Συμφωνώ με τα λεγόμενά σου! Η σειρά είναι όντως πρωτότυπη για τα Ελληνικά δεδομένα, κυρίως αν αναλογιστούμε το ότι originally προβλήθηκε στα μέσα των '70s, το 1976, συγκεκριμένα. Πιστεύω, όμως, κάτι άλλο: με την εξέλιξη της τεχνολογίας, ό,τι τεχνολογικό και να δείξει σήμερα η μυθοπλασία, ταινίες και σειρές, θα είναι κάτι "συνηθισμένο" και δεν θα προκαλέσει τόση εντύπωση, όση προκάλεσαν οι δύο σειρές.
Απ' την άλλη, ίσως τέτοιου είδους σενάρια να θεωρούνται
(κακώς) "ξεπερασμένα" και "υπερβολικά", όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενα posts, με αποτέλεσμα οι σεναριογράφοι να μην "θέλουν" να γράψουν ανάλογες ιστορίες, δυστυχώς, φοβούμενοι τις κριτικές και το κατά πόσο "αληθοφανές" θα φανεί το έργο τους. Αυτό, βέβαια, εγώ δεν το ασπάζομαι, διότι η μυθοπλασία πρέπει να έχει την υπερβολή της, γι' αυτό, άλλωστε, ονομάζεται μυθοπλασία!(*)Μπορεί, βέβαια, να έχουν, πλέον, στερέψει και από ιδέες οι σεναριογράφοι. Ποιος ξέρει;
Εγώ ένα "σύγχρονο" adaption του "Φόνου" θα το έβλεπα, αν και δεν θα μου "καθόταν" καλά στο μάτι, καθώς τέτοια σενάρια αρμόζουν σε παλαιότερες εποχές, χωρίς αυτό να είναι κακό
(δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ ). Δεν τα θεωρώ ξεπερασμένα, απλά κάθε πράμα στον καιρό του
Δεν ξέρω και αν στις "Σκοτεινές δυνάμεις" αναφέρονταν και ηλεκτρονικοί υπολογιστές όπως στον "Φόνο"
Για την προχωρημένη τεχνολογία της σειράς παίρνουμε μια γεύση από τον συναγερμό που βρίσκεται πίσω από το γραφείο της Λεβαντίνας. Λογικά θα υπήρχε και το στυλό ακινητοποίησης. Υπολογιστές φυσικά και δεν υπήρχαν, αλλά υπήρχαν γραφομηχανές, όπως και
(μπορεί, δεν είμαι σίγουρος) κρυφοί πομποί και μικρόφωνα.
(*) Μέχρι τη δεκαετία του '80, γυρίζονταν κάθε λογής σενάρια, από άκρως ρεαλιστικά, όπως η "Ληστεία στην Αθήνα", μέχρι ακραίως υπερβολικά, π.χ. η "Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου". Από το '80 και μετά, υπάρχει η, για εμένα, λανθάνουσα ροπή να γίνεται μέσω της μυθοπλασίας μία όσο το δυνατόν πιο πιστή απεικόνιση της πραγματικότητας. Οι λόγοι; Δεν τους γνωρίζω, προσωπικά...