Candy Candy CELS

Death2Eliza

RetroActive
Joined
30 Mαϊ 2007
Μηνύματα
451
Αντιδράσεις
15
ρε παιδια,θελω να σας δειξω το my precious,μπορω?

σορρυ,ισως ειναι λιγο αδιαφορο για εσας,αλλα ειναι ο Καντυ-θησαυρουλης μου! :D

cell.jpg


λοιπον,αυτο λεγεται cell.Ειναι η ζελατινα που δουλευανε οι ανιματορς παλια τους χαρακτηρες των ανιμε..

το αποπισω λεγεται douga,και ειναι το προσχεδιο (με μολυβι και ξυλομπογια) πανω στο οποιο δουλευτηκε το cell.

Tο συγκεκριμενο cell μου το εστειλε μια Καντυ φιλη απο Αμερικη για να με τσαντισει (ελιζα cell βλεπετε!),αλλα εγω επαθα υστερια και ουρλιαζα απο την χαρα μου!Ειναι αυθεντικο γιαπωνεζικο,του 1976,απο τα εργαστηρια της TOEI που εκανε την παραγωγη του ανιμε,και ειναι μαγεια να το κρατας στα χερια σου και να το επεξεργαζεσαι..στο φως φαινονται οι πινελιες και τα μελανια και μυριζουν ακομα!!:anim-roll:

σορρυ,ειμαι και του καλλιτεχνικου κλαδου και με συναρπαζει ακομα περισσοτερο!

εντοπισα και την σκηνη στο ανιμε,μια απο τις εκνευριστικοτερες στιγμες που θες να σκοτωσεις την Ελιζα,επ.25,οταν ξηλωνει τα τριανταφυλλα του Αντονυ μου αμεσως μετα την κηδεια του!! :icon_cry:

δεν μπορεσα να πιασω το καρε,και τραβηξα το αμεσως επομενο:

mycell.jpg


κοιταξτε δουλεια που εκαναν στο χερι οι τυποι για μια σκηνη ουτε του δεπτερολεπτου!!Απιστευτοι!!φανταστειτε ποσα cells χρειαστηκαν για 115 επς..

ΓΟΥΑΟΥ!

Προβολή συνημμένου 68009 Προβολή συνημμένου 68010
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Aγαπητη Death2Eliza Aυτό φίλα το σαν τα μάτια σου...

τα cels από παλιά anims είναι εξαιρετικά σπάνια (κυρίως αυτά από σειρές πιο πίσω από το 1990).

Εξάλλου πλέον όλα τα anims και τα κινούμενα σχέδια χρωματίζονται digitally (και όχι με ακρυλικές τέμπερες όπως παλιά) ενώ το χέρι χρησιμοποιήται στα storyboards και στο animation με χαρτί (τα Λεγόμενα douga καθώς και τα εξαιρετικά σπάνια key frames genga).

Έχω μόνο μια απορεία το συγκεκριμένο cel είναι με μελάνι (inked) από μπροστά η με την μέθοδο xerography δηλ. φωτοτυπία από το πρωτότυπο σκίτσο (Μιλάω πάντα για το μπροστά μέρος της ζελατίνας και για τις μαύρες γραμμές περιγράμματος για τις άλλες γραμμές με το χρώμα / σκιά κλπ υποτεύομαι ότι είναι αραιωμένο ακρυλικό) και σε τι μέγεθος είναι (12 field ή 15 field)?

Εκφράζω την απορεία καθώτι τυγχάνει να είμαι σκιτσογράφος και έμπειρος σχετικά με το χώρο του animation

Death2Eliza

"κοιταξτε δουλεια που εκαναν στο χερι οι τυποι για μια σκηνη ουτε του δεπτερολεπτου!!Απιστευτοι!!φανταστειτε ποσα cells χρειαστηκαν για 115 επς..

ΓΟΥΑΟΥ!"

Δεν είναι τυχαίο ότι οι Ιάπωνες διαικπερέωναν animation δουλείες ακόμα και για ευρωπαικές ή και αμερικάνικες παραγωγές, οι τύποι μετά το 2ο παγκόσμιο έκαναν μια ισχυρότατη βιομηχανία. Η candy όπως και πολλά άλλα τηλέοπτικά anims της εποχής κατάφεραν να χρησιμοποιήσουνε πολύ καλά το λεγόμενο Limited animation (ακίνητα μέρη όπως σώμα και κινούμενο στόμα). Οπότε κάνανε και οικονομία στα σκίτσα (χαρτί και ζελατίνες) αλλά και πιο γρήγορους χρόνους στην διαδικασία παραγωγής.
 
dominion

εχω ενθουσιαστει που εχουμε και εναν ειδικο εδω,ισως να μπορεσεις να μου πεις και αλλα σχετικα!!! :)

λοιπον,τα χρωματα ειναι ολα απο πισω.Απο μπροστα εχει καποιες μικροεπεμβασεις με μελανια π.χ. εκει που ενωνονται οι μπλε αποχρωσεις στο φορεμα,και γενικα οπου ενωνονται σκιασεις.Επισης τα ματια εχουν μελανωθει απο πανω.Πες μου τι καταλαβαινεις πληζ!!

πρεπει να ειναι 15 field γιατι στην γωνια γραφει "21-15 Α-1 "..θα με ενδιεφερε να μαθω τι ειναι το field.. :)
 
Λοιπόν, καλή μου Death2Eliza, έβγαλα άκρη τελικά με τις λεπτομέρειες του πολύτιμου - κατά πως φαίνεται - αγαθού που κατέχεις. Εάν είμαι σωστός, έχεις στα χέρια σου ένα μικρό θησαυρό (και μάλιστα εις διπλούν)!!!

1) Η ΖΕΛΑΤΙΝA:

Η ζελατίνα σου (Cel) είναι σε μέγεθος 12 Field (Field σημαίνει πεδίο και, στην ορολογία του κιν. σχεδίου, αφορά το μέγεθος του χαρτιού και της ζελατίνας, καθώς και το μήκος και πλάτος - το ακριβές - που θα συλλάβει ο φακός της κάμερας και θα φανεί στην οθόνη. Υπάρχει σε 2 μεγέθη, το 15 και το 12. Το 12, συνήθως, χρήσημοποιείται για Projects που αφορούν την μικρή οθόνη, ενώ το 15, συνήθως, για κινηματογραφικές παραγωγές, όπου η σχεδιαστική λεπτομέρεια είναι περισσότερο απαραίτητη).

2) ΤΟ ΧΑΡΤΙ:

Το χαρτί από πίσω (και αυτό 12 field, περίπου 13 Χ 11 ίντσες, το οποίο αν - λέω αν - είναι μόνο με μολύβι μαύρο και όχι με χρωματιστά δεν είναι Douga, αλλά ένα σπανιότατο Genga (δηλ. το προσχέδιο του τελικού Κey Frame, του σχέδιου κλειδιού, που αφορά το πρώτο και το τελευταίο καρέ μιας sequence εικόνων), το οποίο είναι σχεδιασμένο από έναν Key-Αnimator και όχι από έναν απλό Cleaner, που χρησιμοποιείται για το τελικό σχέδιο με χρωματιστά μολύβια, καθώς και μαύρες γραμμές (το τελικό χρωματίζεται με διαφορετικά χρώματα - τα οποία συνήθως αφορούν τις γραμμές των σκιών, ανάμεσα στα χρώματα, και όχι το βασικό μαύρο περίγραμμα της φιγούρας - και μετά με ένα είδος θερμοστατικού εκτυπωτή, στυλ Χerox, αποτυπώνει, στο εμπρός μέρος της ζελατίνας, το σχέδιο του χαρτιού). Αν είναι έγρωμο, όμως, τότε είναι Douga.

3) ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ (ΑΠΟ ΠΙΣΩ) ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΑΝΩΜΑ (ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ):

Τα χρώματα της φιγούρας αποτυπώνονται στο πίσω μέρος της ζελατίνας, είτε με ακρυλική τέμπερα, είτε με μια πατέντα χρώματος που ονομάζεται Gum Arabic Paint και την οποία είχε εφεύρει η Disney. Πρωτίστος, όμως, προηγείται η διαδικασία του μελανώματος-απάλυνσης, της, ήδη, φωτοτυπημένης, με τα περιγράμματα στο μπροστά μέρος, ζελατίνας (σε αυτό το στάδιο χρησιμοποιούνε σινική μελάνη, πενάκια, ραπιτογράφους-μαρκαδοράκια, και αυτά για τις μαύρες γραμμές, ενώ πινελάκια με αραιωμένο ακρυλικό για τις έγχρωμες γραμμές, που αφορούν το χώρισμα της σκιασμένης πλευράς από την φωτισμένη, της φιγούρας).

4) ΤΑ PEG HOLES KAI TA PEG BARS (OI TΡΥΠΕΣ ΤΗΣ ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ KAI O XAΡΑΚΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΕΞΟΧΕΣ):

Η ζελατίνα, καθώς και το χαρτί, κανονικά πρέπει να είναι τρυπημένα, στο πάνω ή το κάτω μέρος και να έχουνε είτε 3 (2 πλάγιες ορθογώνιες και μία κεντρική στρόγγυλη), είτε 2 (2 πλάγιες στρόγγυλες) τρύπες. Αυτές οι τρύπες, αφορούν την σταθερότητα και την σύμπτωση των σχεδίων στα χαρτιά και τις ζελατίνες. Τοποθετούνται δε σε ένα Light Box Τable (φωτεινή ρετουσιέρα ή φωτοτράπεζα) και παρέχουν διαφάνεια, ανάμεσα στα επίπεδα χαρτιών, για την δυνατή αντιγραφή του ενός σχεδίου από το αλλό. Οι φωτοτράπεζες αυτές, διαθέτουν Peg Bars (προεξοχές σε χάλκινο χάρακα, μερικές φορές και πάνω και κάτω), που αντιστοιχούν τέλεια στις τρύπες των χαρτιών και των ζελατίνων.

5) Η ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΤΗΣ ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ:

Η αρίθμηση, τόσο του χαρτιού, όσο και της ζελατίνας, αναφέρεται στην σεκάνς, την σκηνή του επεισοδίου (το 21-15) και το σχέδιο κλειδί (Α-1 - αναλυτικότερα το Α αφορά το πρώτο επίπεδο της ζελατίνας, γιατί στο δεύτερο ή τρίτο επίπεδο, Β ή C, και σε άλλη, από πάνω από την Eliza, ζελατίνα έχει σχεδιαστέι η φιγούρα του κηπουρού, βλ. Jpeg από σκηνή. Tο 1 αφορά το πρώτο σχέδιο-καρέ-κλειδί από μια Sequnce εικόνων. Είναι δε φτιαγμένο από έναν Key-Lead Animator (σχεδιάζει το 1ο, το 2ο μεσαίο και το 3ο σχέδιο μιας σκηνής) όχι από έναν Inbetweener (σχεδιαστής ενδιάμεσων σκίτσων).

Background (υδατογραφία φόντου) δεν πρέπει να παίζει από ΄τι βλέπω. Αλλά και με αυτά που κατέχεις πρέπει να είσαι ΠΟΛΥ ικανοποιημένη, καθώτι εξαιρετικά σπάνια.

Χαιρετίζω

Αυτά βέβαια μέχρι και το 1997, μετά στην Ιαπωνία (όπως και στην Αμερική, ήδη, από το 1989) επικράτησε το Digital Ink & Paint (ψηφιακό χρωμάτισμα - μελάνωμα).
 
Death2Eliza Πρέπει να είσαι πολύ τυχερή για να έχεις στα χέρια σου κάτι τόσο υπέροχο. Εγώ ως ζωγραφος και ως γραφίστρια έχουν πέσει στα χέρια μου πολλά παρόμοια σαν το δικό σου... αλλά δυστυχώς δεν ήταν δικά μου και δεν μπορούσα να τα κρατήσω για πολύ. Ειδικά στην Αγγλία όταν έκανα το μεταπτυχιακό μου είχα πολλές εκπλήξεις απο ένα καθηγητή που ασχολούνταν πολύ με τα anime. Αυτός ο καθηγητής μασ έφερνε και πολλά προσχέδια απο ζωγράφους. Έχει τρελλό υλικό... αφου του έλεγα οτι θα παω να τον κλέψω και αυτός με πίστευε!!! Death2Eliza προσεχέ τα σαν κόρη οφθαλμού!!!!! γιατι μπορέι να έρθω να στα κλέψω! :cool:
 
dhmhtra,οβερ μαη ντεντ μπαντι!!:axer:

(μπαι δε γουεη,καλως ηρθες :) )

dominion,περιττο να σου πω πως το ποστ σου εχει φυγει ηδη με e-mail προς καθε ενδιαφερομενο!! :D

καταπληκτικες οι πληροφοριες που εδωσες..διαβαζα και εξεταζα ταυτοχρονα!

προσπαθησα να βγαλω μια κοντινη,χρησιμοποιοντας το τζαμι της μπαλκονοπορτας ως φωτοτραπεζα,ειναι λιγο χαλια φωτο,αλλα ηθελα να δεις τα εξης και εσυ..

cellcloseup.jpg


αν προσεξεις,ειναι σιγουρα douga,οι κορες των ματιων ειναι με κοκκινη ξυλομπογια,καθως και οι σκιασεις (αριστερα) στο μανικι με πρασινο..

οι τρυπες που ειπες ειναι στο πανω μερος (2 πλάγιες ορθογώνιες και μία κεντρική στρόγγυλη). :)

σε αυτη την φωτο,φαινονται καπως και οι πινελιες,ειναι μαγικο να φανταζεσαι τον γιαπωνεζακο να δουλευει απο πανω του πριν απο 30 χρονια!!

επισης βαζοντας το στο φως,παρατηρησα και κατι ψιλοκρακελαρισματα (μηπως πρεπει να σταματησω να το χαιδευω επιτελους?:oops:).

παντως εχω κολλησει ασχημα,δεν ξερω τι να το καμω..ελεγα να το βαλω σε κορνιζα και να το σφραγισω ερμητικα με blue tak για να μην μπαινουν τσιγαριλες μεσα και κιτρινισει,απο την αλλη δεν μου παει η καρδια να το εγκλωβισω και να μην εχω αμεση επαφη μαζι του..

ουφφ..καμια προταση?

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ:Παιδια ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που μονοπωλουμε το thread..dominion αν θες,για να μην πρηζουμε τους υπολοιπους,αν εχεις κατι να προτεινεις στειλε μου pm..

και παλι,σε υπερευχαριστω για τις συναρπαστικες πληροφοριες!! :D

cellcloseup.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το κρακελάρισμα είναι επειδή έχουν περάσει τα χρόνια και η μπογία ως γνωστόν φθείρεται. Επειδή στα χέρια σου έχεις ΘΗΣΑΥΡΟ γρήγορα πήγαινέ τον σε κάποιον ειδικό για να το κορνιζάρει (αν και εγώ λέω να το σαντουιτσάρεις με ριζόχαρτο καλής ποιότητας και από πάνω ένα τζάμι) ερμητικά και μην (ΜΗΝ) το ξαναπειράξεις από εδώ και μπρος. Αν χρειαστεί δε να φοράς γάντια βαμβακερά όταν πιάνεις την λεία επιφάνεια της ζελατίνας. Μακριά από ήλιο σε σκιερό μέρος η συντήρηση.

Ναι πρέπει να σταματήσεις να το χαιδεύεις επιτέλους αλλιώς θα πάει στράφη φαντάσου ότι έχεις στα χέρια σου έναν πίνακα του περασμένου αιώνα.

Αυτό που έχεις παίζει να κοστίζει και πάνω από 500 ευρώ (μπορεί να λέω και λίγα). Αυστηρή συντήρηση από εδώ και μπρός.

Επίσης μακριά από σκόνες, τριχούλες, υγρασία και γενικά υγρά κλπ. Φαντάσου όπως συντηρούνε οι φωτογράφοι τα αρνητικά (γιατί από το ίδιο υλικό σελιλόιντ είναι η ζελατίνα). Επίσης θα σε συμβούλευα μεταξύ ζελατίνας και χάρτου να μπεί ένα ελαφρύ ριζόχαρτο (ίδιο μέγεθος με χαρτι και ζελατινα) ώστε η μπογιά του πίσω μέρους να μην έρχεται σε επαφή)

http://www.animanga.com/cgi-bin/picture?evar-13.jpg

Προσπάθησε να κάνεις κάτι τέτοιο
 
Ποια τυχερή έχει τα παρακάτω cels;

045.jpg


aas30890-img600x523-114950422403.jpg


cellcyty2.jpg


Αν θυμάμαι καλά,μου είπες ότι έψαχνες να ακούσεις την φωνούλα της Candy στα ιαπωνικά.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=DFluFSxy_t0]Ιδού η επίμαχη σκηνή,μιλάμε για πολύ ξύλο!:biglaugh:

cellcyty2.jpg

045.jpg

aas30890-img600x523-114950422403.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
τρομερα τα cels!

εχει παντως πολυ καιρο να βγει καποιο απο τις κλασσικες σκηνες προς πωληση.. :icon_cry:
 
Η συγκίνηση είναι πολύ μεγάλη...Περίμενα καιρό αυτή τη στιγμή και τώρα που επιτέλους παρέλαβα το ονειρεμένο cel της Candy στα χέρια μου,μπορώ να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας!!!Η εικόνα τα λέει όλα από μόνη της... :worship: :worship: :worship:

 
candy είπε:
Η συγκίνηση είναι πολύ μεγάλη...Περίμενα καιρό αυτή τη στιγμή και τώρα που επιτέλους παρέλαβα το ονειρεμένο cel της Candy στα χέρια μου,μπορώ να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας!!!Η εικόνα τα λέει όλα από μόνη της... :worship: :worship: :worship:
Συγχαρητηρια Candy! To cell ειναι ΥΠΕΡΟΧΟ! Τα ματια της ειναι πανεμορφα και τοοοοοοσο μεγαλα :clap: Θα ηθελα να το δω και απο κοντα ;)
 
Είναι καταπληκτικό candy.Επειδή σκοπεύω να έρθω σύντομα Θεσσαλονίκη πιστεύω να τα καταφέρουμε να συναντηθούμε για ένα καφεδάκι και αν είμαι και τυχερή να το δώ και απο ποιο κοντά. :) :) :) :) :)
 
τα-ε-χω-παιξει!!:animeek::animeek:

ειναι τρομερο!!!!!!! :D

συγχαρητηρια καλη μου!!

εγω να δεις ποσο ανυπομονω να το δω απο κοντα!! σλουρπ, σλουρπ!!

candy sisters:

new project!!

εμπρος ολες μαζι να εντοπισουμε στο ανιμε την σκηνη του cel της candy!! :D :D

δυσκολο το τασκ, αλλα να κανω μια εικασια, πρεπει να στεκεται πανω απο κρεβατι καποιου ασθενη, το υποθετω λογω του "κοψιματος" της σιλουετας της καντυ στο κατω μερος.

κ επειδη στα επς που παιζουμε τωρα νομιζω εχει αρχισει να φοραει την κοντομανικη στολη, παιζει να ειναι κ σε σκηνη με τον τσαρλι, δλδ στα επερχομενα επς..( :cool: *το παιζει expert*)
 
Φυσικά και θα κανονίσουμε βραδιά cel να θαυμάσουμε το έργο και κάθε Candy sister να εκθέσει τις απόψεις της.Ποιον σκεφτόταν περισσότερο εκείνη τη στιγμή η Candy τον Anthony ή τον Terry,σε τι ψυχολογική κατάσταση ήταν άραγε η Igarashi όταν το σχεδίαζε και άλλα τέτοια διαστροφικά... :p
 
Και ναι βρέθηκε η σκηνή του cel!!!:mastoras:Είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις ακριβώς την εικόνα,γιατί παίζεις με τα δευτερόλεπτα.Ωστόσο,βρίσκεται στο επεισόδιο 81-part 2 στο 03:16 λεπτό.Ιδού...

candyceloriginalva0.png
31968399iv5.jpg


candyceloriginalva0.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
candy είπε:
Το τσάκωσα,χεχεχε!!!Μόνο που βλέπεις πόσο όμορφο είναι το cel στην πραγματικότητα,σαστίζεις με τη δουλειά που έχουν οι Ιάπωνες για μια εικόνα κλάσματος του δευτερολέπτου.Japan rules!!!! :worship:
Μπραβο Candy! Και πανω που λεγαμε οτι ειναι δυσκολο να βρεις την συγκεκριμενη σκηνη. Ναι, ειναι στο νοσοκομειο της Αγ. Ιωαννας στο Σικαγο, στο αμεσως επομενο επεισοδιο απο το καταραμενο 80 (ε, ναι, παλι δεν συναντιουνται τα παιδια). Δυστυχως το βιντεακι δεν εχει και την καλυτερη ποιοτητα :( Παντως στο cell τα υπεροχα ματια της φαινονται ολοκαθαρα! Way to go TOEI!
 
Πραγματικά το cel είναι υπέροχο και όντως είναι αξιθαύμαστο ότι μπορέσατε και βρήκατε και τη σκηνή!

Αχ, έχω συγκινηθεί πάρα πολύ...
 
το cel είναι ένα δευτερόλεπτο από το anime της Κάντυ...δεν ξέρω και να το θέσω πιο τεχνικά.....
 
Stellina είπε:
το cel είναι ένα δευτερόλεπτο από το anime της Κάντυ...δεν ξέρω και να το θέσω πιο τεχνικά.....
Eιναι η διαφανεια (μεμβρανη) με το αυθεντικο σχεδιο (χρωματισμενο) που ζωγραφισε ο ιαπωνας animator πριν απο 30 χρονια και αποτελει ενα απο τα απειρα frames που χρειαστηκαν για να δημιουργηθει το αγαπημενο μας παιδικο....που μας βασανιζει εδω και 20 πλεον χρονια.

@Juanita, αν εχεις την υπομονη και τον χρονο να διαβασεις τις σελιδες αυτου του thread, θα δεις το cell της φιλης μας Candy, που ειχε την καλοσυνη να το σκαναρει και να το ποσταρει για να το δουμε κ'εμεις...φυσικα το ειδαμε και με τα ματια μας στην τελευταια ρετρο-συναντηση :) Σχετικα με το 100ο επεισοδιο, μια βολτα στο youtube θα σε διαφωτισει.

@Bi-bi, συμφωνω με το σχολιο σου...η Μιζουκι στην γκιλοτινα :behead:

@Death2Eliza, παντα χρησιμοποιουσα τα "σχολικα" επεισοδια για να αντεξω την πικρα :indeed:...τις ειχα λιωσει τις κασετες του σχολειου, ειναι οι μονες που εβλεπα. Αχ τι ωραια τα σχολικα επεισοδια. Για μια ακομη φορα, η Μιζουκι στην γκιλοτινα :pistolies:
 
παιδιά...η συγκίνηση είναι μεγάλη....μόλις έφτασε το cel! θα το σκανάρω εντός ημέρας και θα σας το στείλω! σνιφ.....
 
Πίσω
Μπλουζα