Φόνος Χωρίς Ταυτότητα (1990 MEGA)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας exetlaios
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Σώθηκε; Είμαστε σίγουροι γι' αυτό ή απλώς έχουμε "ότι απέμεινε" από κάποιο μοντάζ; Ποιος είναι σε θέση να θυμάται σκηνές από τότε που ενδεχομένως δεν περιλαμβάνονται στη σημερινή βερσιόν που κυκλοφόρησε απ' την "Ραδιοτηλεόραση";
Παρόλο που βγαίνουμε οφ τόπικ, να απαντήσω: Η ΕΡΤ ισχυρίζεται πως η σειρά υπάρχει και στις 2 μορφές, και στην ορίτζιναλ των 50 επεισοδίων, και στην κουτσουρεμένη των 18. Μάλιστα, έχω ενημερωθεί από άτομο που έχει δει τις μπομπίνες. Τώρα, αν μέσα σ' αυτές βρίσκονται τα 50 επεισόδια, αυτό δεν το ξέρουμε, δυστυχώς...
 
Σώθηκε; Είμαστε σίγουροι γι' αυτό ή απλώς έχουμε "ότι απέμεινε" από κάποιο μοντάζ; Ποιος είναι σε θέση να θυμάται σκηνές από τότε που ενδεχομένως δεν περιλαμβάνονται στη σημερινή βερσιόν που κυκλοφόρησε απ' την "Ραδιοτηλεόραση";
Έχεις δίκιο! Και εγώ έχω μεγάλες αμφιβολίες αν αυτό που είδαμε σε επανάληψη από τη Ραδιοτηλεόραση ήτανε ολόκληρος ο Χριστός Ξανασταυρώνεται! ναι έχουμε βγεί ήδη εκτός θέματος! :)
 
Έχεις δίκιο! Και εγώ έχω μεγάλες αμφιβολίες αν αυτό που είδαμε σε επανάληψη από τη Ραδιοτηλεόραση ήτανε ολόκληρος ο Χριστός Ξανασταυρώνεται! ναι έχουμε βγεί ήδη εκτός θέματος! :)
Ό,τι έχει γίνει με τον "Χριστό", το έγραψα στο ποστ #101.
Τώρα στοπ τα οφ τόπικ :)
 
Το mega ίσως το ξαναδειξη.
Το Μέγκα του Μαρινάκη δεν υπάρχει περίπτωση να το ξαναδείξει και ας πήρε όλη την παλιά ταινιοθήκη! Ό,τι παίχτηκε σε επαναλήψεις ποιοτικών παλιών σειρών του Μέγκα παίχτηκε παλιά και πάρα πολλά παίχτηκαν το 2018 (και είχα την ευκαιρία να ξαναδώ όπως Το μυστικό του Άρη Μπονσαλέντη, ο Μεγάλος θυμός, οι Χρηματιστές, οι Αυθαίρετοι, οι Απαράδεκτοι και άλλα πολλά) από τους εργαζομένους που το διαχειρίζονταν εως τότε μέχρι να κλείσει οριστικά! Το σημερινό Μέγκα κάποια σχέση με το παλιό τουλάχιστον όσον αφορά τις σειρές.
 
Το Μέγκα του Μαρινάκη δεν υπάρχει περίπτωση να το ξαναδείξει και ας πήρε όλη την παλιά ταινιοθήκη! Ό,τι παίχτηκε σε επαναλήψεις ποιοτικών παλιών σειρών του Μέγκα παίχτηκε παλιά και πάρα πολλά παίχτηκαν το 2018 (και είχα την ευκαιρία να ξαναδώ όπως Το μυστικό του Άρη Μπονσαλέντη, ο Μεγάλος θυμός, οι Χρηματιστές, οι Αυθαίρετοι, οι Απαράδεκτοι και άλλα πολλά) από τους εργαζομένους που το διαχειρίζονταν εως τότε μέχρι να κλείσει οριστικά! Το σημερινό Μέγκα κάποια σχέση με το παλιό τουλάχιστον όσον αφορά τις σειρές.
Απολύτως θλιβερή η διαπίστωσή σου, sportbilly79... Θέλω να ελπίζω ότι θα χρησιμοποιηθεί η ταινιοθήκη, γιατί το λέει η κοινή λογική! Αν δεν την χρησιμοποιήσουν, τότε τι την αγόρασαν;
 
Απολύτως θλιβερή η διαπίστωσή σου, sportbilly79... Θέλω να ελπίζω ότι θα χρησιμοποιηθεί η ταινιοθήκη, γιατί το λέει η κοινή λογική! Αν δεν την χρησιμοποιήσουν, τότε τι την αγόρασαν;
Mακάρι να διαψευστούν τα λεγόμενά μου! Παρακολουθώ το πρόγραμμα που ανεβάζουν καθημερινά, αλλά δυστυχώς οι επαναλήψεις τους μέχρι τώρα είναι κατώτερες των περιστάσεων και δεν συνάδουν με την πλούσια ταινιοθήκη του Μέγκα! Οι επαναλήψεις σειρών του τύπου Κακού Βεζύρη πιστεύω αδικούν κατά πολύ το παλιό Μέγκα που αγάπησα και αγαπήσαμε! Ελπίζω να αλλάξουν τακτική! Ως τώρα πάντως εδώ και ένα χρόνο που άνοιξε το νέο Μέγκα δεν έχει παίξει καμιά παλιά πετυχημένη σειρά! Το χειρότερο είναι ότι έχουνε κατεβάσει από την ιστοσελίδα την ελεύθερη πρόσβαση σε streaming παλιών καλών σειρών όπως Το μυστικό του Άρη Μπονσαλέντη και πολλά άλλα.
 
Ρεπορτάζ του "Ελεύθερου Τύπου" της 18ης Ιουνίου 1990
Φόνος Χωρίς Ταυτότητα (2)_LI.jpg
 
Στη σειρά συμμετείχαν αρκετοί ηθοποιοί οι οποίοι για κάποιο λόγο δεν εμφανίζονταν στους τίτλους αρχής (κάποιοι από αυτούς μάλιστα είχαν σημαντικό ρόλο στη σειρά) και ήταν οι εξής :
Κωστας Δίγκας (αδερφός του Παπαδάκη)
Μίμης Θειόπουλος (Βρανόπουλος)
Παναγιώτης Μποτίνης (βοηθός του ντετέκτιβ Καρελά)
Λεωνίδας Μαρμαρίδης (Παπανικολάου, σοφέρ)
Ευαγγελία Γαλάνη (η μητέρα του παραπάνω, στη Retrodb υπάρχει σε δύο ξεχωριστές σελίδες ως Ευαγγελία Γαλάνη και ως Εύα Γαλάνη. Στη σειρά "Αυθαίρετοι" εμφανίζεται ως Εύα Λία)
Θωμάς Μανέτας (β' συνήγορος στη δίκη, αυτός με τα γυαλιά)
Δημήτρης Μπάνος (κουλουράς έξω από το δικαστήριο που αργότερα ανακρίνεται μετά την απόδραση Παπαδάκη)
Νίκος Ρεντίφης (συνάδελφος του Τηλέμαχου στο γραφείο τελετών)
Νίκος Μπίνας (διευθυντής ναυπηγείων)
Γιάννης Αστρακάκης (συγκρατούμενος του Παπαδάκη)
Θανάσης Λιάμης (Αργυρόπουλος, ο "κακός νοσοκόμος")
Στέλιος Φράστας (θυρωρός της Import Export)
Χρήστος Αυλωνίτης (τελωνειακός υπάλληλος)
Λευτέρης Μελέτης (Μπάμπης Λαχανάς)

Επίσης έπαιζαν και ορισμένοι άλλοι ηθοποιοί τις φάτσες των οποίων μπορώ να αναγνωρίσω από '80s βιντεοταινίες και σειρές αλλά δεν κατάφερα να εντοπίσω τα ονόματά τους. Αυτοί είναι :
- ο γ' συνήγορος στη δίκη που κάποια στιγμή παραιτείται
- ο δεσμοφύλακας στις ανδρικές φυλακές που σε ένα επεισόδιο παίζει και τον μπάρμαν (στη σκηνή που συναντιέται η Γουίλθορπ με τον τελωνειακό και ηχογραφείται η συνομιλία τους)
- η γυναίκα - δεσμοφύλακας

Άλλοι ηθοποιοί που δεν γνωρίζω τα ονόματα τους είναι η γραμματέας του δικηγόρου Νάκα, η γραμματέας που αντικαθιστά τη Βίκυ προς το τέλος, η υπάλληλος των ναυπηγείων που παίζει σε μερικά επεισόδια, ο τύπος που προσπαθεί να σκοτώσει το συγγραφέα δύο φορές και αποτυγχάνει, ο θυρωρός της πρεσβείας... Ίσως ξεχνάω και άλλους μικρούς ρόλους, που ίσως να μην ήταν καν επαγγελματίες ηθοποιοί αλλά κομπάρσοι.
 
Στη σειρά συμμετείχαν αρκετοί ηθοποιοί οι οποίοι για κάποιο λόγο δεν εμφανίζονταν στους τίτλους αρχής (κάποιοι από αυτούς μάλιστα είχαν σημαντικό ρόλο στη σειρά) και ήταν οι εξής :
Κωστας Δίγκας (αδερφός του Παπαδάκη)
Μίμης Θειόπουλος (Βρανόπουλος)
Παναγιώτης Μποτίνης (βοηθός του ντετέκτιβ Καρελά)
Λεωνίδας Μαρμαρίδης (Παπανικολάου, σοφέρ)
Ευαγγελία Γαλάνη (η μητέρα του παραπάνω, στη Retrodb υπάρχει σε δύο ξεχωριστές σελίδες ως Ευαγγελία Γαλάνη και ως Εύα Γαλάνη. Στη σειρά "Αυθαίρετοι" εμφανίζεται ως Εύα Λία)
Θωμάς Μανέτας (β' συνήγορος στη δίκη, αυτός με τα γυαλιά)
Δημήτρης Μπάνος (κουλουράς έξω από το δικαστήριο που αργότερα ανακρίνεται μετά την απόδραση Παπαδάκη)
Νίκος Ρεντίφης (συνάδελφος του Τηλέμαχου στο γραφείο τελετών)
Νίκος Μπίνας (διευθυντής ναυπηγείων)
Γιάννης Αστρακάκης (συγκρατούμενος του Παπαδάκη)
Θανάσης Λιάμης (Αργυρόπουλος, ο "κακός νοσοκόμος")
Στέλιος Φράστας (θυρωρός της Import Export)
Χρήστος Αυλωνίτης (τελωνειακός υπάλληλος)
Λευτέρης Μελέτης (Μπάμπης Λαχανάς)

Επίσης έπαιζαν και ορισμένοι άλλοι ηθοποιοί τις φάτσες των οποίων μπορώ να αναγνωρίσω από '80s βιντεοταινίες και σειρές αλλά δεν κατάφερα να εντοπίσω τα ονόματά τους. Αυτοί είναι :
- ο γ' συνήγορος στη δίκη που κάποια στιγμή παραιτείται
- ο δεσμοφύλακας στις ανδρικές φυλακές που σε ένα επεισόδιο παίζει και τον μπάρμαν (στη σκηνή που συναντιέται η Γουίλθορπ με τον τελωνειακό και ηχογραφείται η συνομιλία τους)
- η γυναίκα - δεσμοφύλακας

Άλλοι ηθοποιοί που δεν γνωρίζω τα ονόματα τους είναι η γραμματέας του δικηγόρου Νάκα, η γραμματέας που αντικαθιστά τη Βίκυ προς το τέλος, η υπάλληλος των ναυπηγείων που παίζει σε μερικά επεισόδια, ο τύπος που προσπαθεί να σκοτώσει το συγγραφέα δύο φορές και αποτυγχάνει, ο θυρωρός της πρεσβείας... Ίσως ξεχνάω και άλλους μικρούς ρόλους, που ίσως να μην ήταν καν επαγγελματίες ηθοποιοί αλλά κομπάρσοι.
Χίλια-χίλια ευχαριστώ για το post σου! Μερικούς από αυτούς τους γνώριζα, όπως τον Δίγκα, τον Αυλωνίτη και τον Μελέτη π.χ., γι' αυτό και τους συμπλήρωσα. Αλλά τους υπόλοιπους ήθελα να τους συμπληρώσω στον κατάλογο που έχω φτιάξει και στη RetroDB αλλά δεν γνώριζα τα ονόματά τους...
Τώρα, το γιατί δεν εμφανίζονταν στους τίτλους οι περισσότεροι από αυτούς είναι διότι είχαν μικρό ρόλο, σε 1 μόνο επεισόδιο ή και σε 1 ή 2 σκηνές. Και μην ξεχνάς ότι οι τίτλοι της σειράς ήταν μόνο 1 λεπτό! Πού να τους χωρέσουν όλους;
Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ!! :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Στη σειρά συμμετείχαν αρκετοί ηθοποιοί οι οποίοι για κάποιο λόγο δεν εμφανίζονταν στους τίτλους αρχής (κάποιοι από αυτούς μάλιστα είχαν σημαντικό ρόλο στη σειρά) και ήταν οι εξής :
Κωστας Δίγκας (αδερφός του Παπαδάκη)
Μίμης Θειόπουλος (Βρανόπουλος)
Παναγιώτης Μποτίνης (βοηθός του ντετέκτιβ Καρελά)
Λεωνίδας Μαρμαρίδης (Παπανικολάου, σοφέρ)
Ευαγγελία Γαλάνη (η μητέρα του παραπάνω, στη Retrodb υπάρχει σε δύο ξεχωριστές σελίδες ως Ευαγγελία Γαλάνη και ως Εύα Γαλάνη. Στη σειρά "Αυθαίρετοι" εμφανίζεται ως Εύα Λία)
Θωμάς Μανέτας (β' συνήγορος στη δίκη, αυτός με τα γυαλιά)
Δημήτρης Μπάνος (κουλουράς έξω από το δικαστήριο που αργότερα ανακρίνεται μετά την απόδραση Παπαδάκη)
Νίκος Ρεντίφης (συνάδελφος του Τηλέμαχου στο γραφείο τελετών)
Νίκος Μπίνας (διευθυντής ναυπηγείων)
Γιάννης Αστρακάκης (συγκρατούμενος του Παπαδάκη)
Θανάσης Λιάμης (Αργυρόπουλος, ο "κακός νοσοκόμος")
Στέλιος Φράστας (θυρωρός της Import Export)
Χρήστος Αυλωνίτης (τελωνειακός υπάλληλος)
Λευτέρης Μελέτης (Μπάμπης Λαχανάς)

Επίσης έπαιζαν και ορισμένοι άλλοι ηθοποιοί τις φάτσες των οποίων μπορώ να αναγνωρίσω από '80s βιντεοταινίες και σειρές αλλά δεν κατάφερα να εντοπίσω τα ονόματά τους. Αυτοί είναι :
- ο γ' συνήγορος στη δίκη που κάποια στιγμή παραιτείται
- ο δεσμοφύλακας στις ανδρικές φυλακές που σε ένα επεισόδιο παίζει και τον μπάρμαν (στη σκηνή που συναντιέται η Γουίλθορπ με τον τελωνειακό και ηχογραφείται η συνομιλία τους)
- η γυναίκα - δεσμοφύλακας

Άλλοι ηθοποιοί που δεν γνωρίζω τα ονόματα τους είναι η γραμματέας του δικηγόρου Νάκα, η γραμματέας που αντικαθιστά τη Βίκυ προς το τέλος, η υπάλληλος των ναυπηγείων που παίζει σε μερικά επεισόδια, ο τύπος που προσπαθεί να σκοτώσει το συγγραφέα δύο φορές και αποτυγχάνει, ο θυρωρός της πρεσβείας... Ίσως ξεχνάω και άλλους μικρούς ρόλους, που ίσως να μην ήταν καν επαγγελματίες ηθοποιοί αλλά κομπάρσοι.

Άλλος ένας μικρός ρόλος που μου ήρθε φλασιά τώρα είναι η γυναίκα ένοικος της οικοδομής που συνομιλεί για λίγο με τον αστυνόμο Μπακανάκη στις σκάλες της οικοδομής όπου διέμενε η Νατάσα (όταν είχε μπουκάρει ο Τασος Ψωμόπουλος - ο οποίος είχε μείνει αναίσθητος από το γνωστό στιλό, το οποίο είχε αφήσει ανάισθητο και τον στρατιωτικό ακόλουθο)
Στην αρχική σκηνή η Νατάσα παρουσία του δικηγόρου Νάκα εξουδετερώνει τον στρατιωτικό ακόλουθο ο οποίος απειλεί με περίστροφο τον δικηγόρο Νάκα.
 
Άλλος ένας μικρός ρόλος που μου ήρθε φλασιά τώρα είναι η γυναίκα ένοικος της οικοδομής που συνομιλεί για λίγο με τον αστυνόμο Μπακανάκη στις σκάλες της οικοδομής όπου διέμενε η Νατάσα (όταν είχε μπουκάρει ο Τασος Ψωμόπουλος - ο οποίος είχε μείνει αναίσθητος από το γνωστό στιλό, το οποίο είχε αφήσει ανάισθητο και τον στρατιωτικό ακόλουθο)
Στην αρχική σκηνή η Νατάσα παρουσία του δικηγόρου Νάκα εξουδετερώνει τον στρατιωτικό ακόλουθο ο οποίος απειλεί με περίστροφο τον δικηγόρο Νάκα.
Δε νομίζω πως είναι ηθοποιός αυτήν, Άλκη. Πόσο δύσκολο να πάρει ένας κομπάρσος έναν ρόλο των 10-15 δευτερολέπτων;
 
Χίλια-χίλια ευχαριστώ για το post σου! Μερικούς από αυτούς τους γνώριζα, όπως τον Δίγκα, τον Αυλωνίτη και τον Μελέτη π.χ., γι' αυτό και τους συμπλήρωσα. Αλλά τους υπόλοιπους ήθελα να τους συμπληρώσω στον κατάλογο που έχω φτιάξει και στη RetroDB αλλά δεν γνώριζα τα ονόματά τους...
Τώρα, το γιατί δεν εμφανίζονταν στους τίτλους οι περισσότεροι από αυτούς είναι διότι είχαν μικρό ρόλο, σε 1 μόνο επεισόδιο ή και σε 1 ή 2 σκηνές. Και μην ξεχνάς ότι οι τίτλοι της σειράς ήταν μόνο 1 λεπτό! Πού να τους χωρέσουν όλους;
Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ!! :)
Νάσαι καλά! Έχεις κανει πολύ καλή δουλειά με την καταγραφή των ηθοποιών και των χαρακτήρων / ονομάτων τους. Έχω δει πάνω από 5 φορές τη σειρά και πάλι δεν είχα καταφέρει να θυμάμαι πως λέγεται ο κάθε χαρακτήρας (ιδίως οι μικρότεροι ρολόι)...

Ένας άλλος ηθοποιός που θυμήθηκα ότι εμφανίστηκε είναι ο Θανάσης Παγώνας (έχει παίξει σε πολλές σειρές των '90s και '00s και ήταν και βοηθός σκηνοθέτη σε αρκετές από αυτές). Εδώ δεν έχει καθόλου λόγια, αλλά συμμετέχει στη σκηνή με το "συμβούλιο των νέων".
 
Άλλος ένας μικρός ρόλος που μου ήρθε φλασιά τώρα είναι η γυναίκα ένοικος της οικοδομής που συνομιλεί για λίγο με τον αστυνόμο Μπακανάκη στις σκάλες της οικοδομής όπου διέμενε η Νατάσα (όταν είχε μπουκάρει ο Τασος Ψωμόπουλος - ο οποίος είχε μείνει αναίσθητος από το γνωστό στιλό, το οποίο είχε αφήσει ανάισθητο και τον στρατιωτικό ακόλουθο)
Στην αρχική σκηνή η Νατάσα παρουσία του δικηγόρου Νάκα εξουδετερώνει τον στρατιωτικό ακόλουθο ο οποίος απειλεί με περίστροφο τον δικηγόρο Νάκα.
Αυτή πράγματι δεν πρέπει να είναι κανονική ηθοποιός αλλά κομπάρσος. Όπως και άλλοι μικροί ρόλοι, πχ ο φίλος του Πέππα με τον οποίο σχολιάζουν την κατάσταση του Τηλέμαχου (όταν βρέθηκε μετά την εξαφάνιση του) ή ο μπράβος της Αγγελίδου που τον στέλνει να μαχαιρώσει τον Τηλέμαχο (αργότερα ο ίδιος φυλάει και τον καθηγητή , όταν τον είχε φυλακισμένο η Αγγελίδου στο γραφείο της)
 
Νάσαι καλά! Έχεις κανει πολύ καλή δουλειά με την καταγραφή των ηθοποιών και των χαρακτήρων / ονομάτων τους. Έχω δει πάνω από 5 φορές τη σειρά και πάλι δεν είχα καταφέρει να θυμάμαι πως λέγεται ο κάθε χαρακτήρας (ιδίως οι μικρότεροι ρολόι)...

Ένας άλλος ηθοποιός που θυμήθηκα ότι εμφανίστηκε είναι ο Θανάσης Παγώνας (έχει παίξει σε πολλές σειρές των '90s και '00s και ήταν και βοηθός σκηνοθέτη σε αρκετές από αυτές). Εδώ δεν έχει καθόλου λόγια, αλλά συμμετέχει στη σκηνή με το "συμβούλιο των νέων".
Εγώ είδα τη σειρά 3 φορές, μία για να τη δω, τη δεύτερη για να την κατανοήσω καλύτερα και να καταγράψω όσους περισσότερους ρόλους μπορώ και την τρίτη για να καταγράψω όλους ή τους περισσότερους μικρούς ρόλους ;)
 
Εγώ είδα τη σειρά 3 φορές, μία για να τη δω, τη δεύτερη για να την κατανοήσω καλύτερα και να καταγράψω όσους περισσότερους ρόλους μπορώ και την τρίτη για να καταγράψω όλους ή τους περισσότερους μικρούς ρόλους ;)
Η αλήθεια είναι ότι με την πρώτη δύσκολο να καταλάβει κάποιος όλη την υπόθεση και τι ακριβώς παίζει... Ειδικά για όσους την είδαμε για πρώτη φορά στην τηλεόραση και αποσπασματικά. Πάντως αν δώσει κάποιος βάση στο σενάριο πιστεύω είναι από τις καλύτερες ελληνικές σειρές, καθώς ξεφεύγει από τα κλασσικά σενάρια που έχουν γραφτεί χωρίς όμως να γίνεται και υπερβολική. Αν γυριζόταν ένα τέτοιο σενάριο σήμερα, με τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να είναι σύγχρονο (όσον αφορά την τεχνολογία) και με τα τεχνικά μέσα που υπάρχουν σήμερα θα έκανε πολύ μεγάλη επιτυχία, ίσως και εκτός Ελλάδος..
 
Η αλήθεια είναι ότι με την πρώτη δύσκολο να καταλάβει κάποιος όλη την υπόθεση και τι ακριβώς παίζει... Ειδικά για όσους την είδαμε για πρώτη φορά στην τηλεόραση και αποσπασματικά.
Ακριβώς αυτό! Δεν είναι μόνο η ιστορία της δίκης, αλλά στο "παρασκήνιο" της υπάρχουν και άλλες ιστορίες. Επίσης, τα "μετά" της δίκης είναι άλλες 2-3 ιστορίες. Δεν τις γράφω, όμως, για να αποφύγω τα spoilers :)

Πάντως αν δώσει κάποιος βάση στο σενάριο πιστεύω είναι από τις καλύτερες ελληνικές σειρές, καθώς ξεφεύγει από τα κλασσικά σενάρια που έχουν γραφτεί χωρίς όμως να γίνεται και υπερβολική.
Συμφωνώ απόλυτα! Η σειρά είναι ένα δείγμα της ποιότητας των σειρών της δεκαετίας του ΄70, γιατί μην ξεχνάμε ότι είναι remake των "Σκοτεινών Δυνάμεων". Υπερβολική μπορεί να γίνεται λίγο στο θέμα της τεχνολογίας, όπως π.χ. με το "στυλό ακινητοποίησης" ή με τον πομπό-αναπτήρα, αλλά, εμένα προσωπικά, μου αρέσει πάρα πολύ!

Αν γυριζόταν ένα τέτοιο σενάριο σήμερα, με τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να είναι σύγχρονο (όσον αφορά την τεχνολογία) και με τα τεχνικά μέσα που υπάρχουν σήμερα θα έκανε πολύ μεγάλη επιτυχία, ίσως και εκτός Ελλάδος..
Αυτό θα ήθελα να το "αναπτύξεις" λίγο παραπάνω, αν και καταλαβαίνω τι και πώς το λες ;) Κουβέντα να γίνεται :)
 
Αυτό θα ήθελα να το "αναπτύξεις" λίγο παραπάνω, αν και καταλαβαίνω τι και πώς το λες ;) Κουβέντα να γίνεται :)
Θέλω να πω ότι, ένα σενάριο που περιλαμβάνει πυρηνικά όπλα, εταιρείες - θηρία που κερδοσκοπούν από πολέμους και εμπόριο όπλων , εθνικά συμφέροντα και κατασκοπείες κλπ είναι αρκετά διαφορετικο από αυτά που συνήθως βλέπαμε (και βλέπουμε) σε ελληνικές αστυνομικές σειρές. Οι περισσότερες αυτού του είδους είχαν να κάνουν με απλούς φόνους , του στυλ κάποιος σκοτώθηκε, κάποιος προσπαθεί να βρει τον ένοχο ανάμεσα σε υπόπτους και τον έβρισκε στο τέλος , χωρίς να κρύβεται κάτι πολύ τρομερό από πίσω...

Η συγκεκριμένη ξέφευγε πολύ από αυτό. Αν ένα αντίστοιχο σενάριο γυριζόταν σήμερα θα έπρεπε να έχει και την ανάλογη "εξέλιξη" στην τεχνολογία που χρησιμοποιείται στη σειρά. Πχ το να επικοινωνεί κάποιος με ασύρματους πομπούς ή να ηχογραφεί κρυφά συνομιλίες πλέον δεν είναι κάτι τόσο φοβερό, για την Ελλάδα των '70s όμως ήταν αδιανόητο. (Δεν ξέρω και αν στις "Σκοτεινές δυνάμεις" αναφέρονταν και ηλεκτρονικοί υπολογιστές όπως στον "Φόνο")

Ένα σενάριο λοιπόν με εξίσου πρωτότυπα πράγματα όπως ήταν αυτά για τα '70s σίγουρα θα έκανε μεγάλη επιτυχία γιατί θα ήταν κάτι διαφορετικό! Ίσως το μόνο που και σήμερα να είναι πρωτότυπο σε ελληνική σειρά ήταν το στυλό - λέιζερ.
 
Συμφωνώ με τα λεγόμενά σου! Η σειρά είναι όντως πρωτότυπη για τα Ελληνικά δεδομένα, κυρίως αν αναλογιστούμε το ότι originally προβλήθηκε στα μέσα των '70s, το 1976, συγκεκριμένα. Πιστεύω, όμως, κάτι άλλο: με την εξέλιξη της τεχνολογίας, ό,τι τεχνολογικό και να δείξει σήμερα η μυθοπλασία, ταινίες και σειρές, θα είναι κάτι "συνηθισμένο" και δεν θα προκαλέσει τόση εντύπωση, όση προκάλεσαν οι δύο σειρές.

Απ' την άλλη, ίσως τέτοιου είδους σενάρια να θεωρούνται (κακώς) "ξεπερασμένα" και "υπερβολικά", όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενα posts, με αποτέλεσμα οι σεναριογράφοι να μην "θέλουν" να γράψουν ανάλογες ιστορίες, δυστυχώς, φοβούμενοι τις κριτικές και το κατά πόσο "αληθοφανές" θα φανεί το έργο τους. Αυτό, βέβαια, εγώ δεν το ασπάζομαι, διότι η μυθοπλασία πρέπει να έχει την υπερβολή της, γι' αυτό, άλλωστε, ονομάζεται μυθοπλασία!(*)Μπορεί, βέβαια, να έχουν, πλέον, στερέψει και από ιδέες οι σεναριογράφοι. Ποιος ξέρει;

Εγώ ένα "σύγχρονο" adaption του "Φόνου" θα το έβλεπα, αν και δεν θα μου "καθόταν" καλά στο μάτι, καθώς τέτοια σενάρια αρμόζουν σε παλαιότερες εποχές, χωρίς αυτό να είναι κακό (δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ :) ). Δεν τα θεωρώ ξεπερασμένα, απλά κάθε πράμα στον καιρό του :)

Δεν ξέρω και αν στις "Σκοτεινές δυνάμεις" αναφέρονταν και ηλεκτρονικοί υπολογιστές όπως στον "Φόνο"
Για την προχωρημένη τεχνολογία της σειράς παίρνουμε μια γεύση από τον συναγερμό που βρίσκεται πίσω από το γραφείο της Λεβαντίνας. Λογικά θα υπήρχε και το στυλό ακινητοποίησης. Υπολογιστές φυσικά και δεν υπήρχαν, αλλά υπήρχαν γραφομηχανές, όπως και (μπορεί, δεν είμαι σίγουρος) κρυφοί πομποί και μικρόφωνα.

(*) Μέχρι τη δεκαετία του '80, γυρίζονταν κάθε λογής σενάρια, από άκρως ρεαλιστικά, όπως η "Ληστεία στην Αθήνα", μέχρι ακραίως υπερβολικά, π.χ. η "Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου". Από το '80 και μετά, υπάρχει η, για εμένα, λανθάνουσα ροπή να γίνεται μέσω της μυθοπλασίας μία όσο το δυνατόν πιο πιστή απεικόνιση της πραγματικότητας. Οι λόγοι; Δεν τους γνωρίζω, προσωπικά...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα