Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

"Ο Στρίγγλος που έγινε αρνάκι" (1967) στη γνωστή σκηνή "...κάποτε ήμουνα πουλί και με αγαπόυσανε πολύ", μόλις πει την ατάκα η Μίτση Κωνσταντάρα, φεύγει και στρίβει από το σκηνικό (παρακολουθήστε τη σκιά της).

Όταν συμπληρώσει ο Λάμπρος Κωνσταντάρας:

"...τι πουλί να ήσουνα, το πολύ πολύ να ήσουν καρακάξα", βλέπουμε η σκιά να επανέρχεται και να παραμένει στα κάτω ντουλάπια της κουζίνας.

[video=youtube;0qbggp-pavA]

 
"Βιασμός" ελληνικών ταινιών.

Πριν λίγες ημέρες είχαν στην ΕΤ3 την ταινία "Πρωτευουσιάνικες Περιπέτειες" (Για την ιστορία, είναι η πρώτη έγχρωμη ελληνική ταινία, και γυρίστηκε το 1956.).

Τυχαία λοιπόν έπεσε επάνω στην ταινία, και μάλιστα την πρόλαβα και σχεδόν στο τέλος της.. Εκεί λοιπόν που έβλεπα μία σκηνή με έναν χορό, ξαφνικά βλέπω κάτι βεγγαλικά που όχι μόνο δεν κολλούσαν με την ταινία, αλλά ήταν και πολύ πιο σύγχρονα από την εποχή της ταινίας.. Και σαν να μην έφτανε αυτό, σε κάποια φάση βλέπω και αυτή την σκηνή..

screenshot251e.jpg

Τι έγινε ρε παιδιά;;;; Το 1956 τέτοιες πολυκατοικίες, τέτοιες λάμπες, τέτοια ρούχα, και ακόμα και βιντεοκάμερες;;;;:burn:

Καλά ρε παιδιά... Ποιος στο καλό σκέφτηκε να πειράξει με αυτόν τον τρόπο μία τέτοια ταινία;

Ποιος ο σκοπός να βάλει αυτές τις σκηνές;

Και ας πούμε, καλά τα βεγγαλικά... Όμως πόσο βλάκας παίζει να είναι για να βάλει σε ταινία του 1956 την σκηνή της εικόνας και 1-2 ακόμα τέτοιες;

Και νομίζω δεν είναι η πρώτη η η μόνη ταινία που έχει δεχθεί έναν τέτοιο "βιασμό".. Όμως αυτή μου χτύπησε πολύ πιο άσχημα από κάποιες άλλες που έχω δει.
 
Μπας και πρόσεξες την εταιρεία παραγωγής; Αν είναι Καραγιάννης-Καρατζόπουλος, έχει γίνει ο... σύγχρονος δράκος όλων των ελληνικών ταινιών που της ανήκουν.
 
drspiros είπε:
Μπας και πρόσεξες την εταιρεία παραγωγής; Αν είναι Καραγιάννης-Καρατζόπουλος, έχει γίνει ο... σύγχρονος δράκος όλων των ελληνικών ταινιών που της ανήκουν.
Ναι, Καραγιάννης-Καρατζόπουλος είναι..
 
cloud είπε:
Πριν λίγες ημέρες είχαν στην ΕΤ3 την ταινία "Πρωτευουσιάνικες Περιπέτειες" (Για την ιστορία, είναι η πρώτη έγχρωμη ελληνική ταινία, και γυρίστηκε το 1956.).Τυχαία λοιπόν έπεσε επάνω στην ταινία, και μάλιστα την πρόλαβα και σχεδόν στο τέλος της.. Εκεί λοιπόν που έβλεπα μία σκηνή με έναν χορό, ξαφνικά βλέπω κάτι βεγγαλικά που όχι μόνο δεν κολλούσαν με την ταινία, αλλά ήταν και πολύ πιο σύγχρονα από την εποχή της ταινίας.. Και σαν να μην έφτανε αυτό, σε κάποια φάση βλέπω και αυτή την σκηνή..

Προβολή συνημμένου 54687

Τι έγινε ρε παιδιά;;;; Το 1956 τέτοιες πολυκατοικίες, τέτοιες λάμπες, τέτοια ρούχα, και ακόμα και βιντεοκάμερες;;;;:burn:

Καλά ρε παιδιά... Ποιος στο καλό σκέφτηκε να πειράξει με αυτόν τον τρόπο μία τέτοια ταινία;

Ποιος ο σκοπός να βάλει αυτές τις σκηνές;

Και ας πούμε, καλά τα βεγγαλικά... Όμως πόσο βλάκας παίζει να είναι για να βάλει σε ταινία του 1956 την σκηνή της εικόνας και 1-2 ακόμα τέτοιες;

Και νομίζω δεν είναι η πρώτη η η μόνη ταινία που έχει δεχθεί έναν τέτοιο "βιασμό".. Όμως αυτή μου χτύπησε πολύ πιο άσχημα από κάποιες άλλες που έχω δει.
μηπως εχει γινει λαθος στο τελεσινε της ταινιας και μπηκε αυτην τη σκηνη?
 
Το είδα κι εγώ και ήταν πάρα πολύ άσχημο.
 
cloud είπε:
Ναι, Καραγιάννης-Καρατζόπουλος είναι..
Ελάτε ρε παιδιά, οι άνθρωποι είναι γνωστό τι χασάπηδες και βιαστές είναι, τις έχουν ξεσκίσει τις ταινίες. Υπάρχει νομίζω και κάποια που έχουν βάλει πλάνα από τη σύγχρονη Ομόνοια, οι Πακιστανοί μόνο λείπουν...
 
Όσοι είμαστε σινεφίλ, δεν μπορούμε να ανεχτούμε τέτοιου είδους παρεμβάσεις / επεμβάσεις που δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά να χαλάνε τη ροή της ταινίας και την αισθητική της.

Θα παρακαλέσω όμως να εκφράζεστε πιο κόσμια. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να πείτε όλα όσα θέλετε. Ευχαριστώ :)
 
jimijoop είπε:
μηπως εχει γινει λαθος στο τελεσινε της ταινιας και μπηκε αυτην τη σκηνη?
Όχι, δεν ήταν τυχαίο!

Να ήταν μία σκηνή, αν και πάλι δύσκολα θα μπορούσε να γίνει λάθος, θα έλεγα ΟΚ.. Όμως εδώ για αρκετά λεπτά έχουν μπερδέψει στην ταινία αρκετές εντελώς άσχετες σκηνές, μόνο και μόνο για (Λέμε τώρα...) να "τονίσουν" το γλέντι.

Συν ότι όπως είπα, αυτό το έχω δει και σε άλλες ταινίες, όμως σε αυτή είναι πολύ πιο ενοχλητικό.

Με την πρώτη ευκαιρία πρόσεξε λίγο.. Είναι σχεδόν στο τέλος της ταινίας.. Για την ακρίβεια αυτή η σκηνή είναι περίπου στο 1:18:38.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
caprice είπε:
Όσοι είμαστε σινεφίλ, δεν μπορούμε να ανεχτούμε τέτοιου είδους παρεμβάσεις / επεμβάσεις που δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά να χαλάνε τη ροή της ταινίας και την αισθητική της.Θα παρακαλέσω όμως να εκφράζεστε πιο κόσμια. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να πείτε όλα όσα θέλετε. Ευχαριστώ :)
Μάλλον αναφέρεσαι σε μένα. Πες μου πια ακριβώς φράση σε πείραξε να το κάνω edit. Δε νομίζω όμως ότι υπάρχει ηπιότερος χαρακτηρισμός, κυρίως αν το συγκρίνουμε με την πραγματικά αξιέπαινη δουλειά για τη συντήρηση των ταινιών που κανουν στη Finos Films (βλ. σχετικό βιντεάκι με Βουτσά).
 
Ίσως να αναφέρεται και σε εμένα για το "πόσο βλάκας παίζει να είναι" που είπα στο πρώτο ποστ..

Αν είναι αυτό το θέμα, δεν έχω πρόβλημα να αλλαχτεί - διαγραφεί η φράση.
 
Στην ταινια Η Μεγαλη Αποφαση (1976) οταν η Μαρινα Χαριτου και ο Παυλος Λιαρος μπαινουν κατα λαθος στο αυτοκινητο της Νελλης Γκινη, βρισκουν εκει την αδεια της οδηγησης που υπαρχει μεσα στο ντουλαπακι.

Η Χαριτου διαβαζει σε ποιον ανηκει και λεει "Πολη Πατρινου". Ειναι αδυνατον ενα επισημο εγγραφο να αναφερει καποιον με το υποκοριστικο του ονομα και οχι με το βαφτιστικο.

Στην προκειμενη περιπτωση θα επρεπε να γραφει "Πολυξενη", "Πολυτίμη" η δεν ξερω κι εγω ποιο αλλο ονομα απο το οποιο βγαινει το χαϊδευτικο "Πολη".
 
Στα πρωτα λεπτα της ταινιας Η αμαρτια της ομορφιας, η Μπετυ Λιβανου και ο Νικος Γαλανος συζητουν για ενα διαγωνισμο στον οποιον συμμετειχε οταν ηταν μικροτερη.

Οι κανονες ηθελαν τους διαγωνιζομενους να χορεψουν με ενα γεματο ποτηρι νερο, χωρις να σταξει στο πατωμα ουτε σταγονα.

Οπως διηγειται η Λιβανου στο Γαλανο, το διαγωνισμο κερδισε μια φιλη της που ηπιε ολο το νερο απο το ποτηρι κι ετσι δεν εσταξε καθολου. Λεει μαλιστα οτι η φιλη της ηταν και ενταξει με τους κανονισμους.

Πως ειναι δυνατον ομως να ηταν ενταξει και τελικα να κερδισε, αφου οπως τονισα λιγο πιο πανω, το ποτηρι επρεπε να ηταν γεματο;
 
εκτος κι αν κερδισε λογω "εξυπναδας" : ηπιε ολο το νερο του γεματου ποτηριου χορευοντας κι ετσι το τελικο αποτελεσμα ηταν να μη σταξει σταγονα :eek:
 
Αν η παραβιαση των κανονισμων θεωρειται εξυπναδα, τοτε σιγουρα ηταν σαϊνι.
 
ή μπορει να ειχε άλλου ειδους "χαρισματα" και στην επιτροπη να μην ενδιεφεραν και τοσο οι κανονισμοι του διαγωνισμου..
 
Θεωρητικα μπορει να ισχυουν τα παντα, αλλα στην ταινια η Μπετυ λεει πως φιλη της ηταν ενταξει με τους κανονισμους, ενω δεν ηταν.

Αυτο που μετραει ειναι τι ακουμε εμεις οι θεατες και αυτο ο Δαλιανιδης επρεπε να το προσεξει.
 
Άλλο λέει άλλο δίνει ο Θανάσης Βέγγος στην ταινία "Δικτάτω καλεί Θανάση" (1973). Στη σκηνή που προβάλλει σε μια αντροπαρέα κοστουμαρισμένων μια άσεμνη ταινία, ο Βέγγος τους κερνάει από το κιβώτιο διάφορα ποτά. Πορτοκαλαδίτσα, λέει, αλλά. όπως φαίνεται στο σκρίνσοτ, είναι Κόκα Κόλα τουλάχιστον την πρώτη φορά.

VENGOS 73.jpg
 
Στην ταινια του 1963, Η Ελληνιδα και ο ερωτας, βλεπουμε τη Μιρκα Καλατζοπουλου ως μαθητρια να μπαινει στο γραφειο του καθηγητη της, Νικου Σταυριδη.

Η ηθοποιος εχει τα μαλλια της χωρισμενα σε δυο πλεξουδες.

Οταν υστερα απο λιγη ωρα ο Σταυριδης της λεει να καθισει, τοτε τη βλεπουμε σε κοντινο πλανο και με μια μικρη αλογοουρα στο πισω μερος του κεφαλιου. Δηλαδη, αλλαζει χτενισμα σε 2 δευτερολεπτα!
 
bambinella 100 είπε:
Στην ταινια του 1963, Η Ελληνιδα και ο ερωτας, βλεπουμε τη Μιρκα Καλατζοπουλου ως μαθητρια να μπαινει στο γραφειο του καθηγητη της, Νικου Σταυριδη.Η ηθοποιος εχει τα μαλλια της χωρισμενα σε δυο πλεξουδες.

Οταν υστερα απο λιγη ωρα ο Σταυριδης της λεει να καθισει, τοτε τη βλεπουμε σε κοντινο πλανο και με μια μικρη αλογοουρα στο πισω μερος του κεφαλιου. Δηλαδη, αλλαζει χτενισμα σε 2 δευτερολεπτα!
attachment.php
πριν την αλλαγη "με τα κοτσιδακια"

attachment.php
μολις το πλανο ειναι στο Νικο Σταυριδη και μετα τους ξαναβλεπουμε και τους δυο,εχουμε και την αλλαγη της κομμωσης: μερικα μαλλια κατω και καποια δεμενα με κορδελα (αλογοουρα)

2.JPG

3.JPG
 
Πίσω
Μπλουζα