20 χρόνια Super Metroid

Ισχύει ότι ο κόσμος προτιμάει τα κινηματογραφικά παιχνίδια. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τέτοιους είδους πρότυπα πόσο μάλλον όταν υπάρχουν πολλά cut scenes και QTE. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα κάτσω να κατακρίνω όσους τα προτιμούν ή ασχολούνται. Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι η έλλειψη ποικιλίας σε αυτήν την γενιά όταν οι εταιρίες προσανατολίζονται σε πλήθος από κινηματογραφικά shooters και open worlds (ανεξαρτήτου είδους) παιχνίδια. Όμως, επισημάνω ξανά, αυτό δεν έχει σχέση με το Other M.

O Sakamoto δυστυχώς έδωσε βαρύτητα στο τα cut scenes που ανέπτυξε η D-Rockets αντί να ασχοληθεί με το gameplay και τους μηχανισμούς του. Πάνω, κάτω και χωρίς πολλές λεπτομέρειες ισχύουν όσα αναφέρεις. Πάντως είχε δηλώσει πως θέλει να ασχοληθεί με δυτικά παιχνίδια και πρόσφατα κυκλοφόρησε μια φήμη που τον τοποθετούν σε συνεργασία με την Retro Studios για το υπό ανάπτυξη παιχνίδι τους. Αν και εμένα μου φαίνεται μούφα, βρίσκω πιθανότερο να ασχολούνται με τίτλο που να περιπλέκει τα amiibo με την Nintendo που έχουν μπλέξει. Παρόλα αυτά μέσα στην "απαισιοδοξία" μου ελπίζω να βγω λάθος.

Αν και δεν θέλω να επιμείνω στο θέμα της FROM SOFTWARE γιατί ο καθένας μας έχει το δικό του "όραμα" θα προσθέσω δύο πραγματάκια. Όσα ips της έδωσε η Nintendo σε τρίτους προς ανάπτυξη δεν είχαν καλά αποτελέσματα. Ακόμα και η Platinum Games που έχει εμπειρία σε action games ναι μεν θα καταφέρει να δώσει ένα καλό StarFox αλλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο αν προέκυπτε από εσωτερικό στούντιο της Nintendo. Επίσης θα ήταν ακόμα καλύτερο (και στις δύο περιπτώσεις) αν δεν είχε αναμειχθεί καθόλου ο Miyamoto γιατί όπως και ο Sakamoto έχει χάσει την επαφή του με τον παίκτη.

Θα έγραφα και άλλα όμως δεν θα έχουν ιδιαίτερη σημασία, δες όμως εδώ.

Ο Takeshi Miyazoe είναι ο producer της σειράς Dark Souls από την μεριά της Namco Bandai και η απάντηση του δείχνει πόσο ενδιαφέρον υπάρχει για δυσανάλογα παιχνίδια σε συστήματα της Nintendo. Κοινώς, ξέχασε το. Αν πάλι αλλάξει κάτι με το ΝΧ δεν μπορώ να το ξέρω. Βέβαια θα πρέπει τότε και η Nintendo να δημιουργήσει παιχνίδια που να καλύπτει το δημογραφικό της FROM SOFTWARE επομένως...
 
Ισχύει ότι ο κόσμος προτιμάει τα κινηματογραφικά παιχνίδια. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τέτοιους είδους πρότυπα πόσω μάλλον όταν υπάρχουν πολλά cut scenes και QTE. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα κάτσω να κατακρίνω όσους τα προτιμούν ή ασχολούνται. Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι η έλλειψη ποικιλίας σε αυτήν την γενιά όταν οι εταιρίες προσανατολίζονται σε πλήθος από κινηματογραφικά shooters και open worlds (ανεξαρτήτου είδους) παιχνίδια. Όμως, επισημάνω ξανά, αυτό δεν έχει σχέση με το Other M.

O Sakamoto δυστυχώς έδωσε βαρύτητα στο τα cut scenes που ανέπτυξε η D-Rockets αντί να ασχοληθεί με το gameplay και τους μηχανισμούς του. Πάνω, κάτω και χωρίς πολλές λεπτομέρειες ισχύουν όσα αναφέρεις. Πάντως είχε δηλώσει πως θέλει να ασχοληθεί με δυτικά παιχνίδια και πρόσφατα κυκλοφόρησε μια φήμη που τον τοποθετούν σε συνεργασία με την Retro Studios για το υπό ανάπτυξη παιχνίδι τους. Αν και εμένα μου φαίνεται μούφα, βρίσκω πιθανότερο να ασχολούνται με τίτλο που να περιπλέκει τα amiibo με την Nintendo που έχουν μπλέξει. Παρόλα αυτά μέσα στην "απαισιοδοξία" μου ελπίζω να βγω λάθος.

Αν και δεν θέλω να επιμείνω στο θέμα της FROM SOFTWARE γιατί ο καθένας μας έχει το δικό του "όραμα" θα προσθέσω δύο πραγματάκια. Όσα ips της έδωσε η Nintendo σε τρίτους προς ανάπτυξη δεν είχαν καλά αποτελέσματα. Ακόμα και η Platinum Games που έχει εμπειρία σε action games ναι μεν θα καταφέρει να δώσει ένα καλό StarFox αλλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο αν προέκυπτε από εσωτερικό στούντιο της Nintendo. Επίσης θα ήταν ακόμα καλύτερο (και στις δύο περιπτώσεις) αν δεν είχε αναμειχθεί καθόλου ο Miyamoto γιατί όπως και ο Sakamoto έχει χάσει την επαφή του με τον παίκτη.

Θα έγραφα και άλλα όμως δεν θα έχουν ιδιαίτερη σημασία, δες όμως εδώ.

Ο Takeshi Miyazoe είναι ο producer της σειράς Dark Souls από την μεριά της Namco Bandai και η απάντηση του δείχνει πόσο ενδιαφέρον υπάρχει για δυσανάλογα παιχνίδια σε συστήματα της Nintendo. Κοινώς, ξέχασε το. Αν πάλι αλλάξει κάτι με το ΝΧ δεν μπορώ να το ξέρω. Βέβαια θα πρέπει τότε και η Nintendo να δημιουργήσει παιχνίδια που να καλύπτει το δημογραφικό της FROM SOFTWARE επομένως...

ΥΓ: Έχεις παίξει και το Pinball ρε θηρίο..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σίγουρα δεν περιμένω να βγει ποτέ κάποιο Metroid από FROM Software, έτσι απλά είπα τι θα είχε ενδιαφέρον (για μένα) αν γινόταν.

Σχετικά με τα παιχνίδια της Nintendo φτιαγμένα από τρίτους... Aν θεωρήσουμε την Retro σαν τρίτους, τότε δεν νομίζω ότι κάνανε άσχημη δουλειά με τα Prime (λίγο στο 3ο το χάσανε ίσως). Το αντίθετο μάλιστα. Δεν νομίζω η Nintendo να κατάφερνε να κάνει κάτι καλύτερο εκείνη την εποχή. Αν και είχε βάλει και ο Miyamoto το χεράκι του. Από ότι ξέρω το first person view ήταν δική του ιδέα, όπως και τα visors. Νομίζω ότι απέδωσε καρπούς η ανάμειξή του.

Αλλά και η Sega έκανε καλή δουλειά με το F-Zero GX. Αν και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ το θεωρώ κατώτερο του F-Zero X, πιστευω ότι το στυλ που του είχε δώσει η Nintendo EAD είναι τελείως διαφορετικό από την version της Sega και δεν μου άρεσε η αλλαγή αλλά το ξέρω ότι είμαι η μειοψηφία σε αυτό. Τα γραφικά βλέπεις....

Πάντως γενικά είμαι απαισιόδοξος όσον αφορά το μέλλον του Metroid. Θεωρώ ότι υπάρχουν δύο περιπτώσεις. Η θα εξαφανιστεί τελείως ή θα συνεχίσει να υπάρχει σαν όνομα, αλλά μόνο σαν όνομα, το περιεχόμενο και το design δεν θα έχει καμία σχέση. Το κόβω να καταλήγει κάτι σαν competitive online shooter για τα μηχανήματα της Nintendo.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ε για αυτό έγραψα ότι ο καθένας έχει το "όραμα" του για την σειρά, το δικό σου είναι η συμμετοχή της FROM Software.

Η Retro Studios ξέρεις πολύ καλά ότι ανήκει πλήρως στην Nintendo. Δεν είναι εσωτερικό στούντιο αλλά είναι ένα σύμπλεγμα Nintendo + Δυτικής νοοτροπίας. Καλά άσε τον Miyamoto, έχει κάνει αρκετά αλλά η συμμετοχή του στην ανάπτυξη τίτλων πρέπει να παραμείνει συμβουλευτική. Έχει προβεί σε διάφορα λάθη τα τελευταία χρόνια, ευτυχώς δήλωσε πως δεν συμμετέχει στην ανάπτυξη του ΝΧ. Επίσης πλέον έχει αναλάβει άλλο ρόλο στην εταιρία που είναι η παροχή συμβουλών και καθοδήγησης σχετικά με τις οργανωτικές λειτουργίες σε ένα εξειδικευμένο τομέα.

Το GX ήταν καλό παιχνίδι αλλά ισχύει αυτό που έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα, αν το είχε αναλάβει εσωτερικό στούντιο της Nintendo θα ήταν καλύτερο. *Πάντως κάτι φαίνεται να ψήνεται με το F-Zero γενικότερα, θα δούμε στην πορεία...

Προσωπικά δεν είμαι απαισιόδοξος για το Metroid. Πιστεύω πως η Nintendo δεν έχει πολλές επιλογές πλέον, είναι σαφέστατο από την πορεία του WiiU (που είναι παρόμοια με του NGC) πως τα κλασσικά ip της Nintendo δεν έχουν τόσο μεγάλη δυναμική. Μόνη εξαίρεση το Wii που εκεί τα παιχνίδια που έχτισαν την βάση ήταν τα Wii Fit, sports, play και Brain Age. Σίγουρα πούλησαν πολύ καλά και παιχνίδια όπως το MK Wii, NSMB αλλά δεν ήταν αυτά που έκαναν την διαφορά.

Τώρα θέλουν να επιτύχουν την αύξηση της δημοτικότητας των χαρακτήρων τους μέσω μιας πλατφόρμας που θα παίζει παντού τον ρόλο της. Περισσότερα όμως σε αυτό κατά το τέλος της εβδομάδας μιας και ετοιμάζω ένα συνολικό άρθρο στο blog με σχετική θεματολογία.

Εμένα πάντως το πρόβλημα μου πλέον είναι πως η Nintendo έπρεπε να είχε αυξηθεί σε προσωπικό ώστε να μπορεί να παράγει περισσότερο software και παράλληλα να καλύπτει μεγαλύτερο εύρος παιχνιδιών. Παράδειγμα το WiiU έχει ένα κάρο party games και platform games, πάλι καλά δηλαδή που κυκλοφόρησε και το Splatoon και είδαμε κάτι διαφορετικό σε ένα είδος που εσωτερικά η Nintendo δεν το είχε ακουμπήσει στο παρελθόν.

Αυτά γιατί βγήκα και εκτός θέματος.
 
Τα σπάει όπως και τα προηγούμενα 2. Παιχνιδαρα από τις λίγες.
 
Πίσω
Μπλουζα