Φωτογραφίες από τα πρώτα σας αυτοκίνητα

TOYOTA STARLET Model 89

Τρέχων αυτοκίνητο

Hundai accent...τίποτα ιδιαίτερο αλλά κάνει τη δουλειά του μια χαρά και έχει τσάμπα service εφ'όρου ζωής !!

Το πρώτο πήγε για ανακύκλωση.Είχα πενθήσει τότε :icon_cry:
 
Ρε συ Geoanas, δεν έπρεπε να το αναφέρεις αυτό....... :icon_cry: :icon_cry:

Είχα το μοντέλο του 84 το πισωκίνητο, μετατροπή σε 1600 με διπλα Webber και roll cage!!!!! (με αυτό το αμάξι έμαθα να driftάρω.....) και πριν την Corolla το τελευταίο Starlet φτιαγμένο 1600 και τουρμπισμένο..........

Να φανταστείς ότι το πούλησα 8000 ευράκια (αν το σκεφτείς η Corolla τελικά στοίχησε δεν στοίχησε 3000.......) και μου λείπει αφάνταστα.

Όσο για τα Hyundai........ σκυλιά, αξιόπιστα και απροβλημάτιστα. Άσε τι μετατροπή μπορείς να κάνεις σε όλα τα Accent, θα πάθεις αν το ψάξεις.....
 
myfiat.jpg


Το πρώτο αυτοκίνητο του πατέρα μου που θυμάμαι (εγώ δεν έχω).

Σε μπλε σκούρο, ένα Fiat αρχές 80s!

Μπορεί να με συναγωνιστεί κανείς σε ρετροσύνη;; :D
 
Το πρώτο μου

1979_cortina_front_511x384.jpg


και παράλληλα

1998_Lada_Niva1.jpeg


τώρα

voiture-manifestions-sportives-sports-rallye-282301.jpg


και σύντομα

almera.n16.jpg


@ambu_dare: που υπηρέτησες αδρφέ?!!!

744ΛΜΧ/ΓΦ? γιατί και 'μεις είχαμε γέφυρες!!!
 
asikamin είπε:
@ambu_dare: που υπηρέτησες αδερφέ?!!!744ΛΜΧ/ΓΦ? γιατί και 'μεις είχαμε γέφυρες!!!
Eσείς φύγατε και πήγατε Τοξότες και μετά ήρθαμε εμείς και φτιάξαμε στο ίδιο

στρατόπεδο ένα νέο Τάγμα Μηχανικού 730ΤΜ, λίγο έξω από την Λάρισα. Πριν

από 10 χρονάκια περίπου όλα αυτά, φίλε μου... πως περνάνε έτσι τα χρόνια...
 
Το πρωτο...αξεχαστη παρεα

Opel_kadett_d_1_v_sst.jpg


Το δευτερο...αξεχαστα τα λεφτα που κοστισαν οι επισκευες του.....

csbap-e05251537_1.jpg


Το σημερινο

matiz%20beygja.jpg


Το επομενο ?

lacetti%20sport%20art.jpg
 
@ Shadowdancer: Καλά ρε συ πώς χώραγες στο Suzuki;;;:biglaugh: :biglaugh:

Είχες ξηλώσει τα εμπρός καθίσματα και καθόσουν στα πίσω;;;;; :cool: :cool:

@ Telamonas: Your next car is one of the best money can buy......

Α και μη ξεχάσω...... Όταν το αγοράσεις φέρτο από δω και άστο μου κανά 10ήμερο....... Αν δεν ανοίγουν οι πόρτες μετά κάθετα προς τα πάνω να μου τρυπήσεις τη μύτη........... Πολύ το πάω το ρημάδι το Lacceti ειδικά αφού είδα το stock car της σειράς και από κοντά. Απίστευτο "εργαλείο" φίλε.........
 
@Pooky(1)

:biglaugh: :biglaugh: :biglaugh: Οπως ο Αρνι στο Commando,που ξηλωσε το καθισμα της AlfaRomeo
 
ambu_dare είπε:
Eσείς φύγατε και πήγατε Τοξότες και μετά ήρθαμε εμείς και φτιάξαμε στο ίδιο στρατόπεδο ένα νέο Τάγμα Μηχανικού 730ΤΜ, λίγο έξω από την Λάρισα. Πριν

από 10 χρονάκια περίπου όλα αυτά, φίλε μου... πως περνάνε έτσι τα χρόνια...

Αμπελώνας 744ΛΜΧ/ΓΦ, εγώ την έκανα την μετακόμιση!!!!

Τσίπουρο, ξενύχτι και το πρωί βουρ , με 12τονα και Κραζ φορτωμένα με γέφυρες και λέμβους , για Ξάνθη - Αλεξ/πολη!!!

Α ρε εποχές...

Θα σκανάρω φώτο από φάλαγγα με BMP!
 
Αμ’ έπος αμ’ έργον Μηχανικό

Εμείς θα γεφυρώσουμε τον Έβρο ποταμό :thumbup:
 
shma_mx.jpg


"...δι' ων τα τείχη καταρρέουν...''

και

Σπεύδε Βραδέως!
 
A! ρε παλιοσειρούλες μου...

Γ***** τί εποχές και αυτές. Εγώ θέλω να πιστεύω - και πάντα αυτό λέω - ότι περάσαμε καλά. Ώρες - ώρες τις αναπολώ και ας έκανα 40 ημέρες υπηρεσία τέτοιες μέρες στο κρύο και την υγρασία. Μπορεί κάποιες φορές να ήταν δύσκολα όμως... είχαμε φτιάξει ωραία παρέα. Ναι ρε φίλε, θα γεφυρώναμε όλα τα ποτάμια από εδώ μέχρι και την κίνα εάν χρειαζόταν για να περάσουν μετά οι μαύροι (σκούφηδες).

730 TMX Γ/Φ
 
pooky είπε:
http://storm.tocmp.com/lada1300.htm
To πρώτο μου αυτοκίνητο σε πράσινο χρώμα εν έτη 1974. Εκεί έμαθα αδήγηση. Ούτε υδραυλικά φρένα δεν είχε ούτε τίποτε. Υπάρχει ακόμα σε άριστη κατάσταση σε ένα συλλέκτη παλιών ρώσικων αυτοκινήτων, πριν από δυό χρόνια το είχα πετύχει στο δρόμο σαν να είχε βγει από το εργοστάσιο. Ο τύπος που το οδηγούσε φρίκουλας με Lada, Mosckvitch, Trabant, και άλλα σοβιετικά μοντέλα....

http://www.toyota.gr/cars/new_cars/corolla/index.asp

My daily driver..... Από 1400 μετατροπή σε 1800 με κινητήρα από μια Τ-Sport. Φυσικά πεντάπορτη, με αλλαγμένες αναρτήσεις (αμορτισέρ και ελατήρια), βάσεις μηχανής, φρένα (δίσκους και υλικά τριβής), συμπλέκτη, δίσκο - πλατώ, κρεμαγιέρα, καταλλύτη και εξάτμιση. Έχει μείνει το ίδιο κιβώτιο μια και το εξάρι της Τ-Sport δεν μπορώ να το συνηθίσω με τίποτε. Μελλοντικά σχέδια είναι να μπουν ζάντες (καιρός ήταν) όταν αλλαχθούν τα λάστιχα με 200άρια χαμηλού προφίλ. Είδομεν.

http://www.musclecarclub.com/musclecars/chevrolet-corvette/images/chevrolet-corvette-2002b.jpg

My drift baby. Μοντέλο 2002 για δύο λόγους.

1). Ήταν εξαιρετικά στρωμένο.

2). Ευκαιρία από leasing.

3). Αν τελικά μείνει στην κατοχή μου, θα πειραχτεί και το άτιμο πειράζεται εύκολα. (Φυσικά δεν το βλέπω κοστίζει ένα σκασμό λεφτά σε καύσιμα, λάστιχα και συντήρηση......) Το νέο μοντέλο ΔΕΝ μπορεί να πειραχτεί με καμία κυβέρνηση όλος ο κινητήρας είναι καλυμένος και δεν μπορείς με τίποτε να κάνεις bypass τα ηλεκτρονικά του μέρη. Τα Chevy μέχρι και το 2002, αρχές 2003 είναι αυτό που ονομάζουμε "a modders dream".

4). Έχει εξαιρετική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, η οποία είναι διαφορετική από την Chevy Ευρώπης (βλέπε Matiz, Lacceti και άλλα). Υπάρχει επάρκεια σε ανταλλακτικά και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς αρκεί να είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις το αντίτιμο....

Φυσικά αν ήμουν Αμερική, δεν θα ασχολιόμουν ποτέ με Chevys, σε καμία περίπτωση. Το όνειρό μου είναι ένα παλιό Dodge Charger των 70's (δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση σε μοντέλο όλα μου κάνουν) ή τέλη της δεκαετίας του 60 με κινητήρα HEMI. Οι εν λόγω κινητήρες ξεκινούν για την πλάκα τους από 350 αλογάκια με τον Γολιάθ της σειράς να τερματίζει κάπου στα 900+. Φυσικά τα μοντέλα από 600+ αλογάκια και έπειτα διατίθενται μόνο κατόπιν παραγγελίας και έρχονται ειδικοί να τσεκάρουν την κατασκευή που θα "εναποθέσεις" το διαμάντι τους. Καλό και από πλευράς ασφάλειας και από πλευράς prestige. Οι εν λόγω κινητήρες τοποθετούνται και στα λεγόμενα stock cars αλλά και σε κάποια dragster μοντέλα, αν και στα τελευταία μάλλον σπάνια θα τους δει κανείς αφού κοστίζουν πάνω από 30 με 35 χιλιάδες δολλάρια.

Στην Ελλάδα ούτε λόγος φυσικά για αντιπροσωπείες, αν και ένα από αυτά τα όνειρα σε τροχούς έκοβε βόλτες στα Μέγαρα προχτές........... και μας έκαψε τις καρδιές μας.........

Εκτός από τα δύο παραπάνω υπάρχει στην κατοχή μας και ένα 800αράκι Matiz που από ερείπιο έχει γίνει αυτοκίνητο και πάλι. Αν και έχει πολλά που πρέπει να γίνουν ακόμα το αγαπώ ιδιαίτερα.

Κατανάλωση:

Ματιζ: (Master Yoda) Με το ζόρι 4,5 λίτρα τα 100 χλμ.

Corolla: (Darth Vader) Σταθερά πάνω από 17, με τις μετατροπές που έχει υποστεί, φυσικό είναι

Chevy: (Lady Eowin) Με χαλαρό πόδι 30 παρά κάτι. Με ζόρι 60+. Δεν είναι για όλες τις ώρες αλλά το αξίζει και με το παραπάνω. Θα κλάψω πολύ όταν φύγει σε λίγο καιρό, θα χαρώ με αυτό που θα την αντικαταστήσει, όμως, ακόμα περισσότερο.......
οταν λες "αν και ένα από αυτά τα όνειρα σε τροχούς έκοβε βόλτες στα Μέγαρα προχτές......" τι εννοεις???????τι ειδες
 
ΧΕ ΧΕ!!!!

Ακριβώς κάτι τέτοιο, δεν ήταν βαμμένο πορτοκαλί αλλά μαύρο σαν χάρος και φορούσε κινητήρα ΗΕΜΙ υπογραφής John Barret.

ΟΝΕΙΡΟ.

BTW δυστυχώς λόγω κόστους δεν υπάρχει πιά το Νο3 στην κατοχή μου.

Αλλά ευελπιστώ να βελτιώσω το Matizάκι!!!!!!!!
 
α και εγω νομιζα οτι ειδες αυτο στα μεγαρα:

 
To αμάξι στο οποίο έμαθα να οδηγώ (Audi80 GLS 1977)



To "φοιτητικό" μου αυτοκίνητο (Citroen Saxo 1.1)



To τωρινό μου (Citroen C4 Coupe)

 
το πρωτο και τελευταιο μου αυτοκινητο:

102_0753_209.jpg
 
Δείξε μια φωτογραφία βρε jmj να γουστάρουμε!!!!
 
jmj το πουλάς;;;;;

Πλάκα κάνω φίλε. Πρόσεχέ το σαν τα μάτια σου........

Για δώσε πληροφορίες για τον κινητήρα που φοράει σε παρακαλώ!!!!!!
 
Πίσω
Μπλουζα