η σειρα αυτη ειναι ρημεηκ της παλιας σειρας της δεκαετιας του 70 ''Σκοτεινες δυναμεις'' μια σειρα που δεν εχω ιδεα ποιοι επαιζαν αν ειναι ολοιδια με τον ''φονο χωρις ταυτοτητα'' κλπ αλλα αν ειναι ολοιδια πραγματικα δεν μπορω να φανταστω ποιοι ηθοποιοι επαιζαν τους ρολους που βλεπουμε στο φονο χωρις ταυτοτητα και να τους πηγαινει τοσο πολυ γαντι ο ρολος οπως στον φονο
Αν μπορέσεις να βρεις το επεισόδιο των "Σκοτεινών Δυνάμεων", θα δεις ότι είναι σχεδόν όμοια με τον "Φόνο". Είναι αυτό που λέμε "άριστο remake". Ειδικά π.χ. ο Ανδρεόπουλος που έχει το ρόλο του υπαστυνόμου Δηλαβέρη, είναι σχεδόν ίδιος με τον Λιονάκη!
Ετσι λοιπον η σειρα θυμιζει παρα πολυ στο υφος και στο στυλ της με της σειρες του θανου λειβαδιτη καθως το παιξιμο τον ηθοποιων και το ολο υφος τους ειναι σχεδον πανομοιοτυπο και θα κολλουσε καλυτερα αν παιζοταν στα μεσα της δεκαετιας του 80 για παραδειγμα και οχι το 1990 ομως αυτο καμια σχεση δεν εχει και δεν μειωνει σε καμια περιπτωση την αξια της σειρας.
Ούτε μέσα στο μυαλό μου να 'σουνα!!! Όταν πρωτοείδα μερικές σκηνές, και με το συγκεκριμένο καστ, π.χ. Λιονάκης, Δακτυλίδης, Μαβίδης κ.ά. σκέφτηκα "σειρά του Λειβαδίτη στο Mega; Πώς και;". Όσο για την εποχή, ναι, κολλάει κάπου στο 1987-1988, κοντά στην "Έκτη Εντολή", δηλαδή, αν και, όπως πολύ σωστά λες, δεν μειώνεται η αξία της απ' αυτό
Ενας αλλος λογος που γουσταρω την σειρα και κολλησα πολυ ασχημα μαζι της ειναι πως μεχρι να ξεκαθαρισει καπως το πραγμα απο ενα σημειο και μετα σε κανενα σημειο δεν αφηνει τον τηλεθεατη να παρει το μερος καποιου η μιας πλευρας γιατι πολυ απλα ειναι ετσι δομημενη που εκει που πας να σκεφτεις πως αυτος ειναι αθωος και ο αλλος ενοχος η πως αυτοι ειναι οι κακοι και οι αλλοι οι καλοι κανει ενα γυρισμα μπερδευει τα πραγματα και ξαναγυρνανε οι αμφιβολιες και γινονται μπαχαλο ολες οι σκεψεις και τα συμπερασματα.
Αυτό ακριβώς! Δεν μπορείς να πάρεις το μέρος κανενός! Όλοι, με εξαίρεση τον Τηλέμαχο και τη Ρόζα για παράδειγμα, έχουν ένα σκοτεινό παρελθόν, που μόνο αθώους δεν τους κάνει! Από τα 3/4 της σειράς και πέρα, ξεκαθαρίζει το τοπίο.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Εχει πλακα και γουσταρω πολυ να το ακουω καθε φορα που ο μπατσος ''Μπακανακης'' μιλαει στον ασυρματο το πως λεει την λεξη κεντρο στο τελος καθε φρασεις.Γελαω καθε φορα που το ακουω και αν καποιος απορει τι το περεργο εχει ας δει την σειρα και θα το καταλαβει.
Η φωνή αυτή πρέπει να είναι του σκηνοθέτη, του κ. Λυχναρά
Ο φακος/στιλο που εχει η νατασα ο αναπτηρας της αγγελιδου και το γραφειο της γενικοτερα σιγουρα ειναι απο τα ποια cult αντικειμενα και σκηνικα που εχουμε δει σε ελληνικη σειρα μετα 1980 και 1995 το πολυ.
Ξέχασες και το ρολόι του Μπραμς, που με έναν διακόπτη το κάνει πομπό επικοινωνίας
Στο 13 επεισοδιο στην αρχη που γινετε το σκηνικο με τον στρατιωτικο ακολουθο τον αστυνομικο και τους πυροβολισμους κλπ στο σπιτι της γουιλθορπ ο στρατιωτικος ακολουθος προλαβαινει οταν συνερχεται απο την λιποθυμια να ξεντυθει,να βγαλει την στολη του μπατσου ο οποιος ειναι λυποθυμος και να φορεσει αυτος την στολη σε ταχυτητα ποιο γρηγορα και απο τον flash τον ανθρωπο αστραπη την στιγμη που οι αλλοι δυο γνωστοι μπατσοι ανεβαινουν ηδη τα σκαλια
Όντως, αλλά εγώ πιστεύω πως ο κ. Λυχναράς ήθελε να το σκεφτεί διαφορετικά ο θεατής: Οι αστυνομικοί σπεύδουν στο σημείο, δεν πάνε κατευθείαν στο διαμέρισμα της Νατάσας, ερευνούν πρώτα τα γύρω διαμερίσματα και μετά πάνε εκεί. Ε, σε όλο αυτό το διάστημα, ο Ακόλουθος προλαβαίνει να ξεντυθεί, να γδύσει τον αστυφύλακα, να φορέσει τη στολή του και να φύγει απ' το διαμέρισμα. Λογικά, όλα αυτά είναι περιττά, οπότε βλέπουμε κατευθείαν στο τέλος του ντυσίματος, για να μην χάνουμε χρόνο.
μαλιστα η στολη του ειναι κουτι και στα μετρα του ενω ο μπατσος που την φορουσε ηταν εναμιση μετρο.
Χα χα χα χα χα, ναι!! Ο Ψωμόπουλος κυριολεκτικά "κολυμπάει" μέσα στην αστυνομική στολή, καθώς αν δεις τα μανίκια τού φτάνουν ως τα μέσα των παλαμών του
Δεν μπορούσαν να βρουν έναν πιο "κανονικό" ηθοποιό για να υποδυθεί τον αστυφύλακα; Βέβαια, όπως λες, η στολή πάει γάντι στον Τσιτσόπουλο, που περνάει τον Ψωμόπουλο τουλάχιστον ένα κεφάλι
O συγκολιτης που μιλαει ο υπαστυνομος στα ναυπηγεια και του λεει για το ατυχημα του αλλου συγκολιτη κλπ εμφανιζεται στο επεισοδιο 13 στο νοσοκομειο που εχει παει ο υπαστυνομος να δει τον βασιλη τον αστυφυλακα αυτη την φορα ως νοσοκομος/τραυματιοφορεας οπως επισης και ο μπαρμαν που καταγραφει την συνομηλια μεταξυ νατασας γουιλθορπ και τελωνιακου εμφανιζεται ως δεσμοφυλακας αρχικα στης φυλακες οταν μιλαει ο γρηγορης με τον αδερφο του και δεν ειναι τιποτα κακο αυτο αλλα με τρελενει γενικοτερα να παιζουν ιδιοι ηθοποιοι διαφορους ρολους σε μια σειρα ε δωστε ψωμι ρε και σε κανεναν αλλο ηθοποιο.
Σ' αυτούς μπορείς να προσθέσεις και έναν κομπάρσο που παίζει
στο ίδιο επεισόδιο έναν αστυνομικό στο γραφείο του αυτόχειρα ιατροδικαστή και έναν από τους δύο μπράβους του Μίστερ Τζωρτζ!!
Τα επεισοδια μεχρι και το 15 εχουν διαρκεια γυρω στα 50 λεπτα ενω απο το 16 και μετα τα επεισοδια εχουν διαρκεια γυρω στα 25 λεπτα με εξαιρεσεις τα επεισοδια 19,28,39 τα οποια ειναι και αυτα γυρω στα 50 λεπτα.
Γι' αυτό δες το τρέιλερ που ανήρτησε μερικά posts παραπάνω ο αγαπητός
FORD231
Στο επεισοδιο 27 μιλαει η αγγελιδου με τον νουμερο 14 που απετυχε να σκοτωσει τον συγγραφεα.Μιλαει λοιπον η αγγελιδου τον ρωταει διαφορα πραγματα και ουτε φωνη ουτε ακροαση βουβος ο τυπος και μαλιστα μας τον δειχνει κιολας και ουτε λαλια δεν βγαζει.Μαλιστα σε καποια φαση που του λεει η αγγελιδου τι να κανει κουναει το κεφαλι του λες και την βλεπει και τον βλεπει και αυτη μιλαμε να κλαις με τσιριδα.
Πωωωωωωω ναιιιιι, χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα, τέλεια σκηνή!!!!!!
Η κυπρια τυπισα που πηγαινει στον καθηγητη για την θεση του γραμματεα και λεει στον καθηγητη ποια ειναι για τον παππου της κλπ και καλα ειναι φοιτητρια.Αν αυτη λοιπον στη σειρα μοιαζει η μουρη της και η ηλικεια της για φοιτητρια τοτε εγω ειμαι ο παπας της ρωμης.
Έχω καιρό να δω τη σειρά, αλλά νομίζω ότι δεν είναι φοιτήτρια. Μπορεί να κάνω και λάθος, όμως.
Πολυ λαθος σεναριακο αυτο που γινετε με την βικυ στο τελος οταν την στελνει η αγγελιδου στην κυπρο με το κρυπτογραφημενο μηνυμα στον φακελο.Αφου λοιπον ο βοηθος του καθηγητη της λεει πως το μηνυμα λεει να την σκοτωσουν της προτεινει να κρυφτει για λιγες μερες μεχρι να δουνε τι θα κανουν.Ε απο κει και μετα εχει ακομα ποσα επεισοδια η σειρα τελειωνει και η βικυ ακομα κρυμμενη ειναι ενω θα επρεπε να υπαρχει καποια καταληξη και γιαυτη που γενικοτερα στην σειρα ειχε σημαντικο ρολο γενικοτερα και μαλιστα θα επρεπε τουλαχιστων η αγγελιδου να παρει καποιο τηλεφωνο στην κυπρο να δει τι εγινε και αν την καθαρισαν τελικα αφου φανερωθηκε πως ηταν κατασκοπος του καθηγητη ομως τιποτα δεν εγινε και ο χαρακτηρας της βικυς εξαφανιστηκε.
Σ' αυτό συμφωνώ απόλυτα! Θα ήταν ένα ακόμα "χτύπημα" στην Αγγελίδου, απ' τα πολλά που δέχτηκε στο τέλος της ιστορίας!
Τελειως ασκοπος ο θανατος της ροζας κακαβα αδερφης του οξυγονοκολλυτη δεν ειχαν καν λογο να την σκοτωσουν αφου δεν ηξερα περα απο τον καθγητη πως αυτη σκοτωσε τον στρατιωτικο ακολουθο.Το μονο που υποθηκε ηταν τα λογια του μπραμς πως η μικρη εχει μισος μεσα της και αυτο την κανει επικινδυνη κλαιν μαιν δηλαδη σε σχεση με αλλους χειροτερους απο αυτη στην σειρα.
Δε νομίζω πως ήταν και τόσο άσκοπος. Ο Μπραμς ήρθε στην Ελλάδα μαζί με τον Μίστερ Τζωρτζ για να κάνουν μια "εκκαθαριστική επιχείρηση", να σκοτώσουν, δηλαδή, όσους μπλέχτηκαν στην ιστορία. Πιστεύω πως πήγαιναν βάσει σχεδίου, από τους πιο "αδύναμους/εύκολους" και μετά στους δυσκολότερους. Αν δεις, πρώτα σκότωσαν τον Ναυτικό, έξω απ' την πόρτα του σπιτιού του, μετά πήγαν να σκοτώσουν τη γραμματέα του καθηγητή και απέτυχαν, και μετά σκότωσαν τη Ρόζα. Αυτοί ήταν οι "εύκολοι" στόχοι που δεν γνώριζαν και πολλά, με εξαίρεση τη γραμματέα του καθηγητή. Οι δύσκολοι και αυτοί που τα ήξεραν όλα ήταν ο καθηγητής, η Νατάσα, ίσως ο συνήγορος της πολιτικής αγωγής, και άλλοι. Ίσως, κατ' εμέ, να σκότωναν και τον ιατροδικαστή, αλλ' αυτός τους πρόλαβε, γιατί αυτοκτόνησε.
Για μενα τον καθηγητη επρεπε να τον καθαρισουν ετσι επρεπε να ηταν το σεναριο.Δεν γινετε να εκανε τοσο πολλα εναντιων της Import export και της Βromhit να ανατιναξε πλουτονιο και πυρηνικο αντιδραστηρα με χασουρα δισεκατομμυριων για της εταιριες και να την σκαπουλαρει κιολας ενω ειχαν ενα σωρο ευκαιριες να τον καθαρισουν την στιγμη που ετρεξαν να σκοτωσουν την ροζα που εκανε βολτα στο παρκο με τον αραβωνιαστικο της.
Τον καθηγητή πιστεύω, αν προχωρούσε λίγο ακόμα η ιστορία, θα τον σκότωναν. Γνώριζε πολλά και, όπως είπες, κατέστρεψε το πλουτώνιο και τα εξαρτήματα του αντιδραστήρα. Όμως δεν πρόλαβαν.
Και τρία λαθάκια που θυμήθηκα:
1) Ο Νούμερο 14 πυροβολεί τον συγγραφέα από το πλαϊνό παράθυρο του σπιτιού του. Όμως, πώς δεν σπάει το τζάμι από τον πυροβολισμό;
2) Τα όπλα που χρησιμοποιούσαν οι χαρακτήρες, ιδιαίτερα τα περίστροφα, βγάζουν μάτι ότι είναι τα γνωστά μας 8σφαιρα με καψούλια! Φαίνεται και από τις τρύπες που έχει ο μύλος τους, που είναι 8 και από το ότι ο μύλος έχει "κενά", δεν ξέρω πώς να το πω, όπως είναι στα όπλα με καψούλια. Επίσης, τα περίστροφα παίρνουν σιγαστήρα;
3) Και η απαγωγή του Τηλέμαχου έγινε βράδυ, κατά τις 20:20. Όμως, όταν μας δείχνουν τον Τηλέμαχο αιχμάλωτο του Καρελά στο αμάξι του, είναι μεσημέρι!! Γενικά η σειρά είχε κάποια θεματάκια όσον αφορά τους "χρόνους σεναρίου" με τους "χρόνους γυρίσματος". Επίσης, και η απαγωγή του δικηγόρου Νάκα έπρεπε να είναι το βράδυ, κάπου τα μεσάνυχτα, όπως λέει στο τηλέφωνο ο Ακόλουθος στον Μίστερ Τζωρτζ.