Μπορεί ο σχεδιαστής του μοντελακίου της Μάρθας Καραγιάννη (Ρομάντσο 1966) να εμπνεύστηκε από ρολά μαγαζιών για την κρεασιόν που της φόρεσε, αλλά ήταν ανάγκη να τη βάλει να ποζάρει διπλα στην πηγή της έμπνευσής του? Είναι που είναι άχαρο το φόρεμα, μπερδεύονται και τα μάτια σου και δεν ξέρεις πού τελειώνει το ρολό κι αρχίζει η Καραγιάννη, κι απογίνεται.
Η μιρή Σμαραγδούλα πολύ υπερφωτισμένο τον έβλεπε τον μπαμπά της. Καλά που δεν έγινε φωτογράφα. Εκτός αν δεν είναι έτσι το εξώφυλλο απλώς φαίνεται έτσι εδώ, οπότε της ζητώ ταπεινά συγγνώμη.