Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας RIO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Δεν ξερω αν πρεπει να τα χαρακτηρισω λαθη ή ερασιτεχνισμους.

Στις ταινιες 70s «Το αγκιστρι», «Ζητημα ζωης κ θανατου», «Ψυχη κ Σαρκα» κ «Η Αναζητησις» χρησιμοποιειται το ιστιοπλοϊκό « Ιβανόης», διακρινονται κ καποια μελη του πληρωματος που ειναι το κανονικο φυσικα.

Σιγουρα εχει να κάνει με το γεγονος οτι την ευθυνη της παραγωγης επιμελειται το ιδιο συνεργειο.

Ομοιως βλεπουμε κ σε πιο συγχρονες παραγωγες οπως το «Γαμηλιο Παρτυ» κ « Ψυχραιμια» χρησιμοποπειται το ιδιο πρασινο τζιπακι, αν δειτε οι πινακιδες ειναι ιδιες.





Φιλικα
 
εδω παρατηρηστε τον πληκτρα αντι να του δωσου πλικτρα του εχουν δωσει ενα αρμονιο κανονικο κ του το εχουν περασει με σχοινι απο το λαιμο ειναι απλα θεικο παρατηρηστε στο 0,40...

ο κιθαριστας νομιζω ειανι ο τζονυ μπελαριγγε γνωστοσ απο τισ αισθησιακεσ ταινιες τησ εποχης...
 
Αν καποιος απο τους πρωταγωνιστες ειναι Αξιωματικος του Στρατου ή του Ναυτικου, δεν βγαζει ποτε την Επισημη Στολη και κυκλοφορει Ενστολος στα νυχτερινα μαγαζια,ακομα και μεσα στο σπιτι!... Και παντα παρκαρουν εξω απο την πορτα του Club που επισκεπτονται!...
 
Στην ταινία ''Αλίμονο στους νέους'' το κακό πνεύμα προσπαθεί να πείσει τον Χορν πως υπάρχει κι είναι εκεί. Του λέει: για κοιτάχτε τώρα αριστερά. Ο Χορν κοιτάει δεξιά στον τοίχο, όπου βρίσκεται ο καθρέφτης.

Βρίσκεται στο 25.55 http://youtu.be/8reWPUblilo
 
http://www.youtube.com/watch?v=quRYEAFfmZI&feature=channel_video_title στο 6.48 γινεται ενα λαθος στην ανακοινωση που βγαζει η αστυνομια

"προσοχη προσοχη!επικινδυνος ψυχοπαθης... νεος,ψηλος,μακρυα μαλλια κλπ." και λιγο μετα βλεπουμε το Γεωργιτση (που τον ειχαμε δει και πιο πριν) αλλα δεν ειχε μακρυα μαλλια,κοντα ηταν σε ολη την ταινια!!!




εδω καποια κοπελα εφτιαξε βιντεο με γκαφες που εντοπισε στην ταινια "οι σφαιρες δε γυριζουν πισω" , μετα διαβαστε και τα σχολια που αφησαν καποιοι κατω απ το βιντεο αυτο καθως εντοπισαν κι αλλες γκαφες..
[video=youtube;_-QVnEUyd4Q]http://www.youtube.com/watch?v=_-QVnEUyd4Q&feature=related


 
Οσον αφορα την ταινια Πυρετος στην ασφαλτο, δεν πιστευω πως προκειται για λαθος. Η ταινια αυτη γυριστηκε το 1967 και μολις εκεινη τη χρονια ειχαν αρχισει οι αντρες να αφηνουν το μαλλι τους καπως μακρυτερο απο οσο το ειχαν ολα τα προηγουμενα χρονια. Ο Γεωργιτσης ηταν ελαφρως ακουρευτος σε σχεση με το κοντοκουρεμενο που συνηθιζοταν μεχρι προτινος τοτε, και μαλλον αυτο εννοειται στην ανακοινωση της αστυνομιας.
 
Πρόσφατα, παρακολούθησα την πολεμική ταινία " Αέρα, Αέρα" (1973). Αν και η σεναριακή ιδέα είχε ενδιαφέρον ( πολιορκημένοι στρατιώτες και πολίτες σε αποκομμένο φυλάκιο), η ταινία υπέφερε από τα γνωστά προβλήματα, της εποχής. Οι Ιταλοί χρησιμοποιούσαν γερμανικό οπλισμό ( ότι ξέμεινε στα στούντιο), τα τεθωρακισμένα τους ήταν ελληνικά της εποχής ( τα έδειχναν μάλιστα και σε κοντινό πλάνο) ενώ οι πρωταγωνιστές, είχαν την πλούσια κόμη της εποχής. Μάλιστα ο Πέτρος Φυσσούν είχε και καλλιτεχνικό μουσάκι!!!
 
Μανταλενα.

Στη σκηνη του αρραβωνα της Αλικης με τον Καλογηρου, οπου τελικα ο γαμπρος αλλαζει και στη θεση του μπαινει ο Παπαμιχαηλ:

Ο παπας, Παντελης Ζερβος, αρραβωνιαζει τη Μανταλενα με τον Λαμπη. Λαθος, γιατι σε αρραβωνες, γαμους, κ.λ.π. η Εκκλησια δε χρησιμοποιει τα χαιδευτικα ονοματα των πιστων, αλλα τα βαπτιστικα τους. Θα επρεπε λοιπον, να πει ο παπας, Μαγδαληνη και Χαραλαμπος.
 
Ενας μεγαλος ερωτας.


Ωραια ταινια, αλλα ειναι το δευτερο λαθος που εντοπιζω υστερα απο το ποστ 28:

Τη βραδια της δεξιωσης ο Κουρκουλος και η Καρεζη χορευουν (και ερωτευονται) σε ενα γεματο κοσμο σαλονι. Με το τελος του χορου τους και λιγοτερο απο ενα λεπτο αργοτερα, δεν εχει μεινει κανεις απο τους προσκεκλημενους και η ορχηστρα τα μαζευει!

Δειτε απο το 2.38 μεχρι το 3.50.....

http://www.youtube.com/watch?v=IGqhc0NdkyQ
 
Ε, ήταν διακριτικοί οι άνθρωποι και θέλησαν να αφήσουν μόνους τους φρεσκοερωτευμένους... αυτό θα πει λεπτότητα και τακτ!
 
Στην (εξαιρετική κατά τ' άλλα) κωμωδία «Η βίλλα των οργίων», η αστυνομία συλλαμβάνει επ' αυτοφώρω τους μοιχούς της βίλλας βράδυ μέσα στα σκοτάδια, αλλά όταν τους μεταφέρουν στο αστυνομικό τμήμα, έξω έχει μια ηλιόλουστη μέρα!

Και η άχρηστη πληροφορία της ημέρας: Η «βίλλα των οργίων» στην Κύπρο είχε προβληθεί με τον τίτλο «Η έπαυλις των οργίων», γιατί στην κυπριακή αργκό η λέξη βίλλα είναι βρισιά!
 
Ωστόσο αν η λέξη "βίλλα" στα Κυπριακά σημαίνει αυτό που μου είπε ένα Κύπριος φίλος μου ότι σημαίνει, ο αρχικός τίτλος είναι απόλυτα ταιριαστός αν και άσεμνος #)
 
Κάποια λάθη σε ταινίες δεν γίνονται συνήθως αντιληπτά, απλά βλέπεις την ταινία σαν να μη συμβαίνει τίποτα.
 
Το γνωστό περιστατικό "Φανελλάκι" : Στην περίφημη ταινία "Ορατότης Μηδέν", γνωστή και ως "Όχι άλλο κάρβουνο", αφού ο Κρεούζης (Κούρκουλος) συμπλεύσει με τον πλοιοκτήτη Χόρστ Ρίχτερ (καλά, αυτά τα επώνυμα του Φώσκολου πια !) Μάνο Κατράκη, και γίνει γαμπρός και αφεντικό στην εταιρία, διαδραματίζεται μια σκηνή αγωνίας, κατά την οποία έχει χαθεί το στίγμα ενός πλοίου που ταξιδεύει, και κανείς δεν ξέρει την κατάληξη.

Για να επιταθεί η σκηνή αγωνίας, υπάρχει ένα πλάνο στα γραφεία της εταιρίας όπου υπάρχουν δεκάδες τηλεφωνήματα, στα οποία παρεμβάλλεται το πλάνο από τη μακέτα του αγνοούμενου πλοίου, όπως λαμβάνεται σε γκρο-πλαν με travelling. Το θέμα είναι ότι το πλέξι-γκλας (ή το αντίστοιχο υλικό) που περιβάλλει τη μακέτα, δημιουργεί αντανάκλαση πάνω στην οποία φαίνεται ο...κινούμενος οπερατέρ. Μάλιστα, επειδή η σκηνή γυρίζεται καλοκαίρι ή σε έντονη ζέστη από προβολείς, ο τύπος φοράει άσπρο αθλητικό φανελλάκι. Το άσπρο της φανέλλας, αλλά και η ευμεγέθης...φαλάκρα του, λόγω του κοντραστ που έχουν από το σκοτεινό υπόβαθρο, απεικονίζονται με σαφήνεια στο πλάνο...

Όσον αφορά τα "γραφεία" της πλοικτήτριας εταιρίας, έχει χρησιμοποιηθεί το δυόρωφο κτήριο της Φίνος Φιλμς στον Άγιο Παύλο, με τη μόνη διαφορά όμως ότι, επειδή στην καγκελόπορτά του υπάρχει μια σιδεριά με το γνωστό σήμα "FF", σε κάποια σκηνή που ο Κούρκουλος κοιτάει προς τα έξω το εξαγριωμένο πλήθος, το "κεφάλι" της καγκελόπορτας έχει σκεπαστεί με κάποιο χάρτινο ή ξύλινο κουτί !... Ηρωϊκές εποχές...
 
panp είπε:
Το γνωστό περιστατικό "Φανελλάκι" : Στην περίφημη ταινία "Ορατότης Μηδέν", γνωστή και ως "Όχι άλλο κάρβουνο", αφού ο Κρεούζης (Κούρκουλος) συμπλεύσει με τον πλοιοκτήτη Χόρστ Ρίχτερ (καλά, αυτά τα επώνυμα του Φώσκολου πια !) Μάνο Κατράκη, και γίνει γαμπρός και αφεντικό στην εταιρία, διαδραματίζεται μια σκηνή αγωνίας, κατά την οποία έχει χαθεί το στίγμα ενός πλοίου που ταξιδεύει, και κανείς δεν ξέρει την κατάληξη.Για να επιταθεί η σκηνή αγωνίας, υπάρχει ένα πλάνο στα γραφεία της εταιρίας όπου υπάρχουν δεκάδες τηλεφωνήματα, στα οποία παρεμβάλλεται το πλάνο από τη μακέτα του αγνοούμενου πλοίου, όπως λαμβάνεται σε γκρο-πλαν με travelling. Το θέμα είναι ότι το πλέξι-γκλας (ή το αντίστοιχο υλικό) που περιβάλλει τη μακέτα, δημιουργεί αντανάκλαση πάνω στην οποία φαίνεται ο...κινούμενος οπερατέρ. Μάλιστα, επειδή η σκηνή γυρίζεται καλοκαίρι ή σε έντονη ζέστη από προβολείς, ο τύπος φοράει άσπρο αθλητικό φανελλάκι. Το άσπρο της φανέλλας, αλλά και η ευμεγέθης...φαλάκρα του, λόγω του κοντραστ που έχουν από το σκοτεινό υπόβαθρο, απεικονίζονται με σαφήνεια στο πλάνο...

Όσον αφορά τα "γραφεία" της πλοικτήτριας εταιρίας, έχει χρησιμοποιηθεί το δυόρωφο κτήριο της Φίνος Φιλμς στον Άγιο Παύλο, με τη μόνη διαφορά όμως ότι, επειδή στην καγκελόπορτά του υπάρχει μια σιδεριά με το γνωστό σήμα "FF", σε κάποια σκηνή που ο Κούρκουλος κοιτάει προς τα έξω το εξαγριωμένο πλήθος, το "κεφάλι" της καγκελόπορτας έχει σκεπαστεί με κάποιο χάρτινο ή ξύλινο κουτί !... Ηρωϊκές εποχές...
Έχω δει πολλές φορές την ταινία αλλά ομολογώ πως όλα αυτά δεν τα έχω παρατηρήσει! Μπράβο για την παρατηρητικότητά σου!!! :o
 
Το πρώτο, με το "φανελλάκι" κάπου το έχω ακούσει ως "θρύλο", μέχρι που το είδα με τα μάτια μου (κάτι σαν την κολώνα της ΔΕΗ στα φουστανελλάδικα έργα). Το δεύτερο το βρήκα μόνος μου.

Ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια πάντως, και bonus-δώρο ένα ακόμα : στην ταινία επίσης Φώσκολου "Αιχμάλωτοι του Μίσους" (με Κώστα Καρρά με πορτοκαλί μαλλί ως πρώην Γερμανό αξιωματικό Φον Ζίραχ (αμάν με τα ονόματα του Φώσκολου !), πάσχοντα από ψυχωτική φλογοφοβία (!), υπάρχει μια σκηνή που ο Καρράς τσακώνεται με τη Λάσκαρη μέσα σε ένα αμπάρι πλοίου, και η Λάσκαρη φεύγει εκνευρισμένη. Στο τέλος του πλάνου ακούγεται η φωνή του Φώσκολου (κάτι σαν "cut", αλλά όχι και ακριβώς αυτό). Η ταινία είναι αμιγώς συλλεκτική και από αυτές που δεν παίζονται σχεδόν ποτέ, κι εγώ για να τη δω και να τo βρώ αυτό την είχα αγοράσει σε beta δίπλα από το Μινιόν.

Επίσης στις ταινίες Φώσκολου αυτής της εποχής, κυρίως με Κούρκουλο, υπάρχει ένα μαύρο αυτοκίνητο-λιμουζίνα, σε σουλούπι Ford, που "παίζει" γενικώς παντού, από ταινία σε ταινία, και πιθανώς να ήταν ιδιοκτησίας του ίδιου του Φίνου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν ξέρω άν έχει αναφερθεί, στην ταινία "Εκείνο το καλοκαίρι" προς το τέλος τη ταινίας όπου Ναθαναήλ και Κομνηνός ήταν στο ταχύπλοο, φαινόταν μέχρι τέλους της σκηνής ο κυματισμός του σκάφους που επέβαινε το συνεργείο λήψης. Και νομίζω στην ίδια ταινία σε άλλο πλάνο γίνεται το ίδιο λάθος.

Επίσης σε αρκετές ασπρόμαυρες σύνηθες λάθος ήταν η σκιά του μικροφώνου boom που στεκόταν στον αέρα. Καμιά φορά το έβλεπες και ολόκληρο. :o
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτό με το boom naι το έχω δει και γω σε πολλές ταινίες... :)
 
panp είπε:
Το γνωστό περιστατικό "Φανελλάκι" : Στην περίφημη ταινία "Ορατότης Μηδέν", γνωστή και ως "Όχι άλλο κάρβουνο", αφού ο Κρεούζης (Κούρκουλος) συμπλεύσει με τον πλοιοκτήτη Χόρστ Ρίχτερ (καλά, αυτά τα επώνυμα του Φώσκολου πια !) Μάνο Κατράκη, και γίνει γαμπρός και αφεντικό στην εταιρία, διαδραματίζεται μια σκηνή αγωνίας, κατά την οποία έχει χαθεί το στίγμα ενός πλοίου που ταξιδεύει, και κανείς δεν ξέρει την κατάληξη.Για να επιταθεί η σκηνή αγωνίας, υπάρχει ένα πλάνο στα γραφεία της εταιρίας όπου υπάρχουν δεκάδες τηλεφωνήματα, στα οποία παρεμβάλλεται το πλάνο από τη μακέτα του αγνοούμενου πλοίου, όπως λαμβάνεται σε γκρο-πλαν με travelling. Το θέμα είναι ότι το πλέξι-γκλας (ή το αντίστοιχο υλικό) που περιβάλλει τη μακέτα, δημιουργεί αντανάκλαση πάνω στην οποία φαίνεται ο...κινούμενος οπερατέρ. Μάλιστα, επειδή η σκηνή γυρίζεται καλοκαίρι ή σε έντονη ζέστη από προβολείς, ο τύπος φοράει άσπρο αθλητικό φανελλάκι. Το άσπρο της φανέλλας, αλλά και η ευμεγέθης...φαλάκρα του, λόγω του κοντραστ που έχουν από το σκοτεινό υπόβαθρο, απεικονίζονται με σαφήνεια στο πλάνο...

Όσον αφορά τα "γραφεία" της πλοικτήτριας εταιρίας, έχει χρησιμοποιηθεί το δυόρωφο κτήριο της Φίνος Φιλμς στον Άγιο Παύλο, με τη μόνη διαφορά όμως ότι, επειδή στην καγκελόπορτά του υπάρχει μια σιδεριά με το γνωστό σήμα "FF", σε κάποια σκηνή που ο Κούρκουλος κοιτάει προς τα έξω το εξαγριωμένο πλήθος, το "κεφάλι" της καγκελόπορτας έχει σκεπαστεί με κάποιο χάρτινο ή ξύλινο κουτί !... Ηρωϊκές εποχές...
Εδώ είναι το "φανελλάκι"

Προβολή συνημμένου 49444Προβολή συνημμένου 49445Προβολή συνημμένου 49448Προβολή συνημμένου 49449

Kι εδώ η σκεπασμένη καγκελόπορτα της Finos Films στον Άγιο Παύλο, από το "Ορατότης Μηδέν" : Προβολή συνημμένου 49446Προβολή συνημμένου 49447Προβολή συνημμένου 49446

Λάθος πάλι από το "Ορατότης Μηδέν" (που βάλθηκα να το σκίσω απόψε) : Υπάρχει μια παραλία όπου ο Κούρκουλος βλέπει να έρχονται φέρετρα από τη θάλασσα (Φώσκολος και ξερό ψωμί...). Ξαφνικά εμφανίζεται ο αδερφός του (Γαλανός), έχουν μια σύντομη λογομαχία, και με το που τον αποστρέφεται ο Γαλανός και ο Κούρκουλος τρέχει..το κατόπι του, από την παραλία αυτή (που δεν είναι Σχοινιάς, όπως σε όλες τις ταινίες), βρίσκονται σε κάτι...γερανούς στον Πειραιά ! Με τη μία ! Με το "στάσου !"

Μήπως θα μπορούσε να βοηθήσει κανείς για το πού είναι αυτή η παραλία; Είναι η ίδια όπου κάνει μπάνιο η Χρονοπούλου σε προηγούμενη σκηνή, και τη σώζει ο Κούρκουλος από τους "πέφτουλες"...Υπάρχει κάτι σαν εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο, και κάτι σαν αναγειρόμενο ξενοδοχείο. Στην αντίθετη λήψη φαίνονται σπιτάκια, που το κάνουν να μοιάζει με μεγάλο κόλπο ή λιμνούλα. Λουτράκι ίσως; Για βοηθείστε !

Προβολή συνημμένου 49450Προβολή συνημμένου 49451Προβολή συνημμένου 49452
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν ξέρω αν μετράει, επειδή δεν γίνεται μόνο στις παλιές ελληνικές ταινίες, η βροντή πάντα ακούγεται τη στιγμή που αστράφτει.
 
Πίσω
Μπλουζα