Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

Ε, άδειασε το πρώτο μπουκάλι κι ανοίξανε δεύτερο. Αυτή η σιγανοπαπαδιά η Ζαφειρίου ξέρεις τι γερό ποτήρι ήτανε? (Πώς αλλιώς θα άντεχε να είναι παντρεμένη με τον χαρακτήρα του Μακρή, θα με ρωτήσετε και θα έχετε δίκιο). Άσε που μπορεί όταν δεν τις έδειχνε η κάμερα να το τσούζανε και οι χαμηλοβλεπούσες κόρες.
 
Το μπουκαλι με το ουισκι μαλιστα, δεν ειναι καν αυτο που αγοραζει ο Μακρης απο το μπακαλικο.
Αλλο δειχνει σε κοντινο πλανο εκει και αλλο βλεπουμε στο αμεσως επομενο πλανο. Κι αλλο λαθος δηλαδη με το περιβοητο μπουκαλι.
 
Στην ταινία " Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη " , ο τραγουδιστής ( τι άλλο ) Νίκος Ξανθόπουλος, ετοιμάζεται για την μεγάλη επιστροφή. Έτσι βλέπουμε μια σκηνή με έναν τύπο, να διαβάζει την είδηση στην εφημερίδα και να λέει ενθουσιασμένος στην γυναίκα του, πως πρέπει οπωσδήποτε να πάνε να τον ακούσουν. Στο Κέντρο όμως όταν δείχνει το ζευγάρι στο τραπέζι, η γυναίκα είναι μια άλλη ηθοποιός.

Προβολή συνημμένου 223941


Προβολή συνημμένου 223942
υποσυνείδητα μηνύματα περί απιστίας απ' τον Τεγόπουλο άραγε; :D
"από δώ η γυναίκα μου από κει το αίσθημα μου" ένα πράγμα :)
 
Στην αρχή της ταινίας "Ένας ήρως με παντούφλες" υπάρχει λάθος στη σκηνή με το σκάκι. Στην αρχή ο ίππος του λευκού βρίσκεται στο τετράγωνο θ3. Στη συνέχεια μετά την επέμβαση του στρατηγού όταν οι παίχτες και η σκακιέρα φαίνονται από το πλάι, ο ίππος βρίσκεται στο τετράγωνο η5, και μετά όταν είναι ξανά η σειρά του λευκού να παίξει ο ίππος ξαναβρίσκεται στο θ3 και τότε μετακινείται στο η5. Προφανώς ξαναγύρισαν ένα κομμάτι της σκηνής ή το γύρισαν ύστερα, και είχαν ξεχάσει τον ίππο στο η5.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Βρήκα αυτά τα δύο διαμάντια στο ΕσύΣωλήνας που αφορούν λάθη σε ελληνικές ταινίες. Ο παρουσιαστής απολαυστικός:


 
Στην ταινια Ο Θυμιος τα' κανε θαλασσα η Κια Μποζου, σε ρολο καμαριερας του σπιτιου, λεει στον Ορεστη Μακρη οτι μολις βρηκε την ταυτοτητα του Κωστα Χατζηχρηστου και του διαβαζει και το ονοματεπωνυμο: Θυμιος Μπουκουρας.
Δεν υπαρχει περιπτωση ενα δημοσιο εγγραφο, και δη ταυτοτητα, να αναφερει καποιον με το υποκοριστικο του, δηλαδη Θυμιος.
Θα επρεπε να γραφει Ευθυμιος.
Ειναι ακριβως η ιδια περιπτωση λαθους με αυτη στο σχολιο 72.
 
Ελληνική ταινία «Κόσμος και Κοσμάκης» 1964

Η υπηρέτρια (Στυλιανοπούλου) φωνάζει τον κόσμο γιατί έπαθε κάτι ο κύριός της (Σταυρίδης). Τρέχουν όλοι με την εξής σειρά: (από δεξιά) κόρη Τζούλια, Γκιωνάκης, Μπεάτα, Παράβας, Τσάρου, Κρεββατά και Στυλιανοπούλου. Πρώτη το νήμα όμως κόβει η Κρεββατά!

_1-9-46 screenshot.png_1-9-47 screenshot.png_1-9-49 screenshot.png_1-9-52 screenshot.png_1-9-54 screenshot.png
 

Συνημμένα

  • _1-9-52 screenshot (1).png
    _1-9-52 screenshot (1).png
    227,9 KB · Προβολές: 1
Η Κρεββατά δεν ήταν η κυρία Σταυρίδου στην ταινία? Ο έρωτας και η ανησυχία της εδωσαν φτερά.
 
Στην ταινια Ο Θυμιος τα' κανε θαλασσα η Κια Μποζου, σε ρολο καμαριερας του σπιτιου, λεει στον Ορεστη Μακρη οτι μολις βρηκε την ταυτοτητα του Κωστα Χατζηχρηστου και του διαβαζει και το ονοματεπωνυμο: Θυμιος Μπουκουρας.
Δεν υπαρχει περιπτωση ενα δημοσιο εγγραφο, και δη ταυτοτητα, να αναφερει καποιον με το υποκοριστικο του, δηλαδη Θυμιος.
Θα επρεπε να γραφει Ευθυμιος.
Ειναι ακριβως η ιδια περιπτωση λαθους με αυτη στο σχολιο 72.
Έχει τύχει σε 2 μέλη της οικογένειας μου. Θείοι μου, ο ένας γεννημένος το 1929, ο άλλος το 1932, κάτοικοι κι οι δυο ενός μικρού νησιωτικου χωριού. Ο γραμματέας της τότε κοινότητας του χωριού, στα πιστοποιητικά που τους είχε δώσει για έκδοση ταυτότητας (τα πιστοποιητικά τότε ήταν χειρόγραφα, μιλάμε για 50s) τον έναν τον είχε γράψει "Παντελής" αντί Παντελεήμων κι τον άλλο "Βασίλης" αντί Βασίλειος. Ε! μέχρι το θάνατο τους στις ταυτότητες τους ήταν ως "Παντελής" κι "Βασίλης"! Δεν ξέρω τι είχε γίνει με τα χαρτιά του στρατού κι τα εκλογικά τους βιβλιάρια, πως φαίνονταν εκεί εγγεγραμμένοι, αλλά στις ταυτότητες ήταν με τα υποκοριστικά τους απο λάθος του γραμματέα! Δεν είχε προσέξει το λάθος ή απλά δεν έδωσε σημασία, ούτε ο αστυνομικός της τότε Χωροφυλακής που είχε βγάλει τις ταυτότητες.

Υ.Γ. Ο γραμματέας της κοινότητας υποθέτω θα είχε κάνει κι σε άλλους το ίδιο λάθος, δεν νομίζω να έτυχε μόνο στους 2 θείους μου.
Αρκεί κι μόνο να πω ότι είχε γίνει γραμματέας γιατί ήταν ο "γραμματισμένος" του χωριού δλδ ήταν ο μοναδικός στο χωριό που είχε ολοκληρώσει το Δημοτικό σχολείο προπολεμικά. Τη δεκαετία 50s που η Ελλάδα προσπαθούσε να σταθεί στα πόδια της μετά απο μια δεκετία πολέμου κι όλα ήταν άνω-κάτω, ειδικά στην επαρχία, γίνονταν πολλά γραφειοκρατικά λάθη. Πολλοί άλλαζαν μέχρι κι ονοματεπώνυμα...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Nαι, αλλα δε νομιζω ο Σακελλαριος να σκεφτηκε μια τετοια ιδιαζουσα περιπτωση οταν εγραφε το σεναριο. Αλλα ακομα κι αν τη σκεφτοταν, και παλι θα επρεπε να βαλει την υπηρετρια να πει το ονομα σωστα γιατι το μυαλο των θεατων δεν θα πηγαινε εκει που αναφερεις. Πρεπει κανεις να γνωριζει τετοια σπανια περιπτωση, οπως εσυ ας πουμε, για να το καταλαβει.
Πιστευω πως προκειται για λαθος του Σακελλαριου.
 
Δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί αλλά...

στην Κόρη μου την Σοσιαλίστρια , οι εργάτες ξεσηκώνονται και αρχίζουν να επικρατούν. Τότε η διοίκηση καταφεύγει στην έσχατη λύση. Θα τους διαλύσουμε με νερό ! Και εκεί που περιμένεις να δεις αντλίες να ρίχνουν νερό υπό πίεση , εμφανίζονται κάτι κουστουμαρισμένοι τύποι να κρατάνε λάστιχα.... από αυτά που ποτίζουν μπαχτσέδες ! Μετά έρχεται η αστυνομία να επιβάλει την τάξη. Αλλά αντί για κλούβες και ισχυρές δυνάμεις βλέπουμε απλά, ένα περιπολικό. Μάλλον ο κυρ-Αλέκος ξέμεινε από χρήματα στο τέλος της ταινίας.
 
Στην (εξαιρετική κατά τ' άλλα) κωμωδία «Η βίλλα των οργίων», η αστυνομία συλλαμβάνει επ' αυτοφώρω τους μοιχούς της βίλλας βράδυ μέσα στα σκοτάδια, αλλά όταν τους μεταφέρουν στο αστυνομικό τμήμα, έξω έχει μια ηλιόλουστη μέρα!

Και η άχρηστη πληροφορία της ημέρας: Η «βίλλα των οργίων» στην Κύπρο είχε προβληθεί με τον τίτλο «Η έπαυλις των οργίων», γιατί στην κυπριακή αργκό η λέξη βίλλα είναι βρισιά!
TV
Στην (εξαιρετική κατά τ' άλλα) κωμωδία «Η βίλλα των οργίων», η αστυνομία συλλαμβάνει επ' αυτοφώρω τους μοιχούς της βίλλας βράδυ μέσα στα σκοτάδια, αλλά όταν τους μεταφέρουν στο αστυνομικό τμήμα, έξω έχει μια ηλιόλουστη μέρα!

Και η άχρηστη πληροφορία της ημέρας: Η «βίλλα των οργίων» στην Κύπρο είχε προβληθεί με τον τίτλο «Η έπαυλις των οργίων», γιατί στην κυπριακή αργκό η λέξη βίλλα είναι βρισιά!
Όχι, δεν υπάρχει λάθος. Ο υπομοίραρχος (Παπαγιαννόπουλος) είχε αναφέρει νωρίτερα πως ήταν εξίμιση, οπότε όταν κατέφτασαν οι συλληφθέντες είχε πράγματι ξημερώσει.
 
Δυο λαθη στην ταινια Μια τρελη - τρελη οικογενεια:
Στην αρχη του εργου οπου ο Δημητρης Καλλιβωκας τα πινει στο μπαρακι με τους φιλους του, βλεπουμε πεντακαθαρα το μικροφωνο απο ψηλα.
Η Μαιρη Αρωνη λεει στον Παπαγιαννοπουλο να βγαζει το δαχτυλιδι του αλλη φορα προτου τη χαστουκισει γιατι αφηνει σημαδι, αλλα την ωρα που πεφτει το χαστουκι κανενα δαχτυλιδι δεν υπαρχει στα δαχτυλα του.
 
Κυριακάτικο Ξύπνημα

Η Ασημίνα (Λαμπέτη) ετοιμάζεται για τον Αλέξη (Χορν) που την περιμένει στο σαλόνι. Το μαλλί της είναι σε χτένισμα κότσου
2442.jpg

Το μαλλί όμως αλλάζει σε αλογουρά, σε δευτερόλεπτα, όταν μπαίνει στο σαλόνι
1018.jpg
 
Στη χτεσινή προβολή της ταινίας "Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες", τη στιγμή που ο Κοντωγιώργης (Ηλιόπουλος) άνοιξε την πόρτα για να φύγει από το ραφείο του, είχε ξεχάσει τη μεζούρα περασμένη στο λαιμό του, αλλά με το που κλείνει την πόρτα πίσω του η μεζούρα δεν υπήρχε πια.
 
Είδα πρόσφατα το "Κρίμα το μπόι σου". Λέει η Κοντού στον Κωνσταντάρα: Πάμε να με κεράσεις ένα καφέ? Εκείνος δέχεται και η σκηνή αλλάζει. Τους δείχνει καθισμένους στην καφετέρια και το γκαρσόνι τους σερβίρει δύο ωραιότατες.... πορτοκαλάδες.
 
Είδα πρόσφατα το "Κρίμα το μπόι σου". Λέει η Κοντού στον Κωνσταντάρα: Πάμε να με κεράσεις ένα καφέ? Εκείνος δέχεται και η σκηνή αλλάζει. Τους δείχνει καθισμένους στην καφετέρια και το γκαρσόνι τους σερβίρει δύο ωραιότατες.... πορτοκαλάδες.
Μα τι αθωοι που ειστε, Τζελα, κι εσυ κι ο Κωνστανταρας...:D

 
Μα είδες ένα πράμα? Είμαι αθώα παιδί μου. Πολύ αθώα!
Τι σουξέ κι αυτό κάποτε του Σερεμέτη! Και κρίμα αυτός ο άνθρωπος εξαφανίστηκε.
 
Πίσω
Μπλουζα