Δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς επαγγελματίες ηθοποιούς οι οποίοι μετά από μία μικρή ή μεγάλη θητεία στο καλλιτεχνικό μη εμπορικό θέατρο αποφάσιζαν να κάνουν στροφή και να ασχοληθούν με το εμπορικό. Για βιοπορισμό ασκούσαν το επάγγελμα, λεφτά ήθελαν να βγάλουν, δεν ήταν όλοι αφοσιωμένοι στην Τέχνη με κεφαλαίο Τ, και αν, όπως ο Απέργης, με αρκετά καλή εμφάνιση και ταλέντο, είχαν τα φόντα να γίνουν δημοφιλείς, η επιμονή τους στο μη εμπορικό θα είχε μεγάλο κόστος (*). Εκείνο που με ενοχλούσε πάντα είναι ότι αντί να το πουν ανοιχτά ότι το κάνανε γιατί δεν τους σύμφερε οικονομικά, βρίσκανε δικαιολογίες στυλ "να πλησιάσουμε το κοινό", σαν να ντρέπονταν (αλλά η εμπορική επιτυχία συνοδευόταν και από ακριβό εισιτήριο, πράγμα που έδειχνε ότι δεν ήθελαν να πλησιάσουν το κοινό γενικά αλλά την τσέπη του ειδικά)
(*) Ας πούμε αν εγώ γινόμουνα επαγγελματίας ηθοποιός δεν θα ερχότανε κανένας να με δει, και καλά θα κάνανε, διότι είμαι παντελώς ατάλαντος. Οπότε δεν θα μου κόστιζε τίποτε να έπαιζα με επιμονή Πίντερ και Ιονέσκο και να λέω μετά ότι η εμπορική μου αποτυχία οφείλεται στην ασυμβίβαστη ποιότητα και στην αφοσίωσή μου στην Τέχνη που δεν μπορούσε να την καταλάβει ο κόσμος. Ένας Απέργης όμως θα έχανε πολλά λεφτά επιμένοντας έτσι