ambu_dare
RetroMasteR
- Joined
- 19 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 1.278
- Αντιδράσεις
- 61
OK σίγουρα οι εφαρμογές μίας νέας τεχνολογίας μπορεί να είναι πολλές και φυσικά ενδιαφέρουσες, αλλά επί του παρόντος όλα όσα βλέπουμε είναι demo.
Από την άλλη αργά ή γρήγορα θα έρθουν στο προσκήνιο οι συσκευές που θα μας βοηθήσουν να εφαρμόσουμε όλες αυτές τις τεχνολογίες, αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι
α) η εφαρμογή τους πως ακριβώς μπορεί να γίνει
β) το κόστος της εφαρμογής ποιο μπορεί να είναι και
γ) και κυριότερο πως μεταφράζεται αυτό στο gaming πεδίο που μας ενδιαφέρει
γιατί κακά τα ψέματα αν μπορεί να κάνει παπάδες αλλά στο gaming της τρέχουσας γενιάς αυτό μεταφράζεται σε ακριβό εξοπλισμό δύσκολο να προχωράει, όσο δύσκολο είναι φυσικά εάν οι εφαρμογές είναι λίγες και μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού.
Όσο για το πόδι αν πονάει μην το κοροϊδεύεις, όντως ο τεμπέλης (και του ποδιού και του χεριού) στο αυτοκίνητο έχει λόγο ύπαρξης δεν είναι τυχαία εκεί. ΟΚ καλό το virtual gaming αλλά όταν έσκαγες ένα σκασμό χρήματα για να σε πιανει πονοκέφαλος από το κέρατο που έβαζες στο κεφάλι σου και καλά για να παίξεις πρωτοποριακά παιχνίδια (πόσα ήταν αυτά) και ήσουν σαν εξωγήινος τότε όλα μετράνε, για αυτό κιόλας απλά απέτυχε. Εδώ γκρινιάζουμε ότι είναι βαρύ το gamepad και κουράζονται τα χέρια μας, εγώ ομολόγησα ότι με την καμερούλα και το παιχνιδάκι της Microsoft (totem ball) υπέφερα απλά και μόνο για να μετακινήσω με χίλια ζόρια μία μπάλα δύο μέτρα παραπέρα και μάλιστα καθιστός κουνώντας μόνο τα χέρια. Πόσο μάλλον να κουνιέσαι ολόκληρος μέσα σε έναν περιορισμένο χώρο.
Επίσης ο Η/Υ σαν μηχάνημα μπορούμε να πούμε ότι θεωρητικά εάν έχει την απαραίτητη ισχύ δεν γνωρίζει όρια. Το ανθρώπινο σώμα και κυρίως ο εγκέφαλος έχει όρια, δεν μιλάω μόνο από άποψη σωματικής κούρασης. Ο εγκέφαλος θέλει να έχει σημεία αναφοράς, να έρχεται σε επαφή με κάτι για να αλληλεπιδράσει άρα το να κλωτσάς αέρα, να κρατάς αέρα και να μιλάς στον αέρα αργά ή γρήγορα θα του προκαλέσει σύγχυση και κυρίως βαρεμάρα και αδιαφορία. Εάν κρατάς ένα τιμόνι της πλάκας όπως έχει κάνει η Nintendo τότε αλλάζουν τα πράγματα, αλλά σκέψου ότι τιμονιέρες υπάρχουν και σήμερα, άσχετα εάν εγώ δεν μπορώ να τις χρησιμοποιήσω γιατί δεν με βολεύουν ούτε έχω και τον κατάλληλο χώρο για να την έχω μονίμως στημένη και σταθερή.
Σε σχέση λοιπόν, τιμής/ευκολία εφαρμογής, οι προτάσεις των Nintendo/Sony φαντάζουν σίγουρα πραγματοποιήσιμες και κυρίως πιο προσιτές. Η Microsoft εντυπωσίασε σίγουρα, αλλά πάλι δεν είναι πρώτη φορά που υπόσχεται τον ουρανό με τα άστρα και μετά παραδίδει κάτι με πολύ λιγότερες δυνατότητες σε αρκετά υψηλή τιμή και με πολλά - πολλά προβλήματα. Οπότε και εγώ μέχρι να τα δω όλα μπροστά μου να είναι χειροπιαστά, εφαρμόσιμα και κυρίως σε τιμή αξιόλογη και προσιτή δεν μου λέει τίποτα.
Από την άλλη αργά ή γρήγορα θα έρθουν στο προσκήνιο οι συσκευές που θα μας βοηθήσουν να εφαρμόσουμε όλες αυτές τις τεχνολογίες, αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι
α) η εφαρμογή τους πως ακριβώς μπορεί να γίνει
β) το κόστος της εφαρμογής ποιο μπορεί να είναι και
γ) και κυριότερο πως μεταφράζεται αυτό στο gaming πεδίο που μας ενδιαφέρει
γιατί κακά τα ψέματα αν μπορεί να κάνει παπάδες αλλά στο gaming της τρέχουσας γενιάς αυτό μεταφράζεται σε ακριβό εξοπλισμό δύσκολο να προχωράει, όσο δύσκολο είναι φυσικά εάν οι εφαρμογές είναι λίγες και μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού.
Όσο για το πόδι αν πονάει μην το κοροϊδεύεις, όντως ο τεμπέλης (και του ποδιού και του χεριού) στο αυτοκίνητο έχει λόγο ύπαρξης δεν είναι τυχαία εκεί. ΟΚ καλό το virtual gaming αλλά όταν έσκαγες ένα σκασμό χρήματα για να σε πιανει πονοκέφαλος από το κέρατο που έβαζες στο κεφάλι σου και καλά για να παίξεις πρωτοποριακά παιχνίδια (πόσα ήταν αυτά) και ήσουν σαν εξωγήινος τότε όλα μετράνε, για αυτό κιόλας απλά απέτυχε. Εδώ γκρινιάζουμε ότι είναι βαρύ το gamepad και κουράζονται τα χέρια μας, εγώ ομολόγησα ότι με την καμερούλα και το παιχνιδάκι της Microsoft (totem ball) υπέφερα απλά και μόνο για να μετακινήσω με χίλια ζόρια μία μπάλα δύο μέτρα παραπέρα και μάλιστα καθιστός κουνώντας μόνο τα χέρια. Πόσο μάλλον να κουνιέσαι ολόκληρος μέσα σε έναν περιορισμένο χώρο.
Επίσης ο Η/Υ σαν μηχάνημα μπορούμε να πούμε ότι θεωρητικά εάν έχει την απαραίτητη ισχύ δεν γνωρίζει όρια. Το ανθρώπινο σώμα και κυρίως ο εγκέφαλος έχει όρια, δεν μιλάω μόνο από άποψη σωματικής κούρασης. Ο εγκέφαλος θέλει να έχει σημεία αναφοράς, να έρχεται σε επαφή με κάτι για να αλληλεπιδράσει άρα το να κλωτσάς αέρα, να κρατάς αέρα και να μιλάς στον αέρα αργά ή γρήγορα θα του προκαλέσει σύγχυση και κυρίως βαρεμάρα και αδιαφορία. Εάν κρατάς ένα τιμόνι της πλάκας όπως έχει κάνει η Nintendo τότε αλλάζουν τα πράγματα, αλλά σκέψου ότι τιμονιέρες υπάρχουν και σήμερα, άσχετα εάν εγώ δεν μπορώ να τις χρησιμοποιήσω γιατί δεν με βολεύουν ούτε έχω και τον κατάλληλο χώρο για να την έχω μονίμως στημένη και σταθερή.
Σε σχέση λοιπόν, τιμής/ευκολία εφαρμογής, οι προτάσεις των Nintendo/Sony φαντάζουν σίγουρα πραγματοποιήσιμες και κυρίως πιο προσιτές. Η Microsoft εντυπωσίασε σίγουρα, αλλά πάλι δεν είναι πρώτη φορά που υπόσχεται τον ουρανό με τα άστρα και μετά παραδίδει κάτι με πολύ λιγότερες δυνατότητες σε αρκετά υψηλή τιμή και με πολλά - πολλά προβλήματα. Οπότε και εγώ μέχρι να τα δω όλα μπροστά μου να είναι χειροπιαστά, εφαρμόσιμα και κυρίως σε τιμή αξιόλογη και προσιτή δεν μου λέει τίποτα.