80s Supercars

To ένα αυτοκίνητο καλύτερο από το άλλο...
 
το nsx θα το ελεγα μοντελο του 90...
 
stayros είπε:
Ενταξει...ξερω οτι ψηφισα F40.... :p ....αλλα ετσι οπως ειδα με τα κιτρινακια της την Gallardo κατι επαθα.......:dribble
Πφφφ, τι να πει η Gallardo μπροστά στην F-40...ίδιες επιδόσεις 10 χρόνια+ αργότερα. Ferrari και τα μυαλά στο μπλέντερ! :D
 
Αν τώρα ξαναψήφιζα, θα επέλεγα την Countach υπό τους ήχους του Τρου Σαρβάιβορ (βλέπε Kung Fury:D)
 
Porsche 959.... Γιατί ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της. Ααααα και γιατί βγήκε από το Group B!!!!!!
 
Alfa Romeo 33 stradale

Παραγωγή 18 μόνο κομμάτια από 1967-1971 με 1995c.c. V8 με απόδοση 230 άλογα στις 8.800 σ.α.λ. που έδιναν εκρηκτικές επιδόσεις στο σύγχρονο αμάξωμα των 700 μόνο κιλών όπου αυτά τα άλογα πέρναγαν στο δρόμο μέσω 6ταχυτου κιβωτίου!

Θαυμάστε την!

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πανέμορφο αυτοκίνητο, ειδικά για το 1967. Μεγάλη αγάπη η alfa.
 
Wally είπε:
Ferrari Testarossa (κυριως λογω Outrun :) )
ferrari-testarossa-650x450.jpg


Ferrari Loses German Trademark 'Testarossa' to Toy Company
A legal scuffle with a toymaker has lost Ferrari the exclusive rights to use the Testarossa name in Germany.

German court ruled Wednesday that a lack of ongoing use of Ferrari's Testarossa name means that the company must relinquish its exclusive right to the name, according to Spiegel. The decision came as a result of a lawsuit between Ferrari and Kurt Hesse of Nuremberg and his toy company, Autec AG.

Autec produces a line of remote-controlled vehicle toys, including slot cars, monster trucks, drones, helicopters, and boats. Ferrari argued that it had a right to retain the name due to its ongoing business of maintaining and restoring their former road cars, the Testarossa and 512 TR, which were in production between 1984 and 1996. Hesse claimed that because the name had not been used commercially for more than two decades, it was fair game, and the court took his side. A spokeswoman said that Ferrari's use of the Testarossa name within the last five years had not been adequate to keep the trademark exclusive.

Autec plans to use the now-relinquished name for electric shavers, and bicycles, both pedaled and electrically-powered.

Ferrari last used the Testarossa name commercially in 1996, the final year of their 512 model. The 512 appeared in three evolving variants, starting with the Testarossa itself, before turning into the 512 TR, and later, the F512 M, or Modificata. The name itself pays homage to the company's winning 1957 World Sportscar Championship winning car, the 250 Testa Rossa, as well as the company's signature red-painted valve covers on their engines (Testa Rossa translates as "red head.")

.........................
http://www.thedrive.com/sheetmetal/1...to-toy-company

http://www.spiegel.de/wirtschaft/unt...a-1161053.html
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αγαπητέ απο όσο βλέπω τα ιδια γουστα!

Τα αυτοκίνητα είναι ένα άλλο πάθος δηλώνω αμετανόητος petrolhead με λίγο χρόνο σε πίστα.

Επόμενος στόχος γύρος στο Nurburgring αφού ξανασεταρισεί το αμαξι μετά απο κάποια σφάλματα!

Είναι ένα ακριβό σπορ που αυτήν την στιγμή δεν μπορώ να ακολουθήσω στο 100% τις 100% είμαι στο στάδιο της συντήρησης!

Πφφφ, τι να πει η Gallardo μπροστά στην F-40...ίδιες επιδόσεις 10 χρόνια+ αργότερα. Ferrari και τα μυαλά στο μπλέντερ! :D
Οσο και να θεωρώ τον Ενζο έναν αποτυχημένο οδηγό αγώνων που πήρε την χρηματοδότηση του "μπαμπά" (για τον μπαμπα θα μιλησουμε αλλη φορα.)

Και σχεδιασε αυτά τα αμάξια,θα συμφωνήσω οτι αυτό το αμάξι είναι ίσως το πιο εβληματικό αμάξι ολης της εποχής εκείνης ισως και μεχρι σήμερα.

Ολα τα παιδάκια είχαν μια αφίσα ή ενα μοντελο απο αυτό το αμάξι.Λένε οτι με αυτό το αμάξι ο δημιουργός του έδωσε το πνευμα του αλλα αυτο σημαινει και όλες τις αρετές αλλα και τα ελλατώματα του.

Βέβαια ποιος ειμαι εγώ να μιλήσω για τον Ενζο αλλά εαν είχα την χρηματοδοτηση που είχε θα σου έβγαζα F40 ΜΚΙΙ 2018........τα ρεστα μου!

Ο μπαμπάς μας παρακολουθεί απο ψηλά μαζι με τους άλλους μεγάλους της εποχής

Τα σεβη μου στον γεράκο που στα τελευταια χρόνια του καθόταν στην καλύβα στο δάσος και μας κοιτούσε με απορία και ελπίδα για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανιας.

Λυπάμαι που σε απογοητευσαμε ετσι και τριζουν τα κοκκαλα σου.

“Everybody’s a playboy. Everybody tries to be one, some manage it, others don’t.”

portrait-06.jpg
 
Την επόμενη φορά ίσως να μπορέσουμε να συνομιλήσουμε με Φερραρικούς και μη για τον "Μπαμπά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας" έναν "κύριο με μουστάκι" που στάθηκε έξω απο τις πόρτες του Μαρανελο και τρόμαξε το αλογάκι τόσο που τον έδιωξαν απο το παρτυ, έναν άλλο κύριο που απο "γεωργός έγινε κοσμηματοπώλης" έναν τρελό "Γάλλο που έδινε κατάρες" έναν "κύριο με γυναικειο όνομα" που πήρε σκραπ και τα μετέτρεψε σε  θρύλους και άλλους πολλους τέτοιους κυρίους!

Προσωπικά για να συλλέξω αρκέτες πληροφορίες για ένα άλλο μικρόβιο μου χρειάστηκαν πολλά χρόνια και για να μπορώ να μπώ σε λεπτομέρειες γνωρίζοντας και οχι νομίζοντας.

Τώρα πλέον υπάρχουν αρκετά βιντεο στο νετ ώστε κάποιος μαζεμένα και ευχάριστα να μάθει αρκετά πράγματα για την αυτοκινητοβιομηχανία και το παρελθόν της.

Ενα καλά παράδειγμα είναι ο χοντρούλης εδώ που όλο ψάχνει τον πατέρα του,αν και ακομα και αυτος με μερικά ιστορικά λάθη και με ένα επιτελειο απο πίσω του έχει κάνει μια πολύ καλή και διασκεδαστική προσπάθεια.

https://www.youtube.com/watch?v=z9rfPuCuDmc

Φίλιππε μιλάμε για αυτοκίνητα της δεκαετίας του 80...μην συγκρίνεις με το τι γίνεται πλέον!

Οι αμερικάνικες σπορ κατασκευές χαρακτηρίζονταν από μια γενικότερη ..πλαδαρότητα τότε που εν πολλοίς έχει εκλείψει πλέον!

Με τις ατέλειωτες ευθείες της Αμερικής καταλαβαίνω ότι γουστάρουν την ωμή δύναμη και ροπή ενός...χεμι κατά την επιτάχυνση όμως το σπορ αυτοκίνητο πρέπει και να στρίβει εξίσου καλά! Αυτό ήταν ελάττωμα που χαρακτήριζε και την κούνταχ τότε! Ακόμα και η πρώτη πόρσε 911 τούρμπο έπασχε από αυτό!

Δεν αφορίζω επομένως την αμερικάνικη τεχνολογία συνολικά όμως να ξέρεις ότι τα σουπερ καρς των 80'ς στις ΗΠΑ ήταν πιο κοντά στα muscle cars παρά στην διασκέδαση της οδήγησης όπως την δίδασκαν οι Ευρωπαίοι και αντέγραφαν τα τζαπώνια! Δεν είναι τυχαίο που ποτέ δεν βγήκε ένας οδηγός της προκοπής στα ράλλυ από εκεί!

Ακόμα και στο pikes peak Ευρωπαίοι είχαν τα ρεκόρ τότε!

Είναι καθαρά λοιπόν θέμα προσέγγισης και αυτοκινητιστικής κουλτούρας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού! Αν ήμουν εκεί ίσως την ασπαζόμουν και να την αποθέωνα!
Οπως πολλοι ασπάζονται ακόμα και στα μέρη μας πόσο ωραια και φανταστική είναι μια shelby gt 500 μη γνωριζοντας τι πραγματικα ειναι αυτο το αμαξι τι σασι φέρει με τι οδηγηκη συμπεριφορα και τι κοστη συντηρησης.Δε λέω φανταστική στην εμφάνιση αλλά ακόμα και ως πολυεκατομμυριουχος θα απέφευγα να την αγοράσω,αλλα δες τι κάνουν ταινίες οπως το "Gone in 60 seconds" δημιουργούν ένα νέο φανατικό κοινο χωρίς γνώσεις αλλά με άποψη και χωρις να επιζητούν την γνώση..............Λυπηρό κατ' εμέ!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα