Τα παιδικά χρόνια των σταρ

Πόσο απίστευτο φαίνεται με τα σημερινά δεδομένα να γράφει ένας καλλιτέχνης σε ένα έντυπο την ακριβή διεύθυνση του σπιτιού του!!!! (Έκτορος 8 Κυψέλη, πανζουρλισμός να υποθέσω από θαυμάστριες έξω από το σπίτι του μετά τη δημοσίευση του τεύχους?)
 
Η Λιζέτα Νικολάου παραμένει και σήμερα μια πολύ πολύ όμορφη γυναίκα. Βίντεο από το 2019

Να αναφέρω επίσης ότι υπήρξε για πολλά χρόνια παντρεμένη με τον Γιώργο Λιάνη
 
Εγώ έχω μια απορία: Στην (τότε) Ροδεσία τα μιστά πέφτανε σε δραχμές?

Δεν ήξερα ότι ο Ρ.Ο. χρησιμοποιούσε μόνο το μικρό του όνομα. Πάντα Ρόμπερτ Ουίλλιαμς τον θυμάμαι. Βέβαια δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα το είδος της μουσικής του όταν έγινε γνωστός κι άρχισαν τα μητρικά περιοδικά να ασχολούνται με αυτόν, οπότε δεν παρακολουθούσα τι έκανε.
 
Τα 60 κιλά κατάφερνε να τα φτάσει με όλη αυτή τη μαλλούρα και με το χοντοψηλοτάκουνα αντρικά παπούτσια που ήταν της μόδας τότε.

Από ξένες γλώσσες πρέπει να ήξερε Λατινικά, αφού πέρασε Ιατρική. Τσάτρα πάτρα, ίσως, αλλά θα ήξερε. Κι αυτοί που λένε ότι ξέρουν Αγγλικά δεν έχουν απαραίτητα πάρει το Προφίσιενσυ.

Μ' αρέσει που όλοι του λέγανε να γίνει "καλλιτέχνης". Τι είδους δεν είχε σημασία. Τραγουδιστής, ηθοποιός, ζωγράφος, γλύπτης... άλλωστε ο βασικός λόγος που κατάλαβε ότι θα γίνει καλλιτέχνης ήταν ότι ήταν γκομενιάρης.

Ένα τραγούδι της Μπελίντα, όχι της Μπελίντας ρε! Το "Μπελίντα" δεν ήταν μικρό όνομα αλλά επωνυμο (καλλιτεχνικό, υποθέτω). Καίτη το μικρό.

Ακόμη στο Παλιό Φάληρο μένει ο Κατσαρός, τον έχω δει αρκετές φορές στην Αχιλλέως.

Άλα του και product placement, το όνομα του νηπιαγωγείου που πήγαινε το Βαρθακουράκι...

Το 1978 κι έλεγε "Τώρα πια ζω με τα παλιά"?
 
Ποσο ειναι; 1,75; :ghostface:
Tον ειχα δει γυρω στο 2000 σε μια καφετερια στη Γλυφαδα να εισερχεται μετα της συζυγου και δεν ειναι ουτε 1,65. Γιατι τοσο ψεμα;
Καλυτερα εκει που λεει ΥΨΟΣ να το αφηνε κενο οπως και το ετος γεννησεως.
 
Ο Πάριος ως Παναθηναικός τραγούδησε "Περαία μου, Περαία μου με το Σαρωνικό σου που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου";; Εύγε Γιάννη! :bow:
 
Άλλος άνθρωπος μιλάμε είναι ο Πολυχρονιάδης χωρίς μούσι! Πάντως 2 χρόνια μετά το δημοσίευμα της Μανίνας έμελλε να γνωρίσει πολύ μεγάλη επιτυχία και να κερδίσει το 1ο βραβείο στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με το φοβερό κομμάτι "Αν ξανακατεβείς Χριστέ στη γη μας". Από τις πιο ιδιαίτερες φωνές που πέρασαν ποτέ από την Ελλάδα ο Πολυχρονιάδης. Ίσως εάν είχε κινηθεί σε jazz & soul μονοπάτια να ήταν ακόμα "στις επάλξεις". Η φωνή του ταίριαζε γάντι για αυτά τα είδη!
Edit: Πιστεύω επίσης πως θα ήταν καλός και σε μιούζικαλ
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μπραβο στο Γιαννακη. Εξυπνη κινηση να τραγουδησει τραγουδι ενος μελους της επιτροπης. Του Θεοδωρακη, εν προκειμενω.
Κι ετσι απο το Μεταξουργειο και το Περιστερι, τσουπ!....βρεθηκε στην Εκαλη.
 
Ασθενή μνήμη είχε ο Γ. Π. Δούλευε μπογιατζής και πίστευε ότι τραγουδούσε καλύτερα από μερικούς τραγουδιστές της εποχής, και μας αναφέρει Μοσχολιού, Τζανετή, Περπινιάδη, Ζαγοραίο. Και μετά πήγε κάμποσες φορές στην Κολούμπια και τον διώξανε, και μετά τον άκουσε ο Θεοδωράκης και τον πήρε για τη Γειτονιά των Αγγέλων το 1963. Μα η Μοσχολιού πρωτοτραγούδησε το 1962 και ήταν πρακτικά άγνωστη ως το 1964.
Μπραβο στο Γιαννακη. Εξυπνη κινηση να τραγουδησει τραγουδι ενος μελους της επιτροπης. Του Θεοδωρακη, εν προκειμενω.
Και "το περίεργο ήταν" ότι οι 49 που λέγανε Καζαντζίδη και Αγγελόπουλο και γενικά τα σουξέ της εποχής κόπηκαν και μόνο αυτός πέρασε. Ούτε πέρασε καν από το μυαλό του ότι η επιλογή συνθέτη ΙΙΙΙΣΩΣ να είχε κάτι να κάνει με το γεγονός.

Απ' ό,τι θυμάμαι τον πρώτο ελληνικό χρυσο δίσκο τον είχε πάρει "Το γκρίζο γατί" με την Α.Β. Μπορεί "Ο Δρόμος" να ήταν το πρώτο LP που έγινε χρυσό.

Σιγά μην κοτζάμ Ασλανίδης έβαζε τις ιπποδρομίες εκείνες τις ημέρες για να εκδικηθεί τον Πουλόπουλο που δεν ήταν χουντικός. Και γιατί ειδικά το δικό του μαγαζί θα υπέφερε από αυτό και από τις βροχές? Και ακόμη κι αν μόνο η Αθηναία είχε πρόβλημα, πού ξέρει ότι ο Ασλανίδης ήθελε να εκδικηθεί ειδικά αυτόν και όχι την Κουμιώτη ή τον επιχειρηματία της Αθηναίας?

Η όλη υπόθεση του βραβείου που θα έπαιρνε στην Ολυμπιάδα είναι αστεία. Για να προσελκύσουν τραγουδιστές τους έστελναν βραβεία ΜΕΤΑ τον διαγωνισμό? Και ενώ ήδη είχε πάρει το 2ο βραβείο πήγαν και του είπαν "Φερ' το πίσω ρε" και το ΕΣΤΕΙΛΑΝ στην Αγγλίδα?

Είναι χαρακτηριστικό ότι 3 από τους 4 σημαντικότερους καλλιτεχνικά δίσκους του (ο 4ος ήταν "Ο Δρόμος") τους αναφέρει τελείως παρενθετικά και απλώς για να πει ότι αυτοί του δημιούργησαν προβλήματα. Χώρια που έτσι που το γράφει μοιάζει και οι τρεις δίσκοι να ήταν ο Αιμιλιάνο [sic] (χε χε) Ζαμπάτα [sic] και ήταν συλλογικά του Μπάμπλο [sic] Νερούντα [sic], του Λόρκα και του Ρίτσου και η μουσική του Μαμαγκάκη.

Έχουμε και λέμε. Ο πρώτος δίσκος (χρονολογικά) ήταν το 1969 και η μουσική ήταν του Γιάννη Γλέζου. Ο Μαμαγκάκης είχε κάνει μόνο την ενορχήστρωση. Ο δίσκος ήταν πολύ ωραίος και είχε γίνει μεγάλη επιτυχία.

1646239822077.png

Ο δεύτερος ήταν ο Εμιλιάνο Ζαπάτα, πάλι του Γλέζου, με ενορχήστρωση του Μαμαγκάκη, το 1971. Πιο δύσκολος από τα τραγούδια του Λόρκα, έγινε μεν επιτυχία αλλά μικρότερη.
1646240109790.png

και ο τρίτος είναι ο μόνο του οποίου είχε γράψει τη μουσική ο Μαμαγκάκης, και έκανε πάταγο όταν κυκλοφόρησε το 1972. Ρίτσος μεσούσης της χούντας ήταν αυτός, έστω κι αν δεν ήταν πολιτικά τα τραγούδια.

1646240305490.png

Σχεδόν τίποτε σωστό δεν έγραψε ο αμνήμων Γιάννης.
 
Δεν σου αρεσει το ποδοσφαιρο, κυρια Κυραστα; ;)

Συγγνωμη, αλλα το τυροπιταδικο απ' οπου αγορασε τις τυροπιτες η μαμα, που επεφτε; Στην Αυστραλια;

Οτι ολοι κρατουσαν την κοιλια τους απ' τα γελια οταν αρχισε να τραγουδαει και να χορευει, το λεει για καλο;

Πηρε 11 στα μαθηματικα και της κακοφανηκε; Τι να πως εγω που ο καλυτερος βαθμος μου σ' αυτο το μαθημα ηταν το 2;

Το τραγουδι του Ρομπερτ Ουιλιαμς στο Φεστιβαλ γιατι λεγοταν Ελπιδα ενω κανονικα θα επρεπε να λεγεται Μπεσυ;
 

Κατά πως φαίνεται η Ρούλα Χριστοπούλου-Κυράστα σήμερα εργάζεται ως ψυχολόγος και σύμβουλος ψυχικής υγείας γενικότερα
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα