ΦΑΝΤΑΖΙΟ

298.jpg
 
η κομπίνα με τα κλεμμένα αυτοκίνητα.μάλιστα. παλιά ήταν πολύ εύκολο για το απλό κλεφτρόνι να κλέψει ένα αυτοκίνητο, μιας και το μόνο που χρειαζόταν να κάνει ήταν να γεφυρώσει τα καλώδια της ανάφλεξης, ακόμη και με νυχοκόπτη. (Το περίφημο hotwire που έκανες και στο alone in the dark).τώρα όμως με το immobiliser και το κλείδωμα του τιμονιού είναι πολύ δυσκολότερο, αφού αν βάλεις το απλό κλειδί (ακόμη και το σωστό) χωρίς το ειδικό τσιπάκι γυρνάει η μίζα αλλά δεν παίρνει μπρος το αυτοκίνητο. (δεν λειτουργεί η ανάφλεξη). φυσικά οι επαγγελματίες κλέφτες έχουν ειδικό εξοπλισμό αλλά και πάλι πρέπει να ξεκλειδώσουν ανάφλεξη και τιμόνι.χώρια που σε ακριβά αυτοκίνητα έχουν ακόμη ποιο προηγμένα συστήματα κλειδώματος.
 
Η Ελένη Πριγγή ποιά ήταν πάλι???? Έχω πάρα μα πάρα πολλά άγνωστα πρόσωπα με αυτό το ΦΑΝΤΑΖΙΟ......
 
τι γίναν τα αυτοκίνητα με οινόπνευμα;μέθυσαν; :p έχω ακούσει για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για υβριδικά, με υδρογόνο, με βιοκαύσιμα αλλά με οινόπνευμα ποτέ!προφανώς μια προσπάθεια των 70ς να γλιτώσουμε από τη βενζίνα. ο πρόεδρος της volkswagen ηλεκτρικής είπε ότι θα έχουμε τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα ακόμη για πολύ πολύ καιρό!
 
Στις ΗΠΑ η βενζίνη περιέχει υποχρεωτικά 10% αιθανόλη (οπότε το μεθύσι είναι επιπέδου κρασιού κι όχι βότκας ή τσίπουρου :) ). Μέχρι αυτό το ποσοστό το καύσιμο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε στάνταρ βενζινοκινητήρες χωρίς αυτοί να χρειάζονται καμία μετατροπή. Οι εδώ αγροτοβιομηχανίες προσπαθούν να ανεβάσουν το ποσοστό σε 15% ή και παραπάνω αλλά συναντάν αντιδράσεις γιατί πολλοί κινητήρες θα θέλουν μετατροπές. Παλιά όταν ήταν ακόμη ιδέα το καύσιμο το λέγανε gasohol αλλά τώρα δεν χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο, υποψιάζομαι γιατί δεν θέλουν να υπερτονίζουν το γεγονός. Κι έτσι το λέμε ακόμη gasoline όπως και το παλιό καύσιμο που είχε μόνο υδρογονάνθρακες.

Αλλά άλλο με απασχολεί εμένα: Το σταυρωτό μαγιώ της νεαράς είναι έμμεση αναφορά στη "διπλή μοιχεία σταυρωτά"?
 
Και τώρα είναι έτσι

david-cassidy-today-tease-2-170228_55fd1843317a6f00f76dcf3b784edac7.today-inline-large.jpg

και πάσχει από άνοια... :(

(και ναι, ξέρω, θα μου πείτε "δεν κοιτάς τα μούτρα σου στον καθρέφτη?" αλλά το κάνω κι αυτό και μελαγχολώ εξ ίσου.)
 
358.jpg


Uskoke είπε:
τι γίναν τα αυτοκίνητα με οινόπνευμα;μέθυσαν; :p έχω ακούσει για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για υβριδικά, με υδρογόνο, με βιοκαύσιμα αλλά με οινόπνευμα ποτέ!προφανώς μια προσπάθεια των 70ς να γλιτώσουμε από τη βενζίνα. ο πρόεδρος της volkswagen ηλεκτρικής είπε ότι θα έχουμε τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα ακόμη για πολύ πολύ καιρό!

Υποθέτω ότι αναφέρονται στην σχετικό εγχείρημα στην Βραζιλία (λόγω των πετρελαικών κρίσεων του 1973 και 1979)

compelled by the second oil crisis, the Fiat 147, the first modern commercial neat ethanol car (E100 only) was launched to the market in July 1979.

The Brazilian government provided three important initial drivers for the ethanol industry: guaranteed purchases by the state-owned oil company Petrobras, low-interest loans for agro-industrial ethanol firms, and fixed gasoline and ethanol prices where hydrous ethanol sold for 59% of the government-set gasoline price at the pump. Subsidising ethanol production in this manner and setting an artificially low price established ethanol as an alternative to gasoline.[42]

After reaching more than 4 million cars and light trucks running on pure ethanol by the late 1980s....

https://en.wikipedia.org/wiki/Ethanol_fuel_in_Brazil

http://www.greencarreports.com/news/...anol-in-brazil

bonus - σφηνάκι :diablotin:

"Και ως γνήσιος Κρητικός, ο κ. Καλογεράκης χαρακτηρίζει το καύσιμό του ως μια πολύ δυνατή ρακή 75 βαθμών, που μπορείς κάλλιστα να πιεις: «Αν το αραιώσει κάποιος με νερό, μπορεί ακόμη και να το πιει χωρίς να έχει πρόβλημα»"
:beerz:

o Καλογεράκης τόνισε ότι ύστερα από έρευνα που έκανε, διαπίστωσε ότι οτιδήποτε έχει ζάχαρη μπορεί να…

παράξει καύσιμο: «Εφτιαξα λοιπόν μόνος μου έναν αποστακτήρα, τον οποίο τροφοδότησα κατευθείαν από τα φωτοβολταϊκά συστήματα που έχω στην ταράτσα και τις ανεμογεννήτριες που βρίσκονται στην αυλή του σπιτιού και άρχισα να μαζεύω οτιδήποτε περιείχε ζάχαρη: από φρούτα που είχαν σαπίσει (σταφύλια, καρπούζια, πεπόνια κ.λπ.), μέχρι ζαχαροκάλαμο. Η συνταγή είναι η εξής: τα βάζω όλα σε μια πλαστική δεξαμενή και ρίχνω λίγη μαγιά και νερό. »

«Υστερα από τρία εικοσιτετράωρα και αφού γίνει ζύμωση, το μίγμα αυτό μετατρέπεται σε καθαρό οινόπνευμα που χρησιμεύει ως καύσιμο. Με το δικό μου σύστημα μπορώ να βγάλω δέκα λίτρα καύσιμο τη μέρα. Τα δέκα αυτά λίτρα μού καλύπτουν 450-500 χιλιόμετρα με το δίκυκλο. Τους τελευταίους έντεκα μήνες έχω κάνει 9.000 χιλιόμετρα. Επίσης, το συγκεκριμένο καύσιμο που καίει το μηχανάκι είναι πεντακάθαρο και δεν αφήνει κατάλοιπα, ούτε μαυρίλα στην εξάτμιση. Τώρα σκοπεύω να το δοκιμάσω και σε αυτοκίνητο».

Και ως γνήσιος Κρητικός, ο κ. Καλογεράκης χαρακτηρίζει το καύσιμό του ως μια πολύ δυνατή ρακή 75 βαθμών, που μπορείς κάλλιστα να πιεις: «Αν το αραιώσει κάποιος με νερό, μπορεί ακόμη και να το πιει χωρίς να έχει πρόβλημα»

http://oikoautarkeia.blogspot.gr/201...g-post_11.html


Αρκεί να μην το σφυρίξει κανένας στον "Ιαβέρη " :rant: :bash: :takethat: :frypan:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπράβο μουσμούτ! άρα πάει κι αυτό στην κατηγορία των βιοκαύσιμων. Μιας κι η αιθανόλη είναι βιολογική. Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί ο καθένας μας να βάλει έναν αποστακτήρα στο σπίτι του, πόσο μάλλον αυτοί που μένουν σε διαμέρισμα στην Αθήνα. Πάντως λύσεις υπάρχουν! Σε ένα σεμινάριο που έκανα (ως ηλεκτρολόγος) ο καθηγητής είχε φτιάξει ένα πρότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο από ένα Smart, με υδρογόνο παραγμένο με φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτρια, δεσμευμένο σε φιάλες με υδρίδιο μετάλλου, και καύση του σε στοιχείο που το έκανε απευθείας ρεύμα, fuel cell λέγεται νομίζω. Το σύστημα δούλευε αλλά ήταν φυσικά πανάκριβο! 100 000 € +
 
Πίσω
Μπλουζα