caprice
RetroMasteR
- Joined
- 30 Νοέ 2010
- Μηνύματα
- 1.181
- Αντιδράσεις
- 210
Παρηγορήθηκα αρκετά με όσα έχω διαβάσει ως τώρα. Τελικά δεν είμαι μόνη μου σε αυτό τον κόσμο . Στο "καλό" σχολείο που φοίτησα, ενίοτε το απαξίωναν καθηγητές που δίδασκαν δογματικά ή απαιτούσαν πιστή αποστήθιση της ύλης ως το μόνο δρόμο για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια ... εν μέρει είχαν δίκιο αλλά χώρος για "δημιουργική σκέψη" στην εποχή μου τουλάχιστον δεν υπήρχε άπλετος. Πέρα από αυτό, προσωπικά για να μάθω κάτι ήθελα και να το καταλαβαίνω. Επειδή ρωτούσα λοιπόν, είχα και την απαίτηση να λάβω μία ικανοποιητική απάντηση. Εις βάρος των υπόλοιπων παιδιών, εις βάρος της διάρκειας της σχολικής ώρας, εις βάρος της ύλης που έπρεπε να βγει και τρέχαμε; Ευτυχώς που δεν ήμουν η μόνη που είχε απορίες. Αυτή η περιβόητη (και χιλιοειπωμένη) "μεταδοτικότητα" των καθηγητών σε πολλές περιπτώσεις ήταν αντικειμενικά απούσα. Έτσι καταλήγαμε στα φροντιστήρια ή στα ιδιαίτερα για να συμπληρώσουμε "επί πληρωμή" τα "κενά" μας.
Για να μη βγω άλλο off topic, με αφορμή τις αναφορές που κάνατε στην Ελληνική Επανάσταση θα πω μόνο ότι έφαγα ωριαία αποβολή στη Β' Λυκείου (κοτζάμ κοπέλα) διότι υποστήριξα ότι η επανάσταση ήταν και ταξική. Την επόμενη μέρα κατέφθασε μαινόμενος ο πατερας μου στο σχολείο και ζήτησε το λόγο από την καθηγήτρια που υποστήριξε ότι ό τ α ν μεγαλώσω θα είμαι σε θέση να κρίνω και την άλλη όψη του νομίσματος. Εν προκειμένω, οι θέσεις του Σκαρίμπα για το 1821 εφόσον δεν αποτελούσαν ύλη του Υπουργείου, αυτομάτως δεν ήταν και δεκτές. Τραγωδία ....
Εστιν ουν τραγωδία, μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας, μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω, χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις, δρώντων και ου διʼ απαγγελίας
Για να μη βγω άλλο off topic, με αφορμή τις αναφορές που κάνατε στην Ελληνική Επανάσταση θα πω μόνο ότι έφαγα ωριαία αποβολή στη Β' Λυκείου (κοτζάμ κοπέλα) διότι υποστήριξα ότι η επανάσταση ήταν και ταξική. Την επόμενη μέρα κατέφθασε μαινόμενος ο πατερας μου στο σχολείο και ζήτησε το λόγο από την καθηγήτρια που υποστήριξε ότι ό τ α ν μεγαλώσω θα είμαι σε θέση να κρίνω και την άλλη όψη του νομίσματος. Εν προκειμένω, οι θέσεις του Σκαρίμπα για το 1821 εφόσον δεν αποτελούσαν ύλη του Υπουργείου, αυτομάτως δεν ήταν και δεκτές. Τραγωδία ....
Εστιν ουν τραγωδία, μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας, μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω, χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις, δρώντων και ου διʼ απαγγελίας