O Aλεξανδράκης ήταν αριστερός και ήθελε να κάνει μια ρεαλιστική ταινία για τις συνθήκες που επικρατούσαν εκείνη την εποχή στα "κατώτερα" στρώματα. Αυτό ενόχλησε το δεξιό κατεστημένο με αποτέλεσμα η ταινία να καθυστερήσει να προβληθεί και όταν αυτό έγινε, προβλήθηκε πετσοκομμένη από τη λογοκρισία. Αυτό είχε ενοχλήσει πολύ τον ίδιο τον Αλεξανδράκη.Wally είπε:Γιατι το Συνοικια το Ονειρο κατατασσεται στις αριστερες ταινιες?
Aυτη την ταινια προσωπικα την κατατασσω στις κεντρωες γιατι χτυπαει και τις δυο πλευρες.prisma είπε:Πάντως μια ταινία με σαφή πολιτικά μηνύματα είναι και το "Ξύπνα Βασίλη" (1969) με τον Αλεξανδράκη να κάνει τον αριστερό που έρχεται σε συνεχή κόντρα με τον δεξιό Κωνσταντίνου. Στο τέλος βέβαια τα πράγματα αλλάζουν κάπως....
Σωστά. Γι'αυτό έγραψα για "πολιτικά μηνύματα" γενικώς. Χαρακτηριστικό είναι βέβαια και σε ποια εποχή προβλήθηκε η ταινία (1969) γι'αυτό νομίζω αξίζει μια αναφορά.bambinella 100 είπε:Aυτη την ταινια προσωπικα την κατατασσω στις κεντρωες γιατι χτυπαει και τις δυο πλευρες.Και το δεξιο συστημα της δεκαετιας του '60 και τους αριστερους που αφηνουν στην ακρη την ιδεολογια τους μολις βολευτουν.
Ενδιαφερουσα αποψη!!!ΦΖΠ1 είπε:Δεξιά "Happy day"
Μακαρι να μπορουσα να σε βοηθησω εγω σ' αυτο, atanasio, αλλα πανε τοσα χρονια απο τη μια και μοναδικη φορα που ειδα την ταινια, που ελαχιστα πραγματα θυμαμαι απ' αυτην. Το μονο που θυμαμαι καλα ειναι οτι μου αφησε την αισθηση αριστερης και με τη βουλα. Αλλωστε, Παντελης Βουλγαρης ειναι αυτος.atanasio είπε:ΦΖΠ1, συγγνώμη για τη χαλαρή μου μνήμη, αλλά ποιος ήταν ο ρόλος της Φρειδερίκης στο ''Χάππυ νταίη'';
Κι εμένα όλα τα ίδια μου έμοιαζαν και πριν και μετά την επταετία, ήταν ένας σκηνοθέτης που συνεχώς επαναλάμβανε τα ίδια πράγματα, με άλλο περιτύλιγμα και στις ταινίες αλλά και στις σειρές που έκανε.atanasio είπε:Όσο για τα μιούζικαλ του Δαλιανίδη, διαφωνώ τελείως με τη ρετσινιά της χουντικής προπαγάνδας -το ίδιο στυλ είχε στις μουσικοχορευτικές ταινίες του και πριν και μετά τη χούντα.