Σωστος τροπος συγκρισης στην εικονα των ρετρο παιχνιδιων?

milntov

Retro Member
Joined
12 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.553
Αντιδράσεις
1.452
Μιας και στο crt gaming γραφτηκε πως εγιναν συγκρισεις σε ανομοια πράγματα και οτι αυτες εγιναν με τελειως λαθος τροπο οπως στα ποστ με lcd screeshot και φωτο της crt.Στο crt gaming δειχνει πως ειναι τα γραφικα σε συγκεκριμενη crt οταν εχουμε pixel perfect γραφικα.Mεχρι και τις διαφορες στην μασκα της οθονης της crt ειδαμε και πολλες αλλες λεπτομερεις ωστε να παρουμε μια ιδεα για τα γραφικα οπως πχ και στους καταρακτες στο sonic στο αυθεντικο mega drive με συνδεση rca και τις διαφορες των παιχνιδιων με μπαρες φωσορου aperture grille και shadow mask.

Tωρα για να ειναι ολα κομπλε στο retromaniax χωρις να αρχισει ο ενας και ο αλλος να λεει οτι αυτη η συγκριση ειναι λαθος και οτι ειναι ανομοια πραγματα μεταξυ τους και δεν ειναι ο σωστος τροπος και να γραφονται ποστς εκτος θεματος αν θελουμε να δειξουμε τις διαφορες στα retro παιχνιδια μεταξυ crt και lcd ποιος ειναι τελικα ο σωστος τροπος συγκρισης?

Αν θελουν τα μελη στο retromaniax και σε αλλα θεματα οπωςστο retroarch να δειξουν τις διαφορες για lcd οθονες με τα crt φιλτρα μεταξυ τους οπως crt φιλτρο και χωρις φιλτρο ποιος ειναι ο σωστος τροπος?Γιατι και στην lcd με τα φιλτρα αναλογος την αποσταση δεν φαινονται ολες οι λεπτομερειες των φιλτρων.

Ας γραφτουν εδω οι σωστοι τροποι που πρεπει να γινονται αυτες οι συγκρισεις ωστε να ειμαστε κομπλε.

Τωρα αν δεν υπαρχει τροπος συγκρισης για ανομοια πραγματα οπως crt - lcd και οι συγκρισεις στο crt gaming και σε αλλα θεματα crt - lcd - φιλτρα εγιναν με λαθος τροπο τοτε ο διαχειριστης του retromaniax πρεπει να σβησει αυτες τις συκρισεις.Το θεμα ειναι να εχουμε σωστα ποστς στο retromaniax.
 
Έκανες πολύ καλά που άνοιξες το συγκεκριμένο νήμα. Έχουμε κορεστεί εδώ μέσα να διαβάζουμε "Τί κομπινεζόν φόραγε η Ζωή Λάσκαρη*" και "Τα πιο καυτά κινηματογραφικά ζευγάρια της δεκαετίας του πενήντα". (Μην παρεξηγηθώ, τα παιδιά που πραγματεύονται τα παραπάνω θέματα κάνουν ΠΟΛΥ καλά και τα πραγματεύονται αφού τα γνωρίζουν άψογα, μακάρι και εμείς οι κουρασμένοι retro-gamers με τις πολλές γνώσεις να κάναμε το ίδιο...)

Ερωτώ λοιπόν, κυρίως για να καταλάβω τη φύση του ζητήματος:

Μήπως το θέμα "Εικόνα CRT" εναντίον "Εικόνα LCD" στα παλιά παιχνίδια, είναι παρόμοια με τη διαμάχη "Ήχος Βινυλίου" εναντίον "Ήχος CD"; Μιλάμε δηλαδή για το σε ποια οθόνη τα παιχνίδια δείχνουν νοσταλγικότερα και πιο "ζεστά" ή σε ποια οθόνη τα εικονοστοιχεία έχουν τη σωστή (φωτο)γεωμετρία; Ποιος είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ μέτρο σύγκρισης δηλαδή και ΠΟΣΗ υποκειμενικότητα χωρά στο θέμα;

Εννοείται ότι εγώ προτιμώ τη CRT απεικόνιση σε ότι είναι πριν από το 1998, είτε αυτό λέγεται Arcades, είτε ακόμα και FPS, γιατί ΕΤΣΙ τα βίωσα τότε και θεωρώ πιο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ το να τα βλέπω ακόμα όπως ήταν τότε.

Απλά οι δύο οβολοί μου. (My two cents που λέμε στα ορεινά χωριά μας)


*Γυναικάρα, και την αγαπώ εννοείται.
 
Kαλά, πλάκα κάνεις; Εδώ υπάρχει thread amiga vs consoles και μερικοί από εδώ μέσα έγραφαν αράδες σελίδες πόσο κατώτερη είναι η 500 από το Super Nes και το Megadrive στα παιχνίδια. Το ότι σύγκριναν υπολογιστή multimedia με κονσόλα δεν το είχε σκεφτεί κανείς. Το thread παραμένει πάντως.
 
Με ενδιαφέρει πολύ το θέμα.
Διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον όσα έχουν γραφτεί εδώ για τις crt κ τις lcd όσον αφορά το gaming.
Κ γω δεν μπορώ να φανταστώ ποιος είναι ο αρτιότερος τρόπος να μεταφερθει η εικόνα της crt σε ένα ποστ. Έστω κ με μια καθαρή φωτογραφία κάτι παίρνουμε σαν γεύση.
Εγώ πρόσφατα απέκτησα μια philips 14 14pt1620 κ σκοπεύω να την έχω στο γραφείο μου για retro gaming με εξομοιωτές κ κυρίως nes snes n64 gamecube.
Θα με ενδιέφερε μέσα από δω να αποκτήσω άποψη σε ρύθμισεις προκειμένου να έχω αυθεντική απεικόνιση κ σωστό emulation.

ΥΓ Δεν ξέρω κ γω πόσο χρονια έχω να δω crt να παίζει έστω κ ένα απλό κανάλι πόσο μάλλον video games.
Keep up.
 
Kαλά, πλάκα κάνεις; Εδώ υπάρχει thread amiga vs consoles και μερικοί από εδώ μέσα έγραφαν αράδες σελίδες πόσο ανώτερη είναι η 500 από το Super Nes και το Megadrive στα παιχνίδια. Το ότι σύγκριναν υπολογιστή multimedia με κονσόλα δεν το είχε σκεφτεί κανείς. Το thread παραμένει πάντως.

Fixed :p

Μήπως το θέμα "Εικόνα CRT" εναντίον "Εικόνα LCD" στα παλιά παιχνίδια, είναι παρόμοια με τη διαμάχη "Ήχος Βινυλίου" εναντίον "Ήχος CD"; Μιλάμε δηλαδή για το σε ποια οθόνη τα παιχνίδια δείχνουν νοσταλγικότερα και πιο "ζεστά" ή σε ποια οθόνη τα εικονοστοιχεία έχουν τη σωστή (φωτο)γεωμετρία; Ποιος είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ μέτρο σύγκρισης δηλαδή και ΠΟΣΗ υποκειμενικότητα χωρά στο θέμα;

To θέμα με τα παλιά παιχνίδια είναι ότι οι developers ήξεραν ότι θα εμφανιστούν σε μια CRT και έτσι έφτιαχναν τα γραφικά με τέτοιον τρόπο ώστε να εμφανιστούν σωστά εκεί.

Ας πάρουμε για παράδειγμα το Game Boy Color ή το Game Boy Advance (το πρώτο). Αυτές οι δύο κονσόλες είχαν πολύ "αδύναμες" οθόνες χωρίς φωτισμό. Πολλοί developers έκαναν τα γραφικά πολύ πιο φωτεινα και με πολύ πιο έντονα χρώματα από ότι πρέπει γιατί ήξεραν ότι στην "ψόφια" οθόνη των handheld αυτών θα έρθουν σε μία ισσοροπία ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αυτό που είχαν στο μυαλό τους. Αλλά αν βάλεις αυτά τα παιχνίδια σε emulator, σε μία σύγχρονη οθόνη, χωρίς καποιο color correction, τότε τα χρώματα είναι τελείως λάθος, σε σχέση με αυτό που ήθελαν οι προγραματιστές.

Το να βλέπεις λοιπόν παλιά παιχνίδια σε σύγχρονη οθόνη υψηλής ανάλυσης με HDMI κλπ, είναι το ίδιο πράγμα. Βλέπεις τα raw pixels πριν περάσουν από τα φίλτρα και τα τερτίπια μιας CRT, την οποία οι developers έβαζαν στην εξίσωση. Γι αυτό τα βλέπεις όλα τετραγωνισμένα, χάλια, κλπ. Πολλά εφέ επίσης θα λείπουν όπως τα έξτρα χρώματα ή διαφάνειες που τα πετύχαιναν με την μέθοδο του dithering (σε μια CRT με composite, το dithering γίνεται blend). Σε μία σύγχρονη οθόνη όμως δεν βλέπεις αυτά τα εφέ, βλέπεις απλά το dithering!

Οπότε δεν είναι θέμα νοσταλγίας ή γούστου αλλά θεμα αν τα βλέπεις σωστά ή λάθος. Ευτυχώς οι shaders του RetroArch και κάποια core options σε συγκεκριμένα cores μπορούν να φέρουν την εικόνα πολύ κοντά σε μια CRT, οποιουδήποτε μοντέλου.


Εγώ πρόσφατα απέκτησα μια philips 14 14pt1620 κ σκοπεύω να την έχω στο γραφείο μου για retro gaming με εξομοιωτές κ κυρίως nes snes n64 gamecube.
Θα με ενδιέφερε μέσα από δω να αποκτήσω άποψη σε ρύθμισεις προκειμένου να έχω αυθεντική απεικόνιση κ σωστό emulation.

Aν είσαι άνετα με την χρήση του RetroArch μπορώ να βοηθήσω, ειδικά στο N64 που είναι και το πιο δύσκολο.
 
Το retroarch το διαβάζω εδώ μέσα συνέχεια κ έχω καταλάβει ότι είναι κορυφή αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει καθόλου. Τι προσφέρει το retroarch?
Προσφέρει ένα ενιαίο περιβάλλον για τους emulators που έχουμε ή έχει τα καλύτερα shaders , emulation ? Δεν έχω πολύ καταλάβει, αλλά αν αξίζει να ασχοληθώ θα ασχοληθώ. Ε δεν θα είναι κ πυρηνική φυσική ...... ή μήπως είναι;

Πρόσφατα μου χάρισαν ένα orang pi one. Αξίζει να το χρησιμοποιήσω για emulation έως gamecube σε crt ηή δεν αξίζει; Δεν έχω καταλήξει στο hardware που θα χρησιμοποιηθεί ως emulation station.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το RetroArch ειναι όντως ενα ενιαίο περιβαλλον για ολους τους emulators (στο RetroArch ονομαζονται cores) με πολλα εξτρα options για ολους, oπως τους shaders και πολλά αλλα. Αν θες να ασχοληθείς με shaders ειναι πανω κατω μονόδρομος.

Μακριά απο Retropie. Δεν εχουν την δυναμη για καλο emulation ουτε για τους καλούς shaders.
 
Γενικα αν ρωτήσεις 100 ανθρωπους, θα παρεις και 100 διαφορετικές απαντησεις.
Αλλοι θελουν sharpness στην εικονα και να φενεται οσο πιο καθαρα γίνεται.
Αλλοι θέλουν scanlines, αλλοι το πιο πιστό χρωμα και αλλοι το πιο ομαλο scrolling.

Τα προβλήματα που εχουμε με τις LCD ειναι:
1) lag
2) ασυμβατες αναλυσεις / ακυρο upscaling
3) η γεωμετρία των παλιών παιχνιδιών ειναι φτιαγμένη για να διωρθώνουν τα προβλήματα των CRT, δηλαδή ορθογώνια αντι για τετραγωνα pixels.

Γιαυτο και εχει γινει χαμός με τα framemeister και OSSC, γιατι ο κόσμος θελει να παιζει στην 55αρα στο σαλόνι.

Απο την αλλη υπαρχουν και οι μουρλοι σαν και εμενα που μου αρεσει τοσο το PVM και η B&O MX μου, που πήρα DAC για το Analogue NT μου.
Αλλά παντα ειναι προτήμιση, δεν υπάρχει καποια μαθηματική φορμουλα που να λεει οτι το ενα ειναι αντικειμενικά καλυτερα απο το αλλο, αφου επιλυθούν τα οποια προβληματα ασυμβατότητας βεβαίως.

Τωρα ενα κλασσικο θεμα στις CRT ειναι η διαφορα των σημάτων, και η κοινότητα τεινει να συμφωνήσει οτι πανε καπως ετσι:
RF < Composite < SVIDEO < RGB


Για emulation υπαρχουν τοσοι πολλοι παράγοντες, τα video plugins, τα φιλτρα, οι drivers της GPU, που προσωπικα δεν ασχολούμαι καν.

ΥΓ τα retropie ειναι οντως ακομα πολύ αδυναμα.
 
Πρόσφατα μου χάρισαν ένα orang pi one. Αξίζει να το χρησιμοποιήσω για emulation έως gamecube σε crt ηή δεν αξίζει;

To Orange Pie One ειναι ελαχιστα πιο ισχυρο απο το Raspberry Pi 3 B+. Ειναι δηλαδη αρκετα παρωχημένο και δεν κανει για Gamecube. Ισως μεχρι PS1; Ας μας πει καποιος πιο σχετικος.

Μακριά απο Retropie. Δεν εχουν την δυναμη για καλο emulation ουτε για τους καλούς shaders.
ΥΓ τα retropie ειναι οντως ακομα πολύ αδυναμα.

Οταν λετε Retropie μηπως εννοειτε Raspberry Pi;
 
To Orange Pie One ειναι ελαχιστα πιο ισχυρο απο το Raspberry Pi 3 B+. Ειναι δηλαδη αρκετα παρωχημένο και δεν κανει για Gamecube. Ισως μεχρι PS1; Ας μας πει καποιος πιο σχετικος.
Για PS1 κάνει αλλά για N64 μόνο στα πιο ελαφριά παιχνίδια και μόνο με GlideN64/HLE. Αν θες κάτι πιο πιστό/LLE/Parallel κλπ, ούτε για αστείο.

Γενικά στα Pi δεν υπάρχει αυτό που λέμε accurate emulation γιατί σχεδόν όλοι οι emulators είναι performance based. Δηλαδή θα δεις SNES9x αλλά όχι Bsnes. Επίσης από MAME τρέχουν κάτι παλιές εκδόσεις του 2003 ή (στην καλύτερη) του 2010.
 
Είδα συγκριτικά bnes κ snes9x. Παρατήρησα διαφορα όσον αφορά τα χρώματα που στο bnes είναι πιο σκούρα. Από κει κ πέρα το άπειρο μάτι μου δεν διέκρινε τίποτε άλλο. Εγώ που σκοπεύω να έχω ως μόνιτορ μια crt 14αρα καταλαβαίνω ότι δεν έχει νόημα να ασχοληθώ με 4κ κ υπεραναλυσεις.
Θα έχει νόημα να προβάλω 720p? Κ πάλι νομίζω δεν θα μπορεί η crt να τα απεικονίσει. Αν κάνω λάθος διορθώσετε με. Διαβάζω πως το wii αξίζει για emulation σε crt. Αξίζει ή το pc είναι η καλύτερη λύση;
 
Δεν είναι μόνο η εικόνα, το πιο σημαντικό απο όλα είναι το refresh rate, στα Pal συστήματα οι περισσότερες οθόνες δεν μπορούν να παίξουν σε 50hz. Θες εξαιρετικά καλό μονιτορ,23 ιντσες με free sync και μεγάλη ανάλυση 1440+ για να πεις ότι κάπως η εικόνα είναι κοντά σε CRT. Μετά το SNES πχ παίζει 256χ224 αλλά σε CRT γινεται stretch δηλαδή φέξε μου και γλίστρησα. Οι οθόνες αυτές οι κλασικές χωρίς gsync και ανάλυση εως 1080p είναι βασικά για Office, ουτέ καν για PC gaming.
 
Κ γω δεν μπορώ να φανταστώ ποιος είναι ο αρτιότερος τρόπος να μεταφερθει η εικόνα της crt σε ένα ποστ. Έστω κ με μια καθαρή φωτογραφία κάτι παίρνουμε σαν γεύση.
Ε ναι οπως το λες εστω μια καθαρη φωτογραφια να εχουμε μια εικονα για τα crt γραφικα.Ουτε εγω ξερω αλλον τροπο.Μετα μονο αν περιγραφουμε μονο με λεξεις για καποιο ρετρο παιχνιδι πως ειναι τα γραφικα που βλεπουμε στην crt μας.

Εγώ πρόσφατα απέκτησα μια philips 14 14pt1620 κ σκοπεύω να την έχω στο γραφείο μου για retro gaming με εξομοιωτές κ κυρίως nes snes n64 gamecube.
Μια crt 14" δεν πιανει πολυ χωρο και για το γραφειο θα ειναι super.

Αν μιλαμε για πραγματικα crt γραφικα αυτα που δεν μπορουν να εξομοιωθουν ακομα στις μοντερνες τηλεορασεις ειναι τα ζωντανα χρωματα φωσφορου μιας καλης crt η μικρολεπτομερεια απο τις μπαρες φωσφορου που σχηματιζονται απο την μεταλικη μασκα aperture grille και shadow mask ο ακριβης σχηματισμος των γραφικων αναλογως τις ιντσες της crt τηλεορασης που επηρεαζουν τις scanlines και λοιπες μικρολεπτομερειες.Και η crt στα 2d παιχνιδια δεν εχει την παραμικρη θολουρα οσο γρηγορα και να πηγαινει η εικονα δεξια η αριστερα.

Η crt philips 14" που εχεις φαινεται πολυ καλη τηλεοραση και μαλλον πρεπει να υποστηριζει και 60hz σε ntsc σημα που ειναι super για τους emulators.Ειδικα με scart rgb η εικονα θα ειναι φοβερη.

Για τους emulators υπαρχουν μερικοι ανταπτορες που απλα συνδεεις την θυρα hdmi η vga του υπολογιστη σε rca η scart στην crt τηκεοραση και παιζεις αλλα η εικονα δεν ειναι οτι καλυτερο και χανει αρκετα και δεν ειναι rgb σημα.Aκομα και rca με rca σημα εχει διαφορα αν ειναι απο καρτα γραφικων η απο ανταπτορα hdmi to rca.Απο την καρτα γραφικων που εχω με svideo 7pin σε rca εχει καλυτερη ποιοτητα το rca απο τους ανταπτορες.Σε καμια περιπτωση ομως δεν φτανει το rgb σημα.

Πρόσφατα μου χάρισαν ένα orang pi one. Αξίζει να το χρησιμοποιήσω για emulation έως gamecube σε crt ηή δεν αξίζει; Δεν έχω καταλήξει στο hardware που θα χρησιμοποιηθεί ως emulation station.
Aν οχι για gamecupe για τα 2d παιχνιδια μια χαρα φαινεται παντως αν ξερει καποιος να το συνδεσει σε crt με rgb

Διαβάζω πως το wii αξίζει για emulation σε crt. Αξίζει ή το pc είναι η καλύτερη λύση;
Και το wii ειναι μια καλη λυση για τα 2d παιχνιδια.Αν τρεχουν ενταξει τα παιχνιδια στο mame μια χαρα θα ειναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Αν σκοπεύεις να συνδέσεις σε παλιά CRT τηλεόραση χαμηλής ανάλυσης τότε δεν ξέρω πως μπορείς να το κάνεις με σύγχρονο PC, το RetroArch έχει καποια options γι αυτό αλλά δεν ξερω αν πρέπει να έχεις κάποια συγκεκριμένη κάρτα γραφικών η λειτουργικό για να το πετύχεις. Αν πας σε CRT PC monitor δεν θα έχεις θέμα.

Οσον αφορά το SNES9x vs BSNES, η διαφορά έχει να κάνει με το emulation accuracy/compatibility. To BSNES είναι στην ουσία τέλειο, με 100% compatibility και ότι bugs υπήρχαν έχουν διορθωθεί, χωρίς να έχουν αναφερθεί άλλα εδώ και καιρό από όσο ξέρω. Το SNES9X εχει bugs σε διάφορα παιχνίδια αν ψάξεις τα compatibility lists αλλά και αυτό είναι σε πολύ καλό δρόμο.

Τώρα μιλάμε για SNES9x που είναι πολύ καλός emulator και OK, δεν χρειάζεσαι κάτι καλύτερο. Αλλά οταν μιλάμε για άλλα συστήματα, πχ, N64, στο Pi δεν θα μπορείς με τίποτα να έχεις καλό emulation. Απλά θα σου τρέχουν καλά κάποια παιχνίδια με λίγα bugs που μπορεί να τα καταλάβεις μπορεί και όχι. Στο Pi επίσης δεν θα μπορείς να κάνεις emulate το Saturn, καθόλου, καθώς το Mednafen/Beetle Saturn θέλει i5 τέταρτης γενιάς για να αποδώσει 100% χωρίς θέματα και ο SSF υπάρχει μόνο στα Windows. Οτι άλλο υπάρχει για Saturn (κάτι Yabause, Kronos, κλπ) είναι χάλια.

Ακόμα και στο θέμα shaders ένα Pi δεν θα μπορεί να αποδώσει καλά σε πολλούς γιατί χρησιμοποιούν την GPU και κάποιοι μπορεί να είναι πιο βαριοί από άλλους.

Σε PC θα μπορείς επίσης να κανεις emulate συστήματα και με standalone emulators (όχι RetroArch), πχ Sega Model 2, Model 3 και Naomi 2 τα οποία δεν έχουν emulators σε άλλες πλατφόρμες. Η αν θες και PS2 ακόμα που εκεί θες πολύ καλή CPU.

Με λίγα λόγια, αν θες καλό emulation και δυνατότητα να παίξεις με όλους τους shaders, θες PC. Για οτιδήποτε άλλο θα πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις. Και ναι, συμφωνώ πως μια freesync/gsync οθόνη είναι ότι πρέπει για το RetroArch μιας και θα την εκμεταλλεύεται για όλα τα παιχνίδια που έχουν περίεργα refresh rates όπως στο MAME.
 
Σημειωση, ο πιο accurate emulator θεωρειται ο Higan που ξεκίνησε σαν fork του bsnes.
 
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις.

Πριν λίγο σε ένα pc το οποίο έχω βάλει στην arcade cabinet μου , δοκίμασα dolphin k zelda ww. To pc είναι e8400 ram 2gb k gpu 6450 2gb.
To dolphinτο σεταρα σε antializing x2 vsync 1280 x 1024 k direct x11.
Έπαιζε μια χαρά κ μόνο για λίγο έφευγε από τα 30 fps.
Μια χαρά μου φάνηκε , βέβαια θα πρέπει να κάνω περισσότερες δοκιμές.
 
Σημειωση, ο πιο accurate emulator θεωρειται ο Higan που ξεκίνησε σαν fork του bsnes.
Bασικά και οι δύο emulators τα ίδια είναι όσον αφορά το accuracy. Ο τελευταίος BSNES μπορει να γίνει Higan αν απενεργοποιήσεις όλα τα performance options, ενώ ειναι πιο ελαφρύς και έχει και πολλα options που δεν τα έχει ο Higan. Noμιζω σε κάποια φάση απλά παράτησε τον Higan και έπιασε πάλι τον BSNES (αλλα πλέον τα παράτησε όλα).

To pc είναι e8400 ram 2gb k gpu 6450 2gb.
To dolphinτο σεταρα σε antializing x2 vsync 1280 x 1024 k direct x11.
Έπαιζε μια χαρά κ μόνο για λίγο έφευγε από τα 30 fps.
Μια χαρά μου φάνηκε , βέβαια θα πρέπει να κάνω περισσότερες δοκιμές.
Αν και ισχυρότερο από Pi, το PC αυτό είναι οριακό. Δεν ξέρω αν θα σηκώνει N64 Mupen core με parallel plugins. Αλλα ΟΚ, είσαι πολύ καλύτερα από RetroPie, Wii, Pandora και ένα σωρό άλλα.
 
Θα το δοκιμάσω το mupen n64 k to psrallel που λες τα οποία μου είναι παντελώς άγνωστα όπως κ πολλές ορολογίες που αναφέρονται στα ποστ σας , αλλά δεν πειράζει θα διαβάσω κ θα περάσω την τάξη :)
Άρα για να δοκιμάσω Ν64 να κατεβάσω emulatotor που τον λένε mupen κ plugins parallel. Θα βάλω για δοκιμή το ocarina of time το οποίο εδώ κ μια δεκαπενταετια θελω να παίξω στα σοβαρα αλλά ποτέ δεν τα κατάφερα.
 
Το Wii δεν εχει 240p emulator για Amiga, κατα τα άλλα αν θελει καποιος μονο κονσολες ειναι μια χαρα (και Spectrum-C64 εχει).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα