Το Starlet είναι ένα από τα αυτοκίνητα που μπορούν να θεωρηθούν αθάνατα. 200Κ χιλιόμετρα, δεν σημαίνουν τίποτε για το γαϊδούρι, στην κυριολεξία, κινητήρα που διαθέτει. Άνετα με προσεκτική συντήρηση μπορεί να φτάσει τα 500Κ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Δική μου συμβουλή, μια και είχα το συγκεκριμένο αμαξάκι και συνεχίζω να έχω ΤΟΥΟΤΑ το οποίο σκοπεύω να το κρατήσω μέχρι τη μέρα που θα αποχαιρετήσω το μάταιο τούτο κόσμο, είναι να προσέχεις πάρα πολύ τις αλλαγές λαδιών.
Πάντοτε συνθετικά λάδια, (και της ΤΟΥΟΤΑ κάνουν πολύ καλή δουλειά), ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλαγή φίλτρου λαδιού με κάθε αλλαγή λαδιών και ΠΟΤΕ μην ξεπερνάς το όριο των 5000 χιλιομέτρων ανάμεσα στις αλλαγές. Έχω ακούσει ιστορίες φρίκης για 15000 χιλιόμετρα ανάμεσα στις αλλαγές, ή ακόμα χειρότερα, κάποιοι που διαφημήζουν δωρεάν service για πάντα, σου λένε ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζουν κάθε 22000 χιλιόμετρα. ΕΛΕΟΣ!!!!!! (Πρόσθεσε στο παραπάνω ότι σου βάζουν και ημισυνθετικά οπότε μάλλον καταστρέφεις τον κινητήρα σου στα 3 - 5 χρόνια, όσο κρατάει η εγγύηση μηχανικών μερών δηλαδή.... ).
Επίσης: Αλλαγή μπουζί κάθε 20000 χιλιόμετρα, και συντήρηση ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ και όχι με το χρόνο (μια άλη απίστευτη μούφα που έχουν εφεύρει πρόσφατα οι αντιπροσωπείες). Αν μπορείς να αλλάζεις λαδάκι κάθε 3000 χιλιόμετρα κάντο, ο κινητήρας θα φτάσει άνετα και τις 700Κ χιλιόμετρα. Φυσικά μιλάμε για τα παλαιότερα και όχι τα VVTi μοντέλα, τα οποία δεν τα κόβω και τόσο κτηνάκια σε σχέση με το παλιότερο μοντέλο που φοράει το δικό σου αμάξι.
Φίλτρα αέρα, καυσίμου, κλιματισμού και τα λοιπά συμπράκαλα κατά το δοκούν. Εγώ το φίλτρο αέρα το πετάω κάθε 10000 χιλιόμετρα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
PS. Μην τσιμπάτε και πέφτετε στην παγίδα του δωρεάν service. Τα αναλώσσιμα είναι δεύτερης διαλογής (ημισυνθετικά λάδια, μπουζί κάθε 80000 χιλιόμετρα και μάλιστα όσο πιό απλά γίνεται, δε σου αλλάζουν φίλτρα λαδιού ΠΟΤΕ και το φίλτρο αέρα απλά το βγάζουν και το φυσάνε στα γρήγορα. Επίσης κανένας σχολαστικός έλεγχος στο αυτοκίνητο όταν το σηκώνουν στην ράμπα. ). Στην ουσία αυτά πιυ θα πληρώσετε σε ανταλλακτικά που δεν καλύπτονται από το δωρεάν service (δίσκοι - υλικά τριβής, δίσκος πλατώ, επισκευή κινητήρα, μπαταρία και τα λοιπά) θα είναι πολλαπλάσια σε σχέση με αυτά που θα γλυτώσετε.