Φωτογραφίες από τα πρώτα σας αυτοκίνητα

vaszio

Retro Member
Joined
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
148
Αντιδράσεις
19
Παιδιά έχετε φωτογραφίες από τα πρώτα σας αυτοκίνητα; Ας τις ανεβάσουμε εδώ να γίνει χαμός...
 
http://storm.tocmp.com/lada1300.htm

To πρώτο μου αυτοκίνητο σε πράσινο χρώμα εν έτη 1974. Εκεί έμαθα αδήγηση. Ούτε υδραυλικά φρένα δεν είχε ούτε τίποτε. Υπάρχει ακόμα σε άριστη κατάσταση σε ένα συλλέκτη παλιών ρώσικων αυτοκινήτων, πριν από δυό χρόνια το είχα πετύχει στο δρόμο σαν να είχε βγει από το εργοστάσιο. Ο τύπος που το οδηγούσε φρίκουλας με Lada, Mosckvitch, Trabant, και άλλα σοβιετικά μοντέλα....

http://www.toyota.gr/cars/new_cars/corolla/index.asp

My daily driver..... Από 1400 μετατροπή σε 1800 με κινητήρα από μια Τ-Sport. Φυσικά πεντάπορτη, με αλλαγμένες αναρτήσεις (αμορτισέρ και ελατήρια), βάσεις μηχανής, φρένα (δίσκους και υλικά τριβής), συμπλέκτη, δίσκο - πλατώ, κρεμαγιέρα, καταλλύτη και εξάτμιση. Έχει μείνει το ίδιο κιβώτιο μια και το εξάρι της Τ-Sport δεν μπορώ να το συνηθίσω με τίποτε. Μελλοντικά σχέδια είναι να μπουν ζάντες (καιρός ήταν) όταν αλλαχθούν τα λάστιχα με 200άρια χαμηλού προφίλ. Είδομεν.

http://www.musclecarclub.com/musclecars/chevrolet-corvette/images/chevrolet-corvette-2002b.jpg

My drift baby. Μοντέλο 2002 για δύο λόγους.

1). Ήταν εξαιρετικά στρωμένο.

2). Ευκαιρία από leasing.

3). Αν τελικά μείνει στην κατοχή μου, θα πειραχτεί και το άτιμο πειράζεται εύκολα. (Φυσικά δεν το βλέπω κοστίζει ένα σκασμό λεφτά σε καύσιμα, λάστιχα και συντήρηση......) Το νέο μοντέλο ΔΕΝ μπορεί να πειραχτεί με καμία κυβέρνηση όλος ο κινητήρας είναι καλυμένος και δεν μπορείς με τίποτε να κάνεις bypass τα ηλεκτρονικά του μέρη. Τα Chevy μέχρι και το 2002, αρχές 2003 είναι αυτό που ονομάζουμε "a modders dream".

4). Έχει εξαιρετική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, η οποία είναι διαφορετική από την Chevy Ευρώπης (βλέπε Matiz, Lacceti και άλλα). Υπάρχει επάρκεια σε ανταλλακτικά και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς αρκεί να είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις το αντίτιμο....

Φυσικά αν ήμουν Αμερική, δεν θα ασχολιόμουν ποτέ με Chevys, σε καμία περίπτωση. Το όνειρό μου είναι ένα παλιό Dodge Charger των 70's (δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση σε μοντέλο όλα μου κάνουν) ή τέλη της δεκαετίας του 60 με κινητήρα HEMI. Οι εν λόγω κινητήρες ξεκινούν για την πλάκα τους από 350 αλογάκια με τον Γολιάθ της σειράς να τερματίζει κάπου στα 900+. Φυσικά τα μοντέλα από 600+ αλογάκια και έπειτα διατίθενται μόνο κατόπιν παραγγελίας και έρχονται ειδικοί να τσεκάρουν την κατασκευή που θα "εναποθέσεις" το διαμάντι τους. Καλό και από πλευράς ασφάλειας και από πλευράς prestige. Οι εν λόγω κινητήρες τοποθετούνται και στα λεγόμενα stock cars αλλά και σε κάποια dragster μοντέλα, αν και στα τελευταία μάλλον σπάνια θα τους δει κανείς αφού κοστίζουν πάνω από 30 με 35 χιλιάδες δολλάρια.

Στην Ελλάδα ούτε λόγος φυσικά για αντιπροσωπείες, αν και ένα από αυτά τα όνειρα σε τροχούς έκοβε βόλτες στα Μέγαρα προχτές........... και μας έκαψε τις καρδιές μας.........

Εκτός από τα δύο παραπάνω υπάρχει στην κατοχή μας και ένα 800αράκι Matiz που από ερείπιο έχει γίνει αυτοκίνητο και πάλι. Αν και έχει πολλά που πρέπει να γίνουν ακόμα το αγαπώ ιδιαίτερα.

Κατανάλωση:

Ματιζ: (Master Yoda) Με το ζόρι 4,5 λίτρα τα 100 χλμ.

Corolla: (Darth Vader) Σταθερά πάνω από 17, με τις μετατροπές που έχει υποστεί, φυσικό είναι

Chevy: (Lady Eowin) Με χαλαρό πόδι 30 παρά κάτι. Με ζόρι 60+. Δεν είναι για όλες τις ώρες αλλά το αξίζει και με το παραπάνω. Θα κλάψω πολύ όταν φύγει σε λίγο καιρό, θα χαρώ με αυτό που θα την αντικαταστήσει, όμως, ακόμα περισσότερο.......
 
Από μηχανές αν και είναι εκτός θέματος είχα DT 175 και μετά κατευθείαν πήγα στο εργαλείο για τα κυβικά του...

Μία μηχανή...CBR 400RR
untitled1ri8.jpg


Ένα αυτοκίνητο Peugeot 206
und1an3.jpg
τίποτα άλλο....
 
Akmakas το 206 τουμπανιάζει άσχημα...... και τουρμπίζει επίσης άσχημα.

Δεν είναι αυτοκίνητο για να το υποτιμήσεις. Φυσικά με το ανάλογο κόστος πάντα.
 
Pooky θα τα πούμε από κοντά γιατί ήθελα να του δώσω άλογα μέχρι και κινητήρα σκέφτηκα.. Αλλά....είναι τετράθυρο.. δυστυχώς και ξενερώνω...

Ύστερα πήρα αρκετά ακριβό μοντέλο και iδη του έβαλα από το GTI φτερά μπροστά,μάσκα προφυλακτήρα μπρος και πίσω, Ζάντες λάστιχα…….

Έγινε όμορφο δεν λέω αλλά δεν αξίζει νομίζω να δώσω και άλλα δεν ξέρω…….
 
Χε χε θα σου εξηγήσω από κοντά.............
 
αυτο που με χαλαει στο 206 και στο 307(το τωρινο μου αυτοκινητο)
peugeot_307_29_12_04.jpg
(wow βρηκα εντελως ομοιο με το δικο μου!!θεος ειμαι στο google :D )

ειναι οτι η Peugeot εγκατελειψε την παθητικη τετραδιευθυνση.

Στο προηγουμενο αυτοκινητο μου ,το Peugeot 306

Peugeot_306_2.jpg


εμπαινα παντου φουλαριστος.Με "εστριβε" το αυτοκινητο.Αν ποτε εμπαινα στη φαση να "μπιστολιασω" αυτοκινητο θα το εκανα με ενα 306 maxi και θα του εχωνα πραμα.

Το πρωτο μου αυτοκινητο παντως ηταν Η ΚΟΥΚΛΑ

Simca Chrysler με 2 διπλα weber καρμπιρατερ

Simca%201307.jpg
 
Μην με ρωτάτε μικρός σε τί πρωτο-οδήγησα... δεν θυμάμαι (ήταν νύχτα που λένε ;) ).

Θα σας πω όμως με τί πραγματικά ξεκίνησα να μπαίνω στην ουσία της οδήγησης.

Καθώτι δεν είχαμε αυτοκίνητο στην οικογένεια, πραγματικά να οδηγάω έμαθα, που αλλού στον στρατό.

Δεν μιλάω μόνο για τα γνωστά Stayer και τα τζιπάκια Mercendes. Μιλάμε για ανώτερη Ρωσσική υπεροχή (αν και κυκλοφορούσε και ένα αμερικάνικο τούρμπο φορτηγό - δεν είχα την τιμή να το οδηγήσω αυτό).

Συνήθως: URAL

uralmillitaryvg7.jpg


Γιορτές / παρελάσεις / εκπαίδευση: KRAZ 6Χ6 / μαζί με την γέφυρα. Όταν την ρίχναμε στα ποτάμια, το φορτηγό σηκωνόταν κυριολεκτικά σούζα στις δύο πίσω ρόδες. Δυστυχώς το οδήγησα ελάχιστα εώς καθόλου. Στρατιωτική άδεια οδήγησης για 20 τόνους οχήματα (την έχω ακόμα).

kraz7fesv9.jpg


Το πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο, φυσικά: TOYOTA YARIS

Δυστυχώς ο επόμενος ιδιοκτήτης το έστειλε κάπως πρόωρα στον τάφο.

yarismetallicdarkgreenlc0.gif


Τρέχον μοντέλο, φυσικά: TOYOTA COROLLA

corolla1600sollz1.jpg
 
Το πρώτο μου αμάξι ήταν ένα ford escort του 1982 που είχε κάνει άπειρα χιλιόμετρα. Το είχα αγοράσει παρασκευή πρωί και το σάββατο το πρωί μπήκα με όλα σε μια κλειστή στροφή στην Πάτρα και το ψιλοδιάλυσα! Απο τότε έβαλα βέβαια και μυαλό.

Akmaka για το 206 πιστεύω η καλύτερη λύση είναι η μεταμόσχευση μίας καρδίας απο μονόφυσο 106 rallye 1600cc 16v με 122 άλογα (χρολογίες 1998 - πρώτο τρίμηνο 2001). Ο συγκεκριμένος 16v κινητήρας των rallye έχει μεγάλες αντοχές και σκαλίζεται πολύ έυκολα για άυξηση ιπποδύναμης. Αμα βάλεις έναν τέτοιο και τον πειράξεις λίγο ασε τα RC να σε ψάχνουν.
 
Ναι όμως το δικό μου έχει ταμπούρα πίσω...δηλ θα χρειαστώ δισκόφρενα ψαλίδια και δεν συμαζέυεται αξίζει?Πόσο πάει ένας 1600 ραλυ μοντελο 2000 μεταχειρισμένος γνωρίζεις τίποτα?
 
Τιμές δυστηχώς δεν γνωρίζω ακριβώς για να σε βοηθήσω φίλε μου αλλά σίγουρα θέλει πολύ ψάξιμο. Σίγουρα δεν είναι η πιο έυκολη λύση απο την άποψη σε τι κατάσταση θα είναι ο κινητήρας και πόσο θα τον πουλάνε. Ευκαιρίες υπάρχουν βέβαια αρκεί όρεξη να έχει κανείς να ψάχνει. Τα ταμπούρα φυσικά θα πρέπει να αλλαχτούν με δίσκους δεν το συζητάμε αυτό. Για να έχεις ταμπούρα πίσω έχεις το 1100 ή το 1400. Κατα την προσωπική μου άποψη πάντα, το τούρμπο το ξεχνάς λόγο της μη αντοχής του κινητήρα σε υψηλές στροφές. Οι 1600αριδες των 106 16v-206 16v έχουν μεγαλύτερες ανοχές για τούρμπισμα και πολύ μα πολύ καλύτερες προοπτικές για μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις.

Αν δεν έχεις ή δεν θέλεις να διαθέσεις χρήματα για αγορά κάποιου καινούργιου γρήγορου και σου αρέσουν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες (όπως εμένα) και όχι το τούρμπο, τότε ναί άξίζει αν βρείς κινητήρα σε καλή κατάσταση.

Να σου προτείνω μια άλλη λύση και λιγότερο αγχωτική αφου θές γκάζια. Πούλησέ το και αγόρασε ένα μεταχειρισμένο ή καινούργιο γρήγορο οποιαδήποτε μάρκας. Τώρα τα χρήματα είναι άλλο θέμα.
 
Oύτε από τα πρώτα, ούτε από τα τελευταία. Ποτέ δεν είχα! :D
 
Ναι Πρόεδρε αλλά εσύ έχεις "turbo" PC. Οπότε τα πράγματα αν μη τι άλλο έρχονται σε απόλυτη balance. :)
 
AEON είπε:
Oύτε από τα πρώτα, ούτε από τα τελευταία. Ποτέ δεν είχα! :D
Φαντάζομαι έχει η γυναίκα σου, δε μπορεί με κάποιο τρόπο πρέπει να μετακινήστε. Με μηχανή πάντως δε σε έχω δει.

@SD Μήπως πρέπει να ανοίξεις ένα παρόμοιο θέμα αλλά με λιγότερες ρόδες;
 
@shock: Kανείς δεν έχει (ακόμα). Πέρνω το λεωφορείο. Χμ...Η μηχανή πάντως δεν είναι κι άσχημη ιδέα...
 
Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν και παραμένει το θρυλικό Peugeot 205 (με μικρή εξαίρεση το Peugeot 405 1.6 που ο ηρωικός πατέρας μου μου δάνειζε άφοβα για μερικούς μήνες αμέσως μόλις πήρα το δίπλωμα και μάλιστα παρόλο που ήταν σχεδόν καινούριο τότε).

1.4, αγοράστηκε καινούριο και το έχω αδιαλείπτως σε χρήση από το 1991 εώς και σήμερα. Μπορώ να πω ότι γεράσαμε μαζί! :)

Κατά σύμπτωση είναι το ίδιο μοντέλο (Color Line) και ίδιο χρώμα με αυτό στην photo της Wikipedia! Απλώς το δικό μου είναι πεντάπορτο, ανέκαθεν θεωρούσα τα τρίπορτα εξαιρετικά άβολα για καθημερινή χρήση που ενίοτε περιλαμβάνει "δύσκολα" φορτώματα (γριές, βαλίτσες, χοντρούς θείους κ.α. ογκώδη και άβολα στην φόρτωση αντικείμενα) :biglaugh:

Σαν αυτοκίνητο ήταν ιδιαίτερα διασκεδαστικό. 80 ίππους για 850 κιλά (μειώθηκαν στους 75 περίπου την εποχή που το αγόρασα λόγω των νεότερων κανονισμών της Ε.Ε. περί ρύπων/οικονομίας). Είχε κινητήρα με ιδιαίτερα άμεση απόκριση στο γκάζι σε βαθμό που αν είχες "ασταθές" πόδι σε 1η και 2α το αυτοκίνητο κλώτσαγε σαν αφηνιασμένος γάιδαρος (πάντα έσπαγα πλάκα όταν προσπαθούσε να το οδηγήσει ο πατέρας μου, συχνά του έριχνε μια κλωτσιά!) και κοντό κιβώτιο που του έδινε εντυπωσιακές ρεπρίζ για την κατηγορία του. Από τις αγαπημένες μου διασκεδάσεις πριν μεγαλώσω και ωριμάσω λίγο περισσότερο ήταν στην (ο Θεός να την κάνει...) Εθνική Οδό να αφήνω να με πλησιάζουν κάτι 1600 και 1800 BMW/Mercedes που νομίζαν ότι έχουν αμαξάρες. Σε ταχύτητες γύρω στα 120-130 και σε ελαφρά ανηφορικά κομμάτια, τους άφηνα να πλησιάσουν και να ανάψουν τα φώτα (στην μπάντα μικρέ να περάσω...) και μετά πατούσα το γκάζι στο πάτωμα και τους έβλεπα να τρώνε σκόνη (εύκολο, το αυτοκίνητο στα 120 είχε 4000 στροφές με 5η, ακριβώς στην ιδανική ροπή). Αν, δε, έμπαινες στον κόπο να κατεβάσεις 4η (συνήθως άσκοπο) τότε δεν καταλάβαιναν καν τι συνέβη! :diablotin:

Φυσικά τώρα πια έχουμε γεράσει και οι δύο (εκείνο περισσότερο βέβαια!) και θα πρέπει να το αλλάξω κάποια στιγμή. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι δεν μου αρέσει ιδιαίτερα τίποτα από τα καινούρια (εκτός αν μιλάμε για 20000+ ευρώ που τα θεωρώ πολλά για να αφήνονται στον δρόμο αφύλακτα). Τα "οικογενειακά" και super mini αυτοκίνητα στα 1.4-1.6 έχουν φορτωθεί με σιδερικό και άχρηστες χλιδές και είναι όλα τους βαριά και "άψυχα" στον δρόμο. Ας όψεται η εξέλιξη... :icon_cry:
 
Maddog είπε:
Τα "οικογενειακά" και super mini αυτοκίνητα στα 1.4-1.6 έχουν φορτωθεί με σιδερικό και άχρηστες χλιδές και είναι όλα τους βαριά και "άψυχα" στον δρόμο. Ας όψεται η εξέλιξη... :icon_cry:

Γι' αυτό το λόγο τους αλλάζεις την μηχανή, τα κόβεις και τα ράβεις όπως θες, και τους δίνεις την δική σου ψυχή.....

Μυστικό: ΔΕΝ φτιάχνεις τίποτε απέξω. Ούτε φουσκώματα, ούτε ζάντες με λαμπάκια, ούτε προφυλακτήρες που ακουμπάνε κάτω, ούτε φιμέ τζάμια, ούτε τεράστιες μπούκες που χαλάνε τον κόσμο στο θόρυβο, ούτε πολλά πολλά φώτα, ούτε subwooferia που έχουν το μέγεθος του χώρου αποσκευών, ούτε τίποτε........άστα με τις ζάντες του 1400 και τα πλαστικά τάσια......

.......και αλοίμονο στον κακομοίρη που θα έρθει με το ψόφιο "γκάμπριο" στην Εθνική να στο παίξει μάγκας........ Ε, χε χε!!!!!!! :diablotin: :diablotin:

Άλλωστε αυτός που πραγματικά ξέρει από μετατροπές δεν χρειάζεται τίποτε από τα παραπάνω. Μια ματιά στα ελατήρια να δώσει, ούτε καν στα αμορτισέρ, και έχει καταλάβει πολύ καλά τι παίζεται.........
 
pooky, έχεις μεν δίκιο κάπου, ειδικά στο ότι οι μετατροπές δεν χρειάζεται να φαίνονται αλλά να είναι ουσίας. Αλλά πληρώνοντας όλες αυτές τις μετατροπές (ειδικά κινητήρα που λες!) πάλι εκτοξεύεις το κόστος στα ουράνια οπότε έρχεται σχεδόν μια ή άλλη με το να αγοράσεις κατευθείαν το καλύτερο μοντέλο. Και όπως είπα ήδη, το να παρκάρω 20+ χιλιάρικα χύμα στον δρόμο στην Καλλιθέα ή οπουδήποτε αλλού γενικότερα δεν με ενθουσιάζει...

Βασικά θα προτιμούσα να δώσω τα επιπλέον χρήματα για να αγοράσω περισσότερα παιχνίδια για την retro-συλλογή μου (είμαι αδιόρθωτος, το ξέρω!) ;)
 
Συμφωνούμε.

Εκτός αν για κάποιο λόγο είχες πάρει το αυτοκίνητο πολύ κάτω από το κόστος του σχεδόν καινούργιο, όπως έγινε και με την δική μου Corolla..... και εάν είχες πάρει και τα εξαρτήματα κοψοχρονιά..........

Το δικό μου έχει κοστίσει με τις μετατροπές (πολλές από τις οποίες τις έχω κάνει με φίλους ή και μόνος μου χωρίς να πληρώσω στην ουσία ούτε cent) πολύ κάτω από την τιμή του 1400 καινούργιο!!!! Οπότε με λιγότερα χρήματα έφταξα ένα θηρίο 1800 με πάνω από 170 αλογάκια ανάλογα με το πρόγραμμα που φορά η μηχανή κάθε φορά.

P.S. Η μηχανή του δικού μου, η 1400 εννοώ είχε κολλήσει, μια και κάποιος παππούς αποφάσισε να χτυπήσει το κάρτερ σε κάποια πέτρα μη δίνοντας σημασία στο λάδι που έτρεχε. Φυσικά μια και το αμάξι ήταν από leasing (και δεν άξιζε να ασχοληθεί κανείς να το φτιάξει) το χτύπησα κάτω από πεντοχίλιαρο. Είχε δεν είχε 10000 χλμ. πάνω του. Η μηχανή έφυγε επιτόπου μαζί με τα υπόλοιπα παρελκόμενα, και με άλλο ένα εξαράκι έγινε το τερατάκι που έχω τώρα. Κάτι αντίστοιχο παίχτηκε και με το Matiz. Το πήρα με χτυπημένη μπιέλα (ανταλλαγή στην ουσία με μια παλιά πάπια) και το έφτιαξα από την αρχή. Αν και θέλει ακόμα κάποια πράγματα (αλλαγή δίσκο πλατώ και αμορτισέρ) δεν φτιάχνω τίποτε παραπάνω, μια και η κοπελιά μου μαθαίνει οδήγηση πάνω του. Αν τελικά αποφασιστεί να μείνει θα αλλάξω τα παραπάνω, και θα του αλλάξω και το χρώμα. Είδομεν βέβαια.......
 
Πίσω
Μπλουζα