Γλώσσα: Θυμάμαι πολλά από Γραμματική και Συντακτικό, που τα θεωρώ πολύ χρήσιμα για να μιλάει και να γράφει σωστά κάποιος. Άλλωστε μου άρεσαν τα θεωρητικά μαθήματα και δεν ήταν δύσκολο να συγκρατήσω αρκετά πράγματα. Υπήρχαν και πολλά άχρηστα όμως, που δεν χρησιμοποιούνται ποτέ, και δεν μετανιώνω γι'αυτά.
Έκθεση: Θυμάμαι τα γνωστά, παράγραφοι, πρόλογος, κυρίως θέμα, επίλογος. Κατά τα άλλα, η βαθμολόγηση του γραπτού ήταν κυρίως ατομική υπόθεση, και ανάλογα με τον καθηγητή ή τον βαθμολογητή αργότερα στις Πανελλήνιες, μπορούσες να γράψεις μία βλακεία και να φανεί φοβερό κείμενο, ή ένα αριστούργημα και να φανεί άχρηστο. Οπότε δεν χρειάζομαι τίποτα από αυτά.
Φιλοσοφία: Μου έχει μείνει η ιστορία με το σπήλαιο του Πλάτωνα και αυτή η εκνευριστική θεωρία που σου εξηγεί γιατί αν πας από το ένα άκρο του δωματίου στο άλλο είναι σαν να μην πήγες ποτέ. Δεν θυμάμαι ποιός την έλεγε. Α, ναι, θυμάμαι και ότι τον Σωκράτη τον έδερνε η γυναίκα του Ξανθίππη.
Λατινικά: Θα ήταν ωραίο να θυμάμαι κάτι, αλλά ο απαράδεκτος τρόπος που διδάσκονταν δεν το επιτρέπει. Είναι δυνατόν χωρίς να ξέρεις λεξιλόγιο να πας να κάνεις μετάφραση; Αναγκαστικά τη μαθαίναμε παπαγαλία. Το μόνο που μου έχει μείνει, είναι το γνωστό dum spiro spero, καθώς και η λέξη Menerda, χωρίς να ξέρω τι σημαίνει, αλλά τη θυμάμαι μόνο επειδή η Φιλόλογος μπερδεύτηκε και την είπε Merenda.
Φυσική: Τίποτα κι ούτε χρειάζεται. Βασικά θυμάμαι μόνο μία λέξη, το Rol που το υπολογίζαμε στην Γ Γυμνασίου, και το θυμάμαι μόνο λόγω του ομώνυμου απορρυπαντικού.
Χημεία: Το μόνο που μου έμεινε και μου έχει φανεί χρήσιμο, είναι ότι το δηλητήριο της σφήκας είναι βασικό, γι'αυτό θέλει να βάλεις κάτι όξινο, όπως λεμόνι για να γίνεις καλά, ενώ της μέλισσας είναι όξινο και θέλει μία βάση, όπως η αμμωνία.
Ιστορία: Έτσι όπως μας τη δίδαξαν, το μόνο που μου έχει μείνει είναι η γενική εικόνα ότι ήμασταν πάντα ένας δύστυχος λαός, που ενώ δεν έφταιγε σε τίποτα προσπαθούσαν να τον εξοντώσουν, αλλά ήμασταν ταυτόχρονα πολύ γενναίοι και γι'αυτό τα βγάζαμε πέρα. Όταν τελείωσε το σχολείο, κατάλαβα ότι τρία πράγματα αρκεί να θυμάμαι: Ότι η ανθρώπινη ηλιθιότητα και ματαιοδοξία δεν τελειώνει ποτέ. Ότι εξαιτίας αυτού η ιστορία επαναλαμβάνεται χωρίς οι άνθρωποι να μαθαίνουν από τα λάθη τους. Ότι η Ιστορία που διδάσκει ο κάθε λαός στα παιδιά του, παρουσιάζει ως κατακτητές και τύραννους τους ξένους όταν επιτίθονται, αλλά τον εαυτό του ως ήρωα και σωτήρα, όταν ο ίδιος λαός επιτίθεται σε άλλους.
Θρησκευτικά: Ότι έχουν λάθος όνομα: Θα έπρεπε να λέγονται Ορθοδοξία. Ακόμα και στο Λύκειο που υποτίθεται ότι μαθαίναμε και για άλλες θρησκείες, η αναφορά στους άλλους ήταν μία σελίδα και ο τρόπος που το δίδασκαν οι Θεολόγοι ήταν εντελώς αποδοκιμαστικός, σαν να λένε "Ελάτε να ρίξουμε μία ματιά στα λάθη των άλλων." Πραγματικά Θρησκευτικά θα ήταν να μαθαίνεις τα πάντα και να κρίνεις μετά μόνος σου.
Οδύσσεια: Ότι οι Θεοί είναι κακοί και κομπλεξικοί και κάνουν ότι γουστάρουν. Μόνο εάν τους καλοπιάσεις έχεις ελπίδα, αλλά πάλι πρέπει να φυλαχτείς από τη ζήλεια των Θεών που δεν καλόπιασες.
Βιολογία: Ότι ο μεγάλος τρώει τον μικρό κι έτσι αρμονικά συνεχίζεται η τροφική αλυσίδα και ο κύκλος της ζωής.
Μαθηματικά: Πρέπει πάντα να θυμάμαι πρόσθεση, αφαίρεση πολλαπλασιασμό και διαίρεση. Άντε και βασικές εξισώσεις και πώς να χρησιμοποιώ το μέτρο. Όλα τα άλλα, μιας και δεν ακολούθησα Θετικές Επιστήμες τα βρίσκω άχρηστα κι αν κάποιος ποτέ μου τα θυμίσει κινδυνεύει
Γεωγραφία: Θυμάμαι πολύ καλά μόνο νομούς-πρωτεύουσες Ελλάδας και πρωτεύουσες Ευρώπης. Δεν νομίζω ότι μου χρειάζεται κάτι άλλο. Είχα γενικά πρόβλημα μνήμης με τη Γεωγραφία, και συγκεκριμένα, για να θυμηθώ τα ονόματα δύο Ασιατικών ποταμών πριν γράψουμε διαγώνισμα, αναγκάστηκα να ονομάσω μία νέα κούκλα-παλιάτσο που μου είχαν φέρει Γιανγκ Τσε Γιανγκ-Βραχμαπούτρα. Του πήγαινε πάντως το όνομα