Τέσσερις ταινίες του Κλέαρχου Κονιτσιώτη

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
επέλεξα την ταινια "Εκεινο το καλοκαιρι", αγαπημενο τραγουδι και για μένα το "Σαν με κοιτας"...
 
'Ολα τα κοριτσακια η μαλλον τα περισσοτερα επιλέξαμε ''εκεινο το καλοκαίρι'' και μάλλον ξερουμε τους λόγους, είναι ισως το πιο ρομαντικό από τα αλλα και όπως εχω ξαναπει η ναθαναηλ δένει με τον κομνηνο απολυτα :)

τραγουδαρα του μητσια στο αγκίστρι, οποτε τ'ακούω ανατριχιαζω
 
αριαδνη είπε:
και όπως εχω ξαναπει η ναθαναηλ δένει με τον κομνηνο απολυτα :)
Nαι, αλλά το χαστούκι που τρώει από τον Αντωνόπουλο στην "Αναζήτηση", ανεπανάληπτο! :supergrin:
 
αριαδνη είπε:
'Ολα τα κοριτσακια η μαλλον τα περισσοτερα επιλέξαμε ''εκεινο το καλοκαίρι'' και μάλλον ξερουμε τους λόγους, είναι ισως το πιο ρομαντικό από τα αλλα και όπως εχω ξαναπει η ναθαναηλ δένει με τον κομνηνο απολυτα.
Η ταινια Εκεινο το καλοκαιρι ειναι αυτη που μου αρεσει λιγοτερο απο τις τεσσερις.

Η ιστορια δεν ειναι και πολυ του γουστου μου. Τη θεωρω μαλλον βαρετη. Οι αλλες τρεις ταινιες εχουν περισσοτερο μυστηριο και δραση, ενω αυτη ειναι μονο ρομαντισμος κι εγω αυτο το στοιχειο δεν το εχω σε πολυ μεγαλη υποληψη.
 
Πωπωω τι θρεντ ξυπνήσατε και με φέρατε και από εδώ. Είναι σαν να ρωτάς κάποιον ποιο από τα παιδιά σου αγαπάς περισσότερο.

Ψήφισα 'Εκείνο το καλοκαίρι' για προσωπικούς λόγους, αλλά γιατί λείπουν τα Κορίτσια στον Ήλιο;;
 
PT8 είπε:
....αλλά γιατί λείπουν τα Κορίτσια στον Ήλιο;;
Γιατι το σεναριο της ταινιας Κοριτσια στον ηλιο, ανηκει στον Ιακωβο Καμπανελλη.

Διαβασε τι γραφω στο αρχικο ποστ και θα καταλαβεις τι κοινο υπαρχει σε αυτες τις τεσσερις ταινιες που τις κανει να ξεχωριζουν απο τις υπολοιπες του Κλεαρχου Κονιτσιωτη.
 
Αλλη μια παρατηρηση: ενώ εχουν εντονο ερωτισμο οι τρεις τουλάχιστον ταινιες πλην του ΄΄εκεινο το καλοκαίρι'' αυτος κρατιεται παντα σε ένα επίπεδο και δεν γινονται ποτε φθηνιαρικες αισθησιακες ταινιες και σοφτ πορνο/ ΑΥΤΟ θελει ΤΕΧΝΗ
 
Ωραίο θέμα Bambi, παρά τις διαφορετικές απόψεις που μπορεί να έχουμε πάνω σ' αυτό.

bambinella 100 είπε:
Ειναι ολες εγχρωμες, φωτεινες, κοσμοπολιτικες, και ειναι απο μονες τους μια ζωντανη διαφημιση για την Ελλαδα
Πιστεύω ότι η Ελλάδα είναι κάτι παραπάνω από "λίγο σαμπάνια, λίγο θάλασσα και τ' αγόρια μου".

Οι ταινίες, όπως είπες, είναι κοσμοπολίτικες.

Θα μπορούσαν με τα ίδια ακριβώς σενάρια να έχουν γυριστεί στη γαλλική Ριβιέρα ή στη Μαγιόρκα.

Ούτε καν οι πρωταγωνιστές δεν είναι Έλληνες στο "Αγκίστρι"...

bambinella 100 είπε:
Απο τις ταινιες αυτες, υπαρχει καποια που ξεχωριζετε;
Η Αναζήτηση θα προτιμούσα να είναι πιο εσωτερικής φύσεως και όχι "του τιτιού μας ο χαβάς".

Έχει και μερικές σκηνές, όπως αυτή με τον μπάτλερ να τσαλαβουτάει στα νερά για να σερβίρει τον Αντωνόπουλο... Τί να πω...

Ο Πρέκας ήταν πάντα υπερβολικός στα όρια της αυτοπαρωδίας. Η Τσοπέη ποτέ δεν υπήρξε ηθοποιός.

Μπράβο στον Τσιβιλίκα που κατάφερε να χαρίσει αποχρώσεις στον χαρακτήρα του "οικογενειακού φίλου".

Σ' "Εκείνο το Καλοκαίρι", βλέπουμε ένα ζευγάρι να ζει μια ζωή βγαλμένη από διαφήμιση.

Ειλικρινά δεν κατάλαβα τα "προβλήματά" τους ως προβλήματα.

Ωστόσο, υπήρχε αληθινή αγάπη ανάμεσά τους. Και το φινάλε, αν και προβλέψιμο, με είχε συγκινήσει.

Ένα πολύ όμορφο ζευγάρι και μια ταινία που δεν εκχυδαΐζει αυτήν την ομορφιά (σε αντίθεση με την "Αναζήτηση").

Το "Αγκίστρι" αναδίδει μία έντονη αίσθηση κυνισμού και παρακμής.

Μ' αρέσει, όμως, το φινάλε όπου καθένας λαμβάνει δίκαιη μισθαποδοσία για τη ματαιοδοξία και την ύβρη του.

Θα ήθελα πολύ να δω ένα remake όπου ο Μαράς θα ήταν καναλάρχης και η σύζυγος παρουσιάστρια δελτίου ειδήσεων...

Να είσαι καλά!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
  • Like
Reactions: PT8
ναι οντως ο υπηρέτης τσαλαβουταγε στα νερα, οι αλλοι λουομενοι δεν ελεγαν κατι :o δεν υπήρχε και φεις τοτε ειδάλλως θα εβγαινε σε όλα τα σοσιαλ μιντια/ ειχε παει και κομμωτης στην παραλια και τον κουρευε; δεν θυμαμαι αυτην την στιγμη αλλα ενταξει μετα στο τελος που γνωριζει την ελενα αλλαζει
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
αριαδνη είπε:
αλλα ενταξει μετα στο τελος που γνωριζει την ελενα αλλαζει
Τί έκανε, καλή μου Αριάδνη, απλώς γύρισε το διακόπτη και άλλαξε χαρακτήρα;

Πώς το λέγανε οι Πυξ Λαξ;

Σαν έχεις δει πολλές στεριές, καμμία δεν σ' αράζει...
 
Αισυμνήτης είπε:
Τί έκανε, καλή μου Αριάδνη, απλώς γύρισε το διακόπτη και άλλαξε χαρακτήρα;
Πώς το λέγανε οι Πυξ Λαξ;

Σαν έχεις δει πολλές στεριές, καμμία δεν σ' αράζει...
μια γυναικα μπορει, την ζωη σου ν'αλλαξει μπορει :)
 
Αναζήτησις...Γιατί μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός Αντωνόπουλου-Ναθαναήλ και το σενάριο είναι κάπως διαφορετικό από την κλασική ερωτική ιστορία. Σαν δεύτερη θα επέλεγα το "Ψυχή και Σάρκα" για τα πολύ ωραία τραγούδια με την ερμηνεία της Γαλάνη.
 
κτυπησα την "αναζητησις" αλλα θα μπορουσα και το "ψυχη και σαρκα" και το "εκεινο το καλοκαιρι"

θα μου επιτρεψει η θεματογραφος να πω οτι το "αγκιστρι" δεν εχω αλλο κοινο περα απο οτι ειναι και σεναριογραφος ο κονιτσιωτης
 
Διαβαστε παρακαλω το παρακατω αρθρο, τοτε όταν έβλεπες μια από τις τεσσερις ταινιες νοουνταν οτι εβλεπες πορνο , φυσικα καμία σχέση κατι που θυμαμαι και γω πολυ καλα σαν παιδακι ηταν σαν το "πορνο" σε πολλά εισαγωγικά της εποχής/ απο ολες τις ταινιες το ζευγαρι που θα μου μεινει θα ειναι αυτο της Ηρους και του Νικ λόγω της εξωτικής, ξανθιας ομορφιάς τους και μάλλον γιατι ταιριαζαν με το ελληνικο καλοκαιρι! Φυσικα σε ολους εχει μεινει η μελαχροινη ομορφια της Ναθαναηλ αλλα νομιζω πως διπλα στην Μπάρμπαρα Μπουσε δυσκολα "γραφει" μια γυναικα και η Σοφια Ρουμπου ομορφουλα αλλα ειπαμε Μπουσε ηταν αυτη απαστραπτουσα και καλοκαιρινη σφοδρα

η συνομωσια στην Μεσογειο με τον Λακη Κομνηνο δεν θα μπορουσε να μπει σε αυτην την κατηγορια; θα ηθελα να μιλησουμε για αυτην την ταινια διοτι εχει πολύ από το άρωμα της κοσμοπολίτικης εποχης καθως και ξενους ηθοποιους που ντουμπλάρωνται

http://cosmopoliti.com/έχει-τσόντα-το-βράδυ/

πηγη: cosmopoliti
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φυσικα και δεν θα μπορουσε να μπει η Συνομωσια στη Μεσογειο στην κατηγορια των ταινιων του Κλεαρχου Κονιτσιωτη, Αριαδνη, για τον απλο λογο οτι ο Κονιτσιωτης δεν εχει καμια σχεση με αυτη την ταινια.

Οσον αφορα τις τολμηρες σκηνες των τεσσαρων ταινιων, φανταζουν παιδιαστικες μπροστα σ' αυτα που δειχνει σημερα η τηλεοραση καθε μερα απο νωρις το πρωι με τη δροσουλα.
 
Θα έβαζα το χερι μου στην φωτια πως η ταινια ειχε υπογραφη Κονιτσιωτη, τόσο στο πνεύμα ειναι των τεσσαρων  ταινιων, κοσμοπολιτικη με ξενους ηθοποιους και ωραια μέρη καθως εχει και αστυνομικη υπόθεση, εχω καιρο να την δω , θλεω να την φρεσκάρω.

Η Βαλσαμη θα έκανε τον ρόλο της Ντεμπορα Ριντ στο "ψυχη και σάρκα" αλλα δεν της τον εδωσαν τελικά λογω εγκυμοσύνης αλλα η Βαλσαμη ηταν πάντα πολυ γλυκεια, δεν θα μπορουσε να κάνει τοσο ευκολα μια γυναικα που δεν εχει αρχες και όλα τα θεωρει δικά της, θαρρω, οποτε καλύτερη η Ριντ στον ρόλο δεν το συζητω
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν ητανε για ρολους μοιραιας γυναικας η Βαλσαμη. Εκαστος εφ' ω εταχθη, οπως ελεγαν οι αρχαιοι μας προγονοι.
 
Οντως ακυρη ως υποψηφια, την συζυγο ναι ανετα θα μπορουσε/ Θα ψηφιζα σιγουρα το αγκιστρι αν το τελος δεν ηταν τοσο ασαφες βρε παιδι μου δηλ. σε αφηνει λιγο φλου..

Δινεις την δικη σου ερμηνεια εννοειται αλλα θελω να δω την ερμηνεια και την συνεχεια που δινει ο ιδιος ο δημιουργος, δικη του η ταινια ας δωσει ξεκαθαρα και το τελος, δεν ειναι δικη μας να την φανταζομαστε οπως εμεις θελουμε ετσι ψηφισα το" εκεινο το καλοκαιρι"
 
Την περασμένη εβδομάδα, προβλήθηκε στο COSMOTE CINEMA 3 σε ψηφιακή κόπια, η αγγλική κόπια της ταινίας (με τίτλο THE HOOK).
 
Πίσω
Μπλουζα