Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
RIO πραγματικα εισαι μεσα στο μυαλο μου.παραγγελνουν και τις περισσοτερες φορες η δεν προλαβαινει να ερθει καν η παραγγελεια η μολις ερθει χωρις να την ακουμπησουν φευγουν.αυτο συμβαινει ακομη και σημερα και σε σιριαλ αλλα και σε ταινιες.επισης δεν ειναι λιγες οι φορες που δεν πληρωνει κανενας.
 
Πάντα μα πάντα στις ελληνικές ταινίες, όταν ήθελαν να δείξουν ατύχημα με αυτοκίνητο, η σκηνή είχε ως εξής: Ο/η ηθοποιός τρέχει αλαφιασμένος στο δρόμο, η κάμερα στην μούρη του αυτοκινήτου, ήχος απο φρενάρισμα, η κάμερα γρήγορα γυρίζει πάνω κάτω ξανά πάνω κάτω και στην επόμενη σκηνή, η ηθοποιός απλά να πέφτει λες και ζαλίστηκε. Φυσικά αμέσως έφταναν από το πουθενά, πενήντα άτομα να βοηθήσουν...
 
Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι με το τηλεφωνο.

Οταν παιρνουν τηλ. σε καποιον, με το που σχηματιζουν το νουμερο η αλλη γραμμη απαντα αμεσως, ουτε ενα δευτερολεπτο να περιμενει.

Απο την άλλη, οταν ακους τηλεφωνο να χτυπα, μεχρι να το σηκωσει ο ηθοποιος ακουγονται πολλα ντριιιιν

Και το αλλο με τα ατυχηματα. Στο 90% των ταινιων, οταν γινεται ατυχημα και ο ηθοποιος ειναι να πεθανει, παντα θα εχει τις αισθησεις του για να προλαβει να πει δυο λογια και μετα πεθαινει.

Οταν δεν ειναι να πεθανει, τον βρισκουν παντα αναισθητο
 
Α πριν μερικα χρονια κυκλοφορουσε στο ιντερνετ ενα κειμενο με τιτλο "20 πραγμα που μαθαινουμε απο τις ταινιες".

Ειχε διαφορες τετοιες παρατηρησεις, του στυλ "Στο Παρισι ολα τα σπιτια εχουν θεα προς τον Πυργο του Αιφελ" ή "Κάθε βράδυ πάντα έχει πανσέληνο" :D
 
Στα ελληνικα μουζικαλ (με την Βλαχοπουλου πχ) γινονται και εκδρομες με αυτοκινητα.

Υπαρχει παντα ενα αμαξι (καμπριο) που χωρα 7-8 ατομα (2 μπροστα 3 πισω και αλλοι 3 στο πισω μερος του αυτοκινητου (με τα ποδια μεσα στις θεσεις)

Συγκεκριμενα σε μια ταινια, εκαναν και διαδρομη Θεσ.κη-Αθηνα
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
retrofan είπε:
Μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό το κούρεμα της Καρέζη στο "Τζένη - Τζένη". Στις μισές σκηνές κυκλοφορεί με κοντό καρεδάκι και στις άλλες με μακριά κοτσίδα (φανερό ποστίς).
Α! Και βέβαια η απίστευτα γελοία εμφάνιση της "αρκούδας" στην "Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου". Όπου ο Ξανθόπουλος χάνεται και καλά στα δάση του Πόντου και του επιτίθεται μια αρκούδα. Αρκούδα αποκριάτικη, με στολή από το Μοναστηράκι και ο ηθοποιός μέσα σ' αυτή να σηκώνει και καλά απειλητικά τα χέρια :D .
xaxaxaxax ! 'ντάξει αυτά είναι έπη !

http://www.youtube.com/watch?v=VMTUxiwE_h4&feature=related
 
Στην ταινία "Άλλος για το εκατομμύριο" του O. Λάσκου ο Περικλής Χριστοφορίδης επισκέπτεται μεσάνυχτα τον Φωτόπουλο και του αφήνει ένα εκατομμύριο.

Όταν ο Φωτόπουλος τον ξεπροβοδίζει έξω φαίνεται ότι είναι μέρα...
 
Στην ταινια Ενας Μεγαλος Ερωτας, το επομενο πρωινο μετα τη δεξιωση που δινεται προς τιμη του Κουρκουλου, η Καρεζη επισκεπτεται τον αντρα της Μηνα Χρηστιδη στο γραφειο του, ενω λιγακι νωριτερα η Καλογεροπουλου του εχει πει... Θειε, πανε δυο μηνες που εδωσες αυτη τη δεξιωση...!!!
 
το παρακατω δεν ειναι λαθος ακριβως. Στην Μανταλενα η Αλικη σε μια απο τις τελευταιες σκηνες, αγκαλιαζει τον Παπαμιχαηλ μεσα στην βαρκα (αυτος ειναι στην δικη του) και πεφτουν στην θαλασσα (στο ενδιαμεσο κενο απο τις βαρκες).

Αν το προσεξετε, η Αλικη πρεπει να χτυπησε πολυ εκει το πισω μερος του κεφαλιου της, στην ακρη της βαρκας. Μιλαμε για γερο χτυπημα, απο διασειση και πανω. Οσες φορες ειδα την σκηνη αναρωτιεμαι τι να εκανε μετα.. (λογικα πρεπει να την ειδε γιατρος)
 
V.I.Smirnov είπε:
Στην ταινία "Άλλος για το εκατομμύριο" του O. Λάσκου ο Περικλής Χριστοφορίδης επισκέπτεται μεσάνυχτα τον Φωτόπουλο και του αφήνει ένα εκατομμύριο.Όταν ο Φωτόπουλος τον ξεπροβοδίζει έξω φαίνεται ότι είναι μέρα...
Χαχαχαχά! Ὡραῖος ὁ Χριστοφορίδης, σ' εὐχαριστῶ ποὺ τὸν θυμήθηκες φίλε!

Λορένα είπε:
Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι με το τηλεφωνο.
Οταν παιρνουν τηλ. σε καποιον, με το που σχηματιζουν το νουμερο η αλλη γραμμη απαντα αμεσως, ουτε ενα δευτερολεπτο να περιμενει.

Απο την άλλη, οταν ακους τηλεφωνο να χτυπα, μεχρι να το σηκωσει ο ηθοποιος ακουγονται πολλα ντριιιιν

Και το αλλο με τα ατυχηματα. Στο 90% των ταινιων, οταν γινεται ατυχημα και ο ηθοποιος ειναι να πεθανει, παντα θα εχει τις αισθησεις του για να προλαβει να πει δυο λογια και μετα πεθαινει.

Οταν δεν ειναι να πεθανει, τον βρισκουν παντα αναισθητο
Ἀπὸ τὸ στόμα μου τὸ πῆρες Λορένα! Ἡ φάση μὲ τὰ τηλέφωνα καὶ τὰ τροχαῖα ἀτυχήματα ἦταν τυφλοσούρτης!
 
Λορενα αυτο που λες ισχυει.Αναφερθηκε στην εκπομπη "Μηχανη του χρονου"πριν 2 εβδομαδες.Οντως ειχε κτυπησει η Αλικη και η σκηνη αφεθηκε ως ειχε
 
Στην ταινια του 1965, Υιε μου, Υιε μου, η Λιλιαν Μηνιατη τραγουδα μεσα στο αυτοκινητο, καθισμενη αναμεσα σε Κωνστανταρα - Γαβριηλιδη. Οταν το πλανο δειχνει και τους τρεις, φαινεται το δεξι χερι του Κωνστανταρα πισω της. Αντιθετα, οταν το πλανο κλεινει στο προσωπο της Μηνιατη, το χερι....εξαφανιζεται!

Η Λιλιαν Μηνιατη εδω μιμειται τη Βουγιουκλακη, η ειναι η ιδεα μου?http://www.youtube.com/watch?v=yvZD3WLBRsI&feature=related
 
Δεν ειναι μόνο στις ελληνικές ταινίες αλλά οι Ελληνες δωσαν ρεστα!

1. Οταν κάποιος φευγει για ταξίδι έχει όλα του τα υπάρχοντα σε μια βαλιτσουλα που πρέπει να ειναι και παναλαφρη γιατί την ανεμιζει δεξια αριστερα χωρις κόπο. Αυτο δεν το ειχα παρατηρησει παρα μόνο οταν ξαναδα τα ῾᾽Κοκκινα φαναρια῾᾽ και στο τέλος οι κοπελες που μετακομιζουν έχουν μπογους,βαλιτσες. μπαουλα κ.α. και λεω ῾᾽Μα καλα τι κουβαλάνε πια!῾᾽.

2. Ολες οι γυναικες έχουν πάντα άψογο μεικ απ ακομα και αν μολις ξυπνησαν ή τις βασανιζει η Γκεστάπο (ακούς Αλικη?) μαλλι απο κομωτηριο και άψογο πεντικιουρ και μανικιουρ ακόμα και αν ειναι άστεγες ή φυλακισμένες. Αντιθετα η αποτριχωση για μυστηριους λόγους δεν ήταν τόσο must.

3. Δεν μπορεις ποτε να καταλαβεις την εποχη ή την ωρα απο τα ρουχα.π.χ. ο Κωστανταρας κυκλοφορει με ανοιχτο λαχουρι πουκάμισο με κοντα μανίκια ενώ η γραμματέας του φορά μάλλινο ταγέρακι! Η αντιστροφα οι γυναικες φοράνε καλοκαιρινα φορεματα και οι άντρες παλτά και καμπαρντινες. Η οι γυναικες κυκλοφορουν για ψωνια ή πάνε στην δουλεια στο γραφειο ή το εργοστασιο με σαφως βραδινα ρουχα και ψηλοτάκουνα. Αν πάλι υποτιθεται πως δουλευουν νυχτα (τραγουδιστριες,καμπαρετζουδες κ.α.) κυκλοφορουν πάντα με κομπινεζον και έξωμα ακόμα και αν πάνε στο σουπερ μάρκετ ή στην εξοχη!
 
.στο αλεξης ζορμπας.σε σκηνη κηδειας αντι να ακουγονται νεκρωσιμα τροπαρια,ακουγεται δοξολογια./δοξα σοι το δειξαντι το φως.../κλπ
 
θανος είπε:
πηγαινετε το βιντεο στο 1:28 και κοιταξτε αυτον που σηκωνεται πισω [video=youtube;UcQQ-49evUY]
Να μην πούμε ποιος γνωστός σκηνοθέτης που έφυγε πρόσφατα το είχε βρει ψωμ-ο-τύρι και το κολλούσε σε ΚΑΘΕ ταινία του..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πάντως για να μην είμαστε και εντελώς άδικοι με το Ελληνικό σινεμά, αυτά τα λεγομένα continuity errors είναι πολύ συνηθισμένα και στο ξένο κινηματογράφο..ούτε οι αμερικάνικες υπερπαραγωγές των δισεκατομμύριων δεν γλυτώνουν από τέτοια λάθη.
 
evarlam είπε:
Πάντως για να μην είμαστε και εντελώς άδικοι με το Ελληνικό σινεμά, αυτά τα λεγομένα continuity errors είναι πολύ συνηθισμένα και στο ξένο κινηματογράφο..ούτε οι αμερικάνικες υπερπαραγωγές των δισεκατομμύριων δεν γλυτώνουν από τέτοια λάθη.
Απόλυτα σωστό. Έχουν καταγραφεί πολλά λάθη σε υπερπαραγωγές. Σ' αυτά πρέπει να συμπεριληφθούν σοβαρά (έως χοντρά) ιστορικά λάθη σε ταινίες εποχής ή που αναπαραστούν σημαντικά ιστορικά γεγονότα.
 
Πίσω
Μπλουζα