Stratulator
ΠαρταΟλας
- Joined
- 1 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 1.578
- Αντιδράσεις
- 1.695
Οι ταινίες της "junta films" είναι για πέταμα ανεξαιρέτως. Τραγελαφικές "ερμηνείες", σενάριο κομμένο και ραμμένο στα production values του "πουλιού" , ελλάς-ελλήνων-χριστιανών , το αντίστοιχο 'για την ιστορία' του 'τζατζίκι φέτα και γκρηκ αηλαντ' που επωλείτο 'για τον τουρισμό'. Ασφαλώς βέβαια στις ταινίες αυτές ξεφύτρωσαν και ατάλαντοι που μετά έπιασαν στασίδι ως τηλε-γυρολόγοι και μπολιάστηκαν με το "παλιό καστ" της προ-χουντικής κινηματογραφίας... το οποίο δάνεισε ένα (κάποιο) credibility στις φαιδρές αυτές "ταινίες". Ο Παπαφλέσσας σώζεται από τον Παπαμιχαήλ και το soundtrack.
Ξέχωρα από τον εσμό η Δίκη Των Δικαστών γιατί τήρησε σε ένα βαθμό τα ιστορικά γεγονότα, χωρίς να αποφύγει καποιο μελόδραμα, αλλά κυρίως γιατί ο Γλυκοφρύδης ήταν άνθρωπος της τέχνης και όχι υπάλληλος των τσοπάνηδων "γαλονάδων" και "παραγωγών" τύπου Τζεημς Πάρις (γελάω).
Αυτά που γράφεις τα έχουμε ξαναδιαβάσει και παλιότερα ,και εδώ μέσα και αλλού.
Είναι κλασσικά 'συμπλέγματα' και εμπάθεια που έχουν όλοι με παρόμοιες απόψεις ,γιατί απλά έχετε θέμα με την περίοδο που γυρίστηκαν.
Μπλα ,μπλα ,μπλα - η Χούντα, ο Πάρις,το Πουλί,ξανά η Χούντα...
Σε μία ταινία για το 1821, που είδες την προπαγάνδα;.. Το "ούζο";... Το "τζατζίκι";
Ακόμα και για τους ηθοποιούς αναφέρεσαι απαξιωτικά. Οι ίδιοι επιτυχημένοι είναι που βλέπουμε στον εμπορικό κινηματογράφο και παλιότερα.
Ευτυχώς που έκανε ο Τζέιμς Πάρις στην 7ετία και αυτές τις λίγες (ίσως αφελείς στην σκηνοθεσία,αλλά μόνο αυτό)...
Γιατί από την μεταπολίτευση και μετά , ο στρατευμένος και επιδοτούμενος κινηματογράφος μας έπηξε στην γκρίζα μιζέρια.
Μετά από πάρα πολλά χρόνια υπήρξε μια πολύ καλή προσπάθεια με το "Έξοδος 1826".
Πάντως ,αφού δίνεις λεπτομέρειες για το "Μπάυρον", καλό θα ήταν αυτά που γράφεις να μπουν στο συγκεκριμένο θέμα
ή να το δημιουργήσεις αν δεν υπάρχει.
Επίσης ,αν έχεις πρόβλημα με τον Ελληνικό Ήλιο ,να βάλεις αντηλιακό.
Τελευταία επεξεργασία: