Chris27
RetroN00b
- Joined
- 25 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 874
- Αντιδράσεις
- 1.082
Μεγαλος πλουτος πληροφοριων, Ευχαριστουμε Αρμαγεδων.
Χωρις να θελω να φανω πυκροχωλος, δεν θεορω ολες τους αξιοπιστες. Εννοω τον πρωτο πληροφοριοδωτη, ξερουμε ποιος ειναι? Εχει γινει και καποια λαθος μεταφραση π..χ. τηλεγραφος, τηλεγραφητες. half ahead = προσω ημιταχως δλδ με το 50% της δυναμης των μηχανων.
Ακομα και με 50% αξιοπιστια αυτων των πληροφοριων, διακρινω πολλους και σοβαρους λαθος χειρισμους απο το πληρωμα. Πανικος? Αγνοια? Κακη συνεννοηση μεταξυ τους? Ολα μαζυ?
Αρχικα δεν καταλαβαινω πως σε καινουργιο πλοιο κολησαν τα βαρουλκα καθελκυσης σωσιβιων λεμβων, φρεσκολαδωμενα, φρεσκογρασσαρισμενα, καινουργια συρματοσχοινα.
Μετα γιατι κατεβηκαν οι βαρκες χωρις ναναι γεματες. Παντα στις βαρκες εκτος των επιβατων επιβαινει κι ενας απο το πληρωμα, Ανθυποπλοιαρχος η Δοκιμος η εστω Ναυτης, ο οποιος γνωριζει οτι αρχικα πρεπει να απομακρυνθει κανα δυο μιλλια, ωστε να μην κυνδινευση η βαρκα απο την δυνη που θα δημιουργιθει απο την βυθιση του σκαφους και να επιστρεψει μετα για περισυλλογη επιζωντων.
Δεν καταλαβαινω, πως γινεται 10 ματια που δουλεια τους ειναι να κοιτανε τριγυρω να ειδαν το βουνο τελευταια στιγμη. Εστω και με ενα ζευγαρι κυαλια.
Ο καπετανιος τι το ηθελε το half ahead, μετα? Για να αυξησει την ταχυτητα εισροης θαλασσας στα στεγανα?
Το πληρωμα αντι να φραζει την διαφυγη ( μαλλον του προλαιταριατου της Γ θεσης) θα επρεπε να βοηθα να κατεβουν οι βαρκες να μπουν μεσα οι επιβατες και να πεσουν σχεδιες στην θαλασσα ( εκτος των σωσιβιων λεμβων υπαρχουν και σχεδιες) σαν μεγαλα σωσιβια με δυχτι απο ημαντες, ελαφρο υλικο μηδαμινο κοστος κατασκευης.
Σε τετοιες καταστασεις η δουλεια του αξιωματικου ειναι να παρει σωστες αποφασεις. Τι θα πει δλδ η οποια Κα Τσιμπουκοπουλου (τυχαιο ονομα) απαιτει να μπει και η καμαριερα η το σκυλακι στην βαρκα? Την αρπαζεις της δινεις και 2 χαστουκια να ηρεμησει, την πετας στην βαρκα και στον επομενο. Εκεινη την στιγμη σημασια εχει να σωσεις την ζωη της, οχι την αξιοπρεπεια της. Προσωπικα θα πεταγα στην βαρκα πρωτα το σκυλακι, αν υπηρχε και μετα την Κα Τσι.
Με δυομιση ωρες που χειαστηκαν για να βυθιστει το πλοιο θα μπορουσαν να ειχαν σωθει πολλοι περισσοτεροι, κατα την γνωμη μου.
Οπως λεει και η σοφη παροιμια "ο καλος ο καπετανιος στην φουρτουνα φαινεται" στην μπουνατσα το παει και ο αυτοματος πιλοτος
Χωρις να θελω να φανω πυκροχωλος, δεν θεορω ολες τους αξιοπιστες. Εννοω τον πρωτο πληροφοριοδωτη, ξερουμε ποιος ειναι? Εχει γινει και καποια λαθος μεταφραση π..χ. τηλεγραφος, τηλεγραφητες. half ahead = προσω ημιταχως δλδ με το 50% της δυναμης των μηχανων.
Ακομα και με 50% αξιοπιστια αυτων των πληροφοριων, διακρινω πολλους και σοβαρους λαθος χειρισμους απο το πληρωμα. Πανικος? Αγνοια? Κακη συνεννοηση μεταξυ τους? Ολα μαζυ?
Αρχικα δεν καταλαβαινω πως σε καινουργιο πλοιο κολησαν τα βαρουλκα καθελκυσης σωσιβιων λεμβων, φρεσκολαδωμενα, φρεσκογρασσαρισμενα, καινουργια συρματοσχοινα.
Μετα γιατι κατεβηκαν οι βαρκες χωρις ναναι γεματες. Παντα στις βαρκες εκτος των επιβατων επιβαινει κι ενας απο το πληρωμα, Ανθυποπλοιαρχος η Δοκιμος η εστω Ναυτης, ο οποιος γνωριζει οτι αρχικα πρεπει να απομακρυνθει κανα δυο μιλλια, ωστε να μην κυνδινευση η βαρκα απο την δυνη που θα δημιουργιθει απο την βυθιση του σκαφους και να επιστρεψει μετα για περισυλλογη επιζωντων.
Δεν καταλαβαινω, πως γινεται 10 ματια που δουλεια τους ειναι να κοιτανε τριγυρω να ειδαν το βουνο τελευταια στιγμη. Εστω και με ενα ζευγαρι κυαλια.
Ο καπετανιος τι το ηθελε το half ahead, μετα? Για να αυξησει την ταχυτητα εισροης θαλασσας στα στεγανα?
Το πληρωμα αντι να φραζει την διαφυγη ( μαλλον του προλαιταριατου της Γ θεσης) θα επρεπε να βοηθα να κατεβουν οι βαρκες να μπουν μεσα οι επιβατες και να πεσουν σχεδιες στην θαλασσα ( εκτος των σωσιβιων λεμβων υπαρχουν και σχεδιες) σαν μεγαλα σωσιβια με δυχτι απο ημαντες, ελαφρο υλικο μηδαμινο κοστος κατασκευης.
Σε τετοιες καταστασεις η δουλεια του αξιωματικου ειναι να παρει σωστες αποφασεις. Τι θα πει δλδ η οποια Κα Τσιμπουκοπουλου (τυχαιο ονομα) απαιτει να μπει και η καμαριερα η το σκυλακι στην βαρκα? Την αρπαζεις της δινεις και 2 χαστουκια να ηρεμησει, την πετας στην βαρκα και στον επομενο. Εκεινη την στιγμη σημασια εχει να σωσεις την ζωη της, οχι την αξιοπρεπεια της. Προσωπικα θα πεταγα στην βαρκα πρωτα το σκυλακι, αν υπηρχε και μετα την Κα Τσι.
Με δυομιση ωρες που χειαστηκαν για να βυθιστει το πλοιο θα μπορουσαν να ειχαν σωθει πολλοι περισσοτεροι, κατα την γνωμη μου.
Οπως λεει και η σοφη παροιμια "ο καλος ο καπετανιος στην φουρτουνα φαινεται" στην μπουνατσα το παει και ο αυτοματος πιλοτος