Πόσο διαφορετικές οι εποχές τότε, πως ψαρωνε ο κόσμος με τα bits, όταν όλα ήταν στα 16 bit, έρχεται το 32Χ και τα διπλασιαζει, με σαγόνια να πέφτουν στο πάτωμα αν και, νομίζω είχε βγει και το Atari Jaguar τότε με τα 64 bits, το οποίον όμως, πέρασε και δεν ακούμπησε.
Η Sega, πιθανόν δεν είχε αντιληφθεί τότε ότι ο εντυπωσιασμός με τα bits δεν προκαλεί εντύπωση, με το Sega CD όμως, πιστεύω ότι έκανε ως τεχνολογία περισσότερη εντύπωση τότε, ήταν πιο ριζοσπαστικό. Επιλογή χαρακίρι για τη Sega το 32Χ, κυρίως λόγω της ασυμφωνίας μεταξύ Sega Ιαπωνίας με Sega Αμερικής όπου επειδή καθυστέρησε το λανσάρισμα του Saturn στην Αμερική και Ευρώπη, κάπως έπρεπε να καλυφθεί το χρονικό κενό.
Πέραν του ότι ήταν περίπλοκη η αρχιτεκτονική του μηχανήματος για ανάπτυξη τίτλων, σκεφτείτε τότε ότι οι εταιρείες, θα έπρεπε να αναπτύξουν τίτλους, για μια συσκευή η οποία θα είχε προσδόκιμο ζωής κάτι λιγότερο από ένα χρόνο συνεπώς, δύσκολα θα επένδυαν σε κάτι τέτοιο.
Με το Saturn επίσης έκαναν γκάφα όντας πανικόβλητοι από την έλευση του PlayStation γενικώς, απο το 32Χ και μετά (ίσως και από το Sega CD), ξεκίνησε το ένα στραβοπάτημα μετά το άλλο. Όχι ότι το Saturn δεν ήταν καλό μηχάνημα, δεν υποστηρίχθηκε όπως έπρεπε.
Η εξέλιξη μεταξύ 16 και 32 bit, μου θυμίζει την "εξέλιξη" που έχει γίνει μεταξύ PS4 και PS5, λεπτομέρειες και διαφορές που δεν γίνονται αντιληπτές δια γυμνού οφθαλμού, μην πω ότι με τα bits υπήρχε περισσότερη εξέλιξη τότε, είναι μια εποχή όπου απλά τα νούμερα έκαναν τη δουλειά και εντυπωσίαζαν, υπήρχε όμως εξέλιξη, κάτι το οποίο δε γίνεται τα τελευταία χρόνια στον κλάδο θαρρώ....