[ΣΥΖΗΤΗΣΗ] Συμβουλές για αγορά laptop/netbook

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας pooky(1)
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Nemo είπε:
Ειχα την εντυπωση οτι ...

Προελευση => http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=234955

Δυστυχώς, δεν είναι τόσο απλό. Όταν δούλευα στη Sony το είχα ψάξει πολύ το θέμα με την προϊστάμενη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και είχαμε πέσει σε κυκεώνα κανονιστικών διατάξεων και νομοθετήσεων... υπάρχουν κάμποσα εδάφια ακόμα και τα πράγματα δεν είναι σαφή :(
 
Γιαυτο δεν αγοραζουμε sony, και τους αφηνουμε να ψαχνοντε μονοι τους ;)
 
Καμμία σχέση... και, επειδή το έζησα, μπορώ να πω πως η εξυπηρέτηση πελατών πήγαινε και πιο πέρα από τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις - προσωπικά έδωσα οδηγίες για νέες συσκευές σε αρκετές περιπτώσεις που και οι ίδιοι οι καταναλωτές το ξέραν ότι δεν δικαιούνται. Το αν το σέρβις των φορητών είναι αργό (μια και πάνε Βέλγιο) είναι άλλο θέμα, αλλά αν μή τί άλλο είναι πολύ σωστοί.
 
Και δυστυχώς αυτή η ετήσια εγγύηση που δίνει ακόμα η Sony στις συσκευές της, παραμένει αγκάθι... Στη χώρα που ζούμε ακόμα πιο δύσκολα βγάζεις άκρη με τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής...

Οι επεκτάσεις εγγυήσεων και τα σχετικά, ενώ τις θεωρώ ωραίες λύσεις, προσωπικά μου φαίνονται πολλές φορές παράλογες στα ποσά που ζητάνε και αναφέρομαι γενικά σε ηλεκτρικές συσκευές.
 
Δεν θα διαφωνήσω... και ειδικά η Sony θα μπορούσε να δίνει παραπάνω.

Τις επεκτάσεις τις θεωρώ απάτη - είναι πολύ ακριβή ασφάλεια. Δεν είναι τυχαίο ότι στο εξωτερικό θεωρούν ότι από αυτές βγάζουν λεφτά τα καταστήματα!
 
Είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ για τα λεφτά που ζητάνε, δυστυχώς...
 
Αλλά αν δεν είχαμε σκάσει 600 ευρώ για Dell accidental damage τώρα θα είχα ένα πολύ ωραίο και πολύ ακριβό σουβεράκι. :D

Συμφωνώ κι εγώ, ποτέ δεν θα έδινα το παραμικρό ποσό για επέκταση εγγύησης οποιουδήποτε μηχανήματος ΕΚΤΟΣ από φορητό υπολογιστή. Διότι σε ένα φορητό αν κάτι πάει στραβά και σου σκάσει συσκευή καπνίσματος, τότε το πετάς και κλαις τα λεφτά σου.

Στα 3 φορητά που υπάρχουν στο σπίτι, μόνο ένα είναι εκτός εγγύησης και μπαίνει σε 1 μήνα στον τρίτο χρόνο ζωής του. Το φορητό για το οποίο ανοίχτηκε αυτό εδώ το thread πριν από δύο σχεδόν χρόνια. Τότε δεν έδιναν παραπάνω πακέτο εγγύησης με το συγκεκριμένο μηχάνημα και εγώ κάπου το θεωρούσα βλακεία. Αλλά μαζί με εμένα άλλα 4 άτομα αγόρασαν τότε το συγκεκριμένο φορητό και κανείς από τους 4 δεν το έχει σε λειτουργία.

Εγώ το λειτουργώ κανονικά γιατί απλά δεν το κινώ από τη βάση του μια και τότε το πήρα απλά για τη φάση του φορητού και μόνο. Από τότε κόλλησα με τα laptops. Αν και το συγκεκριμένο μηχάνημα δεν είναι τίποτε σπουδαίο ακόμα και με τα δεδομένα διετίας πριν, μια και ήταν το φτηνότερο που υπήρχε, έχω δεθεί μαζί του και αν πάθει τίποτε θα λυπηθώ πάρα πολύ. Αν υπήρχε τότε το πακέτο αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης, με τα σημερινά δεδομένα θα το έπαιρνα χωρίς δεύτερη κουβέντα. Όπως και έκανα με το MSI Wind το οποίο το πήρα απλά για να το πάρω μια και τελικά το έχω για να το κοιτάζω. :D

Τα φορητά μηχανάκια είναι εντελώς διαφορετική φάση σε φιλοσοφία κατοχής και ειδικά, επισκευής, από ότι τα παραδοσιακά desktops. Σε ένα επιτραπέζιο υπολογιστή μπορείς να βάλεις χέρι και να αντικαταστήσεις οτιδήποτε χαλάσει ευκολότατα και με πολύ μικρό κόστος, κάτι που δεν ισχύει στα φορητά σε καμία περίπτωση. Οπότε πακέτο εγγύησης και αγορά προϊόντος από κατάστημα που τηρεί υποσχέσεις ή από φίρμα (λέγε με Dell) που αποδεδειγμένα πραγματοποιεί όσα υπόσχεται.
 
To να δίνει κάποιος τα χρήματά του για να αγοράσει κάτι που τον ευχαριστεί πραγματικά, έστω και αν αυτό φένεται στους υπόλοιπους ανούσιο και πεταμένα λεφτά δεν το θεωρώ κατακριτέο. Απο την άλλη το να αγοράσει κάποιος ένα τάδε laptop και να δώσει επιπλέον 600 ευρώ για ασφάλεια όπως και να το κάνουμε αυτή η πρόταση δεν απευθύνεται στον άνθρωπο με μισθό κάτω των 1000 ευρώ (και μάλλον λίγα λέω). Τώρα θα μου πεις υπάρχουν και οι δώσεις. Το ότι είναι και μία (πανάκριβη) πρόταση για να κοιμάσαι ύσηχος για το νέο laptop που μόλις αγόρασες και αυτό είναι δεδομένο. Απλά τα δύο φράγκα μου (ελληνιστί). :)
 
Ναι.

Από τη στιγμή που είδα το καφέ πάνω στο μηχάνημα και την οθόνη να σβήνει, τα χρειάστηκα. Αλλά η γυναίκα μου το XPS το χρησιμοποιεί στη δουλειά της οπότε και επέμενε για την αγορά της επέκτασης εγγύησης.

Από τη στιγμή που είδα τι εστί Dell support ΔΕΝ ξαναπαίρνω τίποτε εκτός Dell. Το Wind ήταν απωθημένο και αυτό πάλι το θωράκησα καλά.

Φυσικά και δεν θεωρώ πεταμένα λεφτά να αγοράσει κανείς ένα πακέτο εγγύησης της τάξης των 250 ευρώ για ένα μηχάνημα. Εδώ υπάρχουν απάλευτα τυπάκια που δίνουν 500άρες για να βάλουν φυμέ ζελατίνες στα τζάμια του κουβά τους τι να λέμε τώρα.

Α, και Μάριε, δόσεις δεν παίζουν σε μένα. Κάνω φόνο με το άκουσμα της λέξης και μόνο.
 
Pooky είπε:
Α, και Μάριε, δόσεις δεν παίζουν σε μένα. Κάνω φόνο με το άκουσμα της λέξης και μόνο.
Το γνωρίζω πολύ καλά. Το έγραψα για να σε τσιγκλίσω! :D
 
Αλητήριε!!!!! :D :D:D:D
 
Gryzor δεν γνωριζω το που ακριβως ηταν η θεση σου οταν εργαζοσουν στη sony, αλλα εχω προσωπικα προβληματα στην εξυπηρετηση πελατων / τεχνικη υποστηριξη.

Περι Dell.. Δεν το κρυβω πως εργαζεται ενας γνωστος στην Ελληνικη αντιπροσωπεια, αλλα εχω ακουσει τοσο απο αυτον, οσο και απο αλλους μονο τα καλυτερα.

Το οτι εχουν φοβερη εξυπηρετηση στο τεχνικο τομεα, αλλα και οτι φτιαχνεις οπως πραγματικα θες τα προιοντα τους, δινουν απειρους βαθμους προτιμησης.

Ποσο μαλιστα οταν τα windows vista, οπου σονυ και καλα τα βαζουν με το ζορι, ενω στη Dell ειναι προαιρετικα :)
 
Στη Dell αυτή τη στιγμή τα Vista είναι η μόνη επιλογή. Αν θες για downgrade σε Xp σε κάποια μοντέλα τα πληρώνεις.

Τα Dell σαν προϊόντα είναι μια και δυό κλάσεις πίσω σε τεχνολογία, και εξαιρετικά ακριβά. Μπορείς να βρεις φορητό με αντίστοιχα χαρακτηριστικά άλλου κατασκευαστή ακόμα και 250 με 300 ευρώ πιό κάτω σε πολλές περιπτώσεις. Αλλά δεν συγκρίνονται από πλευράς κατασκευαστικής ποιότητας, επιλογής υλικών και συναρμολόγησης. Όσον αφορά, δε, την τεχνική υποστήριξη, οι τύποι βρίακονται αιώνες μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Αλλά όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα το αυξημένο κόστος κτήσης. Χάζευα πριν από λίγο στο site της Dell και σε ακριβά μηχανάκια έχουν αρχίσει να προσφέρουν ακόμα και πενταετή πακέτα υποστήριξης και εγγύησης με λογικότατο κόστος. 300 ευρώ για 5ετή εγγύηση στο χώρο σου δεν είναι τίποτε για ένα μηχάνημα που κοστίζει πάνω από 1200 με 1400 ευρώ στην τελική.

Είπαμε, ότι πληρώσεις θα πάρεις. Βέβαια αν το καλοσκεφτείς, αν θες ένα μηχάνημα απροβλημάτιστο και δεν σε πολυενδιαφέρουν τα παιχνίδια τελευταίας γενιάς ένα κόστος 1500 ευρώ για 5 χρόνια ξενοιασιάς δεν είναι τίποτε. Αν αναλογιστείς ότι το ποσό αυτό το έχω δόσει τους τελευταίους 3 μήνες στα μηχανήματα..........

Και δεν φέρνουν και το XPS 1730 στην Ελλάδα ρε .......... :angry:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και μένα ο laptopας Dell είναι και μόνο καλά λόγια έχω να πω για την εταιρεία...!

Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα:Εκεί που τα άλλα laptops ΒΡΑΖΟΥΝ από τη ζέστη,το Dell παρουσιάζει απλά μια υποψία ζέστης !

Από κει και πέρα,ποιότητα υλικών,κατασκευής,συναρμολόγησης κτλ νομίζω είναι πασίγνωστο ότι κινούνται σε πολύ υψηλό επίπεδο...

ΔΕΝ θα έκανα αυτά που κάνει ο φίλτατος pooky με επεκτάσεις εγγυήσεως,ασφάλειες κτλ,αλλά και δεν τον κατηγορώ ασφαλώς που τα κάνει !

Έκαστος με τα πάθη του,έτσι απλά.....
 
Εδω και 2.5 χρονια εχω ACER (αγορα απο Media Markt). Ειμαι πολυ ευχαριστημενη και δεν θα το αλλαζα με κανενα αλλο :)
 
Ειδικά για τα ACER έχω ακούσει πολλές, ομολογώ, αντικρουόμενες γνώμες. Άλλοι όπως η φίλη Domniki και ο Phil_vr είναι, ειδικά ο τελευταίος, φανατικοί οπαδοί.

Φυσικά το γεγονός ότι ένα laptop 2,5 ετών προσφορά του Media Markt, άρα φτηνό μοντέλο, δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα μέσα σε τόσο διάστημα λειτουργίας είναι εξαιρετικά ενθαρυντικό.

Τα Acer είναι σήμερα οικονομικότατα μοντέλα και μάλιστα πολύ όμορφα σε design και λειτουργικότητα. Αυτό που με απασχολεί πάντως είναι ότι ακόμα και σήμερα τα Acer έχουν ένα χρόνο εγγύησης και όχι 2 που είναι standard στην πλειοψηφία των κατασκευαστών.

Φυσικά ισχύει και εδώ αγορά από κατάστημα που προσφέρει πακέτο εκτενούς εγγύησης και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Πάντως, είναι γεγονός και πραγματικότητα, ότι μπορεί να αγοράσεις το ευτελέστερο μοντέλο του ευτελέστερου κατασκευαστή και να σου βγει "σκύλος", ενώ το ακριβότερο μηχάνημα της πιό πρεστζάτης φίρμας μπορεί να σου βγει "μπρόκολο" και να τα φτύσει εντός ολίγου.

Είναι λαχείο η υπόθεση και ανάθεμα σε όποιον κάτσει η στραβή.
 
Getta Robo είπε:
Gryzor δεν γνωριζω το που ακριβως ηταν η θεση σου οταν εργαζοσουν στη sony, αλλα εχω προσωπικα προβληματα στην εξυπηρετηση πελατων / τεχνικη υποστηριξη.
Για πες, για πες! Στο marketing ήμουνα, αλλά είχα καθημερινή επαφή με τα παιδιά της εξυπηρέτησης πελατών. Επειδή όμως είμαι και καταναλωτής - και, στο κάτω κάτω, το τί έκαναν με επηρρέαζε στη δουλειά μου - πρόσεχα πολύ το πώς φερόντουσαν και, ομολογουμένως, ποτέ δεν τους είδα να έχουν άδικο ή να μή δίνουν δίκιο στους πελάτες όταν το είχαν. Αυτό προφανώς δεν σημαίνει ότι έπιανα όλα τα περιστατικά, και δεν ξέρω τί έγινε αφότου έφυγα, 2 χρόνια πριν.

Pooky είπε:
Πάντως, είναι γεγονός και πραγματικότητα, ότι μπορεί να αγοράσεις το ευτελέστερο μοντέλο του ευτελέστερου κατασκευαστή και να σου βγει "σκύλος", ενώ το ακριβότερο μηχάνημα της πιό πρεστζάτης φίρμας μπορεί να σου βγει "μπρόκολο" και να τα φτύσει εντός ολίγου.

Είναι λαχείο η υπόθεση και ανάθεμα σε όποιον κάτσει η στραβή.
Συμφωνώ 100%. Η κοπέλα μου έχει ένα Fujitsu Siemens εδώ και 3+ χρόνια το οποίο χρησιμοποιεί για τη δουλειά της και το έχει ξεσκίσει και είναι ακόμη άψογο παρ'ότι δεν του έχω κάνει ούτε καν ενα φορματάκι...

Να πω για τα Vaio που έχω ιδία άποψη: πολύ ακριβά μεν (ιδιαίτερα τα 'posh' μοντέλα), αλλά κατασκευαστικά είναι άψογα (οκ, εκτός από τις μπαταρίες που εκρύγνηνταν). Θυμάμαι που μας είχαν φέρει ένα λαπτοπάκι το οποίο είχε πέσει από το μηχανάκι του κούριερ και το είχε πατήσει αυτοκίνητο. Φυσικά δεν δούλευε, αλλά είχε πάρει το σασί του μόνο μία καμπύλη μορφή και δεν είχε σπάσει τίποτα (εξωτερικά τουλάχιστον)! Ανοιγόκλεινε κανονικά, το πληκτρολόγιο κανονικό... Το λογισμικό που φορτώνουν όμως είναι ελεεινό (όπως στα περισσότερα φορητά).
 
Pooky είπε:
Ειδικά για τα ACER έχω ακούσει πολλές, ομολογώ, αντικρουόμενες γνώμες. Άλλοι όπως η φίλη Domniki και ο Phil_vr είναι, ειδικά ο τελευταίος, φανατικοί οπαδοί. .
Εγώ είμαι από την αντίπερα όχθη....είχα τη χειρότερη εμπειρία με Acer και συστήνω ανεπιφύλακτα σε όσους με ρωτάνε να μείνουν μακρυά από δ'αύτα.

Άθλιο service, τρισάθλια εξυπηρέτηση πελατών...κανονικό μπάχαλο.

Πριν από περίπου 5 χρόνια είχα πάρει ένα μηχάνημα.

Έβγαλε πρόβλημα από την πρώτη μέρα, το πήγα 2-3 φορές στην αντιπροσωπεία, μου έδωσαν και καλά άλλο, μου άλλαξαν μητρική, επεξεργαστή και ότι άλλο...το πρόβλημα παρέμενε.... :shake: :shake:

Όσο για την ποιότητα κατασκευής τρισάθλια....

Το μηχάνημα λόγω των προβλημάτων δεν το πολυχρησιμοποίησα ποτέ....και παρόλα αυτά έχει σπάσει το πλαστικό του στο σημείο της ένωσης οθόνης με το κάτω μέρος...από το απλό άνοιξε - κλείσε του καπακιού... :shake: :shake:
 
Ξεχασα να αναφερω οτι το δικο μου Acer ειχε 2 χρονια εγγυηση.

Gryzor είπε:
Συμφωνώ 100%. Η κοπέλα μου έχει ένα Fujitsu Siemens εδώ και 3+ χρόνια το οποίο χρησιμοποιεί για τη δουλειά της και το έχει ξεσκίσει και είναι ακόμη άψογο παρ'ότι δεν του έχω κάνει ούτε καν ενα φορματάκι...
Eιπες την μαγικη λεξη Fujitsu Siemens! Δεν ξερω αν θα δει το θεμα η Queen, για να γραψει για την τραγελαφικη της εμπειρια, αλλα επειδη γνωριζω την κατασταση ενα θα πω: εχει το laptop 2 χρονια και το μονο που δεν εχει αλλαξει ειναι το καλωδιο τροφοδοσιας :shake:

Οσο για το Sony, ενας φιλος ειχε παρει ενα πανακριβο (ειχε πληρωσει 2 χιλιαρικα οταν εγω πηρα το Acer μου 800ευρω) τρελα posh, που λεει και ο Gryzor, και του εβγαλε προβλημα απο την αρχη, που δεν μπορεσαν ποτε να το λυσουν, ουτε στην αντιπροσωπεια, ουτε πουθενα. Καποιες φορες παγωνε το συστημα την ωρα που προσπαθουσε να συνδεθει στο δικτυο. Καποια ασυμβατοτητα πρεπει να υπηρχε αναμεσα στο λειτουργικο και στο modem. Αυτα τα προβληματα που δεν συμβαινουν παντα, ειναι τα πιο δυσκολα :banghead:

Γενικα, οπως σε ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα ειδη, η αγορα ειναι λαχειο! Μπορει να παρεις το ιδιο μοντελο, απο το ιδιο καταστημα με καποιον αλλο, και το δικο σου να βγαλει προβλημα, ενω του αλλου να ειναι ΟΚ.

Οι τιμες παντως εχουν πεσει φοβερα! Με 500 ευρουλακια μπορει κανεις να αγορασει ενα αξιοπρεπεστατο Acer, πολυ καλυτερο απο το δικο μου, που το ειχα παρει 800ευρω -πριν 2.5 χρονια φυσικα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ένα Fujitsu Siemens εδώ και 3+ χρόνια το οποίο χρησιμοποιεί για τη δουλειά της και το έχει ξεσκίσει και είναι ακόμη άψογο παρ'ότι δεν του έχω κάνει ούτε καν ενα φορματάκι...
Το φορητό μου πάντως είναι Fujitsu Siemens, με PIII και 256 Ram. (Που το πήρα τζάμπα από τον κουνιάδο μου. :D ). Πλάκα πλάκα για δουλειές γραφείου και light gaming, μια χαρά είναι. Μέχρι Matlab και Mathematica, και το EDX Signal Pro, που του έβαλα πάνω και πάλι δεν κόλλησε. Το μόνο κακό είναι ότι δεν παίρνει παραπάνω μνήμη να του βάλω, και είναι αργό στην εκκίνηση των προγραμμάτων. (Το μηχάνημα ήταν αρχικά με WinMe).
 
Πίσω
Μπλουζα