1821 - Αγαπημένη Ταινία

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Οι ταινίες της "junta films" είναι για πέταμα ανεξαιρέτως. Τραγελαφικές "ερμηνείες", σενάριο κομμένο και ραμμένο στα production values του "πουλιού" , ελλάς-ελλήνων-χριστιανών , το αντίστοιχο 'για την ιστορία' του 'τζατζίκι φέτα και γκρηκ αηλαντ' που επωλείτο 'για τον τουρισμό'. Ασφαλώς βέβαια στις ταινίες αυτές ξεφύτρωσαν και ατάλαντοι που μετά έπιασαν στασίδι ως τηλε-γυρολόγοι και μπολιάστηκαν με το "παλιό καστ" της προ-χουντικής κινηματογραφίας... το οποίο δάνεισε ένα (κάποιο) credibility στις φαιδρές αυτές "ταινίες". Ο Παπαφλέσσας σώζεται από τον Παπαμιχαήλ και το soundtrack.

Ξέχωρα από τον εσμό η Δίκη Των Δικαστών γιατί τήρησε σε ένα βαθμό τα ιστορικά γεγονότα, χωρίς να αποφύγει καποιο μελόδραμα, αλλά κυρίως γιατί ο Γλυκοφρύδης ήταν άνθρωπος της τέχνης και όχι υπάλληλος των τσοπάνηδων "γαλονάδων" και "παραγωγών" τύπου Τζεημς Πάρις (γελάω).

Αυτά που γράφεις τα έχουμε ξαναδιαβάσει και παλιότερα ,και εδώ μέσα και αλλού.
Είναι κλασσικά 'συμπλέγματα' και εμπάθεια που έχουν όλοι με παρόμοιες απόψεις ,γιατί απλά έχετε θέμα με την περίοδο που γυρίστηκαν.
Μπλα ,μπλα ,μπλα - η Χούντα, ο Πάρις,το Πουλί,ξανά η Χούντα...
Σε μία ταινία για το 1821, που είδες την προπαγάνδα;.. Το "ούζο";... Το "τζατζίκι";
Ακόμα και για τους ηθοποιούς αναφέρεσαι απαξιωτικά. Οι ίδιοι επιτυχημένοι είναι που βλέπουμε στον εμπορικό κινηματογράφο και παλιότερα.
Ευτυχώς που έκανε ο Τζέιμς Πάρις στην 7ετία και αυτές τις λίγες (ίσως αφελείς στην σκηνοθεσία,αλλά μόνο αυτό)...
Γιατί από την μεταπολίτευση και μετά , ο στρατευμένος και επιδοτούμενος κινηματογράφος μας έπηξε στην γκρίζα μιζέρια.
Μετά από πάρα πολλά χρόνια υπήρξε μια πολύ καλή προσπάθεια με το "Έξοδος 1826".

Πάντως ,αφού δίνεις λεπτομέρειες για το "Μπάυρον", καλό θα ήταν αυτά που γράφεις να μπουν στο συγκεκριμένο θέμα
ή να το δημιουργήσεις αν δεν υπάρχει.


Επίσης ,αν έχεις πρόβλημα με τον Ελληνικό Ήλιο ,να βάλεις αντηλιακό.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Για μια στιγμή νόμισα ότι εμφανίστηκε ξανά στο φόρουμ η.... Domenica. Πολύ κόμπλεξ για τις ταινίες του 1821.:mad: Και μάλιστα οι μόνες κατηγορίες που διαβάζουμε για αυτές είναι τα χιλιοειπωμένα, ότι γυρίστηκαν στην δικτατορία και τα χρηματοδότησε ο Πάρις κλπ κλπ. Εγώ φαίνεται δεν είμαι τόσο μορφωμένος ( η πολυλογάς) για να εκτιμήσω την ταινία για τον Μπάυρον. Η οποία είχε το γνωστό βαρύ, δήθεν και κουραστικό στυλ του Κούνδουρου. Προτιμώ τις 70ς ταινίες που τουλάχιστον οι παραγωγοί έριξαν και λίγο χρήμα , αντί να τα πάρουν από κέντρα κινηματογράφου κλπ . Τώρα όσοι βλέπουν ελληνικές ταινίες ανάλογα με το ποιος κυβερνούσε όταν γυρίστηκαν, τι να πω...
 
Καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο φίλος , αγαπά την ταινία αυτή γιατί δεν δείχνει τόσο ωραιοποιημενα το 1821 ( το οποίο και νομίζω πως δεν το αμφισβητεί στην ουσία του ή στην ιστορικοτητα του) ή την νύκτα των δικαστών όπως γράφει γιατί πάλι δεν είναι τόσο εξωραισμενη.
Θέλει τον Βυρωνα να μετουσιώνεται σε Έλληνα στο τέλος.
Ο Βυρωνας όμως ήταν πολύ πιο πολυσχεδης και ποιητική προσωπικότητα και πολύ εύθραυστος στην υγεία του από όσο τον εμφανίζει ο Κουνδουρος, γνώμη μου πάντα γι αυτό και το κλίμα δεν το σήκωσε , γι αυτό και ποτέ δεν μπόρεσε να καταλάβει την εμφύλια διαμάχη των οπλαρχηγών, γι αυτό απογοητεύτηκε , γι αυτό σε κάποια φάση ειπε πως οι Έλληνες δεν είναι αυτό που φανταζόταν μικρος.
Και ήταν Άγγλος όσο και αν θέλησε να ακολουθήσει την ελληνική πραγματικότητα το πολιτισμικό σοκ το έπαθε και έχασε πάνω από όλα την υγεία του.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το 21' γίνεται αμερικανική ταινία.
 
Το 21' γίνεται αμερικανική ταινία.

Η είδηση αυτή είναι απο το 2017!


Καλά έκανες πάντως που το ποσταρες για να ψάξουμε αν βγήκε τελικά στους κινηματογράφους.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η είδηση αυτή είναι απο το 2017!


Καλά έκανες πάντως που το ποσταρες για να ψάξουμε αν βγήκε τελικά στους κινηματογράφους.
Eχει βγει και έχει παιχτεί και απόψε το πήρα χαμπαρι ! Φαίνεται καλη
 
Κι υστερα σου λενε πως δεν υπαρχουν ταξιδια στον χρονο.
Σουλιωτες του '21 ηταν ο Γιαγκος και η Βιρνα προτου γινουν μεγιστανες του πλουτου 170 χρονια αργοτερα.
 
Αριαδνη, εγω δεν θα σου πω τι να διαγραψεις. Ας το κρινουν οι διαχειριστες αυτο.
 
Αριαδνη, εγω δεν θα σου πω τι να διαγραψεις. Ας το κρινουν οι διαχειριστες αυτο.
Είναι όμορφο που γίνεται αυτή η κίνηση και τιμούνται οι άνθρωποι αυτοί. Στο Μεσολόγγι έχει γίνει "η διέξοδος "που έχει εξαιρετικά εκθέματα. Έχει και την ιστορία μιας( την φορεσιά) όμορφης μεσολογγιτισας που για να μην την ατιμασουν οι Τούρκοι έβγαλε το ένα της μάτι η ίδια . Ντυνοτανε δε και ανδρικά οι γυναίκες τοτε και πολεμουσαν
 
Τελευταία επεξεργασία:
H γυναίκα- ηρωιδα αυτή που σας έλεγα , Ελένη το μικρό της δεν θυμάμαι επώνυμο και ο Θανάσης Ραζή - Κοτσικας
 
Πολύ όμορφη όντως! Αν πας στο μουσείο ή μάθεις απο κάποιον το επίθετο της να το αναφέρεις εδώ.
 
Φοβερή η Μαρία Κορινθίου ως Ελλάδα του Ντελακρουά Προβολή συνημμένου 240424 στα συντρίμμια του Μεσολογγίου. Μπάμπι αν το θεωρείς οφ the record να το διαγραψωΠροβολή συνημμένου 240423

Δεν μου αρέσει καθόλου! Χίλιες φορές την Ναυπλιώτου ως Ελλάδα παρα την Κορινθίου.
 
Δεν μου αρέσει καθόλου! Χίλιες φορές την Ναυπλιώτου ως Ελλάδα παρα την Κορινθί

Πολύ όμορφη όντως! Αν πας στο μουσείο ή μάθεις απο κάποιον το επίθετο της να το αναφέρεις εδώ.
Nα μην θυμάμαι επώνυμο ενώ μας το είπαν
 
Πολύ όμορφη όντως! Αν πας στο μουσείο ή μάθεις απο κάποιον το επίθετο της να το αναφέρεις εδώ.
FB_IMG_1650373571736.jpg
Ελένη Στάικου( αγρινιωτικο επώνυμο) η ηρωίδα πεθανε το 1887 στο Αγρίνιο. Έβγαλε το ένα μάτι της για να μην πέσει σε χαρέμι. Εδώ λίγο πριν πεθάνει ηλικιωμένη πλέον. Ήταν Αγρινιωτισσα και καλλονή , μετά δεν ήταν πλέον το αντικείμενο πόθου και ήρθε στον αδερφό της στο Αγρίνιο
 
Μεγάλο το δίλλημα μεταξύ της "Δίκης των Δικαστών¨και του "Παπαφλέσσα". Ήταν και οι δυο τρομερές υπερπαραγωγές και πρωταγωνίστησαν και στις δύο πολύ σημαντικοί ηθοποιοί που έγραψαν ο καθένας τους ιστορία στην έβδομη τέχνη. Στα φάουλ της ταινίας του Παπαφλέσσα ηταν η μάλλον ατυχής έως γραφική ενσάρκωση του ρόλου του Κολοκοτρώνη από τον συμπαθή κατά τα άλλα Ιωακειμίδη που δεν ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις, έβγαζε μάλλον γέλιο και άθελα του μετρίασε λίγο την συγκλονισική και πληθωρική ηθοποιία στην ταινία του Παπαμιχαήλ που οπραγματικά συγκλόνισε με το παίξιμο του.
Κλίνω λοιπόν προς την μεριά της Δίκης γιατί αφενός υπήρξε και η εξίσου συγκλονιστική και πληθωρική παρουσία του μέγιστου Κούρκουλου και κυρίως ο ρόλος του Κολοκοτρώνη ενσαρκώθηκε επιτυχώς από έναν ηθοποιό του μεγίστου διαμετρήματος που λέγεται Κατράκης και η σύγκριση με τον αντίστοιχο ρόλο του Γέρου του Μοριά στον Παπαφλέσσα είναι συντριπτική.
Δίκη των Δικαστών λοιπόν και για όποιον όχι απλώς βλέπει αλλά παρακολουθεί βαθιά την ταινία και τα νοήματα της, είναι τόσο διαχρονικά επίκαιρη, για τους νταβατζήδες που διαχρονικά ασέλγησαν στο κορμί της πατρίδας μας, στον βωμό της προστασίας της δύστυχης αυτής χώρας.
 
Πίσω
Μπλουζα