DOOM [4, NextGen]

Εγω ξερω οτι καταστραφηκες απο το F-Zero! :p
 
DarkSynbios είπε:
Εγω ξερω οτι καταστραφηκες απο το F-Zero! :p
Αυτό με κατέστρεψε τελείως αλλά αφού πρώτα μου είχε κάνει αρκετή ζημιά το Doom μερικά χρόνια πριν :D
 
Κυκλοφορει 13 Μαη ,επιτελους... 8 χρονια μετα που ανοιξε το θρεντ.

[h=1]DOOM – Campaign Trailer[/h]

[video=youtube_share;ybo30QlSk64]


 
Aπο το trailer εισπραττω ενα Doom Inspired αρρωστα βιαιο splatter ...

Σκεφτομαι μεγαλοφωνα mode on

(ή εγω γερασα αρκετα πλεον και συντηριτικοποιηθηκα αναλογα -που ειναι και το πιθανοτερο- ή η υπερβολικη γραφικη αληθοφανεια σε συνδιασμο με την αμμετρη επιβραβουμενη βια δεν παραπεμπει σε καλως εννουμενη καφριλα αλλα σε ..... )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ το μόνο που θέλω είναι "πίστες" που να ψάχνεις πως να τις λύσεις, όπως και στα παλιά DOOM.
 
Eπαιξε κανεις το φρεσκοτατο Doom??
 
Το είχα έτοιμο pre-loaded στο Steam και το κοιτούσα Παρασκευή πρωϊ.

Μπορώ να πω πως μου άρεσε μέχρι στιγμής περισσότερο από ότι περίμενα.

Δεν θα το σύγκρινα με το παραδοσιακό Doom και τα παλιά FPS, άλλωστε υπάρχουν πολλά καλά παλιά στοιχεία που αποφεύγουν όλα τα σημερινά FPS (π.χ. abstract και χρωματιστές πίστες στο παλιό Doom, πάρα πολλά τέρατα μαζί, όπλα που κάνουν massive damage σε πολλά τέρατα, π.χ. με το shotgun να σκοτώνεις 2-3 μαζί) και ακόμα και το Doom 4 προσπαθεί να συμορφωθεί. Θα έλεγα πως είναι πιο κοντά σε μερικά καλά σύγχρονα FPS, λίγο μοιάζει με το serious sam (έχει κάτι σαν μικρές αρένες αλλά με λιγότερα τέρατα), λίγο θυμίζει bulletstorm (ίσως δεν είναι καλή αναλογία αλλά απλά επειδή προσπαθεί να έχει τρόπους να σκοτώνεις με τα glory kills) λίγο έχει και μερικό story/cinematics που δεν με πειράζει τόσο γιατί δεν είναι μεγάλα (αυτό που λένε όμως ότι μπορείς να τα κάνεις skip δεν ισχύει, δεν μπορείς να κάνεις speedrun, πρέπει να τελειώσουν κάποια cinematics για να προχωρήσει).

Τα levels ειδικά καθώς προχωράς είναι λιγότερο γραμμικά, αλλά δεν μου άρεσε το στυλ, είναι λίγο μονότονα με το ίδιο θέμα και σκοτεινά σχετικά, συγκρίνω πάντα το παλιό Doom που είχες διαφορετικά textures από industrial σε marble και σατανικό και γοτθικό (αυτό είναι το πρόβλημα, αν σήμερα κάνανε κάτι τέτοιο πολύς κόσμος θα τους έκραζε πως δεν έχουν consistency). Απλώς έχουν μια τεχνοτροπία που κινούνται πάρα πολύ και στο κάθετο επίπεδο, έχεις το double jump κάπου μετά και επίσης κίνηση parkour που πιάνεσαι και έχει μεγάλες ανοικτές πίστες με παντού να πας, και έναν πύργο μετά που ανεβαίνεις. Είναι ενδιαφέρον, δεν έχω ξαναδεί αυτού του τύπου level design σε FPS με τόσο πολύ verticality. Ααα, κακό στοιχείο, εκεί που έχω κολήσει, έχει checkpoints και δεν έχει quicksave, και ειδικά σε αυτό έχει πολύ jump puzzles και parkour και πέφτεις και σκοτώνεσαι. Ο χάρτης θυμίζει ...Daggerfall. Και έχει και αρκετά μυστικά που δεν βασίζονται σε "πάτα το space σε κάθε τοίχο" αλλά κάνε double jump και πιάσου από εκείνο το ledge και κάπου στα σκοτεινά πάνω έχει ένα armour ή collectable marine κουκλάκι.

Το καλύτερο πράγμα είναι η δράση του, επίσης είναι κολλήμένο στα 60fps στην GTX970 και πολύ smooth και γρήγορο gameplay (αν και η κίνηση σίγουρα νοιώθει πιο αργή σε σχέση με το παραδοσιακό Doom) αρκετά εθιστικό σαν FPS, έχει και φάσεις που σου την πέφτουν πολλά τερατάκια, ίσως από 5-6 έως 10-20. Τα glory kills με προβληματίζουν ώρες ώρες, και όχι γιατί θα δω 2 δευτερόλεπτα animation αλλά επειδή αλλάζουν την κάμερα, είναι λίγο κουραστικά, και μετά γυρίζεις στο κανονικό view και είσαι πως να το πω dissoriented, ενώ μπορεί να ερχόντουσαν fireballs κατά πάνω σου λίγο πριν. Επίσης λένε "Αν δεν σου αρέσει μην κάνεις glory kill". Ναι όμως, όταν το τέρας μπαίνει σε κατάσταση για glory kill (που είναι ζαλισμένο και έχει μπλε/πορτοκαλί περίγραμμα) και το αφήσω ξαναξυπνάει, οπότε χάνω ακόμα ένα shotgun blast για να το αποτελειώσω (και καμιά φορα τα τέρατα θέλουν 2 shotgun blasts ήδη, μιας και κάνανε πάλι το shotgun ρεαλιστικό, θέλει λίγο από κοντά, ξεχάστε τη φάση που μπορούσες από σχετικά μακριά στο παλιό Doom ειδικά τους απλούς εχθρούς).

Σίγουρα προσπαθήσαν να προσεγγίσουν τους παλιούς παίκτες και λίγο να μην απομωνόσουν τους καινούριους. Σίγουρα πήραν και λίγο safe roots, ναι να μην κάνουμε Doom remake με παρδαλά χρωματάκια και tech wall που σκάει σε marble και lava floor, αλλά προσπαθήσαν να κάνουν ένα fusion ίσως παλιών στοιχείων και σύγχρονου design. Για μένα είναι από τα καλύτερα μοντέρνα FPS άμα το συγκρίνεις φυσικά με τα σημερινά αλλά είμαι σίγουρος πως όταν θα το τελιώσω θα το ξεχάσω και θα πάω να παίξω παραδοσιακές πίστες Doom forever (και ειδικά με το Brutal Doom mod). Ακόμα πιστεύω το feeling που μου δίνουν οι πίστες στα παλιά FPS δεν το έχει πιάσει αλλά άμα το κατάφερναν μπορεί να ήταν πολύ άκυρο για σημερινό level design ίσως, θα είχαν φάει κράξιμο.

p.s. Δεν ξέρω αυτό το Snapmap btw τι κάνει, θα το δω μετά όταν τελειώσω το κανονικό παιχνίδι, απλώς δεν μου άρεσε που είναι σαν puzzle κομμάτια (ίσως για αυτό και η τετράγωνη αισθητική των κανωνικών πιστών) απλοποιημένο προφανώς για τις κονσόλες. Έχοντας φτιάξει πίστες στο παλιό Doom που τραβούσες το κάθε vertex στο linedef και έκανες περίεργα σχήματα στα δωμάτια, ότι ήθελες με κάθε λεπτομέρια, μου φαίνεται λίγο κενό. Αλλά προφάνως θα ήταν πολύ δύσκολο στις κονσόλες να έχεις full blown level editor. Θα το κοιτάξω όμως και θα δω τι πίστες κάνουν άλλοι και πόση ευελιξία σου δίνει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ποιος να το φανταζοταν το 94 που παιζαμε το DOOM θα το βλεπαμε σε VR καποτε.


Ερχεται το DOOM VFR!


 
Κατέβασα το demo πιο πολύ για benchmarking.

core2quad q9650 3GHz -> oc 4GHz ασύγχρονο  

evga  - nforce 790i ultra

csx diablo 2x2GB ddr3 1333MHz default/2000MHz max. (αρχική μνήμη) + corsair vengeance 2x2GB ddr3 1333MHz default/1600MHz max. -> oc 1600MHz      

rx 570 nitro 8GB

win7

Δηλαδή, αλλαγή κάρτας γραφικών και επιπλέον μνήμη.

Σε max. settings ultra/nightmare παίζει 40-60 καρέ.

Στο afterburner πάνω από τα 4GB video ram (MEM) κατανάλωση δείχνει μόνο 200κάτι ΜΒ.

Σίγουρα έχει καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα από το xone s, και μάλλον και από το ps4 (δεν έχω για να συγκρίνω).

Για 10ετίας, μια χαρά.  

Edit: ξέχασα την ανάλυση...1440. Αν και η τηλεόραση σηκώνει 1080, μέσω της κάρτας σηκώνει και 2060...αλλά με 20 καρέ. Αυτό δεν το λες upscale, ίσως downscale.

20190104_183521_LLS.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγω εχω ξεμεινει με εναν q9400 oc στα 3.2 αλλα τον χρησιμοποιω μονο για emulation
 
Σχεδόν ίδιοι επεξεργαστές, και είδα ότι μπορεί να φθάσει τα 3,6 (τα 4 τα έφθασα με την μέγιστη τάση 1.3625 που δίνει η Intel).

Είναι εντυπωσιακό πάντως να βλέπεις ότι ένα pc 10ετίας μπορεί να παίξει με καλά αποτελέσματα ακόμα και σήμερα, και ότι τα χρήματα που είχες δώσει δεν τα είχες πετάξει.

Ότι και να έχω γράψει κατά καιρούς (τενεκέδες), το pc gaming και το οπτικό αποτέλεσμα που προσφέρει είναι μεγάλο τρυπάκι.

RTX...

...Και η cryengine 2 τον στύβει κανονικά!
 
Eγω παντως αυτο που εχω καταλαβει ολα τα χρονια που ασχολουμαι και με της οχι και τεραστιες γνωσεις που διαθετω πανω στο αντικειμενο ειναι πως πρωτο λογο παιζει η καρτα γραφικων και μετα ερχεται ο επεξεργαστης.Δε μιλαμε φυσικα να εχει καποιος κανα pentium 4 η κανα pentium D πχ αλλα αν εχει απο τους πρωτους τετραπυρηνους και μετα η ψαλιδα γενικα εχει κλεισει κατα πολυ.Στο δευτερο σε ισχυ pc μου που εχω για emulators αλλα και για παιχνιδια γενικοτερα που δεν χρειαζονται της απιστευτες απαιτησεις με I5-4570 3.20GHZ,8gb ram και μια ταπεινη GTX 1050 επαιζα τα παντα μια χαρα και οταν για πειραμα εβαλα την καλυτερη καρτα που εχω απο το πρωτο σε ισχυ pc μου σε παιχνιδια που δεν ειχα και το καλητερο αποτελεσμα με την 1050 το αποτελεσμα ηταν εντυπωσιακο με τον ιδιο επεξεργαστη την ιδια μνημη κλπ παρα μονο με αλαγη της καρτας γραφικων.Το μονο κακο ειναι πως με το mame ολη την ωρα και το switch καθεται και τρωει σκονη hardware χιλιαδων ευρω αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα :p :p :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτό για την cpu<gpu που λες, στην παρακάτω εικόνα ισχύει...

Απ' ότι λένε το πρώτο crysis θέλει και ισχυρή cpu. Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι καταρρέει η gpu, και έχοντας καταναλώσει μόλις 1,26GB.

cpu load χαμηλό (δεν ξέρω πως το πέτυχα, αλλά στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού οι 2 πυρήνες τρώνε το ζόρι, οι άλλοι 2 είναι σχεδόν σε αδράνεια - 20% max), και θερμοκρασία στους 45 βαθμούς (αν απενεργοποιήσω τον ανεμιστήρα στη ράχη του κουτιού -το κουτί είναι ανοιχτό- στο doom φθάνει τους 80 βαθμούς). 

Αν  κουνηθώ τα καρέ πέφτουν στα 20-25...η φωτογραφία είναι από το chapter "core", σε max. settings, 1440 ανάλυση και AAx2 supersampling (στο doom έχω TSSAA 8X). 

Για μένα δεν υπάρχει cpu<gpu/cpu>gpu, αλλά αυτός που γράφει το παιχνίδι, τη μηχανή, αυτός που βελτιώνει τη μηχανή.

Η id tech engine φαίνεται να είναι ισορροπημένη.

Στο benchmark tool του far cry 2, από τα 3Ghz στα 4Ghz, πήρα (ελπίζω να μην τον πάρω στο χέρι :D ) +15 καρέ...από min40 - max60 πήγε min55 - max60.

Σε κάθε περίπτωση έχω vsync ενεργοποιημένο.

ΥΓ: Έχω ssd στο αρχικό xbox και δεν έχω στο pc.   

20190107_162159_LLS.jpg
 
Σαυτα που λες συμφωνω απολυτα δηλαδη για την μηχανη γραφικων,γιαυτον που γραφει το παιχνιδι αλλα και βελτιωνει την μηχανη γραφικων.Κλασσικο παραδειγμα για μενα πλεον αλλα και για εκατομμυρια κοσμο οπως και για τους τυπους στο DF Που κανουν της γνωστες αναλυσεις ειναι η Panic Button.Mιλαμε οι ανθρωποι ειναι tech mages μετα απο αυτο που καταφεραν και εφεραν με το αποτελεσμα που εφεραν κυριως το Doom και το Wolfenstein II: The new collosus στο Switch.Mιλαμε για απιστευτη δουλεια και γιαυτο και συμφωνω με αυτα που γραφεις.Παντως στης περισσοτερες των περιπτωσεων που εχω δοκιμασει με διαφορα παιχνιδια και εκανα διαφορα πειραματα κατεληξα πως καλητερα να επενδυσει καποιος σε μια νεα GPU παρα σε καποια νεα CPU παντα φυσικα αν εχει καποια CPU απο της πρωτες τετραπυρηνες και πανω και οχι καποια αλλη υποδεεστερη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Να κανω μια χαζη ερωτηση... πως τρεχεις benchmark στο doom demo;

Α ρε ο εαυτος μου του 1998 θα με εφτυνε καταμουτρα αν εβλεπε που καταντησα να μην ξερω να τρεξω ενα benchmark! :points: :takethat:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν υπάρχει benchmark tool στο doom, μόνο monitoring στα advanced settings  στο τελευταίο (νομίζω) drop down menu.

Διαφορετικά, το afterburner της msi (και πάλι monitoring).
 
Ολοκλήρωσα το Doom (επιτέλους :D), κάποιες στιγμές είπα ότι είναι ξεχειλωμένο σε διάρκεια (γενικώς δεν μου αρέσουν τα μεγάλα παιχνίδια), και τα 3 bosses θα μπορούσαν να μην υπάρχουν....οι μάχες από κάποια στιγμή και ύστερα ήταν σαν να έπαιζα boss fights.

Στο normal δεν έκανα περίπατο, και κάποιες μάχες τις έπαιξα πολλές φορές.

Τελικά θα προτιμήσω τα savepoints και όχι το autosave.

Δεν θα το έβαζα στη κατηγορία fps, αλλά action game, και δεν περίμενα τὀσο καλό παιχνίδι από μη Ιαπωνικά χέρια.

Για μένα είναι το επόμενο NG!
 

ultra nightmare και headbanging... 23:12
 
Iσως στο μελλον δουμε doom 3 και crysis να τρεχουν τελεια στο nes

Για τωρα doom στο nes

 
Iσως στο μελλον δουμε doom 3 και crysis να τρεχουν τελεια στο nes

Για τωρα doom στο nes

Eτσι ρε μαγκα φτιαξε με λεμεεεεεεεεεεεεεεεεε.Α ρε NESαρααααααααααααα πως γαζωνεις ετσι :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude: :headbangdude:
 
Πίσω
Μπλουζα