Φόνος Χωρίς Ταυτότητα (1990 MEGA)

Απ' την άλλη, ίσως τέτοιου είδους σενάρια να θεωρούνται (κακώς) "ξεπερασμένα" και "υπερβολικά", όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενα posts, με αποτέλεσμα οι σεναριογράφοι να μην "θέλουν" να γράψουν ανάλογες ιστορίες, δυστυχώς, φοβούμενοι τις κριτικές και το κατά πόσο "αληθοφανές" θα φανεί το έργο τους. Αυτό, βέβαια, εγώ δεν το ασπάζομαι, διότι η μυθοπλασία πρέπει να έχει την υπερβολή της, γι' αυτό, άλλωστε, ονομάζεται μυθοπλασία! Μπορεί, βέβαια, να έχουν, πλέον, στερέψει και από ιδέες οι σεναριογράφοι. Ποιος ξέρει;
Μάλλον θα συμφωνήσω με αυτό, μιας και πλέον έχουμε δει τόσα (ειδικά σε ξένες σειρές / ταινίες) που κάποιος πρέπει να σκεφτεί πολύ για να βρει κάτι που να είναι προχωρημένο και ταυτόχρονα να μην είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά και γίνει φαιδρό...
Εγώ ένα "σύγχρονο" adaption του "Φόνου" θα το έβλεπα, αν και δεν θα μου "καθόταν" καλά στο μάτι, καθώς τέτοια σενάρια αρμόζουν σε παλαιότερες εποχές, χωρίς αυτό να είναι κακό (δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ :) ). Δεν τα θεωρώ ξεπερασμένα, απλά κάθε πράμα στον καιρό του :)
Ναι, φυσικά καταλαβαίνω! Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι "ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα" του Alpha που προσαρμόστηκαν τα έργα του Μαρή από τη δεκαετία του '50 και του '60 στα '00s και έχασαν την αίγλη που είχαν στο πρωτότυπο τους (αν και η σειρά είναι καλή κατά τη γνώμη μου).. ενώ τη δεκαετία του '80 όταν γυρίστηκαν τα έργα του Μαρή κρατήθηκε η πραγματική εποχή που αναφέρονταν, ήταν δηλαδή σειρές εποχής.
Για την προχωρημένη τεχνολογία της σειράς παίρνουμε μια γεύση από τον συναγερμό που βρίσκεται πίσω από το γραφείο της Λεβαντίνας. Λογικά θα υπήρχε και το στυλό ακινητοποίησης. Υπολογιστές φυσικά και δεν υπήρχαν, αλλά υπήρχαν γραφομηχανές, όπως και (μπορεί, δεν είμαι σίγουρος) κρυφοί πομποί και μικρόφωνα.
Οι πομποί υπήρχαν, στο επεισόδιο που υπάρχει στην πρώτη σκηνή η Παπάζογλου πιάνει τον συγγραφέα να κρατάει ένα αντικείμενο παρόμοιο με αυτά που βλέπουμε και στον "Φόνο" (και στην αντίστοιχη σκηνή του Φόνου η Γουίλθορπ πιάνει τον συγγραφέα να επικοινωνεί κρυφά με την Αγγελίδου). Και τα μικρόφωνα επίσης υπήρχαν, όπως και το στιλο - λέιζερ (από ότι ξέρω από μεγαλύτερους, δυστυχώς δεν πρόλαβα τη σειρά).
 
Μάλλον θα συμφωνήσω με αυτό, μιας και πλέον έχουμε δει τόσα (ειδικά σε ξένες σειρές / ταινίες) που κάποιος πρέπει να σκεφτεί πολύ για να βρει κάτι που να είναι προχωρημένο και ταυτόχρονα να μην είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά και γίνει φαιδρό...
"Φαιδρό"
Είπες ακριβώς τη λέξη που αρμόζει, χωρίς εγώ να συμφωνώ, σχετικά με μία από τις πολλές καινοτομίες της σειράς: το στυλό ακινητοποίησης! Για το 1976 και το 1990, αντίστοιχα, θα ήταν κάτι "ουάου" κάτι τέτοιο! Σήμερα, όμως, δείχνοντας σε συνομηλίκούς μου (στα early-early '20s :) ) τη σειρά, δέχομαι υποτιμητικά σχόλια. "Σημεία των καιρών" το ονομάζω αυτό...


Ναι, φυσικά καταλαβαίνω! Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι "ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα" του Alpha που προσαρμόστηκαν τα έργα του Μαρή από τη δεκαετία του '50 και του '60 στα '00s και έχασαν την αίγλη που είχαν στο πρωτότυπο τους (αν και η σειρά είναι καλή κατά τη γνώμη μου).. ενώ τη δεκαετία του '80 όταν γυρίστηκαν τα έργα του Μαρή κρατήθηκε η πραγματική εποχή που αναφέρονταν, ήταν δηλαδή σειρές εποχής.
Καλύτερο παράδειγμα δεν θα μπορούσα να βρω! Συμφωνώ ότι ήταν και είναι καλή σειρά, αλλά αν δεν διαδραματιζόταν στη σύγχρονη εποχή, πράγμα που δεν της "ταιριάζει", θα ήταν πολύ καλύτερη. :)


Οι πομποί υπήρχαν, στο επεισόδιο που υπάρχει στην πρώτη σκηνή η Παπάζογλου πιάνει τον συγγραφέα να κρατάει ένα αντικείμενο παρόμοιο με αυτά που βλέπουμε και στον "Φόνο" (και στην αντίστοιχη σκηνή του Φόνου η Γουίλθορπ πιάνει τον συγγραφέα να επικοινωνεί κρυφά με την Αγγελίδου)
Σωστά, παράληψίς μου :)


Και τα μικρόφωνα επίσης υπήρχαν, όπως και το στιλο - λέιζερ (από ότι ξέρω από μεγαλύτερους, δυστυχώς δεν πρόλαβα τη σειρά).
Σίγουρα θα υπήρχαν, δεν μπορεί να είναι καινοτομίες του remake.

Απορία: το "στυλό" τι εκτόξευε; Λέιζερ ή κάτι άλλο για να εξουδετερώνει τους αντιπάλους;
 
Σήμερα, όμως, δείχνοντας σε συνομηλίκούς μου (στα early-early '20s :) ) τη σειρά, δέχομαι υποτιμητικά σχόλια. "Σημεία των καιρών" το ονομάζω αυτό...
Δυστυχώς, βλέποντας κάποιος τη σειρά συγκρίνοντας την με άλλες από τα '90s μέχρι σήμερα δύσκολο να την πάρει με την πρώτη πολύ σοβαρά και να κάτσει να τη δει. Από τα '90s και μετά οι αστυνομικές σειρές γυρίζονταν αποκλειστικά σε φυσικούς χώρους, με "ρεαλιστικά" κυρίως σενάρια και με λιγότερο θεατρικό παίξιμο των ηθοποιών. Η συγκεκριμένη σειρά θεωρώ ότι ανήκει στα '80s, μιας και τέλη δεκαετίας '80 άρχισε να γυρίζεται.
Προσωπικά βέβαια την προτιμώ από πολλές σημερινές, και σε επίπεδο σεναρίου και σε επίπεδο γυρίσματος. Το μόνο που μου φαινόταν άσχημο από τότε μέχρι και τώρα είναι το green screen σε αρκετές σκηνες, χτυπάει στο μάτι πολύ άσχημα... Βέβαια green screen χρησιμοποιούν και στο Hollywood αλλά το αποτέλεσμα είναι αληθοφανές.
Απορία: το "στυλό" τι εκτόξευε; Λέιζερ ή κάτι άλλο για να εξουδετερώνει τους αντιπάλους;
Νομίζω δεν αναφέρονται πολλές λεπτομέρειες στη σειρά, μόνο το ότι χρησιμοποιεί ακτίνες λέιζερ. Στη βερσιόν του '90 αυτό που είχαν ήταν στην πραγματικότητα κανονικό στυλό με φακό από πίσω (υπάρχουν ακόμα και τώρα τέτοια). Είμαι περίεργος στη σειρά του '76 τι ακριβώς είχαν...
 
Δυστυχώς, βλέποντας κάποιος τη σειρά συγκρίνοντας την με άλλες από τα '90s μέχρι σήμερα δύσκολο να την πάρει με την πρώτη πολύ σοβαρά και να κάτσει να τη δει. Από τα '90s και μετά οι αστυνομικές σειρές γυρίζονταν αποκλειστικά σε φυσικούς χώρους, με "ρεαλιστικά" κυρίως σενάρια και με λιγότερο θεατρικό παίξιμο των ηθοποιών. Η συγκεκριμένη σειρά θεωρώ ότι ανήκει στα '80s, μιας και τέλη δεκαετίας '80 άρχισε να γυρίζεται.
Όντως! Και εγώ όταν είδα το γνωστό τετράλεπτο βίντεο με τα "highlights" δεν μου άρεσε, τη θεώρησα σκουπίδι. Ε, την είδα και άλλαξα τελείως γνώμη!
Το στήσιμο της σειράς και το παίξιμο των ηθοποιών όντως ανήκει στα '80s. Mid προς late θα έλεγα, συγκρίνοντάς την με την "Έκτη Εντολή" του 1989 στον τρόπο της κινηματογράφησή της.


Το μόνο που μου φαινόταν άσχημο από τότε μέχρι και τώρα είναι το green screen σε αρκετές σκηνες, χτυπάει στο μάτι πολύ άσχημα... Βέβαια green screen χρησιμοποιούν και στο Hollywood αλλά το αποτέλεσμα είναι αληθοφανές.
Το green screen είναι το μόνο μελανό σημείο της. Φαίνεται πολύ άσχημο, ειδικά σε σκηνές με αυτοκίνητα. Δεν αντέχεται πραγματικά, αλλά τι να κάνουμε :)


Είμαι περίεργος στη σειρά του '76 τι ακριβώς είχαν...
Υποθέτω κάτι παρόμοιο, ένα στυλοειδές πράγμα που θα έβγαζε "ακτίνες" 

Περιττό να πω ότι θα ήταν πολύ ωραίο να υπήρχαν και οι "Σκοτεινές Δυνάμεις" να συγκρίναμε τις δυο σειρές, να βρίσκαμε τις ομοιότητες και τις διαφορές τους...
 
Παντως οσοι θελετε να δειτε την σειρα γιατι και σε προηγουμενες σελιδες αρκετοι βλεπω πως περιμενετε καποια επαναληψη απο το mega δεν χρειαζεται να το κανετε αυτο και να ταλαιπωρηστε τζαμπα.Η σειρα υπαρχει online με λιγο ψαξιμο την βρισκετε και την βλεπεται με την ανεση σας και οποτε σας γουσταρει χωρις να περιμενετε τους ανικανους του mega.
 
Για να πω την αλήθεια, θα ήθελα πολύ ένα post με τη γνώμη σου για τη σειρά, metalcandyman :)
 
Για να πω την αλήθεια, θα ήθελα πολύ ένα post με τη γνώμη σου για τη σειρά, metalcandyman :)
Πραγματικα δεν εχω σχολιασει κατι για την σειρα σε αυτο το θεμα και ειναι περιεργο γιατι ειναι απο της αγαπημενες μου σειρες.Θα το κανω καποια στιγμη σιγουρα.
 
Πραγματικα δεν εχω σχολιασει κατι για την σειρα σε αυτο το θεμα και ειναι περιεργο γιατι ειναι απο της αγαπημενες μου σειρες.Θα το κανω καποια στιγμη σιγουρα.
Ανυπομονούμε!! :)
 
Φονος χωρις ταυτοτητα λοιπον μια σειρα που ειναι μεσα στης αγαπημενες μου καθως μακραν το πρωτο αγαπημενο μου ειδος οσον αφορα της ελληνικες σειρες ειναι οι αστυνομικες σειρες οι σειρες θριλερ αν μπορω να της χαρακτηρισω ετσι με μυστηριο,αγωνια,φονους κλπ.Ετσι λοιπον οταν καταφερα να αποκτησω και να εχω την σειρα στην κατοχη μου και μεσα σε ενα σκληρο δισκο παρα πολλα χρονια πριν απο ενα site που δεν υπαρχει ποια και παροτι εκανα κανα δυο χρονια να την δω καθως την ειχα ξεχασει οταν τελικα την ειδα αμεσως εγινε μια απο της αγαπημενες μου σειρες οσον αφορα το συγκεκριμενο ειδος αλλα και γενικοτερα.

Οπως ξερουμε ολοι πλεον η σειρα αυτη ειναι ρημεηκ της παλιας σειρας της δεκαετιας του 70 ''Σκοτεινες δυναμεις'' μια σειρα που δεν εχω ιδεα ποιοι επαιζαν αν ειναι ολοιδια με τον ''φονο χωρις ταυτοτητα'' κλπ αλλα αν ειναι ολοιδια πραγματικα δεν μπορω να φανταστω ποιοι ηθοποιοι επαιζαν τους ρολους που βλεπουμε στο φονο χωρις ταυτοτητα και να τους πηγαινει τοσο πολυ γαντι ο ρολος οπως στον φονο.Δηλαδη τι να πεις για την μαρθα βουρτση ως ασπα αγγελιδου η τον γνωστο απο αλλες σειρες Στελιο λιονακη ως υπαστυνομο δηλαβερη η φυσικα τον φοβερο και τρομερο Γιωργο τσιτσοπουλο ως Αρθουρ Ρεσκ/Πιερ Σαξ η τον συνηγορο πολιτικης αγωγης χρηστο δακτυλιδηη τον τακη βουλαλα με το τρελο του βλεμα ως συγγραφεα αλλα και ολους οσους παιζουν σε αυτη την σειρα για να μην τους αναφερω εναν εναν οι οποιοι ειναι εκπληκτικοι.Ετσι λοιπον η σειρα θυμιζει παρα πολυ στο υφος και στο στυλ της με της σειρες του θανου λειβαδιτη καθως το παιξιμο τον ηθοποιων και το ολο υφος τους ειναι σχεδον πανομοιοτυπο και θα κολλουσε καλυτερα αν παιζοταν στα μεσα της δεκαετιας του 80 για παραδειγμα και οχι το 1990 ομως αυτο καμια σχεση δεν εχει και δεν μειωνει σε καμια περιπτωση την αξια της σειρας.

Την σειρα αυτη προσωπικα την λατρεψα για πολλους λογους περα απο αυτο που ανεφερα ποιον πανω για τους ρολους των ηθοποιων και το ποσο τελεια κολλανε στους χαρακτηρες που εχουν μεσα στη σειρα.Καποιοι αλλοι λογοι ειναι το σεναριο και τα σκηνικα γενικοτερα της σειρας γιατι μπορει να ξεκιναει καπως απλα με τον φονο του στρατιωτικου ακολουθου ομως καταληγουμε να μιλαμε για πλουτονιο,πυρηνικους αντιδραστηρες κλπ και να βλεπουμε υπολογιστες και ενα σωρο ηλεκτρονικα συστηματα γενικοτερα στο γραφειο της αγγελιδου στην import export.Ενας αλλος λογος που γουσταρω την σειρα και κολλησα πολυ ασχημα μαζι της ειναι πως μεχρι να ξεκαθαρισει καπως το πραγμα απο ενα σημειο και μετα σε κανενα σημειο δεν αφηνει τον τηλεθεατη να παρει το μερος καποιου η μιας πλευρας γιατι πολυ απλα ειναι ετσι δομημενη που εκει που πας να σκεφτεις πως αυτος ειναι αθωος και ο αλλος ενοχος η πως αυτοι ειναι οι κακοι και οι αλλοι οι καλοι κανει ενα γυρισμα μπερδευει τα πραγματα και ξαναγυρνανε οι αμφιβολιες και γινονται μπαχαλο ολες οι σκεψεις και τα συμπερασματα.

Πραγματικα η σειρα ειναι απολαυστικη και δεν πρεπει κανεις που του αρεσει το συγκεκριμενο ειδος να μην κατσει να την δει και προσοχη να δει ολη την σειρα και μετα να κρινει γιατι αν κατσει και δει τιποτα σκηνες μονο και αποσπασματα το ποιο πιθανο ειναι να σχηματισει λαθος γνωμη και να μην δει την σειρα ποτε και οταν θα κατσει να την δει καποια στιγμη να μετανιωσει που δεν το εκανε ποιο πριν και εχασε τζαμπα τοσο πολυτιμο χρονο.

Φυσικα δεν ειναι ολα τελεια στο φονο χωρις ταυτοτητα δεν θα την βγαλω και τελεια και μοναδικη και δεν υπαρχει αλλη και να χαμε να λεγαμε γιαυτο λοιπον παρακατω θα γραψω καποια πραγματα που εχω στο μυαλο μου τοσες φορες που την εχω δει και αντικατοπριζει αυτο που λεω στην πρωτη αραδα αυτης της παραγραφου αλλα και καποια στεια κατα την γνωμη σκηνικα που ετσι σαν αστεια τα εχω στο μυαλο μου και τα σκεφτομαι καθε φορα που βλεπω την σειρα.

Εχει πλακα και γουσταρω πολυ να το ακουω καθε φορα που ο μπατσος ''Μπακανακης'' μιλαει στον ασυρματο το πως λεει την λεξη κεντρο στο τελος καθε φρασεις.Γελαω καθε φορα που το ακουω και αν καποιος απορει τι το περεργο εχει ας δει την σειρα και θα το καταλαβει.

Σε καποιο επεισοδιο η αγγελιδου και καλα δουλευει στον υπολογιστη και βλεπει καποια στοιχεια και γενικα διαφορα για καποια υποθεση αλλα στην ουσια το μονο που βλεπει ειναι η οθονη με τα χαρακτηριστικα του υπολογιστη της CPU,HDD κλπ και μαλιστα στο τελος της σνκηνης εχει ενα υποχθονιο χαμογελο λες και και ειδε και γω δεν ξερω τι στον υπολογιστη.

Στην σειρα με αυτα που ακουμε για την νατασα γουιλθορπ θα νομιζει καποιος πως μιλανε για καποια γραμματεα μεταξυ 20 και το πολυ εως 30 χρονων την στιγμη που η τονια καζιανη το 1990 ηταν 45 χρονων που ενοειται πως δεν ηταν μεγαλη η καμια γρια αλλα δεν ηταν και καμια παιδουλα και σε πολλα σημεια απο το πολυ βαψιμο μοιαζει σαν κερινη κουκλα.

Ο φακος/στιλο που εχει η νατασα ο αναπτηρας της αγγελιδου και το γραφειο της γενικοτερα σιγουρα ειναι απο τα ποια cult αντικειμενα και σκηνικα που εχουμε δει σε ελληνικη σειρα μετα 1980 και 1995 το πολυ.

Στο 13 επεισοδιο στην αρχη που γινετε το σκηνικο με τον στρατιωτικο ακολουθο τον αστυνομικο και τους πυροβολισμους κλπ στο σπιτι της γουιλθορπ ο στρατιωτικος ακολουθος προλαβαινει οταν συνερχεται απο την λιποθυμια να ξεντυθει,να βγαλει την στολη του μπατσου ο οποιος ειναι λυποθυμος και να φορεσει αυτος την στολη σε ταχυτητα ποιο γρηγορα και απο τον flash τον ανθρωπο αστραπη την στιγμη που οι αλλοι δυο γνωστοι μπατσοι ανεβαινουν ηδη τα σκαλια και μαλιστα η στολη του ειναι κουτι και στα μετρα του ενω ο μπατσος που την φορουσε ηταν εναμιση μετρο.

O συγκολιτης που μιλαει ο υπαστυνομος στα ναυπηγεια και του λεει για το ατυχημα του αλλου συγκολιτη κλπ εμφανιζεται στο επεισοδιο 13 στο νοσοκομειο που εχει παει ο υπαστυνομος να δει τον βασιλη τον αστυφυλακα αυτη την φορα ως νοσοκομος/τραυματιοφορεας οπως επισης και ο μπαρμαν που καταγραφει την συνομηλια μεταξυ νατασας γουιλθορπ και τελωνιακου εμφανιζεται ως δεσμοφυλακας αρχικα στης φυλακες οταν μιλαει ο γρηγορης με τον αδερφο του και δεν ειναι τιποτα κακο αυτο αλλα με τρελενει γενικοτερα να παιζουν ιδιοι ηθοποιοι διαφορους ρολους σε μια σειρα ε δωστε ψωμι ρε και σε κανεναν αλλο ηθοποιο.

Τα επεισοδια μεχρι και το 15 εχουν διαρκεια γυρω στα 50 λεπτα ενω απο το 16 και μετα τα επεισοδια εχουν διαρκεια γυρω στα 25 λεπτα με εξαιρεσεις τα επεισοδια 19,28,39 τα οποια ειναι και αυτα γυρω στα 50 λεπτα.

Η φωνη του Σκοκου στην αρχη καθε επεισοδιου που περιγραφει τα γεγονοτα του προηγουμενου επεισοδιου ειναι γνωστη και χαρακτηριστικη οποτε θεωρω ατυχες και πολυ μεγαλο λαθος την επιλογη της μουσικης με το σαξοφωνο που τον συνοδευει και δεν κολλαει καθολου.Επρεπε να σκεφτουν και να βαλουν μια μουσικη υποκρουση ποιο μυστηριωδες και οχι μουσικη λες και ημαστε σε πανηγυρι η σε κανενα κλαμπ η ντισκο της εποχης.

Η μητρικη import export ειναι ενας κολοσσος που διαχειριζεται δισεκατομυρρια δολαρια παγκοσμιος αλλα και η import export το ελληνικο παραρτημα της αγγελιδου ειναι κολοσσος για τα ελληνικα δεδομενα.Ε πως γινετε λοιπον ολοκληρος κολοσσος να εχει για φυλακα εναν μπαρμπα και να ειναι μπατε σκυλοι αλεστε στην ουσια και να μπαινει οποιος γουσταρει οποτε γουσταρει δεν μπορω να καταλαβω.

Στο επεισοδιο 27 μιλαει η αγγελιδου με τον νουμερο 14 που απετυχε να σκοτωσει τον συγγραφεα.Μιλαει λοιπον η αγγελιδου τον ρωταει διαφορα πραγματα και ουτε φωνη ουτε ακροαση βουβος ο τυπος και μαλιστα μας τον δειχνει κιολας και ουτε λαλια δεν βγαζει.Μαλιστα σε καποια φαση που του λεει η αγγελιδου τι να κανει κουναει το κεφαλι του λες και την βλεπει και τον βλεπει και αυτη μιλαμε να κλαις με τσιριδα.

Σε καποια φαση παει ο βοηθος του ντεντεκτιβ καρελα στο σπιτι της γουιλθορπ παριστανοντας τον τεχνικο του ΟΤΕ και της βαζει κοριο στο τηλεφωνο για να ακουει τα τηλεφωνηματα της και με ποιους μιλαει.Οταν ομως πηγαινει ο καθηγητης στο σπιτι της για την λιστα με τα ονοματα ακουνε και την συζητηση τους κανονικα ενω εχουν παγηδευσει μονο το τηλεφωνο της.Θα τρελαθουμε τελειως δηλαδη.

Η κυπρια τυπισα που πηγαινει στον καθηγητη για την θεση του γραμματεα και λεει στον καθηγητη ποια ειναι για τον παππου της κλπ και καλα ειναι φοιτητρια.Αν αυτη λοιπον στη σειρα μοιαζει η μουρη της και η ηλικεια της για φοιτητρια τοτε εγω ειμαι ο παπας της ρωμης.

Πολλες φορες οταν μιλαει στην αρχη του επεισοδιου ο Σκοκος μαθαινουμε πραγματα που δεν τα καταλαβαινουμε εξαρχης βλεποντας το επεισοδιο με κλασσικο παραδειγμα οταν μιλαει η βικυ η γραμματεας της αγγελιδου με καποιον στο τηλεφωνο απο την γαλλια για την επιστροφη της στην ελλαδα και πως την ψαρευε η αγγελιδου για την σφραγιδα στο συρταρι της απο τον σκοκο μαθαινουμε πως μιλαει με τον βοηθο του καθηγητη και μετα το βλεπουμε πως ετσι ειναι οταν και την περιμενει στο αεροδρομιο.

Πολυ λαθος σεναριακο αυτο που γινετε με την βικυ στο τελος οταν την στελνει η αγγελιδου στην κυπρο με το κρυπτογραφημενο μηνυμα στον φακελο.Αφου λοιπον ο βοηθος του καθηγητη της λεει πως το μηνυμα λεει να την σκοτωσουν της προτεινει να κρυφτει για λιγες μερες μεχρι να δουνε τι θα κανουν.Ε απο κει και μετα εχει ακομα ποσα επεισοδια η σειρα τελειωνει και η βικυ ακομα κρυμμενη ειναι ενω θα επρεπε να υπαρχει καποια καταληξη και γιαυτη που γενικοτερα στην σειρα ειχε σημαντικο ρολο γενικοτερα και μαλιστα θα επρεπε τουλαχιστων η αγγελιδου να παρει καποιο τηλεφωνο στην κυπρο να δει τι εγινε και αν την καθαρισαν τελικα αφου φανερωθηκε πως ηταν κατασκοπος του καθηγητη ομως τιποτα δεν εγινε και ο χαρακτηρας της βικυς εξαφανιστηκε.

Τελειως ασκοπος ο θανατος της ροζας κακαβα αδερφης του οξυγονοκολλυτη δεν ειχαν καν λογο να την σκοτωσουν αφου δεν ηξερα περα απο τον καθγητη πως αυτη σκοτωσε τον στρατιωτικο ακολουθο.Το μονο που υποθηκε ηταν τα λογια του μπραμς πως η μικρη εχει μισος μεσα της και αυτο την κανει επικινδυνη κλαιν μαιν δηλαδη σε σχεση με αλλους χειροτερους απο αυτη στην σειρα.

Για μενα τον καθηγητη επρεπε να τον καθαρισουν ετσι επρεπε να ηταν το σεναριο.Δεν γινετε να εκανε τοσο πολλα εναντιων της Import export και της Βromhit να ανατιναξε πλουτονιο και πυρηνικο αντιδραστηρα με χασουρα δισεκατομμυριων για της εταιριες και να την σκαπουλαρει κιολας ενω ειχαν ενα σωρο ευκαιριες να τον καθαρισουν την στιγμη που ετρεξαν να σκοτωσουν την ροζα που εκανε βολτα στο παρκο με τον αραβωνιαστικο της.

Αυτα προς το παρον αν θυμηθω κατι αλλο θα επανελθω.Το be continued....
 
Metal, επικό post!!! Ειλικρινά, δεν το περίμενα τόσο ουάου!!!:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Συμφωνώ σε σχεδόν όλα τα σημεία του, αν και έχω κάποιες "ενστασούλες" :)

Θα "ξεκοκκαλίσω" το post σου και θα προσθέσω και εγώ κάποια λαθάκια, σεναριακά και μη, όταν βρω χρόνο! ;)

Πάντως, χαίρομαι που βλέπω πως αυτήν η αδικημένη σειρά έχει fans!!! :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Metal, επικό post!!! Ειλικρινά, δεν το περίμενα τόσο ουάου!!!:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Συμφωνώ σε σχεδόν όλα τα σημεία του, αν και έχω κάποιες "ενστασούλες" :)

Θα "ξεκοκκαλίσω" το post σου και θα προσθέσω και εγώ κάποια λαθάκια, σεναριακά και μη, όταν βρω χρόνο! ;)

Πάντως, χαίρομαι που βλέπω πως αυτήν η αδικημένη σειρά έχει fans!!! :)
Να γραψεις και της ενστασουλες και οτι αλλο θες φιλε Αρμαγεδωνα να κανουμε μουχαμπετι να γουσταρουμε και ενοειται πως ημαστε τεραστιοι fans του φονου χωρις ταυτοτητα :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude:
 
Να γραψεις και της ενστασουλες και οτι αλλο θες φιλε Αρμαγεδωνα να κανουμε μουχαμπετι να γουσταρουμε και ενοειται πως ημαστε τεραστιοι fans του φονου χωρις ταυτοτητα :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude:
Έτσι!!! :headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude:

Να, κάτι που θυμήθηκα:
Στο επεισόδιο 12, που πάει ο Ακόλουθος στο σπίτι της Νατάσας, ακολουθεί ο δικηγόρος Νάκας, που ο Καρελάς πάει στην Import-Export και τα γνωστά, βάσει των διαλόγων, όλο το επεισόδιο έπρεπε να διαδραματίζεται τη νύχτα, πιθανώς αργά, κιόλας! Αυτό το καταλαβαίνουμε και από τα λόγια της Αγγελίδου που λέει π.χ. "είναι πολύ αργά" στον Καρελά, αλλά και από τα λόγια του Ακόλουθου που λέει στη Νατάσα "είσαι πολύ όμορφη απόψε", τη στιγμή που τα γυρίσματα έγιναν πρωί, κάπου μεταξύ 9 με 11, αν κρίνω από το πώς φωτίζεται το περιβάλλον απ' τον ήλιο!
Επίσης, και το επεισόδιο 13 έπρεπε να είναι τη νύχτα, το μισό τουλάχιστον, καθώς στο 17ο, όταν η Αγγελίδου ρωτάει τον Συγγραφέα πώς ήρθε η Νατάσα στο σπίτι του, της λέει "μου χτύπησαν την πόρτα τα μεσάνυχτα". Η σκηνή αυτή του επεισοδίου 13 είναι γυρισμένη ντάλα μεσημέρι!

Αχ, βρε κε. Λυχναρά, λεπτομέρειες που θα έπρεπε να προσεχθούν παραπάνω... Δεν πειράζει, η σειρά τα σπάει και τη γουστάρουμε!!!!

Περισσότερα αύριο πρωί, ελπίζω ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Έτσι!!! :headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude::headbangdude:

Να, κάτι που θυμήθηκα:
Στο επεισόδιο 12, που πάει ο Ακόλουθος στο σπίτι της Νατάσας, ακολουθεί ο δικηγόρος Νάκας, που ο Καρελάς πάει στην Import-Export και τα γνωστά, βάσει των διαλόγων, όλο το επεισόδιο έπρεπε να διαδραματίζεται τη νύχτα, πιθανώς αργά, κιόλας! Αυτό το καταλαβαίνουμε και από τα λόγια της Αγγελίδου που λέει π.χ. "είναι πολύ αργά" στον Καρελά, αλλά και από τα λόγια του Ακόλουθου που λέει στη Νατάσα "είσαι πολύ όμορφη απόψε", τη στιγμή που τα γυρίσματα έγιναν πρωί, κάπου μεταξύ 9 με 11, αν κρίνω από το πώς φωτίζεται το περιβάλλον απ' τον ήλιο!
Επίσης, και το επεισόδιο 13 έπρεπε να είναι τη νύχτα, το μισό τουλάχιστον, καθώς στο 17ο, όταν η Αγγελίδου ρωτάει τον Συγγραφέα πώς ήρθε η Νατάσα στο σπίτι του, της λέει "μου χτύπησαν την πόρτα τα μεσάνυχτα". Η σκηνή αυτή του επεισοδίου 13 είναι γυρισμένη ντάλα μεσημέρι!

Αχ, βρε κε. Λυχναρά, λεπτομέρειες που θα έπρεπε να προσεχθούν παραπάνω... Δεν πειράζει, η σειρά τα σπάει και τη γουστάρουμε!!!!

Περισσότερα αύριο πρωί, ελπίζω ;)
XAXAXAXAXAXAX καλο ετσι ακριβως εχουν τα πραγματα ειδικα η σκηνη που πανε ο νακας με την νατασα στο σπιτι του συγγραφεα κανει μπαμ αφου μερα μεσημερι που λεει ο λογος περπατανε στον κηπο του σπιτιου του συγγραφεα. :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude:
 
η σειρα αυτη ειναι ρημεηκ της παλιας σειρας της δεκαετιας του 70 ''Σκοτεινες δυναμεις'' μια σειρα που δεν εχω ιδεα ποιοι επαιζαν αν ειναι ολοιδια με τον ''φονο χωρις ταυτοτητα'' κλπ αλλα αν ειναι ολοιδια πραγματικα δεν μπορω να φανταστω ποιοι ηθοποιοι επαιζαν τους ρολους που βλεπουμε στο φονο χωρις ταυτοτητα και να τους πηγαινει τοσο πολυ γαντι ο ρολος οπως στον φονο
Αν μπορέσεις να βρεις το επεισόδιο των "Σκοτεινών Δυνάμεων", θα δεις ότι είναι σχεδόν όμοια με τον "Φόνο". Είναι αυτό που λέμε "άριστο remake". Ειδικά π.χ. ο Ανδρεόπουλος που έχει το ρόλο του υπαστυνόμου Δηλαβέρη, είναι σχεδόν ίδιος με τον Λιονάκη!

Ετσι λοιπον η σειρα θυμιζει παρα πολυ στο υφος και στο στυλ της με της σειρες του θανου λειβαδιτη καθως το παιξιμο τον ηθοποιων και το ολο υφος τους ειναι σχεδον πανομοιοτυπο και θα κολλουσε καλυτερα αν παιζοταν στα μεσα της δεκαετιας του 80 για παραδειγμα και οχι το 1990 ομως αυτο καμια σχεση δεν εχει και δεν μειωνει σε καμια περιπτωση την αξια της σειρας.
Ούτε μέσα στο μυαλό μου να 'σουνα!!! Όταν πρωτοείδα μερικές σκηνές, και με το συγκεκριμένο καστ, π.χ. Λιονάκης, Δακτυλίδης, Μαβίδης κ.ά. σκέφτηκα "σειρά του Λειβαδίτη στο Mega; Πώς και;". Όσο για την εποχή, ναι, κολλάει κάπου στο 1987-1988, κοντά στην "Έκτη Εντολή", δηλαδή, αν και, όπως πολύ σωστά λες, δεν μειώνεται η αξία της απ' αυτό :)

Ενας αλλος λογος που γουσταρω την σειρα και κολλησα πολυ ασχημα μαζι της ειναι πως μεχρι να ξεκαθαρισει καπως το πραγμα απο ενα σημειο και μετα σε κανενα σημειο δεν αφηνει τον τηλεθεατη να παρει το μερος καποιου η μιας πλευρας γιατι πολυ απλα ειναι ετσι δομημενη που εκει που πας να σκεφτεις πως αυτος ειναι αθωος και ο αλλος ενοχος η πως αυτοι ειναι οι κακοι και οι αλλοι οι καλοι κανει ενα γυρισμα μπερδευει τα πραγματα και ξαναγυρνανε οι αμφιβολιες και γινονται μπαχαλο ολες οι σκεψεις και τα συμπερασματα.
Αυτό ακριβώς! Δεν μπορείς να πάρεις το μέρος κανενός! Όλοι, με εξαίρεση τον Τηλέμαχο και τη Ρόζα για παράδειγμα, έχουν ένα σκοτεινό παρελθόν, που μόνο αθώους δεν τους κάνει! Από τα 3/4 της σειράς και πέρα, ξεκαθαρίζει το τοπίο.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εχει πλακα και γουσταρω πολυ να το ακουω καθε φορα που ο μπατσος ''Μπακανακης'' μιλαει στον ασυρματο το πως λεει την λεξη κεντρο στο τελος καθε φρασεις.Γελαω καθε φορα που το ακουω και αν καποιος απορει τι το περεργο εχει ας δει την σειρα και θα το καταλαβει.
Η φωνή αυτή πρέπει να είναι του σκηνοθέτη, του κ. Λυχναρά ;)

Ο φακος/στιλο που εχει η νατασα ο αναπτηρας της αγγελιδου και το γραφειο της γενικοτερα σιγουρα ειναι απο τα ποια cult αντικειμενα και σκηνικα που εχουμε δει σε ελληνικη σειρα μετα 1980 και 1995 το πολυ.
Ξέχασες και το ρολόι του Μπραμς, που με έναν διακόπτη το κάνει πομπό επικοινωνίας :D

Στο 13 επεισοδιο στην αρχη που γινετε το σκηνικο με τον στρατιωτικο ακολουθο τον αστυνομικο και τους πυροβολισμους κλπ στο σπιτι της γουιλθορπ ο στρατιωτικος ακολουθος προλαβαινει οταν συνερχεται απο την λιποθυμια να ξεντυθει,να βγαλει την στολη του μπατσου ο οποιος ειναι λυποθυμος και να φορεσει αυτος την στολη σε ταχυτητα ποιο γρηγορα και απο τον flash τον ανθρωπο αστραπη την στιγμη που οι αλλοι δυο γνωστοι μπατσοι ανεβαινουν ηδη τα σκαλια
Όντως, αλλά εγώ πιστεύω πως ο κ. Λυχναράς ήθελε να το σκεφτεί διαφορετικά ο θεατής: Οι αστυνομικοί σπεύδουν στο σημείο, δεν πάνε κατευθείαν στο διαμέρισμα της Νατάσας, ερευνούν πρώτα τα γύρω διαμερίσματα και μετά πάνε εκεί. Ε, σε όλο αυτό το διάστημα, ο Ακόλουθος προλαβαίνει να ξεντυθεί, να γδύσει τον αστυφύλακα, να φορέσει τη στολή του και να φύγει απ' το διαμέρισμα. Λογικά, όλα αυτά είναι περιττά, οπότε βλέπουμε κατευθείαν στο τέλος του ντυσίματος, για να μην χάνουμε χρόνο.

μαλιστα η στολη του ειναι κουτι και στα μετρα του ενω ο μπατσος που την φορουσε ηταν εναμιση μετρο.
Χα χα χα χα χα, ναι!! Ο Ψωμόπουλος κυριολεκτικά "κολυμπάει" μέσα στην αστυνομική στολή, καθώς αν δεις τα μανίκια τού φτάνουν ως τα μέσα των παλαμών του :D Δεν μπορούσαν να βρουν έναν πιο "κανονικό" ηθοποιό για να υποδυθεί τον αστυφύλακα; Βέβαια, όπως λες, η στολή πάει γάντι στον Τσιτσόπουλο, που περνάει τον Ψωμόπουλο τουλάχιστον ένα κεφάλι :D

O συγκολιτης που μιλαει ο υπαστυνομος στα ναυπηγεια και του λεει για το ατυχημα του αλλου συγκολιτη κλπ εμφανιζεται στο επεισοδιο 13 στο νοσοκομειο που εχει παει ο υπαστυνομος να δει τον βασιλη τον αστυφυλακα αυτη την φορα ως νοσοκομος/τραυματιοφορεας οπως επισης και ο μπαρμαν που καταγραφει την συνομηλια μεταξυ νατασας γουιλθορπ και τελωνιακου εμφανιζεται ως δεσμοφυλακας αρχικα στης φυλακες οταν μιλαει ο γρηγορης με τον αδερφο του και δεν ειναι τιποτα κακο αυτο αλλα με τρελενει γενικοτερα να παιζουν ιδιοι ηθοποιοι διαφορους ρολους σε μια σειρα ε δωστε ψωμι ρε και σε κανεναν αλλο ηθοποιο.
Σ' αυτούς μπορείς να προσθέσεις και έναν κομπάρσο που παίζει στο ίδιο επεισόδιο έναν αστυνομικό στο γραφείο του αυτόχειρα ιατροδικαστή και έναν από τους δύο μπράβους του Μίστερ Τζωρτζ!!

Τα επεισοδια μεχρι και το 15 εχουν διαρκεια γυρω στα 50 λεπτα ενω απο το 16 και μετα τα επεισοδια εχουν διαρκεια γυρω στα 25 λεπτα με εξαιρεσεις τα επεισοδια 19,28,39 τα οποια ειναι και αυτα γυρω στα 50 λεπτα.
Γι' αυτό δες το τρέιλερ που ανήρτησε μερικά posts παραπάνω ο αγαπητός FORD231 :)

Στο επεισοδιο 27 μιλαει η αγγελιδου με τον νουμερο 14 που απετυχε να σκοτωσει τον συγγραφεα.Μιλαει λοιπον η αγγελιδου τον ρωταει διαφορα πραγματα και ουτε φωνη ουτε ακροαση βουβος ο τυπος και μαλιστα μας τον δειχνει κιολας και ουτε λαλια δεν βγαζει.Μαλιστα σε καποια φαση που του λεει η αγγελιδου τι να κανει κουναει το κεφαλι του λες και την βλεπει και τον βλεπει και αυτη μιλαμε να κλαις με τσιριδα.
Πωωωωωωω ναιιιιι, χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα, τέλεια σκηνή!!!!!!

Η κυπρια τυπισα που πηγαινει στον καθηγητη για την θεση του γραμματεα και λεει στον καθηγητη ποια ειναι για τον παππου της κλπ και καλα ειναι φοιτητρια.Αν αυτη λοιπον στη σειρα μοιαζει η μουρη της και η ηλικεια της για φοιτητρια τοτε εγω ειμαι ο παπας της ρωμης.
Έχω καιρό να δω τη σειρά, αλλά νομίζω ότι δεν είναι φοιτήτρια. Μπορεί να κάνω και λάθος, όμως.

Πολυ λαθος σεναριακο αυτο που γινετε με την βικυ στο τελος οταν την στελνει η αγγελιδου στην κυπρο με το κρυπτογραφημενο μηνυμα στον φακελο.Αφου λοιπον ο βοηθος του καθηγητη της λεει πως το μηνυμα λεει να την σκοτωσουν της προτεινει να κρυφτει για λιγες μερες μεχρι να δουνε τι θα κανουν.Ε απο κει και μετα εχει ακομα ποσα επεισοδια η σειρα τελειωνει και η βικυ ακομα κρυμμενη ειναι ενω θα επρεπε να υπαρχει καποια καταληξη και γιαυτη που γενικοτερα στην σειρα ειχε σημαντικο ρολο γενικοτερα και μαλιστα θα επρεπε τουλαχιστων η αγγελιδου να παρει καποιο τηλεφωνο στην κυπρο να δει τι εγινε και αν την καθαρισαν τελικα αφου φανερωθηκε πως ηταν κατασκοπος του καθηγητη ομως τιποτα δεν εγινε και ο χαρακτηρας της βικυς εξαφανιστηκε.
Σ' αυτό συμφωνώ απόλυτα! Θα ήταν ένα ακόμα "χτύπημα" στην Αγγελίδου, απ' τα πολλά που δέχτηκε στο τέλος της ιστορίας!

Τελειως ασκοπος ο θανατος της ροζας κακαβα αδερφης του οξυγονοκολλυτη δεν ειχαν καν λογο να την σκοτωσουν αφου δεν ηξερα περα απο τον καθγητη πως αυτη σκοτωσε τον στρατιωτικο ακολουθο.Το μονο που υποθηκε ηταν τα λογια του μπραμς πως η μικρη εχει μισος μεσα της και αυτο την κανει επικινδυνη κλαιν μαιν δηλαδη σε σχεση με αλλους χειροτερους απο αυτη στην σειρα.
Δε νομίζω πως ήταν και τόσο άσκοπος. Ο Μπραμς ήρθε στην Ελλάδα μαζί με τον Μίστερ Τζωρτζ για να κάνουν μια "εκκαθαριστική επιχείρηση", να σκοτώσουν, δηλαδή, όσους μπλέχτηκαν στην ιστορία. Πιστεύω πως πήγαιναν βάσει σχεδίου, από τους πιο "αδύναμους/εύκολους" και μετά στους δυσκολότερους. Αν δεις, πρώτα σκότωσαν τον Ναυτικό, έξω απ' την πόρτα του σπιτιού του, μετά πήγαν να σκοτώσουν τη γραμματέα του καθηγητή και απέτυχαν, και μετά σκότωσαν τη Ρόζα. Αυτοί ήταν οι "εύκολοι" στόχοι που δεν γνώριζαν και πολλά, με εξαίρεση τη γραμματέα του καθηγητή. Οι δύσκολοι και αυτοί που τα ήξεραν όλα ήταν ο καθηγητής, η Νατάσα, ίσως ο συνήγορος της πολιτικής αγωγής, και άλλοι. Ίσως, κατ' εμέ, να σκότωναν και τον ιατροδικαστή, αλλ' αυτός τους πρόλαβε, γιατί αυτοκτόνησε.

Για μενα τον καθηγητη επρεπε να τον καθαρισουν ετσι επρεπε να ηταν το σεναριο.Δεν γινετε να εκανε τοσο πολλα εναντιων της Import export και της Βromhit να ανατιναξε πλουτονιο και πυρηνικο αντιδραστηρα με χασουρα δισεκατομμυριων για της εταιριες και να την σκαπουλαρει κιολας ενω ειχαν ενα σωρο ευκαιριες να τον καθαρισουν την στιγμη που ετρεξαν να σκοτωσουν την ροζα που εκανε βολτα στο παρκο με τον αραβωνιαστικο της.
Τον καθηγητή πιστεύω, αν προχωρούσε λίγο ακόμα η ιστορία, θα τον σκότωναν. Γνώριζε πολλά και, όπως είπες, κατέστρεψε το πλουτώνιο και τα εξαρτήματα του αντιδραστήρα. Όμως δεν πρόλαβαν.

Και τρία λαθάκια που θυμήθηκα:
1)
Ο Νούμερο 14 πυροβολεί τον συγγραφέα από το πλαϊνό παράθυρο του σπιτιού του. Όμως, πώς δεν σπάει το τζάμι από τον πυροβολισμό;

2) Τα όπλα που χρησιμοποιούσαν οι χαρακτήρες, ιδιαίτερα τα περίστροφα, βγάζουν μάτι ότι είναι τα γνωστά μας 8σφαιρα με καψούλια! Φαίνεται και από τις τρύπες που έχει ο μύλος τους, που είναι 8 και από το ότι ο μύλος έχει "κενά", δεν ξέρω πώς να το πω, όπως είναι στα όπλα με καψούλια. Επίσης, τα περίστροφα παίρνουν σιγαστήρα;

3) Και η απαγωγή του Τηλέμαχου έγινε βράδυ, κατά τις 20:20. Όμως, όταν μας δείχνουν τον Τηλέμαχο αιχμάλωτο του Καρελά στο αμάξι του, είναι μεσημέρι!! Γενικά η σειρά είχε κάποια θεματάκια όσον αφορά τους "χρόνους σεναρίου" με τους "χρόνους γυρίσματος". Επίσης, και η απαγωγή του δικηγόρου Νάκα έπρεπε να είναι το βράδυ, κάπου τα μεσάνυχτα, όπως λέει στο τηλέφωνο ο Ακόλουθος στον Μίστερ Τζωρτζ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Oποτε φιλε Αρμαγεδωνα στα περισσοτερα συμφωνουμε χαχαχαχαχα.Τωρα καποιες διευκρινισεις.Αυτο που λεω για την φωνη του μπακανακη δεν ενοω ποιος του μιλαει απο το κεντρο αλλα το πως προφερει αυτος την λεξη κεντρο καθε φορα που μιλαει στον ασυρματο και τελειωνει την φραση του με την λεξη κεντρο.Την λεει καπως μακροσυρτα και γενικα ειναι καπως αστειο και με φερνει γελιο καθε φορα που τον ακουω.Οσον αφορα την κυπρια ειμαι σιγουρος πως την ρωταει ο καθηγητης πως τον βρηκε η κατι τετοιο δεν θυμαμαι πολυ καλα και αυτη του απανταει πως ειναι φοιτητρια τωρα αν κανω τοσο μεγαλο λαθος δεν ξερω αλλα δεν το νομιζω κιολας.Για ολα τα υπολοιπα συμφωνω και γω αλλα αν ηταν στο χερι μου δεν θα τελειωνε ετσι η σειρα θα ειχε και αλλα επεισοδια και διαφορετικη καταληξη για πολλους χαρακτηρες.Επισης στον ταλαιπωρο τον τηλεμαχο αφου δεν πηρε φραγκο απο τον δικηγορο τουλαχιστων απο τον ιατροδικαστη θα ειχα βαλει να παρει τα 150 χιλιαρικα οταν δηλαδη του ειπε ο ιατροδικαστης ελα σε μιση ωρα και θα τα παρεις θα τα ειχε πανω στο τραπεζι για τον τηλεμαχο ο οποιος θα τα επερνε και δεν θα εβγαλε μιλια γιαυτα στον δηλαβερη και την παρεα του.Οσον αφορα το επεισοδιο απο της σκοτεινες δυναμεις που εχει σωθει το εχω στην κατοχη μου αλλα καμια σχεση οι ερμηνειες κατα την γνωμη μου.Με κλειστα τα ματια θα διαλεγα τον φονο χωρις ταυτοτητα και τους ηθοποιους που παιζουν τους αντιστοιχους ρολους.
 
Εντωμεταξυ τωρα μολις διαπιστωσα κατι που δεν το ειχα παρει χαμπαρι σχετικα με φονος χωρις ταυτοτητα και σκοτεινες δυναμεις.Ο ηθοποιος Γιωργος Γεωγλερης που υποδυεται τον εισαγγελεα στο φονο χωρις ταυτοτητα ειχε ρολο και στης σκοτεινες δυναμεις και μαλιστα εκει υποδυοταν τον ασκουμενο γιατρο Νικητεα.Δηλαδη ο τυπος εχει εμπειρια και εχει ζησει και της δυο αγαπημενες μας σειρες :headbangdude:
:headbangdude: :headbangdude: :headbangdude:
 
Εντωμεταξυ τωρα μολις διαπιστωσα κατι που δεν το ειχα παρει χαμπαρι σχετικα με φονος χωρις ταυτοτητα και σκοτεινες δυναμεις.Ο ηθοποιος Γιωργος Γεωγλερης που υποδυεται τον εισαγγελεα στο φονο χωρις ταυτοτητα ειχε ρολο και στης σκοτεινες δυναμεις και μαλιστα εκει υποδυοταν τον ασκουμενο γιατρο Νικητεα.Δηλαδη ο τυπος εχει εμπειρια και εχει ζησει και της δυο αγαπημενες μας σειρες :headbangdude:
:headbangdude: :headbangdude: :headbangdude:
Και όχι μόνο ο Γεωγλερής αλλά και άλλοι δύο ηθοποιοί από τον φόνο χωρίς ταυτότητα έχουν παίξει και στις δύο σειρές!! Ο ένας είναι ο Στέλιος Λιονάκης που στις σκοτεινές δυνάμεις έπαιζε το ρόλο του αστυνόμου Μπακανάκη. Ο άλλος είναι ο Γιώργος Μπάρτης που στο φόνο χωρίς ταυτότητα παίζει τον Τζωρτζ τον βοηθό του Μπραμς ενώ στις Σκοτεινές δυνάμεις έπαιζε τον ίδιο τον Μπραμς..!
 
Και όχι μόνο ο Γεωγλερής αλλά και άλλοι δύο ηθοποιοί από τον φόνο χωρίς ταυτότητα έχουν παίξει και στις δύο σειρές!! Ο ένας είναι ο Στέλιος Λιονάκης που στις σκοτεινές δυνάμεις έπαιζε το ρόλο του αστυνόμου Μπακανάκη. Ο άλλος είναι ο Γιώργος Μπάρτης που στο φόνο χωρίς ταυτότητα παίζει τον Τζωρτζ τον βοηθό του Μπραμς ενώ στις Σκοτεινές δυνάμεις έπαιζε τον ίδιο τον Μπραμς..!
Φοβερο λεμε καλη φαση.Ευχαριστω για της πληροφοριες φιλε μου :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
 
Και όχι μόνο ο Γεωγλερής αλλά και άλλοι δύο ηθοποιοί από τον φόνο χωρίς ταυτότητα έχουν παίξει και στις δύο σειρές!! Ο ένας είναι ο Στέλιος Λιονάκης που στις σκοτεινές δυνάμεις έπαιζε το ρόλο του αστυνόμου Μπακανάκη. Ο άλλος είναι ο Γιώργος Μπάρτης που στο φόνο χωρίς ταυτότητα παίζει τον Τζωρτζ τον βοηθό του Μπραμς ενώ στις Σκοτεινές δυνάμεις έπαιζε τον ίδιο τον Μπραμς..!
Αλήθεια; Είναι επιβεβαιωμένο ότι ο Μπάρτης υποδυόταν τον Μπραμς;
 
Φοβερο λεμε καλη φαση.Ευχαριστω για της πληροφοριες φιλε μου :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Νάσαι καλά φίλε!! Τελικά δεν είμαστε και λίγοι οι φανς της ωραίας αυτής σειράς χαχαχα
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι ρόλοι στον φόνο χωρίς ταυτότητα αποδόθηκαν πολύ καλύτερα από ότι στην πρώτη σειρά. Όχι ότι και οι ηθοποιοί στις σκοτεινές δυνάμεις δεν ήταν καλοί, αλλά σε αυτή εδω τη σειρά είναι 100% ταιριαστοί με τους ρόλους που παίζουν.
Αλήθεια; Είναι επιβεβαιωμένο ότι ο Μπάρτης υποδυόταν τον Μπραμς;
Από όσο ξέρω ναι. Δεν έχω δει τη σειρά ήμουν αγέννητος τότε αλλά όταν έβλεπα τον Φόνο μαζί με τον πατέρα μου μου είχε πει ό,τι θυμόταν από την προηγούμενη σειρά. Μακάρι να βρούμε κάπου το πλήρες καστ από τις σκοτεινές δυνάμεις πχ ποιοι έπαιζαν τον Πέππα την Κατερίνα τον κύριο Τζωρτζ το βοηθό του καθηγητή κλπ
 
Πίσω
Μπλουζα