Χαμένα, εγκατελειμμένα και παιχνίδια που δεν κυκλοφόρησαν - Games That Weren't

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Lord Vek
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Χωρίς να έχω παρακολουθήσει το βίντεο, μπορώ να κάνω τοποθέτηση επί του θέματος.

Όταν μιλάμε για περιπτώσεις παιχνιδιών τα οποία δεν έχουν δει το φως της ημέρας, κατά πρώτον, ίσως πρόκειται για παιχνίδια τα οποία έχουν δημιουργηθεί, για τον χ,ψ λόγο όμως, οι δημιουργοί τους θεωρούν ότι δεν είναι πραγματικά έτοιμα για να κυκλοφορήσουν και τελικά απλά μένουν ημιτελή.

Κάποτε, τα παιχνίδια αυτά το να μείνουν καταχωνιασμενα ήταν πιο εύκολο, μέχρι την έλευση του εργαλείου που ονομάζεται ίντερνετ, μια άλλη εποχή όντως δεν ανακάλυπτε κάποιος το οτιδήποτε ήθελαν να μείνει κρυφό, πλέον όμως, με τον έναν η τον άλλο τρόπο, μπορούμε να έχουμε επαφή.

Διάφορα παιχνίδια τελικά δεν κυκλοφορούν, πλέον όμως νομίζω ότι δεν θεωρούνται πραγματικά χαμένα, εκτός αν όντως καταστραφεί το υλικό το οποίο φτιάχτηκε κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Μια άλλη περίπτωση παιχνιδιών τα οποία δεν κυκλοφορούν επισήμως, είναι παιχνίδια τα οποία μπορεί να έχουν ξεκινήσει να αναπτύσσονται και να αποτελούν προϊόν προώθησης κάποιας ταινίας η οποία τελικά δεν κυκλοφορεί οπότε και το παιχνίδι μένει στα αζητητα (πχ παιχνίδι για την ταινία Spiderman 4 που επρόκειτο να κυκλοφορήσει μαζί με την ταινία, δεν έγινε η ταινία, πάει και το παιχνίδι).

Επίσης, παιχνίδια που έχουν χαθεί, είναι παιχνίδια τα οποία είχαν ξεκινήσει να αναπτύσσονται για κονσόλες οι οποίες τελικά δεν μακροημέρευσαν στην αγορά (πχ 3DO, Jaguar, Virtual Boy, 32X), φαινόμενο το οποίο δεν συναντάμε στη σύγχρονη εποχή, εφόσον είναι πολύ συγκεκριμένες οι επιλογές σε κονσόλες.

Πλέον οι developers δεν επενδύουν σε κάτι το οποίο είναι αμφίβολο αν θα προσφέρει κέρδη επομένως, δεν λαμβάνονται πολλά ρίσκα και επομένως, δύσκολα να δοθεί χρόνος και χρήμα για κάτι αμφιβόλου κατάληξης....
 
Πλέον οι developers δεν επενδύουν σε κάτι το οποίο είναι αμφίβολο αν θα προσφέρει κέρδη επομένως, δεν λαμβάνονται πολλά ρίσκα και επομένως, δύσκολα να δοθεί χρόνος και χρήμα για κάτι αμφιβόλου κατάληξης....
το ιδεώδες θα ήταν οι διάφορες εταιρείες που έχουν ήδη ημιτελή παιχνίδια να έβγαζαν στο internet (github κτλ) τον κώδικα, οχι τίποτα άλλο, ανοίγουν παράθυρα ευκαιρίας σε άλλους να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους, ειδικά τώρα με ΑΙ πχ μια μηχανή θα μπορούσε να προσθέσει κώδικα ή γραφικά σε ένα ημιτελές παιχνίδι, να το κάνει λειτουργικό.
Δυστυχώς υπάρχουν εταιρείες με μούχλα στα μυαλά (nintendo) που σκούζουν για τα πνευματικά τους δικαιώματα σε 'παλαιολιθικές' κονσόλες, η μιζέρια της 'αρπαχτής'.
 
Πίσω
Μπλουζα