freaktmp
Expert
- Joined
- 20 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 9.824
- Αντιδράσεις
- 10.623
Προσφατα ειχα μια καλη προσφορα και αποκτησα το πρωτο μου Gamecube, συνοδευομενο απο ενα κλασσικο gamepad, τροφοδοτικο κλπ.

Δεν περασε μια εβδομαδα που ηρθε στα χερια μου και εντελως συμπτωματικά ενας συναδελφος στην δουλεια, μου χαρησε ενα Gamecube ακομα, με ασυρματο χειριστηριο wavebird, μια αυθεντικη καρτα μνημης, ενα Action Replay (δυστυχως χωρις το συνοδευτικο cd), ολα τα απαραιτητα καλωδια και το παιχνιδι Spider-Man 2.

Οσα δεν φερνει ο χρονος... και οι δυο κονσολες ειναι πληρως λειτουργικες, η δευτερη ειναι λιγο βρωμικη.
Ειπα και εγω να δω τι μπορω να κανω με το Gamecube μου. Η νεα μοδα ειναι να τοποθετησει κανεις ενα modchip απο wii, πραγμα που λεει πολλα για το οτι το wii ηταν ουσιαστικα ενα gamecube me bluetooth! Περα απο την πλακα, επειδη τα wii mods δεν εχουν φτιαχτει για να τοποθετουνται ευκολα στο Gamecube, για την ωρα ειναι κατι που θα αποφυγω.
Εκτος απο το να αποκτησουμε ενα modchip για Gamecube, κατι σχετικα σπανιο, αυτο που μπορει να κανει κανεις ευκολα και γρηγορα ειναι να αγορασει το SD Media Launcher της Datel. Το προιον αυτο ειναι ουσιαστικα ενα δισκακι και ενας adapter. To δισκακι μας επιτρεπει να τρεχουμε εκτελεσιμα Gamecube (μορφης .dol ή .bin) απο τον adapter που μας επιτρεπει να συνδεσουμε μια sd μνημη στο gamecube μας (στην argo της homebrew κοινοτητας αυτο ονομαζεται sdgecko). Στην συσκευασια βρισκουμε ακομα ενα πολυ συντομο εγχειριδιο και ενας usb sd card reader.



Το προγραμμα SD Media Launcher υποστηριζει fat/fat32 και sd μνημες εως 2gb. O περιορισμος αυτος ειναι καθαρα software γιατι ο ιδιος ο adapter ευχαριστα συνεργαστηκε με μια μνημη 8gb οπως θα δουμε παρακατω. Επιπλεον αξιζει να αναφερουμε οτι το προγραμμα δεν συνεργαζεται εξισου αρμονικα με ολα τα χειριστηρια της αγορας. Το wavebird δεν αναγνωριζεται αυτοματα και πρεπει κανεις να παταει το κουμπι A οση ωρα φορτωνει το προγραμμα για να το αναγνωρισει σωστα.
Αφου προετοιμασουμε την sd καρτα μας με διαφορα homebrew καλουδια, την βαζουμε στον adapter και τον τοποθετουμε σε οποιαδηποτε απο τις δυο θεσεις μνημης του Gamecube. Βαζουμε το δισκακι στο Gamecube και αναβουμε την κονσολα. Μετα το splash screen εμφανιζεται μια λιστα με ολα τα αρχεια στην καρτα. Πιο εντονα χρωματισμενα ειναι αυτα που μπορει να τρεξει ο SD Media Launcher. Ας δουμε μερικα απο αυτα.


Πρωτα απ΄ολα και σημαντικοτερα ειναι τα προγραμματα που μας αφηνουν να φορτωνουμε images απο παιχνιδια κλπ. Υπαρχουν διαφορα, αλλα αυτα που εντοπισα σαν σημαντικοτερα στον συντομο χρονο που αφιερωσα στην homebrew κοινοτητα του GC, ειναι δυο. Το sd-boot και το swiss. Και τα δυο ειναι γραμμενα απο τον ιδιο προγραμματιστη. Το sd-boot ειναι μαλλον ωριμοτερο, αλλα υποστηριζει μονο sdgecko και δεν εξελισεται πλεον. Το swiss ειναι η ανερχομενη δυναμη στον χωρο και υποστηριζει μια ευρητατη γκαμα απο συσκευες (IDE-EXI, δικτυο κλπ), αλλα ακομα κατα την ταπεινη μου αποψη δεν εχει φτασει το επιπεδο συμβατητοτας του sd-boot. Πριν τα δουμε πιο λεπτομερως, αξιζει εδω να κανουμε μια παρενθεση και αναφερουμε οτι αφου φορτωσουμε το προγραμμα που θελουμε, μπορουμε να αλλαξουμε την SD καρτα μας και να βαλουμε μια πιο μεγαλη. Εγω εκανα τραμπα με μια καρτα 8gb χωρις προβληματα, εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων.
Το sd-boot στην τελευταια του εκδοση ειναι σχετικα απλο στην χρηση. Μιας παρουσιαζει μια λιστα με τα images που βρισκει στην sd καρτα μας και εχει μερικες επιλογες που μπορει να βοηθησουν στην συμβατοτητα σε μερικα απο αυτα. Οπως βλεπουμε στην εικονα, δεν υποστηριζει long filenames κατι που το κανει κουραστικο στην χρηση. Επιπλεον τα images πρεπει να βρισκονται απαραιτητα σε ενα φακελο με ονομα SGCGAMES, γιατι ετσι...



Metroid Prime. Φορτωνει και παιζει αψογα, αλλα εχει καποια περιστασιακα προβληματακια στον ηχο.


Προχωραμε στο swiss. Δοκιμασα διαφορες εκδοσεις, οπως πχ την πιο προσφατη που βρισκει κανεις στο site του δημιουργου (0.3) και την bleeding edge SVN compile. Παρολα αυτα βρηκα οτι η εκδοση 0.2 ειναι πιο σταθερη και δινει καμια φορα καλυτερα αποτελεσματα. Η bleeding edge SVN εκδοση φαινεται να δουλευει αρκετα, αλλα αρνειται να διαβασει την καρτα 8gb για καποιο λογο. Ισως δεν γουσταρει το hotswap, δεν ξερω... Το swiss ειναι μια πιο ολοκληρωμενη προταση και ευελπιστει να γινει one-stop λυση για να φορτωματα images και προγραμματων GC!

Η οθονη με τις ρυθμισεις ειναι αρκετα λιτη. Οι επομενες εκδοσεις εχουν πολυ περισσοτερες ρυθμισεις.


Εκτος απο την υποστηριξει long file names, ενα μεγαλο συν ειναι η υπαρξη cheat database με ετοιμα cheats για μια ευρύτατη γκαμα παιχνιδιων!

Super smash bros Meelee - παιζει καλα, αλλα με μερικα προβληματακια στον ηχο.


F-Zero GX - παιζει καλα, αλλα με μερικα προβληματακια στον ηχο. Do you see a pattern forming?


Μονο στο F-Zero GX ειχα οποιαδηποτε δυσκολια να φορτωσω το παιχνιδι, αλλα αυτο ειναι γιατι ηταν γραμμενο fragmented το αρχειο στην καρτα sd, κατι που για λογους ταχυτητας δεν γουσταρει κανενας loader. Καποιες εκδοσεις του swiss μαλιστα σε προειδοποιουν αν πας να τρεξεις ενα fragmented image!
Επειδη ομως ο κοσμος δεν περιστρεφεται μονο γυρω απο τα images κλπ ηρθε ωρα να ριξουμε μια ματια και στα υπολοιπα homebrew προγραμματα που βρισκεται κανεις. Εν ετη 2013, αυτο ειναι κυριως emulators, γιατι δεν μπορω να πω οτι βρηκα και κατι αλλο που δεν ειχε επανω του τονους virtual σκονης και ιστους αραχνης κλπ. Προσπαθησα να τρεξω ενα port του wolfenstein 3D χωρις επιτυχια. Ετσι θα παρουσιασω εδω 2 emulators, FCE Ultra GX και Snes9x GX.
Και οι δυο emulators εχουν κοινο interface που μας παρουσιαζει αρχικα μια λιστα απο roms για να διαλεξουμε. Επιπλεον εχουμε μια οθονη με διαφορες ρυθμισεις and thats all! Οι emulators ειναι πολυ ωριμοι και εχουν αρκετα features (cheat engine, memory snap shots, αναζητηση roms απο IDE-EXI, δικτυο κλπ) και πολυ καλη συμβατοτητα με τα περισσοτερα παιχνιδια.
FCE Ultra GX



Snes9x GX



Τελικα αξιζει να εξοπλισει κανεις το unmoded GC του με ενα SD Media Launcher; Η απαντηση ειναι γενικα ναι, αλλα τα πραγματα θα μπορουσαν να ειναι λιγο καλυτερα. Ειδικα το swapping μεταξυ 2 sd καρτων καταντα κουραστικο γρηγορα!

Δεν περασε μια εβδομαδα που ηρθε στα χερια μου και εντελως συμπτωματικά ενας συναδελφος στην δουλεια, μου χαρησε ενα Gamecube ακομα, με ασυρματο χειριστηριο wavebird, μια αυθεντικη καρτα μνημης, ενα Action Replay (δυστυχως χωρις το συνοδευτικο cd), ολα τα απαραιτητα καλωδια και το παιχνιδι Spider-Man 2.

Οσα δεν φερνει ο χρονος... και οι δυο κονσολες ειναι πληρως λειτουργικες, η δευτερη ειναι λιγο βρωμικη.
Ειπα και εγω να δω τι μπορω να κανω με το Gamecube μου. Η νεα μοδα ειναι να τοποθετησει κανεις ενα modchip απο wii, πραγμα που λεει πολλα για το οτι το wii ηταν ουσιαστικα ενα gamecube me bluetooth! Περα απο την πλακα, επειδη τα wii mods δεν εχουν φτιαχτει για να τοποθετουνται ευκολα στο Gamecube, για την ωρα ειναι κατι που θα αποφυγω.
Εκτος απο το να αποκτησουμε ενα modchip για Gamecube, κατι σχετικα σπανιο, αυτο που μπορει να κανει κανεις ευκολα και γρηγορα ειναι να αγορασει το SD Media Launcher της Datel. Το προιον αυτο ειναι ουσιαστικα ενα δισκακι και ενας adapter. To δισκακι μας επιτρεπει να τρεχουμε εκτελεσιμα Gamecube (μορφης .dol ή .bin) απο τον adapter που μας επιτρεπει να συνδεσουμε μια sd μνημη στο gamecube μας (στην argo της homebrew κοινοτητας αυτο ονομαζεται sdgecko). Στην συσκευασια βρισκουμε ακομα ενα πολυ συντομο εγχειριδιο και ενας usb sd card reader.



Το προγραμμα SD Media Launcher υποστηριζει fat/fat32 και sd μνημες εως 2gb. O περιορισμος αυτος ειναι καθαρα software γιατι ο ιδιος ο adapter ευχαριστα συνεργαστηκε με μια μνημη 8gb οπως θα δουμε παρακατω. Επιπλεον αξιζει να αναφερουμε οτι το προγραμμα δεν συνεργαζεται εξισου αρμονικα με ολα τα χειριστηρια της αγορας. Το wavebird δεν αναγνωριζεται αυτοματα και πρεπει κανεις να παταει το κουμπι A οση ωρα φορτωνει το προγραμμα για να το αναγνωρισει σωστα.
Αφου προετοιμασουμε την sd καρτα μας με διαφορα homebrew καλουδια, την βαζουμε στον adapter και τον τοποθετουμε σε οποιαδηποτε απο τις δυο θεσεις μνημης του Gamecube. Βαζουμε το δισκακι στο Gamecube και αναβουμε την κονσολα. Μετα το splash screen εμφανιζεται μια λιστα με ολα τα αρχεια στην καρτα. Πιο εντονα χρωματισμενα ειναι αυτα που μπορει να τρεξει ο SD Media Launcher. Ας δουμε μερικα απο αυτα.


Πρωτα απ΄ολα και σημαντικοτερα ειναι τα προγραμματα που μας αφηνουν να φορτωνουμε images απο παιχνιδια κλπ. Υπαρχουν διαφορα, αλλα αυτα που εντοπισα σαν σημαντικοτερα στον συντομο χρονο που αφιερωσα στην homebrew κοινοτητα του GC, ειναι δυο. Το sd-boot και το swiss. Και τα δυο ειναι γραμμενα απο τον ιδιο προγραμματιστη. Το sd-boot ειναι μαλλον ωριμοτερο, αλλα υποστηριζει μονο sdgecko και δεν εξελισεται πλεον. Το swiss ειναι η ανερχομενη δυναμη στον χωρο και υποστηριζει μια ευρητατη γκαμα απο συσκευες (IDE-EXI, δικτυο κλπ), αλλα ακομα κατα την ταπεινη μου αποψη δεν εχει φτασει το επιπεδο συμβατητοτας του sd-boot. Πριν τα δουμε πιο λεπτομερως, αξιζει εδω να κανουμε μια παρενθεση και αναφερουμε οτι αφου φορτωσουμε το προγραμμα που θελουμε, μπορουμε να αλλαξουμε την SD καρτα μας και να βαλουμε μια πιο μεγαλη. Εγω εκανα τραμπα με μια καρτα 8gb χωρις προβληματα, εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων.
Το sd-boot στην τελευταια του εκδοση ειναι σχετικα απλο στην χρηση. Μιας παρουσιαζει μια λιστα με τα images που βρισκει στην sd καρτα μας και εχει μερικες επιλογες που μπορει να βοηθησουν στην συμβατοτητα σε μερικα απο αυτα. Οπως βλεπουμε στην εικονα, δεν υποστηριζει long filenames κατι που το κανει κουραστικο στην χρηση. Επιπλεον τα images πρεπει να βρισκονται απαραιτητα σε ενα φακελο με ονομα SGCGAMES, γιατι ετσι...



Metroid Prime. Φορτωνει και παιζει αψογα, αλλα εχει καποια περιστασιακα προβληματακια στον ηχο.


Προχωραμε στο swiss. Δοκιμασα διαφορες εκδοσεις, οπως πχ την πιο προσφατη που βρισκει κανεις στο site του δημιουργου (0.3) και την bleeding edge SVN compile. Παρολα αυτα βρηκα οτι η εκδοση 0.2 ειναι πιο σταθερη και δινει καμια φορα καλυτερα αποτελεσματα. Η bleeding edge SVN εκδοση φαινεται να δουλευει αρκετα, αλλα αρνειται να διαβασει την καρτα 8gb για καποιο λογο. Ισως δεν γουσταρει το hotswap, δεν ξερω... Το swiss ειναι μια πιο ολοκληρωμενη προταση και ευελπιστει να γινει one-stop λυση για να φορτωματα images και προγραμματων GC!

Η οθονη με τις ρυθμισεις ειναι αρκετα λιτη. Οι επομενες εκδοσεις εχουν πολυ περισσοτερες ρυθμισεις.


Εκτος απο την υποστηριξει long file names, ενα μεγαλο συν ειναι η υπαρξη cheat database με ετοιμα cheats για μια ευρύτατη γκαμα παιχνιδιων!

Super smash bros Meelee - παιζει καλα, αλλα με μερικα προβληματακια στον ηχο.


F-Zero GX - παιζει καλα, αλλα με μερικα προβληματακια στον ηχο. Do you see a pattern forming?


Μονο στο F-Zero GX ειχα οποιαδηποτε δυσκολια να φορτωσω το παιχνιδι, αλλα αυτο ειναι γιατι ηταν γραμμενο fragmented το αρχειο στην καρτα sd, κατι που για λογους ταχυτητας δεν γουσταρει κανενας loader. Καποιες εκδοσεις του swiss μαλιστα σε προειδοποιουν αν πας να τρεξεις ενα fragmented image!
Επειδη ομως ο κοσμος δεν περιστρεφεται μονο γυρω απο τα images κλπ ηρθε ωρα να ριξουμε μια ματια και στα υπολοιπα homebrew προγραμματα που βρισκεται κανεις. Εν ετη 2013, αυτο ειναι κυριως emulators, γιατι δεν μπορω να πω οτι βρηκα και κατι αλλο που δεν ειχε επανω του τονους virtual σκονης και ιστους αραχνης κλπ. Προσπαθησα να τρεξω ενα port του wolfenstein 3D χωρις επιτυχια. Ετσι θα παρουσιασω εδω 2 emulators, FCE Ultra GX και Snes9x GX.
Και οι δυο emulators εχουν κοινο interface που μας παρουσιαζει αρχικα μια λιστα απο roms για να διαλεξουμε. Επιπλεον εχουμε μια οθονη με διαφορες ρυθμισεις and thats all! Οι emulators ειναι πολυ ωριμοι και εχουν αρκετα features (cheat engine, memory snap shots, αναζητηση roms απο IDE-EXI, δικτυο κλπ) και πολυ καλη συμβατοτητα με τα περισσοτερα παιχνιδια.
FCE Ultra GX



Snes9x GX



Τελικα αξιζει να εξοπλισει κανεις το unmoded GC του με ενα SD Media Launcher; Η απαντηση ειναι γενικα ναι, αλλα τα πραγματα θα μπορουσαν να ειναι λιγο καλυτερα. Ειδικα το swapping μεταξυ 2 sd καρτων καταντα κουραστικο γρηγορα!
Τελευταία επεξεργασία: