Δεν είναι αυτό. Το πρώτο παιχνίδι παρόλο το hype και το θόρυβο πήγε άπατο από πωλήσεις. Πήραν φωτιά τα κατεβαστήρια και τα αντιγραφικά. Σήμερα πρωτότυπα πωλούνται ζάμφθηνα μια και έμεινε απούλητο υπέρογκο στοκ.
Η Crytek (ή όποιος τέλος πάντως το βγάζει) , γνωρίζει ότι μια επανάληψη του σκηνικού θα είναι αυτοκτονική. Ιδίως όταν έχεις μηχανές γραφικών σε DIRT II (οκ είναι driving αλλά και πάλι σε 3d μηχανή βασίζεται), Dragon Age, Far cry II, Unreal αλλά και το επερχόμενο Mass Effect II, που κυριολεκτικά ΠΕΤΑΝΕ με hardware διετίας και βγάλε.
Ο κόσμος έχει κατακλυστεί από παιχνίδια, η επιλογή μεγάλη, και τα αρρωστάκια που σώνει και καλά κάνουν φιγούρα με το hardware τους δεν είναι ικανά να κρατήσουν βιώσιμη μια εταιρεία.
Τα urban περιβάλλοντα είναι πολύ ελαφρά σε σχέση με τις ζούγκλες και τους λαχανόκηπους. Στο Oblivion για παράδειγμα πόσες σκιές ρίχνει ένα δέντρο και πόσες σκιές ρίχνει ένα κτήριο στο FEAR II; Δεν υπάρχει σύγκριση.
Βάλε και τις κονσόλες από την άλλη που θα μείνουν για μια τριετία ακόμα κολλημένες στην παρούσα γενιά γιατί δεν υπάρχει ούτε cent για R&D, και η συνταγή έδεσε.
Το Crysis (το αρχικό) ήταν και είναι η μέγιστη αλητεία που έχει γίνει ποτέ σε παιχνίδι. Μια μηχανή που δεν είναι και τόσο wow αν τη δεις από πρώτο χέρι, που είναι επίτηδες βαριά μπας και πουληθεί καμιά high end κάρτα.
Να βγάλω πιάτα για τη γλαρόσουπα, ή είμαστε ακόμα στα ορεκτικά;