σε γυμνασιο λυκειο και που συνηθως δεν ειχαν καποιο ουσιαστικο ανταποδωτικο ωφελος ??? και πολλες φορες δεν γυριζαν σε οποιαδηπωτε μορφη σε εμας ????
Τωρα αν ηταν εξισου φασιστικα
- το να υποχρεωθεις να πας να παρεις την τυροπιτα/καφε του καθηγητη σου απο το κιλικειο εν ωρα μαθηματος ή και διαλειματος (ή ακομα και να πας να δεις αν το αμαξι του ,εκει που το παρκαρε αν εχει "θεμα" .....)
- να συμμετασχεις σε παρωδιες εκλογων συμμετεχοντας σε μια δυστηχως φαρσοκομωδια ,που τελικα κυριο σκοπο ειχαν (στην πραξη) να εισαγουν να παγιωσουν και να διαιωνισουν συγκεκριμμενα τοτε -κυριαρχα κυριως-κομματα στην συνειδηση των συμμετεχοντων ....
-κρινοντας τα σημερα- ,
ειναι και θεμα του χαρακτηρα-προσωπικοτητας ,που εχεις κτισει ο καθενας μας κατοπιν.
(Βεβαια το να κρινουμε με αποκλειστικα σημερινα κριτηρια γεγονοτα του παρελθοντος , δεν ειναι παντα οτι ποιο δοκιμο ,αλλα αυτο το προσπερνω εντελως. )
Και μια και μιλαμε για προπαγανδα Btw -διορθωστε με αν κανω λαθος- το οπλο της προπαγανδας εχει συνηθως και καροτο το οποιο αδυνατω να δω(κι οχι μονο καποιο μαστιγιο ) ,εκτος αν εννοεις ως καροτο ενα βαθμολογικο bonus σε ενα δευτεροτριτο μαθημα ,που αν το ηθελες δα τοσο πολυ, μπορουσες να κατακτησεις απλα με την συνεπεια σου ως μαθητης.
Το μονο που καταφερενε ο καθε τετοιος αντιστοιχος καθηγητης ,που καταπιεζε κανοντας καταχρηση της θεσης του μεσω του εμμεσου εξαναγκασμου, ειναι να δημιουργει το ακριβως αντιθετο αποτελεσμα απο αυτο που επιδιωκε ,δημιουργωντας "αντισωματα" στο αντικειμενο ,που ηθελε να προωθησει .
Ειτε ηταν καθηγητης θρησκευτικων ,ειτε Μαθηματικων (με ενα αντιστοιχο περιοδικο) ,ειτε Φιλολογος, ειτε Γυμναστης (που ηθελε να προωθησει ενα συγκεκριμμενο αθλημα και να σε αναγκαζει να παιζεις χαντμπολ καποιες φορες μαλιστα με μπαλλα μπασκετ :burn:γιατι οι αλλες ηταν ξεφουσκωτες ) e.t.c.
Nemo είπε:
Μα κανενας να μην σχολιασει τον τιτλο του αρθρου
***" Δεν υπαρχει << undo >> στην Ζωη " . ???
***