Τιτανικός

ναι και να προσθέσω ότι οι σχολές εμπορικού ναυτικού απ' τις οποίες βγαίνουν δόκιμοι μηχανικοί και πλοίαρχοι είναι επιπέδου ΤΕΙ, φοιτούν αρκετές γυναίκες αλλά όχι μηχανικοί μιας και είναι σκληρή χειρωνακτική δουλειά με τις τεράστιες ντίζελ κλπ. και όχι αξιωματικοί σε ποντοπόρα πλοία για να μην υπάρχει σεξουαλικός ανταγωνισμός με τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος. επίσης στα πλοία εδώ (ποστάλια) δεν ξέρω αν υπάρχουν και στα ποντοπόρα υπάρχουν ηλεκτρολόγοι, λογιστές, αρχικαμαρώτοι, ξυλουργοί κλπ. βέβαια λοστρόμοι ναύτες κλπ.
 
Άσχετο αλλά ποτέ μου δεν κατάλαβα τι κάνει ο λοστρόμος.
 
Είναι ο επιβλέπων-ανώτερος του κατώτερου πληρώματος. Γενικών καθηκόντων.
 
Στην εποχη μου, οι Δημοσιες σχολες εμπορικου ναυτικου ηταν ακαδημιες 2ετους φοιτησης για καπετανιους ασυρματιστες και 3ετους για μηχανικους (περισσοτερη υλη και τεχνικη καταρτηση)
Ειπαμε! Αν θελει ο Θεος να σε καταραστει θα σε κανει ναυτικο και μηχανικο.. Με την αποφοιτηση χρειαζονταν 18 μηνες θαλασσια υπηρεσια για να αποκτησει καποιος διπλωμα καπετανιου η μηχανικου Γ ταξης. Σημερα οι σχολες αυτες ειναι ΤΕΙ. Τα 2 πρωτα χρονια απαιτειται 6 μηνες σχολειο, 6 μηνες πλοιο, (σαντουιτς κοουρσες) Τα επομενα 2 χρονια μονο σχολειο και με τηυν αποφοιτηση περνουν περνουν διπλωμα Γ
καπετανιου/μηχανικου.
Κοπελες, στην καριερα μου σε ποντοπορα (φορτηγα/τανκερ) συνταντησα 4-5 ασυρματηστριες και μια ανθυποπλοιαρχινα, στα επιβατηγα σηγουρα θα υπηρχαν περισσοτερες.
Κανενας σεξουαλικος ανταγωνισμος δεν υπαρχει. Το αντιθετο μαληστα, σεβασμος και αλληλοεκτιμηση. Μην πω οτι η παρουσια γυναικας σε πλοιο βελτιωνε και την συμπεριφορα μας. Παραδειγμα το συναδελφικοτατο "ελα ρε λακαμα" δεν πολυακουγοταν. Ειμαστε Ελληνες και τζεντλεμανηδες πως να το κανουμε. Ουτε ακουσα/ειδα ποτε για καποια συναδελφο να εκμεταλευτικε τις γαμπες η το μπουστο της για να εχει καλλιτερη θεση η μισθο. Τωρα αν ετυχε και καποιος/α ανεγκεφαλος/η, παντου τα παντα.
Ποσταλι ειναι το επιβατηγοπλοιο που εκτελει στανταρ δρομολογια π.χ Πειραιας-Κρητη, Παντρα-Ανγκονα
Ηλεκτρολογος η Κατσαβιδιας παντα υπηρχε, παλαιοτερα ηταν υπαξιωματικος, την τελευταια 20ατια νομιζω, ισως περισσοτερο εγινε αξιωματικος σε βαθμιδα μεταξυ Β και Γ μηχανικου. Στα ποντοπορα ενας συνηθως στα επιβατηγα περισσοτεροι.
Λογιστες, καμαρωτοι, σερβιτωροι, μαγειροι, ειναι βοηθιτικο πλοιρωμα, δεν ανηκουν στην οργανικη συνθεση του πλοιου. Μπορει καποιο πλοιο να εχει εκατο η κανεναν, αναλογα με τις αναγκες του. Κατι σαν ξενοδοχειο.
Λοστομος η ναυκληρος η σκυλος. Υπαξιωματικος, επικεφαλης ναυτων καταστρωματος, γνωριζει ολες τις εργασιες στην κουβερτα (καταστρωμα) και στα αμπαρια του πλοιου, τρεχει παντου και για τα παντα. Δλδ καλλιτερα να μην εχεις καπετανιο παρα να μην εχεις λοστρομο. Σαν θεση υπηρχε στα πλοια απο την εποχη του πρωτου μονοξυλου. Στις γαλερες ηταν αυτος που εδινε ρυθμο (μαστιγωνε) τους κωπηλατες.
 
Ευελπιστώ ως την άλλη εβδομάδα να ξεκινήσω
Eγω θα σε περιμενω πως και πως. Μαρεσει το θεμα και η κουβεντα που κανουμε εδω. Σηγουρα μεγαλο ενδιαφερον θαχουν και οι ταινιες και τα σχετικα βιβλια. Ανυπομονω να διαβασω οσα ποσταρετε, παιδια
 
Eγω θα σε περιμενω πως και πως. Μαρεσει το θεμα και η κουβεντα που κανουμε εδω. Σηγουρα μεγαλο ενδιαφερον θαχουν και οι ταινιες και τα σχετικα βιβλια. Ανυπομονω να διαβασω οσα ποσταρετε, παιδια
Θα προσπαθήσω αυτό το Σ/Κ να ποστάρω τις εφημερίδες. Βέβαια, επειδή το υλικό είναι πολύ και θα 'χει τον ατέλειωτο, θα ποστάρω υλικό μόνο τριών ημερών: 16, 17 και 18 Απριλίου.

Τις ταινίες θα τις πάρω σερί το καλοκαίρι, που θα έχω και περισσότερο χρόνο, για να τις απολαύσω ;)
Έχω μια απορία: σε ποια κατηγορία ταινιών να τις εντάξω; Πιστεύω πως στις "Ιστορικές" θα είναι μια χαρά.
 
Σε οποια κατηγορια και να τις βαλεις, φιλε Αρμαγεδων, Θα τις βρω και θα τις ξεσκονισω. χα! χα! Και ΟΚ οταν εχεις χρονο, δεν βιαζομαστε, εδω γυρω θαμαστε εξαλλου
 
Σε οποια κατηγορια και να τις βαλεις, φιλε Αρμαγεδων, Θα τις βρω και θα τις ξεσκονισω. χα! χα! Και ΟΚ οταν εχεις χρονο, δεν βιαζομαστε, εδω γυρω θαμαστε εξαλλου
Αυτό είσαι, φίλε Chris27 :)
Απλά αναρωτιέμαι σε ποιο είδος ταινιών ανήκουν.
 
ναι ήθελα να πω ότι οι λέβητες για ατμοστρόβιλους πχ είναι πραγματικά τεράστιοι ας πούμε ένας λέβητας για μια μονάδα 125 μεγαβάτ αλλά με καύσιμο λιγνίτη (περίπου 100,000 ίπποι όσο δηλ. το μέγιστο σε ντίζελ) έχει μέγεθος περίπου όσο μια δεκαώροφη πολυκατοικία. τώρα στο πλοίο φυσικά δεν καίει λιγνίτη αλλά μαζούτ με κατάλληλους καυστήρες αλλά πάλι παράγει υπέρθερμο ατμό. οπωσδήποτε με ατμοστρόβιλο κινούνται τα πυρηνοκίνητα υποβρύχια και αεροπλανοφόρα απλώς ο ατμός παράγεται στον αντιδραστήρα. φαντάζομαι ο λέβητας στα πλοία αντί να είναι κατακόρυφος είναι οριζόντιος. το άλλο μείον όπως είπαμε είναι από την στιγμή που αρχίζει η καύση δεν μπορεί να "σηκώσει ατμό" κατευθείαν ο λέβητας δηλ. θέλει κάποιες ώρες για να μπορέσει ο λέβητας να φτιάξει υπέρθερμο ατμό, ενώ μια ντίζελ ξεκινάει σχεδόν αμέσως. τώρα πρόσφατα έχουν βγει ντίζελ πλοίου "dual fuel" δηλ. καίνε μαζούτ στα ανοιχτά και φυσικό αέριο μέσα στα λιμάνια θέλουν να φτιάξουν μόνο με φυσικό αέριο αλλά αυτό θα εκτόξευε το κόστος των θαλάσσιων μεταφορών.
 
Μια ιδέα μόνο - μήπως θα ήταν μια καλή ιδέα ο Τιτανικός, καθώς και άλλες μεγάλες τραγωδίες / καταστροφές του παρελθόντος να έπρεπε να είναι σε κάποιο δικό τους τομέα του φόρουμ που να αφορά τέτοια μεγάλα γεγονότα της ιστορίας ; Π.χ μαζί με τους δίδυμους πύργους ας πούμε, η άλλα τέτοια ιστορικά γεγονότα. Απλά το λέω σαν ιδέα.
 
Μια ιδέα μόνο - μήπως θα ήταν μια καλή ιδέα ο Τιτανικός, καθώς και άλλες μεγάλες τραγωδίες / καταστροφές του παρελθόντος να έπρεπε να είναι σε κάποιο δικό τους τομέα του φόρουμ που να αφορά τέτοια μεγάλα γεγονότα της ιστορίας ; Π.χ μαζί με τους δίδυμους πύργους ας πούμε, η άλλα τέτοια ιστορικά γεγονότα. Απλά το λέω σαν ιδέα.
Άμα σου πω ότι, όταν με το καλό ποστάρω μερικές εφημερίδες σχετικά με το θέμα μας, το σκεφτόμουνα; Μάλιστα, θα μπορούμε να ποστάρουμε λεπτομέρειες και φωτογραφίες του πληρώματος, των επιβατών κ.λπ.
Το θέμα "Τιτανικός" είναι καθαρά ιστορικό, λόγω της παλαιότητάς του. Συνεπώς, θεωρώ πως καλό θα ήταν να δημιουργούνταν μια "ειδική" μεριά στο φόρουμ.
Πολύ καλή η ιδέα σου, Spartan_X :) Εγώ προσωπικά την στηρίζω με 1000 :thumbup:
Έχω άλλωστε και μπόλικο υλικό που αξίζει να γραφτεί στα Ελληνικά!!
 
μέγεθος περίπου όσο μια δεκαώροφη πολυκατοικία.
Xa xa xa Ωραια το παρομοιωσες!
Οι λεβητες τοποθετουνται συνηθως κατακορυφα, που δεν υπαρχει περιορισμος, ενω στο μηκος/πλατος μας ενδιαφερει το μηχανοστασιο να καταλαμβανει οσο το δυνατον μικροτερο χωρο.
Οι μηχανες ντηζελ, ειναι ετοιμες να εκκινησουν με τριωρη προθερμανση, ενω οι λεβητες χρειαζονται12-20 ωρες για να ατμοποιησουν
 
20220315_132329.jpg
Φωτογραφία που δημοσιεύθηκε στην Καθημερινή από τα γυρίσματα του Τιτανικού με το τεράστιο ομοίωμα του πλοίου.
Ημερομηνία δημοσίευσης: Πέμπτη 7 Αυγούστου 1997
 
Τα στεγανα που ειχε το Τιτανικος ειταν φτιαγμενα κατα πλατος του σκαφους, οποτε σκιζοντας το παγοβουνο την πλευρα κατα μηκος του πλοιου τα αχρηστευσε. Τα πιο συνγρονα πλοια εχουν στεγανα κατα πλατος και κατα μηκος, στα διπυθμενα τους (double bottoms) δλδ διπλος πατος. Καποια εχουν και διπλα πλευρικα, μεχρι καποιο υψος τουλαχιστον. Αυτο τα κανει κατα πολυ ασφαλεστερα σε περιπτωσεις συγγρουσης, Και μην νομισετε οτι ειναι αχρηστοι χωροι μονο και μονο για σφαλεια. χρησιμοποιουνται σαν δεξαμενες θαλασσερματος και καυσημων. Σε φορτηγα κατασκευαζουν ανεξαρτητα τα αμπαρια φορτιου, το ενα απο το αλλο και στεγανα. Το ιδιο και τις δεξαμενες φορτιου στα δεξαμενοπλοια.
Δε θα επρεπε, αλλα συμβαινει, ο ανθρωπος μαθαινει απο τα λαθη του. Η προβλεψη και η μελετη δεν καλυπτουν παντα ολους τους παραγοντες.
 
[4K, 60fps, colorized] Titanic.1912. Only existent footage.


Περιγραφή

[4K, 60fps, colorized] Titanic.1912. Only existent footage.

From YouTube Channel: Nineteenth century videos.

Only existent footage on the Titanic. There are more scenes claiming to be from the Titanic but they are from her twin ship the "Olimpic".

Upscale 4k: Videoenhance – Topaz Labs 50 FPS: Dain-app

Colorization: DeOldify Neural Network

Classic films and historical footage as never seen before.

New editions, restored, colorized and enhanced using traditional editing techniques complemented by the most recent advances in artificial intelligence applied to video and sound processing, including:

Footage edition.

Motion stabilization if needed.

Analysis and reduction of noise and artifacts of the initial footage.

AI FPS interpolation: realistic recreation of intermediate frames by AI algorithms, from 15 - 25 fps, depending on the initial footage, up to 50 or 60 fps, achieving a great feeling of realism.

AI assisted upscaling: up to 4k, in several iterations, dramatically improving original detail.

AI assisted colorization: also in several iterations.
Manual color and levels grading and correction.

Adding soundtrack.

Videos will necessarily be brief since each minute of final result involves approximately 5 hours of manual treatment and 10 hours of heavy gpu computer processing.
 
Υπάρχει τιτανικός σικουελ η είναι al;
 
Ψεύτικο είναι αν δεις τα πρώτα σχόλια στο tube θα το καταλάβεις.
 
Πίσω
Μπλουζα