E3 2009 - 2-4 Ιουνη

Tωρα ειδα και το βιντεακι και χωρις να θελω να ξενερωσω κανενα ,το motion κοντρολερ χωρις κοντρολερ αλλα με γυμνα χερια,το εχω-ουμε παιξει μια γενια παλαιοτερα με το Eye Toy του PS2.

Το θυμιζει απελπιστικα και στο κατω κατω ποιος θελει να πιανει αερα οταν οδηγαει φορμουλα. :xm:
 
Απορώ γιατί κανείς δεν έχει αναφερθεί στα Monkey Island.Ανακοινώθηκε remake για το πρώτο της σειράς και συνέχεια από την Telltale(Sam&Max episodes)σε episodes.
 
Project Milo

[gt]50016[/gt]
 
Wally είπε:
To ακομα πιο τρελο ειναι το Mailo του Mollyneux αλλα δεν εχει ακομα ανεβει πουθενα :(
Pooky οταν δεις το παραπανω (μα κομα να το ανεβασει κανας χριστιανος??) θα αντιληφθεις τι εννοω... ;)
Press here!
 
OH......... MY.........GOD.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
βασικά θα έλεγα για το Project Milo και το Natal (φοβερλη τεχνολογία) αλλά παρακολουθώ την ΕΑ Conference και...Brutal Legend! :headbangdude: Nuff said!
 
Τι να πώ για το project Natal... :eek: Απίστευτό, κυριολεκτικά.... ξανά και ξανά πάλι :eek: o_O :eek: o_O :eek: o_O :eek:
 
Δε νομίζω ότι υπάρχει τίποτα που μπορούν να κάνουν οι Sony και Nintendo που να μπορεί να ανταγωνιστεί αυτό που είδαμε χθες. Το Project Natal αλλάζει ριζικά τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε με τα παιχνίδια αλλά και με τους υπολογιστές γενικότερα. Θα φέρει επανάσταση στη διαδραστική διασκέδαση, ξεπερνώντας κατά πολύ τα στενά όρια του όρου "gaming", όπως μας έδειξε και ο Molyneux με τον Milo.

Και μια μικρή παρατήρηση. Είδατε ότι πριν μπει η "παίκτρια" στο νερό της πέταξε κάτι γυαλιά; Προφανώς είναι για το αναμενόμενο 3D TV για μια ακόμα πιο "immersive" εμπειρία (αν δουλέψει αρκετά ικανοποιητικά).

Το μόνο που μένει να δούμε είναι πότε θα βγει, πόσο θα κάνει, πόσο καλά θα δουλεύει στην πράξη, πόση υποστήριξη θα έχει και αν φυσικά οι developers φανταστούν και αναπτύξουν νέες μορφές interactive entertainment.

Ακόμα βέβαια και αν η πρώτη υλοποίηση δεν πετύχει, θα έχει ανοίξει το δρόμο για το μέλλον. Σε λίγο καιρό με αυτό και τις multitouch surfaces το ποντίκι, το keyboard και το joypad θα αποτελούν παρελθόν.
 
Παιδια η E3 της Microsoft χτες ηταν ολα τα λεφτα!Ελπιζω να δουμε κατι αναλογο και απο την Nintendo!Δυσκολο ειναι αλλα ελπιζουμε σε κατι καλο!
 
Nikol@r@s είπε:
Ελπιζω να δουμε κατι αναλογο και απο την Nintendo!Δυσκολο ειναι αλλα ελπιζουμε σε κατι καλο!
Τρεις ορισμοί του καλού κατά Nintendo fans:

1) Νέο Mario

2) Νέο Zelda

3) Επανασχεδιασμένο hardware βελτιωμένο κατά 5%, ιδίως σε σημεία που δεν έπρεπε εξαρχής να υπάρχει θέμα σχεδιασμού (και σε τιμή +20%)
 
Maddog είπε:
Τρεις ορισμοί του καλού κατά Nintendo fans:
1) Νέο Mario

2) Νέο Zelda

3) Επανασχεδιασμένο hardware βελτιωμένο κατά 5%, ιδίως σε σημεία που δεν έπρεπε εξαρχής να υπάρχει θέμα σχεδιασμού (και σε τιμή +20%)
:D

+1
 
Για το 1 και το 2 συμφωνω - αυτο ομως που θελω να πω γενικα και μετα τις παρουσιασεις των 2 projects ειναι οτι δεν ακουσα τους "γνωστους / αγνωστους " να μιλουν για hardcore gaming για casualαδες κλπ κλπ

Ενω ειδαμε καθαρα μια "ευτυχισμενη" οικογενεια να παιζει - και κοριτσια, ακομα και η μαμα τους !! Τελικα ειναι θεμα fanboyσμου - αν το βγαζει η εταιρεια που κατασκευαζει την κονσολα που γουσταρουμε ειναι εντυπωσιακο και πρωτοποριακο και και και και ....

Συνηθισμενα πραγματα...
 
Paspartoo είπε:
Για το 1 και το 2 συμφωνω - αυτο ομως που θελω να πω γενικα και μετα τις παρουσιασεις των 2 projects ειναι οτι δεν ακουσα τους "γνωστους / αγνωστους " να μιλουν για hardcore gaming για casualαδες κλπ κλπ
Ενω ειδαμε καθαρα μια "ευτυχισμενη" οικογενεια να παιζει - και κοριτσια, ακομα και η μαμα τους !! Τελικα ειναι θεμα fanboyσμου - αν το βγαζει η εταιρεια που κατασκευαζει την κονσολα που γουσταρουμε ειναι εντυπωσιακο και πρωτοποριακο και και και και ....

Συνηθισμενα πραγματα...
Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η Nintendo προσφέρει ένα ψευτόπραγμα με "preset waggle commands" όπως το χαρακτήρισε ο Tsunoda :) , ενώ η Microsoft προσφέρει το μέλλον του Human-Computer Interaction. Τα μεγέθη είναι τελείως διαφορετικά.

Φυσικά η τεχνολογία δεν είναι καινούργια και φυσικά δεν την εφηύρε η Microsoft (το ίδιο ίσχυε και για τη Nintendo), αλλά έχει το βάρος να τη φέρει στο mainstream και να την καθιερώσει ως στάνταρ. Η διαφορά είναι ότι για την περίπτωση της Nintendo (ακόμα και αν το μαραφέτι της δούλευε όπως έπρεπε) περιορίζεται στο gaming, ενώ με τη Microsoft η τεχνολογία αυτή έχει ένα πάρα πολύ μεγαλύτερο φάσμα εφαρμογών και φυσικά ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό (το σύνολο των ανθρώπων που χρησιμοποιούν υπολογιστές).
 
Wally είπε:
Διευρυνση του LIVE (λες να μας "επισημοποιησουν"? :p ) και Full retail games on demand
ΓΜΤ!!! Πάλι μας έχουν γραμμένους... ποια διεύρυνση:

Additional MarketsAdditionally, Microsoft announced it will more than double the number of markets where Xbox LIVE offers its TV shows and movies, growing from eight to 18, by adding Austria, Netherlands, Sweden, Norway, Finland, Denmark, Australia, New Zealand, Switzerland, and Belgium. Xbox LIVE members in every market will have access to instant on 1080p streaming HD video.
Για το Natal και το Milo δεν σκάω κιόλας... εάν δεν δω κάτι χειροπιαστό (ΠΟΤΕ, ΠΟΣΟ, ΤΙ) δεν ασχολούμαι, τα ίδια λέγαμε για το PS Home, NXE & Avatars και μετά τουμπεκί. Την άποψη μου την έχω ήδη εκφράσει σε άλλα site οπότε να την μεταφέρω αυτούσια και εδώ μην κάθομαι να τα ξαναγράφω.

Μπλα, μπλα, μπλα... από υποσχέσεις και θεωρίες όλα καλά, αλλά εάν δεν μάθουμε ΠΟΤΕ θα έρθει, ΠΟΣΟ θα κοστίζει και ΤΙ παιχνίδια ή χρήση θα έχει, δεν μπορούμε να το κρίνουμε ως μεγάλη επιτυχία. Ειδικά όταν έρχεται να κοντράρει κάτι που ήδη υπάρχει και έχει μία μεγάλη βάση από gamers εγκατεστημένη, ακόμα και εάν είναι υποδεέστερο. Χώρια που έχουμε μάθει στον εύκολο εντυπωσιασμό και μετά το ξαφνικό ξεφούσκωμα.
OK, πολύ ενδιαφέρον το project natal, αλλά μην πεθάνουμε κιόλας. Πόσοι έχουν σαλόνι 5 στρέμματα και τα απαραίτητα κουράγια για να μπορούν να τρέχουν και να χοροπηδάνε τριγύρω σαν τα κατσίκια μόνο και μόνο για να παίξουν ένα παιχνίδι; Προσωπικά δεν ενθουσιάζομαι με αυτή την νοοτροπία και την εφαρμογή της σε όλα τα παιχνίδια. Κάποιες χρήσεις σίγουρα θα με ενδιέφεραν, αλλά η πλειοψηφία της παρουσίασης είχε το στοιχείο της υπερβολής και του ενθουσιασμού, κυρίως για λόγους εντυπωσιασμού. Σίγουρα θα έχει πολλές εφαρμογές όταν θα έρθει, ενδεχομένως να προκαλέσει και κάποιο lag στις πωλήσεις του Wii (π.χ. εγώ ψηνόμουν να αποκτήσω ένα, αλλά εάν είχα δεύτερες σκέψεις, τώρα έχω ένα σοβαρό λόγο παραπάνω να μην ασχοληθώ με ένα grapy μηχάνημα). Αλλά μην θεωρούμε ότι θα φέρει και την επανάσταση ξαφνικά. Εδώ οι παίκτες (εγώ δηλαδή) έχουμε μάθει κάποια πράγματα να γίνονται με κάποιο Χ τρόπο, π.χ.: racing gaming με gamepad και ακόμη και η τιμονιέρα μου φαίνεται περιττή τόσο από άποψη ότι όσο και εάν προσπάθησα δεν μου ταιριάζει, όσο οι διαδικασίες εγκατάστασης και χρήσης της, πόσο μάλλον να οδηγάς χωρίς pads και τιμόνια με τα χέρια στον αέρα. Όλα εν τέλει θα κριθούν κυρίως από άποψης παιχνιδιών που θα συνοδεύουν ένα τέτοιο περιφερειακό, όσο κυρίως από τον τρόπο εφαρμογής του. Πάντως εάν παίζεις MW2 και κάθε φορά που είναι να φας μία σφαίρα κινήσαι ασυναισθητα δεξιά ή αριστερά και το τσιμπάει αυτό η κάμερα και το μεταφέρει στο παιχνίδι, είναι μία ενδιαφέρουσα προοπτική, αλλά να είμαι όρθιος και να περπατάω σε στυλ Michael Jackson για να παίξω ένα FPS μου κάθεται στον λαιμό...

Όσο για το Milo παίδες πάλι κουβέντες με AI; Χαθήκανε οι φίλοι και οι παρέες και πρέπει να κουβεντιάζουμε με το μηχάνημα; Δεν φτάνουν οι κουβέντες που κάνουμε με την κονσόλα μας σήμερα; (μπινελίκια όταν χάνουμε) Τέσπα, δεν λέω είχε και αυτό κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία, δεν λέω, αλλά εάν με το project natal είμαι επιφυλακτικός, πόσο μάλλον με το Milo...

Facebook? WTF ελπίζω να μην το πάρει είδηση η γυναίκα μου και βάλει χέρι στην κονσόλα μου... Video Streaming? Who cares... εδώ δεν βλέπω blu ray, σιγά μην πληρώνω να κάνω streaming ταινίες και μουσική...

Live στην Ελλάδα, θα ήταν κάτι που θα μετρούσε για μένα. Φυσικά σαν gamer κρατάω αυτά που άμεσα μπορώ να χαρώ: FM3, MW2, MGS: R, τα επερχόμενα Halo και βλέπουμε τί άλλο... τίποτα για το Bioshock 2 είπανε;
Ο λαός είναι σοφός και λέει ότι όπου ακούς πολλά κεράσια (είναι και η εποχή τους) κράτα μικρό καλάθι (είναι ακριβά τα άτιμα ακόμα), κάτσε να έρθει ό,τι είναι να έρθει και κυρίως λόγω παράδοσης MS πόσο θα μας κοστίσει γιατί είπαμε ότι η μύγα έχει πολύ ξίγκι.
 
Κατ αρχην πολλα βασιζονται στα Windows7 που υφιστανται.

Μετα,το Milo ειναι μετεξελιξη του Project Dmitri που δουλευει ο Mollyneux απο οταν τελειωσε το Black n White! Απλα τωρα πλεον εχει την τεχνολογια.

Ο "Πετρακης" δεν μας απογοητευσε ποτε (τουλαχιστον απο την εποχη του Populus) και ακομα και οταν δεν καταφερε τα υποσχομενα στο Fable1 βγηκε και ζητησε συγνωμη πριν την κυκλοφορια του.

Η τεχνολογια υπαρχει, τα dev kits υπαρχουν (αρχισαν απο εχτες να αποστελονται στις εταιρειες development), ιδεες υπαρχουν, μεγαλα κεφαλια να το στηριξουν υπαρχουν.

Αλλωστε ειδαμε καμποσα πραγματακια ζωντανα...

Το σιγουρο ειναι οτι απομακρυνεται ο χρονος κυκλοφοριας του καινουργιου ΧΒΟΧ...

Ηρακλη ο "preset διακοπτης" δεν μπορει να παραλληλιστει σε καμμια περιπτωση με το Natal

EDIT

Συνεντευξη του Mollyneux
 
ambu_dare είπε:
Όσο για το Milo παίδες πάλι κουβέντες με AI; Χαθήκανε οι φίλοι και οι παρέες και πρέπει να κουβεντιάζουμε με το μηχάνημα; Δεν φτάνουν οι κουβέντες που κάνουμε με την κονσόλα μας σήμερα; (μπινελίκια όταν χάνουμε) Τέσπα, δεν λέω είχε και αυτό κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία, δεν λέω, αλλά εάν με το project natal είμαι επιφυλακτικός, πόσο μάλλον με το Milo...
To να μιλάς στην ΑΙ θα συμφωνήσω ότι δεν λέει πολλά από μόνο του, προτιμώ τους φίλους μου. Αλλά σκέψου τι μπορεί να γίνει όταν έχεις τέτοιους χαρακτήρες σε παιχνίδια και interactive stories. Μιλάμε για επανάσταση.
 
Ηρακλη ο "preset διακοπτης" δεν μπορει να παραλληλιστει σε καμμια περιπτωση με το Natal
Ειτε ειναι Legrand ειτε ειναι οπτικος αισθητηρας - το αποτελεσμα ειναι οτι θα εχεις οικογενειες να χτυπιουνται στα πατωματα ΟΧΙ για να παιξουν τον σαρτζεντ στο HALO 4 BARBALITY - αλλα για να φτιαχνουν τηγανητες στο COOKING MAMA 3 RETURN OF CUTALA !

Και εμενα δεν με πειραζει αυτο - γιατι ολοι οι gamers, παλιοι νεοι ειναι το ιδιο και το αυτο - αλλα εσενα που θα γεμισει casualαλαδες η τοτε σκληροπυρηνικη κονσολα σου ?
 
Mα με τοσους αισθητηρες, σιγουρα θα υπαρχει "Reject Casual Gamer" σενσορας :D
 
Είπαμε, τώρα κι εγώ ο casualάς, Wii owner, non - pc gamer (insert own joke here..... ) σκέφτομαι να πάρω 360.

Θα γεμίσει casualάδες το 360, βέβαια για την M$ αυτό δεν είναι κακό, αλλά για τη Nintendo ήταν και παραήταν............

BTW έδειξα στην αδερφή μου τα videάκια και ενθουσιάστηκε. Ναι, έχει και Wii........
 
Λοιπόν...η τεχνολογία δεν φαίνεται μόνο καλή, ΕΙΝΑΙ (οκ εντάξει, μάλλον είναι) καλή.

Διαβάστε τι έγραψε ο Johnny Lee στο blog του (είναι ο τύπος με τα φοβερά Wii hacks και είναι ερευνητής στο human-computer interaction) και δουλεύει στο project (αλλά όχι σε αυτά που είδαμε χθες-λεπτομέρειες στο blog).

Speaking as someone who has been working in interface and sensing technology for nearly 10 years, this is an astonishing combination of hardware and software. The few times Iʼve been able to show researchers the underlying components, their jaws drop with amazement... and with good reason.
The 3D sensor itself is a pretty incredible piece of equipment providing detailed 3D information about the environment similar to very expensive laser range finding systems but at a tiny fraction of the cost. Depth cameras provide you with a point cloud of the surface of objects that is fairly insensitive to various lighting conditions allowing you to do things that are simply impossible with a normal camera.

But once you have the 3D information, you then have to interpret that cloud of points as "people". This is where the researcher jaws stay dropped. The human tracking algorithms that the teams have developed are well ahead of the state of the art in computer vision research. The sophistication and performance of the algorithms rival or exceed anything that I've seen in academic research, never mind a consumer product. At times, working on this project has felt like a miniature “Manhattan project” with developers and researchers from around the world to coming together to make this happen.

We would all love to one day have our own personal holodeck. This is a pretty measurable step in that direction.
Edit: Και ρεπορτάζ από το Project Milo. Δείχνει πολύ πετυχημένο, αν και φυσικά υπάρχει μπόλικο "smokes and mirrors" το οποίο νομίζω ότι είναι αναμενόμενο.

Eurogamer, Kotaku
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα