Φόνος Χωρίς Ταυτότητα (1990 MEGA)

Κι εφόσον μου ξεμπέρδεψε πριβέ ο φίλος Αρμαγεδών τη Χριστίνα Συμεωνίδη και τη Λόπη Τουφεξή, μένει να βρεθεί η διανομή ρόλου του Κώστα Δίγκα, του Χρήστου Αυλωνίτη και του Γιώργου Σαμπανίδη που μόλις πέρασα. Επιβεβαιώνω και το επώνυμο "Brahms" που έβαλα ότι δείχνει σωστό, οπότε αναμένουμε πληροφορίες για τους υπόλοιπους τρεις συντελεστές! :)
Οι απαντήσεις ήρθαν, αγαπητέ Mandrake :)
 
Βρε δεν είπαμε όχι πριβέ, για να φαίνεται στο φόρουμ και η συνεισφορά σου; :) Αντιγράφω εδώ λοιπόν:

Ο Δίγκας υποδύεται τον "Γιώργο Παπαδάκη", αδερφό του κατηγορουμένου φοιτητή, του Νίκου Καραγεώργη, δηλαδή.
Ο Σαμπανίδης που λες, είναι ο " Τηλέμαχος Κωνσταντινίδης", ο νεκροθάφτης. Τον αναγράφω και στον πίνακα. Ως "Σαπανίδης" γράφεται στους τίτλους, και έτσι τον πέρασα στον πίνακά μου, για τον οποίο είχα μερικούς ενδοιασμούς σχετικά με το αν πρέπει να προσθέσω ορισμένους που δεν υπάρχουν στους τίτλους αρχής.

Ο οξυγονοκολλητής τελικά ποιος είναι; Απλώς αναφέρεται στο σενάριο ή τον βλέπουμε κιόλας;
 
Βρε δεν είπαμε όχι πριβέ, για να φαίνεται στο φόρουμ και η συνεισφορά σου; :) Αντιγράφω εδώ λοιπόν:



Ο οξυγονοκολλητής τελικά ποιος είναι; Απλώς αναφέρεται στο σενάριο ή τον βλέπουμε κιόλας;
Οκ, οκ, no more πριβέ :)
Ο οξυγονοκολλητής λέγεται "Βασίλης Κακαβάς", δεν αναφέρεται στους τίτλους αρχής κάποιος ηθοποιός, παρά μόνο βλέπουμε μια φωτογραφία του, τόσο στο σπίτι, όσο και στο δικαστήριο, σε μια στιγμή της δίκης. Ουσιαστικά, υπάρχει " σεναριακά" ως "νεκρός χαρακτήρας".
 
Και τώρα που τα περνούσα, προέκυψε χοντρό σφάλμα... Έχουμε Γιώργο Σαμπανίδη και Γιώργο Σαπανίδη σε διαφορετικά προφίλ και φαίνεται ότι είναι το ίδιο πρόσωπο... Την κάτσαμε τη βάρκα... Αυτό θέλει δουλειά.
 
Και τώρα που τα περνούσα, προέκυψε χοντρό σφάλμα... Έχουμε Γιώργο Σαμπανίδη και Γιώργο Σαπανίδη σε διαφορετικά προφίλ και φαίνεται ότι είναι το ίδιο πρόσωπο... Την κάτσαμε τη βάρκα... Αυτό θέλει δουλειά.
Σαπανίδης αναφέρεται στους τίτλους αρχής. Εγώ προσωπικά, αυτούς έχω ως "πηγή" των ονομάτων. Γι' αυτό και το πρόβλημα με το "ΔαΧτυλίδης"-" ΔαΚτυλίδης".
 
Θα τα φτιάξουμε όλα, μη σε ανησυχεί αυτό. Εάν στον πίνακά σου έχεις βάλει τα ονόματα ΑΚΡΙΒΩΣ όπως αναγράφονται στους τίτλους, τότε πρέπει να ενημερώσω 2-3 προφίλ για αλλαγές στη συγκεκριμένη παραγωγή. Επιβεβαίωσέ μου ή διέψευσέ μου το αυτό για να ξέρω τι θα κάνω.
 
Θα τα φτιάξουμε όλα, μη σε ανησυχεί αυτό. Εάν στον πίνακά σου έχεις βάλει τα ονόματα ΑΚΡΙΒΩΣ όπως αναγράφονται στους τίτλους, τότε πρέπει να ενημερώσω 2-3 προφίλ για αλλαγές στη συγκεκριμένη παραγωγή. Επιβεβαίωσέ μου ή διέψευσέ μου το αυτό για να ξέρω τι θα κάνω.
Τα ονόματα μπήκαν κατ' αλφαβητική σειρά, όπως αναγράφονται/παρουσιάζονται στους τίτλους. Γι' αυτό δεν υπήρχαν ηθοποιοί όπως ο Δίγκας ή ο Αυλωνίτης.
 
πρέπει να ενημερώσω 2-3 προφίλ για αλλαγές στη συγκεκριμένη παραγωγή
Λοιπόν, ακόμα δύο προσθήκες ηθοποιών, οι οποίοι δεν εμφανίζονται στους τίτλους (μάλλον λόγω του μικρού τους ρόλου):
α) Μίμης Θειόπουλος στο ρόλο του "Βρανόπουλου", διευθυντή της κλινικής που κλείνεται η Αγγελίδου, προφασιζόμενη Κολάψους.
β) Αντώνης Τρικαμηνάς σε ανώνυμο ρόλο, διευθυντή της νευρολογικής κλινικής που κλείνει η Αγγελίδου τη Νατάσα Γουϊλθορπ.
 
ρε απιδιά το mega γιατί δέν το δείχνη ξανά;υπάρχουν θέματα νομικά να υποθέσω;
 

Δεν ξέρω, αλλά από τις σκηνές που είδα εδώ, η σειρά μου φάνηκε....cheesy να το πω, κωμική να το πω....ίσως να την αδικεί το βιντεάκι...
 

Δεν ξέρω, αλλά από τις σκηνές που είδα εδώ, η σειρά μου φάνηκε....cheesy να το πω, κωμική να το πω....ίσως να την αδικεί το βιντεάκι...
Το βιντεάκι την αδικεί εντελώς, RIO...
Και εγώ, όταν το πρωτοείδα, είχα ακριβώς την ίδια (κακή) εντύπωση για τη σειρά, πως πρόκειται για μια πρόχειρη, κακοστημένη σειρά, με "γελοίο" σενάριο και γενικά πως πρόκειται περί σκουπιδιού. Διαβάζοντας, όμως, την περίληψη στη RetroDB, είπα να της δώσω μια ευκαιρία. Και τότε κατάλαβα πόσο λάθος έκανα... Από πού να αρχίσω;
α) Το σενάριο είναι πάρα πολύ καλό! Παρόλο που έχει αρκετούς χαρακτήρες, εντούτοις, δεν "μπερδεύεσαι", διότι ο Σ. Πατατζής (ο σεναριογράφος της σειράς, όπως και της αρχικής "Σκοτεινές Δυνάμεις") ξεκαθαρίζει ποιος είναι ποιος και ποια είναι η "δουλειά" του/ιδιότητά του/σκοποί του.
Και μ' αυτό, πάμε στο δεύτερο θετικό:
β) Δεν μπορείς να 'πάρεις" το μέρος κανενός! Διότι, ο κάθε χαρακτήρας έχει κάνει τη "λαδιά" του. Δηλαδή: (RIO, αν δεν την έχεις δει, σου προτείνω να μη διαβάσεις το σπόιλερ που ακολουθεί)
Για παράδειγμα, η Νατάσα Γουϊλθορπ (Τόνια Καζιάνη), φαίνεται πως είναι "καλός" χαρακτήρας. Όμως, είναι και αυτήν μπλεγμένη με την ψεύτικη δολοφονία του Ακολούθου (Γιώργου Τσιτσόπουλου). Ο δικηγόρος Νάκας (Σπύρος Μαβίδης), φαίνεται πως είναι ο "κακός" και "πανούργος" δικηγόρος, που θέλει να μπλέξει στην υπόθεση την "αθώα" Νατάσα. Στην εξέλιξη της υπόθεσης, καταλαβαίνει πως βρίσκεται με το μέρος των λάθος ανθρώπων, πράγμα που τον οδηγεί σε σύντομη σχέση με τη Νατάσα, και έπειτα στην απαγωγή του από τον Ακόλουθο, τη φυλάκισή του σε ένα καράβι, και εν τέλει τη δολοφονία του. Δεν συνεχίζω άλλο σεναριακά γιατί θα γράφω μέχρι το πρωί.
γ) Τα σκηνικά είναι πολύ καλοσχεδιασμένα και περιποιημένα, με προεξέχων το γραφείο της Αγγελίδου (Μάρθας Βούρτση). Φαίνεται, δηλαδή, ότι "έριξαν" λεφτά στην παραγωγή, ότι δεν ήταν μια "ξεπέτα". Το προηγούμενο το επιβεβαιώνει το ότι έγιναν γυρίσματα σε ξένες χώρες (Γαλλία και Μαρόκο) πράγμα που δεν το βλέπουμε και πολύ συχνά σε εγχώριες παραγωγές.
δ) Τέταρτο αλλά όχι τελευταίο θετικό, είναι το καστ. Δεν έχω να πω τίποτα για τους ηθοποιούς που υποδύθηκαν τους ρόλους!
Μερικά από τα θετικά ήταν τα παραπάνω.

Το μόνο αρνητικό κατ' εμέ, είναι η χρήση του green screen, όπως φαίνεται και στο βίντεο. Αν και μερικές φορές φαίνεται καλό, σε μερικές σκηνές, ειδικά σ' αυτές με αυτοκίνητα, φαίνεται ψεύτικο και "κακό". Αυτό, όμως, δεν χαλάει την γενικότερη εικόνα της σειράς.

Και κάτι που είναι θέμα γούστου: Λατρεύω το γεγονός ότι η υπόθεση έχει και σχέση με πυρηνικά υλικά, θέμα σπάνιο για τα Ελληνικά δεδομένα. Γενικότερα, οι μικρές "υπερβολές" δεν είναι απαραιτήτως κακές :)

Εν κατακλείδι, την συνιστώ ανεπιφύλακτα στους λάτρεις των σειρών μυστηρίου :)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Λοιπόν, ακόμα δύο προσθήκες ηθοποιών, οι οποίοι δεν εμφανίζονται στους τίτλους (μάλλον λόγω του μικρού τους ρόλου):
α) Μίμης Θειόπουλος στο ρόλο του "Βρανόπουλου", διευθυντή της κλινικής που κλείνεται η Αγγελίδου, προφασιζόμενη Κολάψους.
β) Αντώνης Τρικαμηνάς σε ανώνυμο ρόλο, διευθυντή της νευρολογικής κλινικής που κλείνει η Αγγελίδου τη Νατάσα Γουϊλθορπ.
Πλέον τα περνάς και μόνος σου στη βάση φίλε Κώστα! ;)
 
Δεν φανταζομουν οτι αυτη η σειρα θα εχει τοσους θαυμαστες. Ομολογω (και ντρεπομαι) πως δεν την εχω δει, παρα μονο λιγα αποσπασματα.
Να ψαξω ομως στο αρχειο μου να εντοπισω κατι ιδιαιτερο που εχω για αυτην, αν ειναι να δωσει χαρα σε πολλα παιδια εδω....
 
Δεν φανταζομουν οτι αυτη η σειρα θα εχει τοσους θαυμαστες. Ομολογω (και ντρεπομαι) πως δεν την εχω δει, παρα μονο λιγα αποσπασματα.
Να ψαξω ομως στο αρχειο μου να εντοπισω κατι ιδιαιτερο που εχω για αυτην, αν ειναι να δωσει χαρα σε πολλα παιδια εδω....
Να ρωτήσω τι είναι αυτό το "ιδιαίτερο" ή να περιμένω(-ουμε); :)
 
Δεν φανταζομουν οτι αυτη η σειρα θα εχει τοσους θαυμαστες. Ομολογω (και ντρεπομαι) πως δεν την εχω δει, παρα μονο λιγα αποσπασματα.
Να ψαξω ομως στο αρχειο μου να εντοπισω κατι ιδιαιτερο που εχω για αυτην, αν ειναι να δωσει χαρα σε πολλα παιδια εδω....
Είμαι φάν όλων των αστυνομικών σειρών ιδίως ελληνικών και δεν θα μπορύσε να έλειπε και ο Φόνος χωρίς Ταυτότητα που είναι ένα πετυχημένο ριμέικ των Σκοτεινών Δυνάμεων. Κρίμα που δεν σώζεται και αυτή η σειρά παρά μόνο ένα επεισόδιο που έχω δεί! Χρήστο αναμένουμε την έκπληξη που μας υποσχέθηκες! :)
 
Είμαι φάν όλων των αστυνομικών σειρών ιδίως ελληνικών και δεν θα μπορύσε να έλειπε και ο Φόνος χωρίς Ταυτότητα που είναι ένα πετυχημένο ριμέικ των Σκοτεινών Δυνάμεων. Κρίμα που δεν σώζεται και αυτή η σειρά παρά μόνο ένα επεισόδιο που έχω δεί! Χρήστο αναμένουμε την έκπληξη που μας υποσχέθηκες! :)
Προσυπογράφω όλο το post σου, φίλε sportbilly79! :)
Of topic:

Οι Ελληνικές σειρές, μπορεί να μην έχουν το budget και τα γυρίσματα των ξένων σειρών, αλλά το καλό της χώρας μας είναι ότι είχαμε και έχουμε ακόμα ταλαντούχους ηθοποιούς, σκηνοθέτες, σεναριογράφους και ό,τι χρειάζεται για την ανθρώπινη στελέχωση μια σειράς. Είναι απίστευτο το πώς με λίγα τεχνικά μέσα (βλέπε "Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται") κατάφεραν ένα σωρό "θαύματα" και γενικότερα, πράγματα τα οποία φάνταζαν "αδύνατα" και "άπιαστα". Και αυτό είναι που αρέσει με την τηλεόραση της χώρας μας :) Μπορεί το τρικάμερο να μοιάζει "παλιακό" και "βαρετό", εμένα, όμως μ' αρέσει.. Εξάλλου, μην ξεχνάμε ότι στην ξενική τηλεόραση, στις ΗΠΑ για παράδειγμα, το τρικάμερο χρησιμοποιούταν μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του '80. Βέβαια, δεν είναι τόσο "χτυπητό", λόγω καλύτερων συνθηκών γυρίσματος και κυρίως budget :)
Πάντως, όσοι παρατηρούμε τους τρόπους κινηματογράφησης των σειρών, βλέπουμε ότι ο σημερινός τρόπος (νομίζω λέγεται "με την κάμερα στον ώμο" αν και δεν είμαι σίγουρος) χρησιμοποιείται στο εξωτερικό απ' τη δεκαετία του '90. Άρα, είμαστε καμιά 20αριά χρόνια πίσω, αλλά δεν πειράζει :)
Ουφ, τα είπα και ξεθύμανα ;)
 
Προσυπογράφω όλο το post σου, φίλε sportbilly79! :)
Of topic:

Οι Ελληνικές σειρές, μπορεί να μην έχουν το budget και τα γυρίσματα των ξένων σειρών, αλλά το καλό της χώρας μας είναι ότι είχαμε και έχουμε ακόμα ταλαντούχους ηθοποιούς, σκηνοθέτες, σεναριογράφους και ό,τι χρειάζεται για την ανθρώπινη στελέχωση μια σειράς. Είναι απίστευτο το πώς με λίγα τεχνικά μέσα (βλέπε "Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται") κατάφεραν ένα σωρό "θαύματα" και γενικότερα, πράγματα τα οποία φάνταζαν "αδύνατα" και "άπιαστα". Και αυτό είναι που αρέσει με την τηλεόραση της χώρας μας :) Μπορεί το τρικάμερο να μοιάζει "παλιακό" και "βαρετό", εμένα, όμως μ' αρέσει.. Εξάλλου, μην ξεχνάμε ότι στην ξενική τηλεόραση, στις ΗΠΑ για παράδειγμα, το τρικάμερο χρησιμοποιούταν μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του '80. Βέβαια, δεν είναι τόσο "χτυπητό", λόγω καλύτερων συνθηκών γυρίσματος και κυρίως budget :)
Πάντως, όσοι παρατηρούμε τους τρόπους κινηματογράφησης των σειρών, βλέπουμε ότι ο σημερινός τρόπος (νομίζω λέγεται "με την κάμερα στον ώμο" αν και δεν είμαι σίγουρος) χρησιμοποιείται στο εξωτερικό απ' τη δεκαετία του '90. Άρα, είμαστε καμιά 20αριά χρόνια πίσω, αλλά δεν πειράζει :)
Ουφ, τα είπα και ξεθύμανα ;)
Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου! Μιας και ανέφερες για τον Χριστό ξανασταύρωνεται είναι γνωστό ότι σώθηκε από το σβήσιμο και την εγκληματική μανία των τότε υπευθύνων της ΕΡΤ την τελευταία στιγμή, χάρη στον ξεσηκωμό των Κρητικών υπαλλήλων της ΕΡΤ!
Όσον αφορά την σκηνοθεσία με την κάμερα στον ώμο που είπες το εφάρμοσε πρωτοποριακά τότε το 1983 ο Γιώργος Μιχαηλίδης στην περιβόητη Κάθοδο και πρέπει να σου πώ ότι δεν μου άρεσε καθόλου το αποτέλεσμα όπως και σε πολλούς τότε, λόγω της επιθετικής σκηνοθεσίας και τις βίαιες κινήσεις της μηχανής!
 
Μιας και ανέφερες για τον Χριστό ξανασταύρωνεται είναι γνωστό ότι σώθηκε από το σβήσιμο και την εγκληματική μανία των τότε υπευθύνων της ΕΡΤ την τελευταία στιγμή, χάρη στον ξεσηκωμό των Κρητικών υπαλλήλων της ΕΡΤ!

Σώθηκε; Είμαστε σίγουροι γι' αυτό ή απλώς έχουμε "ότι απέμεινε" από κάποιο μοντάζ; Ποιος είναι σε θέση να θυμάται σκηνές από τότε που ενδεχομένως δεν περιλαμβάνονται στη σημερινή βερσιόν που κυκλοφόρησε απ' την "Ραδιοτηλεόραση";
 
Πίσω
Μπλουζα