Φωτογραφίες από τα πρώτα σας αυτοκίνητα

ambu_dare είπε:
A! ρε παλιοσειρούλες μου...
...Ναι ρε φίλε, θα γεφυρώναμε όλα τα ποτάμια από εδώ μέχρι και την κίνα εάν χρειαζόταν για να περάσουν μετά οι μαύροι (σκούφηδες).

730 TMX Γ/Φ
Και θα περνάγαμε φίλε μου. :thumbup:
 
θα ποσταρω σε λιγο φωτογραφιες...φοραει κινητηρα magnum 440 (υπερκυβισμενο στα 500) με transmission 727 auto..
 
Φωτό από κινητήρα please!!!!!!!!!!
 
λοιπον για να μην τις βαλω εδω τις φωτο και πιασω χωρο μπειτε στην σελιδα που εφτιαξα να τις δειτε απο εκει

http://www.myspace.com/dukesofgreece
 
ΩΡΑΙΟΣ!!!!!!

Λίγη βελτίωση εμπρός μου φαίνεται ή κάνω λάθος ότι χρειάζεται;;;;

Τα πίσω φωτιστικά δεν τα πρόσεξα καλά.

Στην φωτό στο DO IT στη Βάρκιζα (δεν συχνάζω εκεί) η Devil μήπως είναι για πούλημα;;;;;;;

Ψάχνω ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε άψογη κατάσταση αλλά δεν κάθεται τίποτε προς πώληση από Ελλάδα......

Έπρεπε να είμαι Αμερική τελικά. Μάλλον εκεί είναι παράδεισος.........
 
κινητηρας 440 magnum

100_9821.jpg


pooky είπε:
ΩΡΑΙΟΣ!!!!!!
Λίγη βελτίωση εμπρός μου φαίνεται ή κάνω λάθος ότι χρειάζεται;;;;

Τα πίσω φωτιστικά δεν τα πρόσεξα καλά.

Στην φωτό στο DO IT στη Βάρκιζα (δεν συχνάζω εκεί) η Devil μήπως είναι για πούλημα;;;;;;;

Ψάχνω ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε άψογη κατάσταση αλλά δεν κάθεται τίποτε προς πώληση από Ελλάδα......

Έπρεπε να είμαι Αμερική τελικά. Μάλλον εκεί είναι παράδεισος.........
εχω ολα τα κομματια που λειπουν (1969 front grille,,push bar και τα πισω ισια φωτα του 1969) αλλα δεν τα εχω τοποθετησει ακομα..παλευω ακομα με τον κινητηρα και το σαλονι που ειναι σαπιο ολο...το φτιαχνω ομως σιγα σιγα και θα ειναι ετοιμο προς το καλοκαιρι πιστευω

οχι ο μανος δεν πουλαει την καντιλλακ!!!

αν σ αρεσουν τα αμερικανικα στειλε μου pm να σου προτεινω ενα φορουμ που εχουμε φτιαξει
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Check your PM!!!!

To διαμέρισμα του κινητήρα βλέπω πώς θέλει αρκετή δουλειά ακόμα!

Σιγά - σιγά πιστεύω ότι θα το φτιάξεις. Προσωπικά έχω κόλλημα με τουε κινητήρες και το look τους. Μπορεί το αμάξι μου να ζέχνει έξωτερικά και να έχει τόσο χώμα μέσα που να φυτρώσει καβάτζα, αλλά αν το μοτέρ δεν λάμπει δεν μπορώ να κοιμηθώ..........

Και τα δύο αμαξάκια που έχουμε αυτή τη στιγμή, λάμπουν τα μοτεράκια τους. Φυσικά τώρα πιά το ύστατο κόλλημά μου έχει γίνει με το Matiz. Ούτε Ferrari να είχα στην κατοχή μου φίλε!!!!!!
 
κριμα που δεν σε ηξερα ενα μηνα πιο πριν..τωρα μπορει να ειχες ΚΙΤΤ ή κορβετ stingray..ta poulousan kati filoi,,10.000 kai 13.000 eyro antistoixa
 
Χωρίς πολλά λόγια έχεις το απόλυτο ιστορικό αυτοκίνητο,νομίζω πως είσαι από τους πολύ τυχερούς.Υπέροχο μοναδικό φανταστικό!!!!!Χαλάλι τα χρήματα που θα δώσεις ρε φίλε χαλάλι.Εύχομαι να γίνει όπως του αξίζει και όλα επάνω του να λάμπουν..Ερώτηση τέτοιο μοντέλο σαν των Dukes μπορείς να το βρεις στην Ελλάδα και πόσο κοστίζει?
 
οχι φιλε μου δυστυχως δεν υπαρχει charger παρομοιο στην ελλαδα ,1968,1969,1970..απο το ebay μονο,και αυτα τα χτυπανε ασχημα..ξυπνησανε και οι αμερικανοι...εγω το πηρα σε ξεφτυλα τιμη απο γερμανια,απο εναν που το ειχε για τα σκουπιδια..ηταν σε αθλια κατασταση αλλα σιγα σιγα το φιανουμε...

γενικα ειναι μεγαλος μπελας και οποιος σκεφτει να κανει το ιδιο να περιμενει πολυ κοπο και μανουβρα
 
Μετα απο τον Στρατηγο (φοβερος φιλε!) νιωθω ντροπη για τις φωτο που θα βαλω, αλλα τελος παντων...

Εμαθα να οδηγω σε μια Corolla Van, ηταν οπως το Liftback αλλα διπορτο/επαγγελματικο χωρις τζαμια πισω.

Πισωκινητο! Ε ρε γλεντια - οταν εβρεχε, γιατι δυναμη δεν ειχε φυσικα...

75CorollaVan.jpg


Το πρωτο αυτοκινητο που αγορασα με τον ιδρωτα μου, ενα Authi Mini 1000 του 1975

MINI_OLD.jpg


Το ιδιο μετα την πληρη ανακατασκευη του

MINI_FRONT.jpg


Το εχω ακομα, ως "κυριακατικο" ομως.

Καθημερινα μετακινουμαι πλεον με ενα απο αυτα τα κουτιά πανω σε ροδες, που εχουν αεροσακους, ABS και Air Condition
 
Υπέροχο αυτοκινητάκι...Πολύ καλά έκανες και το έφτιαξες

Και το τελευταίο μου αυτοκίνητο είναι αυτό....Μάλλον και το τελευταίο γενικώς!

maverick41ux2.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
jmj είπε:
κριμα που δεν σε ηξερα ενα μηνα πιο πριν..τωρα μπορει να ειχες ΚΙΤΤ ή κορβετ stingray..ta poulousan kati filoi,,10.000 kai 13.000 eyro antistoixa
Κολάω απλά στο θέμα των ανταλλακτικών γι'αυτό το λόγο δεν τολμώ να πάρω κάτι παλιό και Αμερικάνικο, αν και είμαι 100% υπέρ της Αμερικάνικης Αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το ΤΟΥΟΤΑ που έχω τώρα πάρθηκε από σπόντα με κολλημένο μοτέρ και θα ήταν κρίμα να το αφήσω να πάει προς καταστροφή. Φυσικά δεν το μετάνοιωσα στιγμή, μια και δεν μου αρέσει να καταστρέφονται πράγματα που με λίγο κόπο και ελάχιστα έξοδα γίναονται καλύτερα από καινούργια.

Αν είμαστε καλά, Πρώτα ο Θεός, το επόμενο θα έχει καθαρά Αμερικανικές καταβολές. (Matiz θα είναι και πάλι, αυτόματο σαν γνήσιος Αμερικανός και φυσικά πάντα Chevy.... )
 
λοιπόν εγώ εμαθα να οδηγώ σε bmw 316 του πατέρα μου, μοντέλο 90, τη στρογγυλοφαναρη. Αγόρασα αμάξι από τα λεφτα που είχα μαζέψει σαν συντάκτης στο pixel και το amiga computing και πήρα το 1997 ένα Toyota Starlet μπλέ το οποίο έχω μέχρι και σήμερα (έχει γράψει 200.000 χλμ και δεν μου εχει παρουσιασει κανενα προβλημα). παντως για τις μικρες μετακινησεις χρησιμοποιω ποδήλατο, ενα carrera 12ταχυτο.:rolleyes:
 
Συντάκτης?...Pixel? Που ήσουν βρε χαμένος.....Θέλουμε να μας πεις ιστορίες από τις ωραίες εποχές....

Τα toyota ήταν και είναι εγγύηση αντοχής..Το Starlet το αγάπησα και πάντα ήθελα να το είχα,αλλά ποτέ δεν είχα τα λεφτά να πάρω ένα!
 
Το Starlet είναι ένα από τα αυτοκίνητα που μπορούν να θεωρηθούν αθάνατα. 200Κ χιλιόμετρα, δεν σημαίνουν τίποτε για το γαϊδούρι, στην κυριολεξία, κινητήρα που διαθέτει. Άνετα με προσεκτική συντήρηση μπορεί να φτάσει τα 500Κ χωρίς κανένα πρόβλημα.

Δική μου συμβουλή, μια και είχα το συγκεκριμένο αμαξάκι και συνεχίζω να έχω ΤΟΥΟΤΑ το οποίο σκοπεύω να το κρατήσω μέχρι τη μέρα που θα αποχαιρετήσω το μάταιο τούτο κόσμο, είναι να προσέχεις πάρα πολύ τις αλλαγές λαδιών.

Πάντοτε συνθετικά λάδια, (και της ΤΟΥΟΤΑ κάνουν πολύ καλή δουλειά), ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλαγή φίλτρου λαδιού με κάθε αλλαγή λαδιών και ΠΟΤΕ μην ξεπερνάς το όριο των 5000 χιλιομέτρων ανάμεσα στις αλλαγές. Έχω ακούσει ιστορίες φρίκης για 15000 χιλιόμετρα ανάμεσα στις αλλαγές, ή ακόμα χειρότερα, κάποιοι που διαφημήζουν δωρεάν service για πάντα, σου λένε ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζουν κάθε 22000 χιλιόμετρα. ΕΛΕΟΣ!!!!!! (Πρόσθεσε στο παραπάνω ότι σου βάζουν και ημισυνθετικά οπότε μάλλον καταστρέφεις τον κινητήρα σου στα 3 - 5 χρόνια, όσο κρατάει η εγγύηση μηχανικών μερών δηλαδή.... ).

Επίσης: Αλλαγή μπουζί κάθε 20000 χιλιόμετρα, και συντήρηση ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ και όχι με το χρόνο (μια άλη απίστευτη μούφα που έχουν εφεύρει πρόσφατα οι αντιπροσωπείες). Αν μπορείς να αλλάζεις λαδάκι κάθε 3000 χιλιόμετρα κάντο, ο κινητήρας θα φτάσει άνετα και τις 700Κ χιλιόμετρα. Φυσικά μιλάμε για τα παλαιότερα και όχι τα VVTi μοντέλα, τα οποία δεν τα κόβω και τόσο κτηνάκια σε σχέση με το παλιότερο μοντέλο που φοράει το δικό σου αμάξι.

Φίλτρα αέρα, καυσίμου, κλιματισμού και τα λοιπά συμπράκαλα κατά το δοκούν. Εγώ το φίλτρο αέρα το πετάω κάθε 10000 χιλιόμετρα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

PS. Μην τσιμπάτε και πέφτετε στην παγίδα του δωρεάν service. Τα αναλώσσιμα είναι δεύτερης διαλογής (ημισυνθετικά λάδια, μπουζί κάθε 80000 χιλιόμετρα και μάλιστα όσο πιό απλά γίνεται, δε σου αλλάζουν φίλτρα λαδιού ΠΟΤΕ και το φίλτρο αέρα απλά το βγάζουν και το φυσάνε στα γρήγορα. Επίσης κανένας σχολαστικός έλεγχος στο αυτοκίνητο όταν το σηκώνουν στην ράμπα. ). Στην ουσία αυτά πιυ θα πληρώσετε σε ανταλλακτικά που δεν καλύπτονται από το δωρεάν service (δίσκοι - υλικά τριβής, δίσκος πλατώ, επισκευή κινητήρα, μπαταρία και τα λοιπά) θα είναι πολλαπλάσια σε σχέση με αυτά που θα γλυτώσετε.
 
όταν ήμουν 2-3 ετών είχαμε στην οικογένεια αυτό...πραγματικά εκπληκτικό αυτοκίνητο Citroen ami...
DCP_6068.JPG


μετά ήρθε αυτό (τα λόγια είναι περιττά ..αλη8εια που θα βρω ένα που ψάχνω)

26-citroen-2cv.jpg


η φωτός είναι από το νετ αλλά έτσι ακριβώς τα είχε ο πατέρας σε αυτήν την κατάσταση(και χρώμα)..μάλιστα θυμάμαι όταν πουλάγαμε το 2cv 2 τύποι μόνο που δεν σφαχτήκαν για το ποιος 8α το πάρει..:eek:

εγω προσωπικά είχα από το 97' είχα ένα renault scenic αυτό ακριβώς σε αυτό το χρώμα
1.jpg


με είχαν ζαλίσει τότε αν ειναι 4χ4 και πόσο κάνει και άλλα τέτοια (τυχενε να ειναι το πρώτο πολυμορφηκο στο ελλαδα)

τώρα έχω αυτο..λήγω ανεβασμένο σε άλογα με 17'ζαντες χαμηλωμένο και άλλες τέτοιες μπαρούφες που μας αδειάζουν την τσέπη...ναι στην φώτο εγώ είμαι:eek:

2149218_7_full.jpg


εδω ειναι με της παλιες 16αρες ζαντες

2149218_8_full.jpg


άντε ρε renault πότε θα βγει το laguna 3 ?? ο επόμενος στόχος ..:biglaugh:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
akmakas είπε:
Συντάκτης?...Pixel? Που ήσουν βρε χαμένος.....Θέλουμε να μας πεις ιστορίες από τις ωραίες εποχές....Τα toyota ήταν και είναι εγγύηση αντοχής..Το Starlet το αγάπησα και πάντα ήθελα να το είχα,αλλά ποτέ δεν είχα τα λεφτά να πάρω ένα!

αχ τι μου θυμίζεις τωρα. εγραφα στο pixel την εποχή της παρακμής του, λίγο πριν κλείσει 1995-1996 αλλα πλέον είχε χαθεί κάθε παλιά αίγλη και φυσικα κάθε αίσθηση home computing. μετά ήρθαν 6 τευχη amiga computing, έγραψα και σε καποια στο gamer και τα παράτησα όλα λόγω σπουδών αφου και απογοητευμένος απο πολλά πράγματα ημουν και ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο για το μαθηματικό. αυτα... δυστυχώς όμως δεν συνεργάστηκα με κανενα απο την παλιά θρυλική ομάδα του pixel (λεκοπουλος κτλ) μια που οταν πηγα είχαν ήδη αποχωρήσει. παιδια παντως αν θελετε να κανονισουμε καποτε καμια συναντησουλα...

pooky είπε:
Το Starlet είναι ένα από τα αυτοκίνητα που μπορούν να θεωρηθούν αθάνατα. 200Κ χιλιόμετρα, δεν σημαίνουν τίποτε για το γαϊδούρι, στην κυριολεξία, κινητήρα που διαθέτει. Άνετα με προσεκτική συντήρηση μπορεί να φτάσει τα 500Κ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Δική μου συμβουλή, μια και είχα το συγκεκριμένο αμαξάκι και συνεχίζω να έχω ΤΟΥΟΤΑ το οποίο σκοπεύω να το κρατήσω μέχρι τη μέρα που θα αποχαιρετήσω το μάταιο τούτο κόσμο, είναι να προσέχεις πάρα πολύ τις αλλαγές λαδιών.

Πάντοτε συνθετικά λάδια, (και της ΤΟΥΟΤΑ κάνουν πολύ καλή δουλειά), ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλαγή φίλτρου λαδιού με κάθε αλλαγή λαδιών και ΠΟΤΕ μην ξεπερνάς το όριο των 5000 χιλιομέτρων ανάμεσα στις αλλαγές. Έχω ακούσει ιστορίες φρίκης για 15000 χιλιόμετρα ανάμεσα στις αλλαγές, ή ακόμα χειρότερα, κάποιοι που διαφημήζουν δωρεάν service για πάντα, σου λένε ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζουν κάθε 22000 χιλιόμετρα. ΕΛΕΟΣ!!!!!! (Πρόσθεσε στο παραπάνω ότι σου βάζουν και ημισυνθετικά οπότε μάλλον καταστρέφεις τον κινητήρα σου στα 3 - 5 χρόνια, όσο κρατάει η εγγύηση μηχανικών μερών δηλαδή.... ).

Επίσης: Αλλαγή μπουζί κάθε 20000 χιλιόμετρα, και συντήρηση ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ και όχι με το χρόνο (μια άλη απίστευτη μούφα που έχουν εφεύρει πρόσφατα οι αντιπροσωπείες). Αν μπορείς να αλλάζεις λαδάκι κάθε 3000 χιλιόμετρα κάντο, ο κινητήρας θα φτάσει άνετα και τις 700Κ χιλιόμετρα. Φυσικά μιλάμε για τα παλαιότερα και όχι τα VVTi μοντέλα, τα οποία δεν τα κόβω και τόσο κτηνάκια σε σχέση με το παλιότερο μοντέλο που φοράει το δικό σου αμάξι.

Φίλτρα αέρα, καυσίμου, κλιματισμού και τα λοιπά συμπράκαλα κατά το δοκούν. Εγώ το φίλτρο αέρα το πετάω κάθε 10000 χιλιόμετρα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

PS. Μην τσιμπάτε και πέφτετε στην παγίδα του δωρεάν service. Τα αναλώσσιμα είναι δεύτερης διαλογής (ημισυνθετικά λάδια, μπουζί κάθε 80000 χιλιόμετρα και μάλιστα όσο πιό απλά γίνεται, δε σου αλλάζουν φίλτρα λαδιού ΠΟΤΕ και το φίλτρο αέρα απλά το βγάζουν και το φυσάνε στα γρήγορα. Επίσης κανένας σχολαστικός έλεγχος στο αυτοκίνητο όταν το σηκώνουν στην ράμπα. ). Στην ουσία αυτά πιυ θα πληρώσετε σε ανταλλακτικά που δεν καλύπτονται από το δωρεάν service (δίσκοι - υλικά τριβής, δίσκος πλατώ, επισκευή κινητήρα, μπαταρία και τα λοιπά) θα είναι πολλαπλάσια σε σχέση με αυτά που θα γλυτώσετε.
λοιπον σε ευχαριστω πολύ για τις συμβουλες σου. βεβαια αν σου πω καθε ποτε αλλαζω λαδια θα πέσεις ξερός και δεν το θέλω. είμαι ιδιαίτερα αμελής οδηγός, με έχει καλομάθει βλέπεις το σταρλετάκι, κι ετσι αλλάζω λάδια όποτε θυμηθώ. αλλα σκέφτομαι να μην συνεχίσω έτσι και να γίνω πιο συνεπής. οι συμβουλές σου είναι ιδιαίτερα πολύτιμες και αποφάσισα να τις τηρήσω κατα γράμμα για να κρατήσω το μικρό, φοιτητικό μου αμαξάκι για πάντα. μερσί!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κάντο, δεν θα χάσεις. Εγώ την Corolla που έχω τώρα θα την κρατήσω όσο πάει. Βλέπεις για μένα πέρασε ανεπιστρεπτί ο καιρός της γρήγορης οδήγησης, τώρα πιά ακόμα και με ένα 800άρι που πάει με 80 στην Εθνική είμαι ΟΚ!

Πιά σημασία έχει ο δρόμος και η σχέση που έχεις με αυτόν, δεν με ενδιαφέρει το τρέξιμο και οι χρονομετρήσεις. Και μην νομίζεις πώς έχω πολύ καιρό που έχω αλλάξει την οπτική μου γωνία στο θέμα, έτσι;

ΕΥΤΥΧΩΣ όλες οι αλλαγές που έχουν γίνει στο δικό μου TOYOTA δεν είναι extreme και τίποτε δεν φαίνεται εξωτερικά. Ακόμα με τις σιδερένιες μαύρες ζάντες το έχω, θα το είχα και με τα τάσια της ΤΟΥΟΤΑ αλλά τα φρένα ζεσταίνονταν πολύ και τα έβγαλα. Μεγαλώνουμε βρε γμτ!!!!!!
 
Πίσω
Μπλουζα