Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

RIO

Retro Horrormaniac
Joined
12 Νοέ 2009
Μηνύματα
20.653
Αντιδράσεις
66.162
Υπήρχαν κάποια λάθη, που επαναλαμβάνονταν συνεχώς στις ταινίες των 70ς και 80ς. Πχ, στις ταινίες με θέμα τον πόλεμο και την κατοχη,

οι ηθοποιοί πάντα είχαν κούρεμα της εποχής, που γυρίστηκε η ταινία(17 σφαίρες για ένα άγγελο, ταινίες του καραγιάννη κλπ). Αποτέλεσμα στα 1940 οι αντιστασιακοί να έχουν φαβορίτες και χαίτες! Επίσης, πολλές φορές οι κομπάρσοι που έκαναν τους γερμανούς στρατιώτες ήταν κάποιας ηλικίας, σίγουρα όχι στρατέυσιμης :xm: .Ένα άλλο πρόβλημα στις ελληνικές περιπέτειες, ήταν το εξής. Στις αστυνομικές ταινίες, ο οπλισμός που χρησιμοποιούσαν ήταν ότι είχε ξεμείνει από τις ταινιές με γερμανούς. Έτσι ληστές και αστυνομικοί μάχονταν με πιστόλια λούνγκερ, αυτόματα mp-40 και γενικά παλιού τύπου περίστροφα(έξοδος κινδύνου,πανικός στα θρανία). Εσάς τι σας έκανε αρνητική εντύπωση στις ταινίες;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν εχω ιδεα αλλα γελασα πολυ με αυτες τις παρατηρησεις :D ακου αστυνομικος οπλισμος με λουγκερ και μπ-40 :bow:
 
ακομα οι αστυνομοι λουγκερ εχουν και τωρα!!!χαχααχα.
 
Εντόπισα ένα λάθος στη θρυλική ταινία "Ο κυρ Γιώργης εκπαιδεύεται". Προς το τέλος της ταινίας όταν έχει αποκαλυφθεί η απάτη με τον Άλεξ, η σύζυγος του Νίκου Δαδινόπουλου, ο οποίος ονομάζεται στην ταινία Γιάννης, (παίζει τον γιο του Παπαγιαννόπουλου- κυρ Γιώργη), τον προσφωνεί "Νίκο":

Του λέει:

- Πίστεψέ με, Νίκο........ (που είναι και το πραγματικό όνομα του ηθοποιού).

http://www.youtube.com/watch?v=lob4DieucP8
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θεικο!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Θυμαμαι και μια συνεντευξη (του Μπαρκουλη ισως?) που ελεγε οτι σε μια ταινια που παιζαν τους αρματωλους και κλεφτες, πανω σε μια μονομαχια με σπαθια ειχαν ως background κολωνες της ΔΕΗ
 
Σε μια παλιά ελληνική ταινία, δε θυμάμαι ποια, ήταν ένα ζευγάρι κάτω από τη βροχή, η οποία έπεφτε σα να την έριχναν με ντουζιέρα!
 
Στην ταινία "το κοροιδάκι της πριγκηπέσας" με τον Παράβα, σε μια σκήνη η ηθοποιός Ελένη Προκοπίου, καθώς πάει να βγει τρέχοντας από το δωμάτιο, χτυπάει κατά λάθος πάνω σε ένα έπιπλο και της φεύγει ένα Ωχ! :D Η βαλσάμη φένεται να κοιταέι με αμηχανία...
 
Επίσης, μέρες που είναι, σε ταινίες με θέμα την Επανάσταση του '21, πολλές φορές παρατηρείτο σε σκηνές μάχης το "φαινόμενο" της "ανάστασης" κάποιων πεσόντων κομπάρσων σε ακόλουθες σκηνές, για πρακτικούς - οικονομικούς λόγους.

Αυτό θα πει "Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει" :D
 
Επισης οι "νυχτερινες" σκηνες.

Ειναι σκηνες τραβηγμενες μερα, αλλα με καποιο φιλτρο ωστε να φαινεται πιο σκοτεινο. Το κοντραστ ομως του ηλιου κανει μπαμ :)
 
Μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό το κούρεμα της Καρέζη στο "Τζένη - Τζένη". Στις μισές σκηνές κυκλοφορεί με κοντό καρεδάκι και στις άλλες με μακριά κοτσίδα (φανερό ποστίς).

Α! Και βέβαια η απίστευτα γελοία εμφάνιση της "αρκούδας" στην "Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου". Όπου ο Ξανθόπουλος χάνεται και καλά στα δάση του Πόντου και του επιτίθεται μια αρκούδα. Αρκούδα αποκριάτικη, με στολή από το Μοναστηράκι και ο ηθοποιός μέσα σ' αυτή να σηκώνει και καλά απειλητικά τα χέρια :D .
 
retrofan είπε:
Α! Και βέβαια η απίστευτα γελοία εμφάνιση της "αρκούδας" στην "Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου". Όπου ο Ξανθόπουλος χάνεται και καλά στα δάση του Πόντου και του επιτίθεται μια αρκούδα. Αρκούδα αποκριάτικη, με στολή από το Μοναστηράκι και ο ηθοποιός μέσα σ' αυτή να σηκώνει και καλά απειλητικά τα χέρια :D .
Κάπου είχα διαβάσει ότι η "αρκούδα" ήταν ... ο Ανέστης Βλάχος ! :eek:
 
Σε μια ταινια του Κωνστανταρα που δυστυχως δεν θυμαμαι τον τιτλο, τον δειχνει να πιανει το μαυρο ακουστικο απο ενα μαυρο (εννοειται) τηλεφωνο στο γραφειο του... μετα κοντινο να μιλαει με ασπρο ακουστικο στο αυτι... και τελικα να κλεινει το μαυρο ακουστικο στο μαυρο (εννοειται) τηλεφωνο...
 
Σε πάρα πολλές ελληνικές ταινίες της εποχής, φαίνεται το μικρόφωνο (boom) πάνω από τα κεφάλια των ηθοποιών, να μετακινείται μάλιστα από κεφάλι σε κεφάλι ανάλογα με το ποιος μιλάει!

Επίσης, σε κάποια ταινία, δεν θυμάμαι ποια, οι πρωταγωνιστές μετακινούνται στην Αθήνα με αυτοκίνητο κάπως... αλλοπρόσαλλα, αφού βλέπεις να περνάνε από την Ομόνοια και ξαφνικά να συνεχίζουν τη διαδρομή τους στη Συγγρού!
 
Εκνευριστικό και επαναλαμβανόμενο στις ελληνικές ταινίες ήταν, να κάθονται οι ηθοποιοί(καφενείο μπαρ), να παραγγέλνουν πιούνε κάτι και μόλις τους φέρουν, να πίνουν μια γουλιά να λένε μια κουβέντα και να σηκώνονται να φύγουν! Σίγουρα, δεν θα τέλειωνε όλη η ταινία εκεί, αλλά ας το κάνανε λίγο πιο ρεαλιστικό...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και ενα αλλο κλασσικο, που υπαρχει ακομα και τωρα,

μολις καποιος ψαχνει ταξι, αμεσως εμφανιζεται ενα αδειο!

Μα τι τυχη ειναι αυτη μεσα στα μαυρα μεσανυχτα?
 
Καλα... το χειροτερο απο ολα ειναι οτι πηγαινουν στα μπουζουκια (κλασσικα σε ολες τις ταινιες) και ο τραγουδιστης / τραγουδιστρια οχι μονο τραγουδα τραγουδι που οι στιχοι ειναι αρρηκτα συνδεδεμενοι με την υποθεση, αλλα και κανουν χαβαλε με τους πρωταγωνιστες... Ολα αυτα τυχαια φυσικα.
 
Rakeesh είπε:
Επισης οι "νυχτερινες" σκηνες.
Ειναι σκηνες τραβηγμενες μερα, αλλα με καποιο φιλτρο ωστε να φαινεται πιο σκοτεινο. Το κοντραστ ομως του ηλιου κανει μπαμ :)
Αυτο γινεται στον Επαναστατη Ποπολαρο, στη σκηνη της κανταδας και στο Η Θεια μου η Χιπισσα την ωρα του κυνηγητου στους δρομους της Ροδου.

Ενα αλλο λαθος ειδα στην Αμαρτια της Ομορφιας. Μετα την ατυχη εγγυμοσυνη της Λιβανου, ο αντρας της Νικος Γαλανος ανεβαινει τρεχοντας τις σκαλες για να την παρηγορησει. Ομως στο πρωτο σκαλι κατω κατω φοραει λευκο κοστουμι και φτανει επανω φορωντας γαλαζιο!
 
Εχω παρατηρησει οτι σε αυτες τις ταινιες (και βιντεοταινιες του 80) οι πρωταγωνιστες μαζευονται στο "καδρο" και μιλανε για αρκετη ωρα, χωρις να αλλαξει το πλανο.

Σε καποιες φασεις το πλανο κανει "κατ" σε κοντινο αυτουνου που μιλαει, και σιγα σιγα απομακρυνεται, επιστρεφοντας στο αρχικο "καδρο"

Προφανως γινεται καποιο λαθος στο γυρισμα, και για να διορθωθει, επιλεγεται να γινει κατ σε ενα κοντινο πλανο, με αυτο τον αδεξιο τροπο. το εχω παρατηρησει σε αρκετες
 
Κανεις δεν κλειδωνει το αυτοκινητο του...κανεις...noone...never
 
Πίσω
Μπλουζα