Υπερβολές στις ελληνικές ταινίες

Στο Παρα 5, επεισοδιο 35 πεθαινει απο καρδια ο Δ.Πολιτης μπροστα σε ολους,τον αφηνουν κατω και στο επεισοδιο 36 φτιαχνουν σουπα,τρωνε-συζητανε και μετα ψαχνουν τροπο πως θα τον γυρισουν πισω. Εν τω μεταξυ τοσες ωρες κανεις δεν ψαχνει το Πολιτη,μετα τον βαζουν στο πορτμπαγκαζ και στον δρομο συζητουν πως θα μπορεσουν να τον βαλουν μεσα στο σπτι αφου απο εξω εχει ενοπλο φρουρο. Ως δια μαγειας ο Πολιτης βρισκεται την επομενη στο κρεββατι του νεκρος και κανεις δεν καταλαβε πως ελειπε ολο το βραδυ και πως εχει πεθανει απο νωρις το βραδυ χτες. Ολοκληρο πτωμα μπορεσαν και το περασαν μεσα στο σπιτι ενω το αμαξι του που ειναι; Ο οδηγος του τι εγινε; Δεν παρατηρησε ο φρουρος ή καποιος απο το προσωπικο πως λειπει τοσες ωρες το αμαξι; Μετα πως πηγε μονο του στο γκαραζ χωρις να το αντιληφθει κανεις;
 

Συνημμένα

  • Στο Παρά Πέντε Επεισόδιο 36.jpg
    Στο Παρά Πέντε Επεισόδιο 36.jpg
    138,2 KB · Προβολές: 0
Ε, άμα έχεις επί γης φύλακα άγγελο εκ Πελοπο(ñ)ήσου και στο υπερπέραν προστάτες, όλο και κάποιος θα κάνει ένα θαυματάκι για να συμβούν όλα αυτά τα απίθανα και υπερβολικά
 
Στο Παρα 5, επεισοδιο 35 πεθαινει απο καρδια ο Δ.Πολιτης μπροστα σε ολους,τον αφηνουν κατω και στο επεισοδιο 36 φτιαχνουν σουπα,τρωνε-συζητανε και μετα ψαχνουν τροπο πως θα τον γυρισουν πισω. Εν τω μεταξυ τοσες ωρες κανεις δεν ψαχνει το Πολιτη,μετα τον βαζουν στο πορτμπαγκαζ και στον δρομο συζητουν πως θα μπορεσουν να τον βαλουν μεσα στο σπτι αφου απο εξω εχει ενοπλο φρουρο. Ως δια μαγειας ο Πολιτης βρισκεται την επομενη στο κρεββατι του νεκρος και κανεις δεν καταλαβε πως ελειπε ολο το βραδυ και πως εχει πεθανει απο νωρις το βραδυ χτες. Ολοκληρο πτωμα μπορεσαν και το περασαν μεσα στο σπιτι ενω το αμαξι του που ειναι; Ο οδηγος του τι εγινε; Δεν παρατηρησε ο φρουρος ή καποιος απο το προσωπικο πως λειπει τοσες ωρες το αμαξι; Μετα πως πηγε μονο του στο γκαραζ χωρις να το αντιληφθει κανεις;
Το νήμα αναφέρεται σε Ελληνικές ταινίες, πρώτον, και δεύτερον, το "Παρά 5" είναι σειρά και μάλιστα όχι ρετρό, του 2005!
 
Α ξεχασα,λεμε για 20+ χρονια αρα υπομονη θα το ξαναβαλω το 2025 (αμα ζουμε).
Ο Ξανθοπουλος με κοστουμι-γραβατα ιππευει και ο Α.Βλαχος εχει ντυθει αρκουδα,ακολουθει συντομη μαχη.

 
Στην ταινία Ενας Βλακας κ Μισός τα λεφτά από την ασφάλεια ζωής βρίσκονται σε μια βαλίτσα στο σπίτι, ούτε καν καλά κρυμμένα, απλά στη ντουλάπα. Μια ολόκληρη περιουσία σε ένα σπίτι που ζουν μόνες δύο γυναίκες, κι όλος ο κόσμος γνώριζε ότι εισέπραξαν ένα μεγάλο ποσό. Το ίδιο ακριβώς σκηνικό κ στο ο τρελός τα χει 400. Νομίζω πρόκειται για μεγαλη υπερβολή, όσο διαφορετικός κι αν ήταν ο κόσμος τότε.
 
Στην ταινία Ενας Βλακας κ Μισός τα λεφτά από την ασφάλεια ζωής βρίσκονται σε μια βαλίτσα στο σπίτι, ούτε καν καλά κρυμμένα, απλά στη ντουλάπα. Μια ολόκληρη περιουσία σε ένα σπίτι που ζουν μόνες δύο γυναίκες, κι όλος ο κόσμος γνώριζε ότι εισέπραξαν ένα μεγάλο ποσό. Το ίδιο ακριβώς σκηνικό κ στο ο τρελός τα χει 400. Νομίζω πρόκειται για μεγαλη υπερβολή, όσο διαφορετικός κι αν ήταν ο κόσμος τότε.
Ετσι οπως τα λες. Και καλα, στο Ενας βλακας, τουλαχιστον τα εχουν κρυμμενα στη ντουλαπα της κρεβατοκαμαρας. Στο Ο τρελος τα' χει 400 τα εχουν σε ενα συρταρι στο σαλονι το οποιο και ανοιγουν σε κοινη θεα και πληρωνουν κομμωτριες, μοδιστρες κ.λ.π.
Κατα τα αλλα, ο Λαμπρος ηταν ο τρελος της ταινιας.
 
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά, αλλά σε πολλές ταινίες οι γιατροί που έρχονταν στο σπίτι , έκαναν τις πιο περίεργες διαγνώσεις. Παρατούσε ο αδίστακτος φίλος την αθώα κοπέλα και αυτή κατέρρεε; Ερχόταν ο γιατρός ( απλός παθολόγος φαντάζομαι) και αμέσως ανέλυε την ψυχική κατάσταση της κοπέλας ( πέρασε έναν σοβαρό κλονισμό , πρέπει να αποφεύγει τις συγκινήσεις, μην αναφέρετε μπροστά της κλπ κλπ) . Είχε ο άλλος πόνους στο στήθος; Με μια απλή εξέταση στο κρεβάτι, του έλεγε ότι πρέπει να πάει στο Παρίσι!
 
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά, αλλά σε πολλές ταινίες οι γιατροί που έρχονταν στο σπίτι , έκαναν τις πιο περίεργες διαγνώσεις. Παρατούσε ο αδίστακτος φίλος την αθώα κοπέλα και αυτή κατέρρεε; Ερχόταν ο γιατρός ( απλός παθολόγος φαντάζομαι) και αμέσως ανέλυε την ψυχική κατάσταση της κοπέλας ( πέρασε έναν σοβαρό κλονισμό , πρέπει να αποφεύγει τις συγκινήσεις, μην αναφέρετε μπροστά της κλπ κλπ).
"Μια γυναίκα στην Αντίσταση":
Η Καρέζη με σοβαρό κλονισμό, τρελή (σε κατάσταση Αστέρως ένα πράγμα) εξαιτίας του θανάτου (έτσι νόμιζε) του Καζάκου. Σε μια στιγμή κρίσης, βγαίνει στη καταρρακτώδη βροχή όποτε μέσα σε όλα τα άλλα παθαίνει κι βαριά πνευμονία. Χαροπαλεύει, τέλος πάντων τελικά γίνεται καλά κι ο γιατρός λέει στη μάνα της: "έγινε καλά όχι μόνο από την πνευμονία, αλλά κι από την άλλη πάθηση (τη τρέλα!)". :biglaugh:
Μου θύμισε αυτό που είπες RIO ότι οι γιατροί έκαναν τις πιο περίεργες διαγνώσεις! Με μια βδομάδα πυρετό απο πνευμονία γιατρεύεται η ψυχική παθηση!!
 
Στην αρχή της ταινίας "Ο αλήτης του λιμανιού", ο Ν.Ξανθόπουλος επιτίθεται σε ναύτες καθώς βλέπει την αγαπημένη του "πεταλουδίτσα" να διασκεδάζει μαζί τους.
Σε δευτερόλεπτα όλοι οι θαμώνες μια μάζα να πλακώνονται στο ξύλο. Μπουνιές, κλωτσιές, σπασίματα τραπεζιών, καρέκλες να εκτοξεύονται, τζαμαρίες να κατεβαίνουν. :bash:
Στην ορχήστρα ο Ανέστης Βλάχος ως τυφλός μουσικός, θύμα του καυγά (πήρε κι την ορχήστρα η μπάλα) ψάχνει στο πάτωμα, στα τυφλά, τα μαύρα γυαλιά του. Τον ποδοπατούν κι τρώει τις περισσότερες.
Εν ολίγοις γίνεται της τρελής ώσπου ξάφνου μπαίνει στο μαγαζί μια τύπισσα, σταματούν όλοι αμέσως, γυρίζουν την κοιτούν, της κάνουν δρόμο να περάσει, η τύπισσα σηκώνει τον Α.Βλάχο κι φεύγουν. :lol:
Κι ενώ περιμένεις οτι όλοι αυτοί θα ξαναρχίσουν τον καυγά, αυτοι αρχίζουν το χορό ετσι στο ξεκούδουνο, σαν να μην είχε συμβεί τίποτα, "ώπααα"!!!! :wacko:
Αδιανόητα πράγματα!!
Το είδα χθες βράδυ το συγκεκριμένο σημείο και λέω από μέσα μου "τι φάση; Στην αρχή ξύλο άγριο και μετά χορός; "
 
Ένα άλλο που συμβαίνει στις παλιές ταινίες είναι οτι οι ξενοδόχοι ουδέποτε ζητούν ταυτότητες στους πελάτες τους.
πχ στο "Τρεις κούκλες κι εγώ", Ηλιόπουλος κι Λευτεριώτης, ο ένας εμφανίζεται με το όνομα του αλλού κι ο ξενοδόχος ουδέποτε ζητάει ταυτότητα για την ταυτοποίηση των προσώπων.

Παρόμοιο συμβαίνει κι με τους εργοδότες οι οποίοι ουδέποτε ζητούν πλήρη στοιχεία του/της υπαλλήλου που προσλαμβάνουν. Επαφίονται απλά κι μόνο στο όνομα που θα τους δηλώσει "με λένε Τάδε" (ψεύτικο τις περισσότερες φορές).
πχ Στην ταινία "Πίσω μου σ'έχω σατανά", ο Λ.Κωνσταντάρας προσλαμβάνει τη Μ.Κοντού, η οποία του παρουσιάζεται με ψεύτικο επίθετο ως δήθεν αρραβωνιαστικιά του Γ.Παπαζήση, ενώ ήταν αδερφή του.
Το ίδιο συνέβει κι στο "Ησαία μη χορεύεις" όπου προσλαμβάνει την Τ.Ρουσσέα ως Ειρήνη Μακρή, ενώ το πραγματικό της όνομα ήταν Αγνή Πετροπούλου.
Πως υποτίθεται ότι δηλώθηκαν στο ΙΚΑ αφου είχαν δώσει ψεύτικα στοιχεία;;;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μια γυναίκα στην αντισταση:
Η ταινία είναι τουλάχιστον ισάξια της Υπολοχαγού Νατάσας. Να μην πω κι ανώτερη. Είχα χρόνια να τη δω, και την έβαλα χθες.
Λοιπόν, ψάχνει η Καρέζη να δει τι έγινε ο αρραβωνιαστικος της. Οκ. Και λέει στη μάνα της, θα πάω να βρω τον πατέρα. Θέλω λίγο να προσέξετε. Ο πατέρας που είναι υψηλοβαθμος στρατιωτικός, Στρατηγός νομίζω, βρίσκεται στο Μέτωπο. Και πάει η Καρέζη δρόμο δρόμο. Και τον βρίσκει. Στο Μέτωπο. Δηλαδή η Καρέζη έφυγε από την Καστοριά και πήγε στο Μέτωπο. Και τον βρήκε. Αναρωτιέμαι γιατί δυσκολεύτηκαν οι Ιταλοί. Αν είχαν στις τάξεις τους την Καρέζη θα μας είχαν ισοπεδωσει. Κι ούτε Έπος, ούτε Τσόρτσιλ, ούτε τίποτα.
Μπόνους θα σας αφήσω δύο ατάκες που μου άρεσαν και προσπαθώ να τις πετύχω από χθες:
" Δεν πολεμάω για σένα Ικαρε, μα για τον άντρα που έχασα "
" Πνίγοντας την Άννα πνιγείς ολόκληρη την Αντίσταση "!!!!! Δηλαδή η Άννα δεν ήταν απλώς η ομάδα του Ικαρου. Ήταν ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!!! Η Άννα. Απ την Καστοριά. Η αρραβωνιαστικια του Ικαρου.
 
Ένα άλλο που συμβαίνει στις παλιές ταινίες είναι οτι οι ξενοδόχοι ουδέποτε ζητούν ταυτότητες στους πελάτες τους.
πχ στο "Τρεις κούκλες κι εγώ", Ηλιόπουλος κι Λευτεριώτης, ο ένας εμφανίζεται με το όνομα του αλλού κι ο ξενοδόχος ουδέποτε ζητάει ταυτότητα για την ταυτοποίηση των προσώπων.

Παρόμοιο συμβαίνει κι με τους εργοδότες οι οποίοι ουδέποτε ζητούν πλήρη στοιχεία του/της υπαλλήλου που προσλαμβάνουν. Επαφίονται απλά κι μόνο στο όνομα που θα τους δηλώσει "με λένε Τάδε" (ψεύτικο τις περισσότερες φορές).
πχ Στην ταινία "Πίσω μου σ'έχω σατανά", ο Λ.Κωνσταντάρας προσλαμβάνει τη Μ.Κοντού, η οποία του παρουσιάζεται με ψεύτικο επίθετο ως δήθεν αρραβωνιαστικιά του Γ.Παπαζήση, ενώ ήταν αδερφή του.
Το ίδιο συνέβει κι στο "Ησαία μη χορεύεις" όπου προσλαμβάνει την Τ.Ρουσσέα ως Ειρήνη Μακρή, ενώ το πραγματικό της όνομα ήταν Αγνή Πετροπούλου.
Πως υποτίθεται ότι δηλώθηκαν στο ΙΚΑ αφου είχαν δώσει ψεύτικα στοιχεία;;;
ε ναι και ποσο μαλλον οταν προσλαμβανουν και ατομα με μεταμφιεση,δηλαδη γυναικα που την προσλαμβανουν ως αντρα,παραδειγμα στο 'αχ και να ημουν αντρας' που εγινε και προοισταμενος
 
Η Καστοριά δεν έχει λίμνη? Άρα η 'Αννα ήξερε καλό κολύμπι διότι στις λίμνες είναι πιο δύσκολο, εξαιρείται η Νεκρά Θάλασσα. Άρα αν καταφέρει να πνίξει την Άννα, το να πνίξει την Αντίσταση (που δεν ξέρουμε αν ήξερε καν κολύμπι) θα ήταν παιχνιδάκι. Όπερ έδει δείξαι. Άλλωστε και ο Ίκαρος επνιγη θαλασσωμένος αν και πτερωθείς.
Η ταινία είναι τουλάχιστον ισάξια της Υπολοχαγού Νατάσας. Να μην πω κι ανώτερη.
Πόσο ανώτερη? Λοχαγός Νατάσα? Συνταγματαρχέσσα Νατάσα?
 
Το είδα χθες βράδυ το συγκεκριμένο σημείο και λέω από μέσα μου "τι φάση; Στην αρχή ξύλο άγριο και μετά χορός; "
λενε ξυλο μετα μουσικης,,αυτο ηταν μια αλλη εκδοχη ξυλο και μετα μουσικη
 
Μια γυναίκα στην αντισταση:
Η ταινία είναι τουλάχιστον ισάξια της Υπολοχαγού Νατάσας. Να μην πω κι ανώτερη. Είχα χρόνια να τη δω, και την έβαλα χθες.
Λοιπόν, ψάχνει η Καρέζη να δει τι έγινε ο αρραβωνιαστικος της. Οκ. Και λέει στη μάνα της, θα πάω να βρω τον πατέρα. Θέλω λίγο να προσέξετε. Ο πατέρας που είναι υψηλοβαθμος στρατιωτικός, Στρατηγός νομίζω, βρίσκεται στο Μέτωπο. Και πάει η Καρέζη δρόμο δρόμο. Και τον βρίσκει. Στο Μέτωπο. Δηλαδή η Καρέζη έφυγε από την Καστοριά και πήγε στο Μέτωπο. Και τον βρήκε. Αναρωτιέμαι γιατί δυσκολεύτηκαν οι Ιταλοί. Αν είχαν στις τάξεις τους την Καρέζη θα μας είχαν ισοπεδωσει. Κι ούτε Έπος, ούτε Τσόρτσιλ, ούτε τίποτα.
Μπόνους θα σας αφήσω δύο ατάκες που μου άρεσαν και προσπαθώ να τις πετύχω από χθες:
" Δεν πολεμάω για σένα Ικαρε, μα για τον άντρα που έχασα "
" Πνίγοντας την Άννα πνιγείς ολόκληρη την Αντίσταση "!!!!! Δηλαδή η Άννα δεν ήταν απλώς η ομάδα του Ικαρου. Ήταν ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!!! Η Άννα. Απ την Καστοριά. Η αρραβωνιαστικια του Ικαρου.
Καλε εδω τρελάθηκε, έχασε τα λογικά της, έπαθε κι πνευμονία. Όλα μαζί. Κι όταν έγινε καλά από την πνευμονία, ως εκ θαύματος έγινε καλά κι απο την τρέλα. Τι λέμε τώρα!

ε ναι και ποσο μαλλον οταν προσλαμβανουν και ατομα με μεταμφιεση,δηλαδη γυναικα που την προσλαμβανουν ως αντρα,παραδειγμα στο 'αχ και να ημουν αντρας' που εγινε και προοισταμενος
Α! Δικαιολογήθηκε σεναριακά ότι η Μ.Κοντού είχε δίδυμο αδερφό με τον οποίο έμοιαζαν σαν δυο σταγόνες νερό. Ο αδερφός ήταν στην Αυστραλία μετανάστης κι χρησιμοποίησε την ταυτότητα του. Έβαλε ψεύτικο μουστάκι (ίδιο με του αδερφού) κι κούρεψε τα μαλλιά της σαν να τα δικά του. Έτσι εμφανίστηκε με όλα του τα χαρτιά. Προσπερνάω το γεγονός πως γίνεται να μοιάζουν τα ετεροζυγωτικά δίδυμα σαν ομοζυγωτικά. Απλά στέκομαι στο πως έφυγε ο άλλος στην Αυστραλία μόνο με το διαβατήριο, χωρίς ταυτότητα κι έγγραφα;;
Παρόμοια περίπτωση ήταν κι στο "Ένα αγόρι αλλοιώτικο απο τα άλλα". Αδερφός της Στυλιανοπούλου ήταν ο Παπαζήσης. Αρνούμενος να πιάσει δουλειά στην εταιρία του Γκιωνάκη εμφανίζεται στη θέση του η Στυλιανοπούλου με την ταυτότητα του!! Ποια η ομοιότητα μεταξύ τους;; (συν ότι έκανε μπαμ πως ήταν γυναίκα μασκαρεμένη σε άντρα).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μήπως η ηλικιωμένη μάνα της, πήγαινε πίσω; Εξουδετερώνει τον Γερμανό φρουρό, του παίρνει το αυτόματο και πυροβολεί προς το φορτηγό. :gun:
 
Μήπως η ηλικιωμένη μάνα της, πήγαινε πίσω; Εξουδετερώνει τον Γερμανό φρουρό, του παίρνει το αυτόματο και πυροβολεί προς το φορτηγό. :gun:
Κι είχε κι άριστο σημάδι!! Δεν ήξερε βεβαια οτι ο "γερμανός" ήταν ο γιος της αλλα πέτυχε στο σημάδι διάνα! Κι εν κινήσει παρακαλώ το φορτηγό!
 
Πίσω
Μπλουζα