http://storm.tocmp.com/lada1300.htm
To πρώτο μου αυτοκίνητο σε πράσινο χρώμα εν έτη 1974. Εκεί έμαθα αδήγηση. Ούτε υδραυλικά φρένα δεν είχε ούτε τίποτε. Υπάρχει ακόμα σε άριστη κατάσταση σε ένα συλλέκτη παλιών ρώσικων αυτοκινήτων, πριν από δυό χρόνια το είχα πετύχει στο δρόμο σαν να είχε βγει από το εργοστάσιο. Ο τύπος που το οδηγούσε φρίκουλας με Lada, Mosckvitch, Trabant, και άλλα σοβιετικά μοντέλα....
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/corolla/index.asp
My daily driver..... Από 1400 μετατροπή σε 1800 με κινητήρα από μια Τ-Sport. Φυσικά πεντάπορτη, με αλλαγμένες αναρτήσεις (αμορτισέρ και ελατήρια), βάσεις μηχανής, φρένα (δίσκους και υλικά τριβής), συμπλέκτη, δίσκο - πλατώ, κρεμαγιέρα, καταλλύτη και εξάτμιση. Έχει μείνει το ίδιο κιβώτιο μια και το εξάρι της Τ-Sport δεν μπορώ να το συνηθίσω με τίποτε. Μελλοντικά σχέδια είναι να μπουν ζάντες (καιρός ήταν) όταν αλλαχθούν τα λάστιχα με 200άρια χαμηλού προφίλ. Είδομεν.
http://www.musclecarclub.com/musclecars/chevrolet-corvette/images/chevrolet-corvette-2002b.jpg
My drift baby. Μοντέλο 2002 για δύο λόγους.
1). Ήταν εξαιρετικά στρωμένο.
2). Ευκαιρία από leasing.
3). Αν τελικά μείνει στην κατοχή μου, θα πειραχτεί και το άτιμο πειράζεται εύκολα. (Φυσικά δεν το βλέπω κοστίζει ένα σκασμό λεφτά σε καύσιμα, λάστιχα και συντήρηση......) Το νέο μοντέλο ΔΕΝ μπορεί να πειραχτεί με καμία κυβέρνηση όλος ο κινητήρας είναι καλυμένος και δεν μπορείς με τίποτε να κάνεις bypass τα ηλεκτρονικά του μέρη. Τα Chevy μέχρι και το 2002, αρχές 2003 είναι αυτό που ονομάζουμε "a modders dream".
4). Έχει εξαιρετική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, η οποία είναι διαφορετική από την Chevy Ευρώπης (βλέπε Matiz, Lacceti και άλλα). Υπάρχει επάρκεια σε ανταλλακτικά και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς αρκεί να είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις το αντίτιμο....
Φυσικά αν ήμουν Αμερική, δεν θα ασχολιόμουν ποτέ με Chevys, σε καμία περίπτωση. Το όνειρό μου είναι ένα παλιό Dodge Charger των 70's (δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση σε μοντέλο όλα μου κάνουν) ή τέλη της δεκαετίας του 60 με κινητήρα HEMI. Οι εν λόγω κινητήρες ξεκινούν για την πλάκα τους από 350 αλογάκια με τον Γολιάθ της σειράς να τερματίζει κάπου στα 900+. Φυσικά τα μοντέλα από 600+ αλογάκια και έπειτα διατίθενται μόνο κατόπιν παραγγελίας και έρχονται ειδικοί να τσεκάρουν την κατασκευή που θα "εναποθέσεις" το διαμάντι τους. Καλό και από πλευράς ασφάλειας και από πλευράς prestige. Οι εν λόγω κινητήρες τοποθετούνται και στα λεγόμενα stock cars αλλά και σε κάποια dragster μοντέλα, αν και στα τελευταία μάλλον σπάνια θα τους δει κανείς αφού κοστίζουν πάνω από 30 με 35 χιλιάδες δολλάρια.
Στην Ελλάδα ούτε λόγος φυσικά για αντιπροσωπείες, αν και ένα από αυτά τα όνειρα σε τροχούς έκοβε βόλτες στα Μέγαρα προχτές........... και μας έκαψε τις καρδιές μας.........
Εκτός από τα δύο παραπάνω υπάρχει στην κατοχή μας και ένα 800αράκι Matiz που από ερείπιο έχει γίνει αυτοκίνητο και πάλι. Αν και έχει πολλά που πρέπει να γίνουν ακόμα το αγαπώ ιδιαίτερα.
Κατανάλωση:
Ματιζ: (Master Yoda) Με το ζόρι 4,5 λίτρα τα 100 χλμ.
Corolla: (Darth Vader) Σταθερά πάνω από 17, με τις μετατροπές που έχει υποστεί, φυσικό είναι
Chevy: (Lady Eowin) Με χαλαρό πόδι 30 παρά κάτι. Με ζόρι 60+. Δεν είναι για όλες τις ώρες αλλά το αξίζει και με το παραπάνω. Θα κλάψω πολύ όταν φύγει σε λίγο καιρό, θα χαρώ με αυτό που θα την αντικαταστήσει, όμως, ακόμα περισσότερο.......